21.5.2024 | Svátek má Monika


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
LOJR 21.4.2008 10:33

Oude magistrátu?

Díkybohu nejsem oud zdejšího magistrátu. Jinak děkuji za argumentaci á la "úkrok stranou".:-D a pokud jde o Valík, tak tam se už dostavělo poměrně dávno a to, co se tam stavělo (nejdelší dálniční tunel v ČR, která má světlou výšku větší, než sloup zeminy nad sebou), si vydupali melounisti.  Příště zkuste něco lepšího.

honzak 21.4.2008 8:11

Re: Re: bláznivý fanatický rabovač přírodních zdrojů a globalista Ladislav N přispěchal Březinovi na pomoc

bude nějaká reakce na toho Pávka? A na zhruba 10% využití tamějších větrníků v čase? Moc rád bych si stanoviska vzdělaného a kultivovaného příznivce melounistů mpřečetl!

PaF 21.4.2008 7:23

Re: Koukám, že ANTI-GMO fanatik a bláznivý oteplovač ZEPHIR přispěchal Metelkovi na pomoc...

... a neměly by se ty vrtule motat, nebo už není pro koho...

ZEPHIR 21.4.2008 3:26

Přece tu nejde o nějaké teploty

..které stejně závisí na tom, kde a jak se co měří - ale o hmatatelné projevy změn klimatu - tání ledovců, šíření pouští atd. Ceny ropy nasvědčují tomu, že na alternativní zdroje budeme muset stejně tak jako tak přejít a je v našem zájmu, aby se fosilní paliva nestaly strategickou surovinou, o které se budou vést války. Bohatší a chytřejší země už to pochopily  a část prostředků věnují na rozvoj alternativních technologií, ty chudé se snaží vyvážet své suroviny v podobě energie. Tak tomu bylo vždycky a nemá smysl to okecávat. Milardy vyplácené vedení ČEZu jasně ukazují, že lidi, kteří budou zainteresovaný tyhle jevy do omrzení popírat maj velmi silnou motivaci a dokážou si svou propagandu zaplatit stejně dobře, jako lidi, který jsou zainteresovaný na tom, udržet ceny ropy co nejníže. Paradoxně ti, co se oháněj komunismem antalarmistům nahrávaj mocenským ambicím Ruska, který samozřejmě v téhle situaci bohatne a znovu se vrací ke svý politce z období studený války. Jen díky tomu, že se podařilo v 70. letech ceny ropy srazit a Rusko ekonomicky zruinovat tu dodnes nemáme komunismus.

gill 21.4.2008 3:47

Re: Přece tu nejde o nějaké teploty

Nenamáhejte se, když někdo nechce rozumně uvážit argumenty druhé strany, tak je prostě nevezme. Přesně jak říkáte a jak už tu mnohokrát padlo: proč se dohadovat o teplotách a měření, když v praxi je už nutné reagovat na negativní dopady skutečně probíhajících klimatických změn a když je možné sledovat očividné důsledky?

Tady se někdo zlobí kůli nevyváženosti informací a např. "utajení" "antialarmistického" filmu - ale že kolem 15.4. proběhly světovým tiskem dvě poměrně důležité, vědecky povrzené a jednoznačné zprávy, které dokládají GZK , a u nás byly úmyslně utajeny širší veřejnosti, to je co - ?

ZEPHIR 21.4.2008 3:56

Re: když někdo nechce rozumně uvážit argumenty

Já myslím, že to smysl má a je to vidět i na tom, že se přístup veřejnosti i u nás začíná obracet směrem k budoucnosti. Ještě před půl rokem by na tomhle místě Březina sklidil pochvalné výkřiky, dnes už se zdaleka tak vřelým přijetím počítat nemůže. Je to otázka delšího vývoje, při kterým se nevyvarujeme excesů na obou stranách barikády - ale čas hraje pro alarmisty. Každá další zima bez sněhu a zdražení ropy veřejnosti otevírá oči a lidi si začínaj všímat urputnosti, s jakou se tzv. antialarmisté snaží přesvědčovat svý okolí o svý pravdě.

gill 21.4.2008 4:56

Re: Re: když někdo nechce rozumně uvážit argumenty

Byl bych o moc radši, kdyby měli pravdu antialarmisté - bojím se ale, že zatím dokazují všechny indicie, že se mýlí oni, a ne eko-globalisté. Nikoho nepotěší představa, co se bude při nepříznivé variantě dít. Nejdou mi na rozum názory, které snad ani nemůžou být mínění vážně: jen ať se oteplí, budou tu melouny, blabla. To jako nikomu nedoklapne, že jinde na to zákonitě doplatí? Ve Španělsku je sucho, v Jižní Americe záplavy. Proč by mi to mělo být jedno?!

