14.6.2021 | Svátek má Roland


MÉDIA: ČT už zase slouží palestinským teroristům

17.5.2021

Po reportáži o sestřelení palestinského věžáku je jasno. ČT nepracuje pro občany ČR, jak má uloženo ze zákona, ale pro palestinské teroristy a divné neziskovky.

Tohle bude jen rychlá zpráva, kterou ale musím napsat. Po poledni zapneme našemu Pepovi televizní pohádku, a co nevidíme! Právě končí polední Zprávy 13:00-13:05 na ČT1 a my sledujeme podivnou reportáž o tom, jak bezcitná izraelská armáda sestřelila věžák v Gaza City. Reportáž se soustředí na to, zda se podařilo zachránit lidi, samozřejmě, že v roli zachránců jsou Palestinci pracující pro režim hnutí Hamás, které vládne v pásmu Gazy. V roli zločince je opět Izrael. Ustaraný Palestinec pohlédne do kamery – a řekne, že neví. Kolik lidí se ještě podaří zachránit. Teprve jaksi mimochodem zazní, že ve věžáku mělo kanceláře velení „vojenského křídla“ Hamásu.

O lidských štítech aneb, kdo ve věžáku sídlil?

Mimochodem, je snad Hamás nějaká drůbež? To si za třicet let od Listopadu 89 nedokázali za státní peníze v ČT zjistit, že výraz „military wing“ znamená „ozbrojené složky“? Je to výraz pro armádu, užívaný v případě armád takovýchto nestátních aktérů, jako je teroristická organizace Hamás.

Ve věžáku prostě sídlilo vojenské velení Hamásu, které odtud řídilo útoky na izraelské civilisty. Tj. oni úmyslně zabíjejí civilisty. V reportáži to ovšem vyznělo, jako by na civilisty útočil úmyslně Izrael. Obětí mezi civilisty je prý totiž mezi Palestinci více, jak zaznělo na začátku, zbytek ať si divák domyslí. Tedy z výsledku máme odvodit úmysl. Jim nedochází, že Hamás úmyslně umisťuje vojenské cíle mezi civilní objekty, aby docílil vyšších obětí mezi civilisty? Při minulých válkách odpalovali rakety z místa před školou nebo měli sklady zbraní uvnitř hustě obydlených čtvrtí. Také nemají žádný systém krytů pro civilisty, jako má Izrael. Miliardy od EU, od Kataru a od USA užívají na jiné cíle. Hamásu vyhovuje mít civilní oběti, protože existuje síť bezskrupulózních médií, jako je naše ČT, která takové příběhy civilních obětí vyloží přesně v tomto duchu: jako důkaz o izraelském úmyslu.

Agentura AP: oběť, nebo spolupachatel?

Pak nám ovšem ČT sdělí, že ve věžáku měla kanceláře tisková agentura Associated Press (AP). A taky Al Jazeera. Podají to takto: i přesto, že ve věžáku měla kanceláře AP a Al Jazeera, Izrael podnikl na budovu útok. Ten Izrael je ale proradný, že? Následují opět emotivní projevy arabských zaměstnanců AP do kamery.

Jelikož od ČT se o takových věcech člověk nic nedozví, zjistil jsem si o tom něco teď sám. Šlo o věžák Al-Jalaa v Gaza City, sestřelila ho izraelská armáda v sobotu 15. května. Izrael předem varoval, že budovu zasáhne, aby předešel ztrátám na životech civilistů. Ředitel AP pan Gary Pruitt na to v sobotu reagoval lživým prohlášením, že prý vůbec netušili, že s nimi v budově sídlí Hamás. Řekl: „AP’s bureau has been in this building for 15 years. We have had no indication Hamas was in the building or active in the building. This is something we actively check to the best of our ability.“ Následně ve vlastních zprávách vyrobených pro média vylíčili izraelský útok tak, jako by byl neoprávněně rychlý. Izrael prý ohrozil životy jejich zaměstnanců a také reportérů na volné noze, tj. Palestinců, od kterých kupují propagandistická videa, která pak posílají do médií, jako by šlo o objektivní zpravodajství.

Pan Garry Pruitt buď přiznal, že AP je jako informační agentura zcela neschopná, protože za 15 let nezjistila, že v kanceláři vedle nich má sídlo vojenské velení Hamásu, nebo svým prohlášením zastírá, že o tom věděli celou dobu a vědomě s Hamásem spolupracovali.

Samozřejmě je tu i Al Jazeera z Kataru, ze státu, který je vedle EU největším finančníkem Hamásu. Myslíte, že tato TV společnost taky nevěděla, že vedle nich v budově sídlí teroristi, které financuje jejich vlastní katarská vláda?

A co si myslet o ČT? Ty záběry převzala očividně od externího dodavatele. V rohu bylo nějaké arabské jméno, ale nezaznělo, od které agentury to převzali. Možná šlo o jednoho z „reportérů na volné noze“, kteří dodávali vysoce objektivní materiál pro AP? Naše ČT má dlouhou historii spolupráce s takovými subjekty. Už od dob slavného reportéra Petra Zavadila, který se nedávno vrátil na obrazovku ČT. Teď má ČT v Izraeli stálého zpravodaje Davida Borka, který tuto reportáž očividně nedělal. Je to kvalitní novinář. Nikde nebyl žádný mikrofon s logem ČT, nic, co by naznačovalo, že jde o dílo jejich reportéra. Bylo to převzato bůhvíodkud.

Zrušme Českou televizi

Takto pracuje veřejnoprávní ČT. Pan generální ředitel nám místo věcného zpravodajství už od loňska vnucuje nechutné reklamy na pornodokument V síti. Sliboval dokonce záběry „penisů pedofilních predátorů“ a dokonce i „červenou dírku“. My nechceme vidět vaši červenou dírku, pane generální řediteli, my chceme, aby veřejnoprávní televize sloužila občanům. Jestli to nejste ochoten dělat, tak to zrušme. Proč mít takovou veřejnoprávní televizi, která dělá víc škody, než užitku? Zrušme Českou televizi.

Více zdrojů např. zde, zde reportáž Reuters – všimněte si, že titulek o Hamásu vůbec nemluví, takže to vypadá jako protiprávní útok na kanceláře mediálních agentur.

Převzato z blogu autora s jeho souhlasem



Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!






 Neviditelný pes
Toto je DENÍK: do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy.
Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston), příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce Jiřímu Wagnerovi, redaktorovi NP (nickname JAG). Rubriku Zvířetník vede Lika.