29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
čtenář zdrojů 19.3.2008 10:36

Re: Re: A opět se nadává Metelkovi,

Stačí kontaktovat paní Ivanu Charvátovou, která je v Česku expertem na výpočet a predikci sluneční aktivity. Docela mě udivuje, že s modely budoucí sluneční činnosti klimatologové nepracují a Slunce považují za konstantu.

L.Metelka 19.3.2008 10:41

Re: Re: Re: A opět se nadává Metelkovi,

Ano, znám, "čtyřlístky", "prsty" apod. I mezi astronomy jsou proti tomu silné výhrady.

Tohle si nejdříve musí astronomové vyříkat mezi sebou... Pak teprve to bude možné využít i jinde...

Stredocech 19.3.2008 10:21

Re: A opět se nadává Metelkovi,

Máte pravdu ALE ani astronomové ani geofyzikové nevydávají s velkým mediálním humbukem výzvy politikům, že by měli něco podniknout. Klimatologové zabrousili do politiky a tak se z "globálního oteplování" stalo politikum. Včetně toho, že jeho důsledky jsou zveličovány, např. predikce vzestupu mořské hladiny dokonce řádově.

čtenář zdrojů 19.3.2008 10:48

Re: Re: A opět se nadává Metelkovi,

ti astronomové tu výzvu dali a dokonce s velkým mediálním humbukem. A v USA to astronomové poslali přímo vládě USA.

I. Laengsfeld 19.3.2008 10:01

Ostatne, uz Karel Marx napsal

"Filosofove se snazili klimatu porozumet, ale v prve rade je zapotrebi jej zmenit ! "

D.M. 19.3.2008 10:11

Re: Ostatne, uz Karel Marx napsal

Opet mimo misu :-D

jojo 19.3.2008 10:13

Re: Re: Ostatne, uz Karel Marx napsal

TAk uz si konecne sednete doprostred!

Beldor 19.3.2008 9:51

aby..

aby vsichni "pochopili" o CO tu jde..

3eura tydne cca 600M obyvatel eurozony to je 1,8 miliardy eur tydne.52tydnů.tj cca 94miliard euro rocne... to je cca 2,4 bilionu korun rocne jenom za evropskou unii.ktera v celosvetovem meritku nepredstavuje zadnou vyznamnou cast... Ale pro ty prachy bych snad taky udelal cokoliv...Rv

dr Turnovský 19.3.2008 9:54

Re: aby..

no spíš to spočítejte, kolik je to na rodinu a jakou částku by měli každý rok volně k dispozici, bez této daně....na 4 lidi v rodině je to 672 oira ročně. hezký že ano. Proto to neuvádějí takto, ale pouze jako týdnenní poplatek za jednoho....:-(

Šnek 19.3.2008 9:41

Klimatologové jsou si sami vini.

Zamotali se do diskuze, co by lidstvo mělo dělat, aby zabránilo globálnímu oteplování.

Udělali přesně to, co prý se dělat nemá. Opustili hranice své vědy a vydali se na pole hypotéz.

Přesto že to nespadá do jejich oboru, snaží se nás přesvědčit, že lidstvo má dostatek sil a prostředků k ovlivňování přírodních dějů. To je naprostý nesmysl.

L.Metelka 19.3.2008 9:57

Re: Klimatologové jsou si sami vini.

Pokud budete číst i něco jiného než novinové články, tak zjistíte, že klimatologové nikomu nic nenařizují ani nevnucují...

jojo 19.3.2008 10:05

Re: Re: Klimatologové jsou si sami vini.

Akorat IPCC doporucuje:-))

Šnek 19.3.2008 10:55

Re: Re: Klimatologové jsou si sami vini.

Pokud jste schopen číst i jinak než česky, doporučuji spisky pánů Rahmstorfa, Schellnhubera a dalších. Ti si počínají jako vyložení teroristé. Doporučují průmyslu "nasadit pouta". Kancléřce Merkelové zas kladou na srdce, aby byla v jednání s prezidentem Bushem tvrdá a nesmlouvavá až do konce a nešetřila ho (Jakpak asi může politička druhé ligy nešetřit prezidenta USA Bushe?).