Ladislav N. 21.4.2008 5:01

Re: Re: Re: když někdo nechce rozumně uvážit argumenty

Jasně, stačí se podívat na pár katastrofických filmů z Hollywoodu, a hned má člověk "představu", co by se mohlo stát... ;-P

ZEPHIR 21.4.2008 5:23

Re: Re: Re: když někdo nechce rozumně uvážit argumenty

Tenhle střet se dal samořejmě očekávat: zdroje dochází, ceny surovin rostou a palivo-energetická lobby si právě teď může přijít na obrovské zisky a environmentalisté jí to kazí. O lední medvědy tu jde až v poslední řadě - jde o přerozdělení trhu. Všiměte si, že toho není možné dosáhnout tak, že se bude opakovat, že fosilní paliva docházejí, i když je to v podstatě pravda. Protože to by jen vyšroubovalo jejich ceny, země by si začaly dělat zásoby a zisky těch, co ovládají trh se surovinami by vzrostly tak, že by ovládli planetu. Bylo tedy nutné najít zástupný problém a tím je globální oteplování a celková devastace přírody. Nemyslím si, že když přestaneme pálit uhlí a ropu, zachráníme tím ledovce, mnohem spíš tím zachráníme geopolitickou rovnováhu téhle planety. Zbývá otázka, jak to vysvětlit chudejm lopatám, co žijou z ruky do huby na straně jedné a uhlobaronům ala Klaus a Roman na straně druhé. Environmentalismus je záležitost středních vrstev, chudáci ani zbohatlíci se do téhle reformy dobrovolně nepohrnou.

Ti co se ohánějí zeleným bolševismem by si měli uvědomit, že právě rabování přirodních zdrojů až do dna je typicky bolševickej přístup, kterej komunismu umožnil tak dlouho přežít. Perspektiva volného trhu je právě v jeho otevření alternativním zdrojům. A ti co hlásají pálení uhlí dokud nějaký je a příroda existuje jednoduše nemůžou stát na straně pokroku, i kdyby sebevíc chtěli. Čas i evoluce pracuje proti nim.

Ladislav N. 21.4.2008 6:00

Re: magor ZEPHIR

Jasně, o tom, co se bude využívat jako zdroj energie, budou rozhodovat nedouci jako ty... ;-)

ZEPHIR 21.4.2008 7:02

Re: magor a nedouk Ladislav

LOL - a proč si myslíš, že by měl někdo poslouchat zrovna tebe? Tvoje taktika je zcela průhledná: bez jakýchkoliv argumentů průběžně rozsévat pochybnosti o kvalifikaci oponentů. Otázka je, proč si myslíš, že ti na to někdo v 21. století skočí?

Copak si myslíš, že sem chodí naprostí blbci, který si nedaj dohromady 1 + 1?

Ivošek 21.4.2008 8:31

Re: Re: magor a nedouk Ladislav

No například ty si bezpochyby umíš dát dohromady 1 + 1, ovšem problém je, že výsledek ti vychází v průměru 7,42 :-D

ZEPHIR 21.4.2008 10:23

Re: ovšem problém je

Ovšem problém je, že jen mlátíš prázdnou slámu, Ivošku... :o)

Ivošek 21.4.2008 11:36

Re: Re: ovšem problém je

Ano, ale začal sis ty ;-D

krab 21.4.2008 1:15

Kdy se oteplí? Až v půlce května

a vpravo nahore ctu : Kdy se oteplí? Až v půlce května

:)))

Kosa je od zari az do ted, ucet za teplo poslu smejdovi Gorovi!!!

PROKOP BUBEN 21.4.2008 2:43

Re: Kdy se oteplí? Až v půlce května

Otužilejší, kteří pamatují opravdové zimy o kterých se vám asi vůbec nezdá, pak pošlou vrácené za úsporu asi KAŠ - párkovi  kLimatologovičovi kLausovi.....

