21.5.2024 | Svátek má Monika


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
ZEPHIR 22.3.2008 21:54

Re: Holt je to typický člověk

Prober se, tady nikoho nezajímá, co si myslíš o komkoliv ostatním. Jeslti si myslíš, že je to důležitý, založ si Psí podrbání a tam vysvětluj, co si myslíš o Zephirovi, Metelkovi, Goreovi a Klausovi.

V týhle debatě jde o jednu teplotní křivku. Nejspíš si ještě žádnou věcnou diskusí nikdy neprošel, tak se s tím konečně nějak vyrovnej. A pokud tě ta teplotní křivka nezajímá, tak co sem lezeš?

Mard 22.3.2008 21:54

Re: Re: Re: takže si to shrňme

Od roku 1951? No tak to je pravda. Ale pokud nevíte, tak Klementinum měří o trochu déle.

Jinak nemluvme od cesty. Vy si myslíte, že by data z Klementina neprošly testem homogenity?!? Dle mého soudu prošly. My se jen můžeme domnívat, že na základě měření jiných stanic mimo urban centra, že je měření ovlivňováno. Ale o kolik, to přesně ještě žádnej vědec, ani Metelka ještě nespočítal.

L.Metelka 22.3.2008 21:51

Re: Re: Re: takže si to shrňme

Které byly vyloučeny z nějakého seznamu stanic, který se až po definici souboru těch zpracovávaných stanic objevil na internetu? To si snad děláte srandu. To si udělejte sám. Všechny potřebné informace máte.

clay 22.3.2008 21:51

Re: Re: takže si to shrňme

můžete naznačit, jak se dá z té vámi původně prezentované stránky propracovat na toto ftp?

Mard 22.3.2008 21:50

Re: Re: že tady titulujete vysokoškoláky lopatama

Prosím pěkně, já se hlásím, jsem Vaše vystudovaná lopata vašnosti! :-D

ZEPHIR 22.3.2008 21:50

Re: Já jen tvrdím že Metelka je popletený katastrofik

To mě ale vůbec nezajímá, i kdyby to bylo rádio. Buď máš na to, co řekl věcnou odpověď, nebo nemáš. A pak je úplně zbytečný, že ho považuješ za prince, nebo blbce.

Možná ti to ještě nikdo neřek, ale přesně takhle diskuse funguje.

Mard 22.3.2008 21:49

Re: Zephire, jak tomu máme rozumět? Večer moudřejší rána? :-)

Je tady všem jen pro smích králíkům. Holt je to typický člověk, který žije z peněz společnosti a sám nic nevytvořil. Myslí si, že je všechno možné nějak řídit a že on ví nejlépe jak by to mělo být. Bohužel je takových lidí celkem dost a pan metelka jim dává duševní potravu ve formě které rozumějí. Když takoví lidé napíšou že dojde ke vzestupu moří, tak to hned chtějí řešit, protože nic důležitějšího na světě není. Co se dá dělat. Takový je demokratický svět. Ale i tak je to nejlepší co máme a je to tisíckrát lepší než ten socialistický hnus co tady byl před tím!

ZEPHIR 22.3.2008 21:48

Re: že tady titulujete vysokoškoláky lopatama

Lopata muže bejt i vystudovaná, co by ne. Lopata se prozradí stylem, jakým debatuje.

Nálepkuje, škatulkuje, překrucuje, přehání a útočí. A pak jako potrefená husa zakejhá.

P.S. co tu mlátíš o hotelovce? Mužeš to nějak vysvětlit?

clay 22.3.2008 21:46

Re: Re: takže si to shrňme

které byly vyloučeny?......to byla podstata dotazu;-);-)

Mard 22.3.2008 21:45

Re: Re: Pan Metelka je známý hlásač dojmu, že došlo ke změně klimatu

Pane, vy jste asi přišel vlivem globálního oteplení o rozum! Kdy jsem psal čím byl Metelka v minulém životě?!? Já to ani nevím a ani mne to nezajímá. Já jen tvrdím že Metelka je popletený katastrofik, který aby získal peníze na své živobytí, tak hlásá (a to třeba i nevědomky) vadné názory. Kdyby hlásal že se nic neděje, tak by byl nezajímavý a vy by jste o něm ani nevěděl a ni by jste se ho nezastával, stejně jako mne. A vůbec, jděte se vycpat, jste ošklivé káčátko!

ZEPHIR 22.3.2008 21:45

Re: Ty máš argumentů tolik

Ale, ale - to ty zase jen bučíš, Takhle nademnou nemůžeš nikdy vyhrát. Buďto si uvědomíš, že mě němůžeš takovýma kecama, radama a nálepkováním ukřičet, nebo z tebe budu dál dělat magora, kterej neumí diskutovat věcně o tématu.

Vyber si. Negativismus ti nepomůže.

clay 22.3.2008 21:44

Zephire, jak tomu máme rozumět? Večer moudřejší rána? :-)

Autor: ZEPHIR IP: 85.160.40.xxx Datum: 22.03.2008 20:54

Jen primitvně demagogicky vykřikujete a vyrábíte pro ostatní umělýho nepřítele.