Opak vašeho tvrzení je pravdou, klimatologové vnucují své názory všem a to značně nevybíravými způsoby.

Mají k tomu své důvody. Na konci spisku (Náhlé  změny klimatu v době ledové), jehož autorem je profesor působící na Potsdamském institutu pro zkoumání následků klimatických změn, Stefan Rahmstorf, stojí, že v roce 1999 dostal za svou práci odměnu americké nadace McDonnell, ve výši 1 milion dolarů.

Za ty peníze se už nějaký ten katastrofický scénář nechá napsat.

MRKEW 19.3.2008 10:29

Re: Klimatologové jsou si sami vini.

Klimatologové nejsou vini, a to proto, že na "globální oteplování" vesměs nevěří (tzv. "popírači"). Globální oteplování (teď už globání změna, začíná se ochlazovat) propagují političtí a mediální šejdíři. Sem tam se nějaký klimatolog mezi nimi i najde, přece jen se jedná o gigantické peníze a moc pro ty, kteří se tohoto podvodu účastní.

Jinak pro zajímavost: zakladatel Weather Channel John Coleman toto označil za "největší podvod v dějinách" :

http://media.kusi.clickability.com/documents/Comments+on+Global+Warming1.pdf

http://www.kusi.com/weather

Ovšem, co ten tomu může rozumět, že, proti takovému ... autorovi zdejšího článku...

dr Turnovský 19.3.2008 9:41

no je opravdu dokazáno, že většina lidí

 se "musí něčeho obávat a proti něčemu bojovat" Asi je to v podstatě všeho lidského snažení. Peklo, bylo vždycky strašákem. Teď to není peklo, ale zase se bojuje proti oteplování....vlastně už to oteplování není, jsou to změny klimatu. Je velká škoda, že se už vlastně ani nediskutuje o podstatných věcech, ale už to běží vlastním životem. Je to opravdu obludné co jste pane Metelko a spol, vypustili a nevíte jak z toho ven. Asi ta ztráta tváře je pro Vás horší, než říct, že jste se spletli. A že jste rozdělali daleko větší požár, než jste chtěli. To co chcete po nás, jsou data, ale já jsem farmář, žádné Vám nedám, jen to, že se  mi řepka rentuje daleko víc než cokoliv jinýho.  Ale to asi nechcete slyšet. On totiž každej farmář na světě tu zimu moc rád nemá a vše ostatní si zařídí.  Jo a leží u nás sníh, jistě jde pouze o lokální nesrovnalosti, když se tak rapidně otepluje, že ano.

Nevím z jakého důvodu, bychom Vám ty Vaše ptákoviny měli financovat. Respektive ne Vaše, ale ten obrovský kšeft pro spřátelené firmy v obnovitelných zdrojích a uhlíkovými odpustky...Vždyť jste vlastně sabotéři a největší škůdci Vy.

To, ale vůbec neznamená, že by se člověk neměl chovat k přírodě s respektem a úctou.

L.Metelka 19.3.2008 9:55

Re: no je opravdu dokazáno, že většina lidí

Pane Turnovský, asi jste špatně četl, po Vás žádná data nechci....

dr Turnovský 19.3.2008 9:57

Re: Re: no je opravdu dokazáno, že většina lidí

"Hydrologové, zemědělci, lesáci a tedy taky i

ekonomové si musí sami říci, jaká data od nás potřebují. Je zajímavé,

že všichni kromě ekonomů, už vědí co potřebují....":   ??????  Ale Vy asi myslíte nějaký centrálně řízený zemědělský orgán....to tu už bylo nezdá se Vám ?????

L.Metelka 19.3.2008 10:01

Re: Re: Re: no je opravdu dokazáno, že většina lidí

Nikoli, například lidé z MZLU Brno, z vodohospodářského výzkumáku a podobně. A každý má ty požadavky trochu jiné...

dr Turnovský 19.3.2008 10:03

Re: Re: Re: Re: no je opravdu dokazáno, že většina lidí

no jo, tak takhle to je pochopitelnější. Přesto se opravdu divím, jakým způsobem to všechno interpretujete....

