Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996SPOLEČNOST: Jak vypadá “chránění snů” klientů České pojišťovny v praxi
Po návratu do ČR jsem 30.8. osobně na ČP nahlásil pojistnou událost (č. 954542) a předal doklad o odtahu vozidla a práci mechanika v servisu (mám pojištění ALL Risk, které zahrnuje odtah do 50 km a 2 hodiny práce mechanika).
Jaké bylo moje překvapení když mi 11.10. přišla odpověď z ČP datovaná 29.9. a tam mi pan vedoucí týmu NŽP (?) sděluje že vzhledem k nedodržení Zvláštních podmínek pro pojištění vozidel ZPPS1- Asistenc Special čl.1, b.3 a 4 je ČP nucena můj nárok na náhradu škody odmítnout. Česky řečeno, ty podmínky ČP jsou tak zvláštní, že ani pracovnice asistenční služby ČP nevěděla, které servisy v tak vzdálené a exotické zemi jako je Chorvatsko jsou pro klienty ČP smluvní. A jelikož ČP není povinna seznam zemí Evropy a smluvních partnerů pojišťovny (u kterých jsou sjednány dohody o poskytování asistenčních služeb) svým klientům avizovat, nevěděl jsem to ani já.
Takže být pojištěn u ČP pro mě znamenalo toto:
- odtah a opravu auta jsem si zařídil a zaplatil sám
- ztratil jsem zbytečně čas čekáním na zavolání pracovníka ČP
- zaplatil jsem spoustu peněz za mobilní telefon, když jsem do ČP volal a opakoval stále totéž, naštěstí jsem nevyužil překladatelských služeb ČP, protože bych si pak asi musel vzít půjčku na hovorné
Takže já už si určitě své sny Českou pojišťovnou dále chránit nenechám.