Re: Pánové Brezino a Metelko, běžte už těmi argumenty do ....:

Autor: ZEPHIR IP: 85.160.34.xxx Datum: 22.03.2008 02:16 Bohužel, realita je složitější, než si některé lopaty dokážou přebrat, ale to není důvod pro strkání hlav před takovými daty do písku.

P.S. už máte maturitu, hotelovko? Já jen, že tady titulujete vysokoškoláky lopatama....

L.Metelka 22.3.2008 21:43

Re: takže si to shrňme

Seznam zpracovaných stanic máte na ftp.ncdc.noaa.gov/pub/data/ghcn/v2/v2.temperature.inv ftp://ftp.ncdc.noaa.gov/pub/data/ghcn/v2/v2.temperature.inv, když už jste byl línej si to najít...

M.Lapin 22.3.2008 21:43

Re: Re: takže si to shrňme

Môžem vás ubezpečiť, že klimatológovia majú po roku 1951 dostatočný počet staníc na analýzu priestorových odchýlok teploty vzduchu od dlhodobého priemeru. Existujú tiež veľmi spoľahlivé metódy na testovanie dlhodobej časovej homogenity a kvality radov meraní. Prečítajte si ešte raz text na stránke: http://www.cru.uea.ac.uk/cru/data/temperature/

Mard 22.3.2008 21:41

Re: Re: Re: Re: , jsem přestal věřit na zdravý lidský rozum

No dobrá, ty rozumíš bučení, jako kdyby to byla tvoje rodná řeč! Ty máš argumentů tolik, že bys s nima mohl utlouct celou skupinu oponentů. Neztrapňuj se, raději ještě navštěvuj školu, možná bys jí měl pro jistotu zopakovat!

ZEPHIR 22.3.2008 21:40

Re: Pan Metelka je známý hlásač dojmu, že došlo ke změně klimatu

Ku*va, ty už snad nedokážeš napsat ani jeden příspěvek, aniž by ses v něm neotřel o autora, místo toho, co říká. Ty si úplně vypatlanej.

Koho to zajímá, čim byl Metelka v minulým životě? Pokud nemáš věcnej argument k tomu, co řekl právě tady a teď, tak jsi off-topics stejně, jako kdybys tu začal vykládat o pěstování rajčat. Je ti to jasný, nebo to potřebuješ přeložit do nějaký jiný řeči?

Mard 22.3.2008 21:38

Re: takže si to shrňme

Já si naopak myslím že v tomto má pravdu. Bylo by nelogické, kdyby takový seznam neexistoval. Problémem je to, že většina dlouhodobých řad je měřena na místech, která svým umístěním dnes již nevyhovují (u nás typicky Klementinum). Ale souhlasím s Vámi se hlasovat o vědecké pravdě je debilní myšlenka. A ve vědě platí, že pravda je jen dokázaná a zatím nezpochybněná hypotéza. Na druhé straně, v oblasti trestní zodpovědnosti to takto funguje již dlouho, tam se o pravdě mnohde hlasuje. Jinak nevěřím panelu organizovanému OSN, to je jako kdyby vědecký panel organizovala Varšavská smlouva, nebo třeba WTO. Věřím jen vědeckým panelům, které organizují vědci, univerzity či akademie věd samy. Díval jsem se na členy toho panelu OSN a (kromě novinářů a lidí bez odborného vzdělání) je tam spoustu "odborníků", třeba vědci přes biologii, vědci přes humanitní vědy, atd. Ti se v klimatologii vyznají asi tak jako já.

clay 22.3.2008 21:38

Re: Re: Vy se mě snažíte přesvědčit

mimochodem, měl byste si to vysvětlit s panem Metelkou, ten tvrdí, že zná jakýsi seznam stanic, které byly z měření vyloučeny a které ne, aby to neovlivnilo výsledky;-)

ZEPHIR 22.3.2008 21:37

Re: Takže když vyroste nad stanicí strom, tak se vám teplota sníží jo?

Ovšem, co je na tom divného? Stejně jako může kolem stanice vyrůst parkoviště s rozhřátým asfaltem, můžou kolem tý stanice vyrůst strom nebo baráky, který ji stíněj. S ohledem na obecnou situaci bych dokonce předpokládál, že ten druhej příklad je častější, protože málo platný, stromy jsou furt častější, než parkoviště.

Jen se ti ten příklad nehodí do krámu, proto z něj nejásáš, to je celý. Ostatně, jak jinak by si měl reagovat? Tvoje reakce jsou předem daný a pro mě zcela čitelný.

M.Lapin 22.3.2008 21:36

Re: dík za odkaz + jedna technická poznámka Lapine

Kľúčovou zložkou sú CO2 a CH4 preto, že sa zvyšujú oveľa viac ako H2O

Ich význam je veľký v polárnych oblastiach, ktoré majú zásadný význam

v celom klimatickom systéme Zeme. Môžu naštartovať nevratné procesy.