D.M. 19.3.2008 10:46

Re: Re: Re: no je opravdu dokazáno, že většina lidí

Ekonomove jedine co kdy chteli, byly penize RvRv

dr Turnovský 19.3.2008 11:11

Re: Re: Re: Re: no je opravdu dokazáno, že většina lidí

No to je obecný jev, že lidi chtějí peníze, za co jiného by si koupili rohlík, že ano.

jojo 19.3.2008 12:20

Re: Re: Re: Re: no je opravdu dokazáno, že většina lidí

Vsak jsou tak epenize tim nejlepsim, co kdy lide vymysleli.

dr Turnovský 19.3.2008 9:59

Re: Re: no je opravdu dokazáno, že většina lidí

ale ano, máte pravdu, Vy mě nabízíte data.....to se omlouvám. Je pravda, že po Vás taky žádné nechci, protože je nepotřebuji. Vždyť ani meteorologové nedovedou předpovědět počasí na několik dnů dopředu, tak proč bych měl něco chtít od klimatologů.

ps. chápu a vím, že to jsou 2 rozdílné disciplíny....

D.M. 19.3.2008 10:48

Re: no je opravdu dokazáno, že většina lidí

Jen idiot se muze podepsat na internetove diskusi vcetne titulu Rv

dr Turnovský 19.3.2008 11:10

Re: Re: no je opravdu dokazáno, že většina lidí

jedině idiot by napsal, že někdo může psát do diskuze psát pod vlastním jménem a ještě s titulem :-)))))

D.M. 19.3.2008 17:39

Re: Re: Re: no je opravdu dokazáno, že většina lidí

Skoda, ze tvoje veta nedava smysl, dochturku ;-D

Ladislav N. :-))) 19.3.2008 9:32

L.Metelka: "Hydrologové, zemědělci, lesáci a tedy taky i ekonomové si musí sami říci, jaká data od nás potřebují. Je zajímavé, že všichni kromě ekonomů, už vědí co potřebují...."

Tak tohle je PŘESNĚ ten nesmyslný princip, který má fungovat ne od spolehlivě předem stanovených změn klimatu a prognózy jejich důsledků směrem k občanům a firmám, ale naopak - pod vlivem propagandy by se měli občané (či ekonomové) obracet na klimatology o "potřebná data" od nich vyžadovat. Jenomže já, pane Metelko, od vás žádná data nepotřebuji. Dokážu se přizpůsobit změnám počasí a s nimi souvisejícím důsledkům  i bez vás. ;-P

Ti, co "už vědí, co potřebují", nejspíš žádají peníze vybrané od ostatních občanů na daních. Tito "potřební" tady budou čekat vždy, dokud bude někdo ochoten jim tyto peníze poskytovat (třeba na nesmyslnou výstavbu větrníků či slunečních elektráren v ČR nebo na "údržbu krajiny").

Aleš 19.3.2008 9:40

Re: L.Metelka: "Hydrologové, zemědělci, lesáci a tedy taky i ekonomové si musí sami říci, jaká data od nás potřebují. Je zajímavé, že všichni kromě ekonomů, už vědí co potřebují...."

Ládíku  vy jste borec.

Já se přizpůsobím a  co bude za padesát let je mi jedno.   

 

D.M. 19.3.2008 9:40

Re: L.Metelka: "Hydrologové, zemědělci, lesáci a tedy taky i ekonomové si musí sami říci, jaká data od nás potřebují. Je zajímavé, že všichni kromě ekonomů, už vědí co potřebují...."

Vy se mozna dokazete prizpusobit, nikoliv ale (napr. pri horkych vlnach) kojenci, kardiaci, alergici, seniori, ... - ty bychom meli podle vaseho modro-bolsevickeho principu nechat pochcipat?

honzak 19.3.2008 9:48

Re: Re: L.Metelka: "Hydrologové, zemědělci, lesáci a tedy taky i ekonomové si musí sami říci, jaká data od nás potřebují. Je zajímavé, že všichni kromě ekonomů, už vědí co potřebují...."

kupte si povolenky, to je přeci řešení! V rakousku, Německu a u nás.