S tým textom je to čudné, predtým to tak nebolo.

Mard 22.3.2008 21:31

Re: Re: Re: Tohle snad nebude mít konec.

Chcete říci, že pan Metelka tvrdí, že se nic neblíží, že k rapidnímu vzestupu teplot nedochází?!? Tak asi mluvíte o jiném panu Metelkovi než já. Pan Metelka je známý hlásač dojmu, že došlo ke změně klimatu, která se projevuje nebývalým vzestupem teplot. To by byla katastrofa, pokud si to neuvědomujete. Skutečnost je taková, že se klima nezměnilo, jen došlo ke zcela zanedbatelnému vzrůstu teplot a to jen na severní polokouli. Nehodlám se mu omlouvat, naopak se na něj hněvám, že blbne lidem hlavu a vytváří dojem že skutečně jde o nějaký vážný problém!

ZEPHIR 22.3.2008 21:28

Re:jste jen ubohý malý český kecálek

Ne, je to psychopat, který uměle vyhrocuje problémy, protože se baví tím, že tu po sobě lidi pokrikujou. Nebál bych se problém pojmenovat pravým jménem. Jsou lidi, který flamewary přitahujou jako můry světlo. Tohle je jeden z nich.

quetzal 22.3.2008 21:28

dík za odkaz + jedna technická poznámka Lapine

1. což jen dokládá nejednoznačnost situace - CO2 se může podílet menší měrou, ale může to být klíčová složka při překročení nějaké prahové hodnoty, které neznáme. Problém je ale v tom, že se mému neodbornému oku jeví, že toho více nevíme než víme. Proto mne pokřik ekologistů tak irituje.

2. když nerozdělíte odkaz na menší části, tak část textu zmizí mimo rámeček a nedá se číst pokud si ho nepřenesete jinam ...

ZEPHIR 22.3.2008 21:26

Re: jste navrhoval aby se lidé stříleli

Ne, to je jen zase další dezintepretace, kterou se snažíš získat místo v diskusi.

Navrhoval jsem zastřelit lidi z obou stran stáda, co to stádo škodolibě stressujou. Ať už pod hrozbou ztrát z GO, nebo ze ztrát, který vnziknou, když žádný GO nebude.

Protože ty ztráty ve skutečnosti vzniknou chaosem, když někdo přivře kohout s ropou. S GO to nemá co dělat.

L.Metelka 22.3.2008 21:26

Re: Re: Re: Re: kteří by chtěli lidi nutit do šetření pod trestem smrti

Vy jste povečeřel vtipnou kaši, že?

Kdepak jsem tvrdil, že poteče asfalt? Buď to konkrétně doložíte, nebo jste jen ubohý malý český kecálek...

clay 22.3.2008 21:25

Re: Re: Vy se mě snažíte přesvědčit

kolik je těch stanic nevhodně umístěných ve prospěch oteplení a kolik v neprospěch oteplení. To je určitě podrobně prozkoumáno, pokud si troufáte něco průměrovat ne? I tohle je složitý? Vy prokouklej...;-) mimochodem, ovce si večer přepočítávejte sám, já ty vaše neznám...;-P

Mard 22.3.2008 21:23

Re: Marde,

V tomto s Vámi plně souhlasím. Nicméně skutečně bych nevylučoval že může existovat hodně lidí, kteří na základě myšlenek pana Metelky a jeho podobným se domnívají, že od poloviny března už mrznout nebude! Víte, myšlenkám na fašizmus také nejdříve začali tleskat lidé s nízkou inteligencí, co trávili nejvíce času nad pivem v hospodě.

ZEPHIR 22.3.2008 21:23

Re: slabomyslný demagog, pseudovědecký typy nějakej moula

Tvoje reakce jsou demagogický. Protože ve skutečnosti tu nikdo slabomyslnej demagog nebo pseudovědeckej typ neni. Jsou tu jen lidi, co chtěj uhrát svý místo v diskusi.

clay 22.3.2008 21:21

takže si to shrňme

pan Metelka mi na můj dotaz tvrdí, že existuje seznam stanic připuštěných a vyloučených z měření tak, aby byly vyloučeny chyby měření. Není ale schopen svá slova ověřitelně doložit. Ptám se, mám mu to věřit? Co kdybychom si to "vědecky" odhlasovali?

ZEPHIR 22.3.2008 21:21

Re: Vy se mě snažíte přesvědčit

 že těch špatně umístěných a špatně měřících stanic je ještě víc, než se dalo předpokládat

Ne, truhlíku, řekl jsem jasně, že jich může být 40%, přesně tak, jak uvádí článek. Ale v těch 40% jsou schovaný všechny nevhodně umístěný stanice, tj. i ty, co jsou zastíněný stromama, takže měřej negativní odchylky.

Já vim, že je to na tebe moc složitý, neboj, mám tě prokouklýho.