Ivošek 21.4.2008 6:37

Re: Kdy se oteplí? Až v půlce května

Globální oteplovači mne vystrašili natolik, že jsem si místo malého úsporného autíčka o obsahu motoru 1.3 a spotřebě kolem 6 litrů ve městě nyní na jaře koupil auto veliké se silným dvoulitrovým motorem, který bez problémů utáhne velmi výkonnou automatickou klimatizaci. Nyní mě ještě čeká instalace klimatizací do většiny místností v domě a znovuzprovoznění přímého vstupu z baráku rovnou do garáže, abychom se toho globálně otepleného klimatu ani kouskem kůže nedotkli. Ale nejsem si ted zcela jistý, zda právě takováto reakce na strašení globálním oteplováním je tím pravým cílem těch alarmistů ;-)

ZEPHIR 21.4.2008 7:08

Re: auto veliké se silným dvoulitrovým motorem

To je v pohodě, ropa ještě párkrát zdraží a tvoje velké silné auto nikdo nebude chtít ani zadarmo. Samozřejmě pokud nejsi Martin Roman, ale ten jede v poněkud jiným ekonomickým režimu.

Ivošek 21.4.2008 8:12

Re: Re: auto veliké se silným dvoulitrovým motorem

Ty moc nechápeš pojmy vtip a nadsázka, vid? Samozřejmě, že jste mě ani v nejmenším nevystrašili a to velké auto jsem si pořídil z jedinného důvodu - rozrůstá se nám rodina a to malé uz holt nestačilo ...

Jiří Chýla 21.4.2008 1:02

O hokejku nejde

Tvrzení pana Breziny, že "hypotéza o antropogenní podstatě současné klimatické změny stojí a padá" s hokejkovým grafem amerického klimatologa Michaela Manna, je naprostá pitomost svědčící o jeho (Brezinově) zaostalosti.

Až bude pan Brezina zase sestavovat odkazy na texty libé hradnímu pánovi, doporučuji mu navštívit webovou stránku NASA http://data.giss.nasa.gov/gistemp/2007/, kde najde řadu zajímavých informací, které by mu mohly, pokud se ovšem bude namáhat číst názory z druhé strany barikády, poskytnout podněty k přemýšlení. Je ovšem také možné, že i v NASA jsou naprostí hlupáci, kteří nevidí to, co je hradnímu pánovi i panu Brezinovy dávno jasné, že totiž míra vlivu člověka na klima je na třetím nebo čtvrtém desetiné místě.

krab 21.4.2008 1:09

Re: O hokejku nejde

mas nejakej argument, nebo jen nadavky? Schvalne sem hod neco peknyho z toho NASA.

clay 21.4.2008 1:12

Re: O hokejku nejde

račte si po sobě přečíst, co jste tady vyblil...Manna jste hodil přes palubu....a dál nic

Ivan Brezina 21.4.2008 10:02

Re: O hokejku nejde

Myslite snat tahle data NASA?:-))

http://www.heartland.org/Article.cfm?artId=17977

jm0 21.4.2008 14:37

Re: Re: O hokejku nejde

Pathfinder! Ten za to může! To teplo ze serv!

baltahsar 21.4.2008 0:59

Coming out

;-D;-)

T.Jeziorsky 21.4.2008 0:55

Stabilni jistota

Tak ted uz opravdu nevim, komu a cemu mam ve skutecnosti verit..

Za posledni dobu jsem uz precetl nekolik takovych clanku - nektere z nich rikaji, ze se blizi silne oteplovani, rozsireni pousti.. jine rikaji o nove dobe ledove. Nakonec ty treti rikaji, ze se vlastne nic nedeje.. Nechapu, jak mohou vznikat tak protichudne nazory..:-/Opravdu nevim, cemu mam verit.

krab 21.4.2008 1:11

TO JE PRAVE TA POINTA!!!!

Prave ze se nevi!! Vedci nevedi, resp. se nemuzou shodnout. Jedinej kdo vi, sou politici. Ti se nejak rozhodli, dalsi debatu zakazali, a my to zaplatime.

L'ego 21.4.2008 1:50

Re: TO JE PRAVE TA POINTA!!!!

Mno, většina vědců si myslí, že je velmi pravděpodobné, že se na oteplování podílí člověk. Menšina vědců o tom pochybuje a pak je celkem malá skupinka, která je skálopevně přesvědčena, že člověk na globální oteplování nemá nejmenší vliv. Tato skupinka ještě před nedávnem tvrdila, že globální oteplování vůbec neexistuje. Tato menšina také tvrdí, že je (utiskovanou) většinou, že se jí nedostává prostoru (na tom asi něco bude, protože např. v česku musí publikovat na psu a oslu) a že existují jasné důkazy zpracované v seriózních studiích, které vyvracejí vliv člověka na GO. Vždycky však končí citacemi klausovy knížky, v lepším případě knížky Lomborga.

clay 21.4.2008 1:17

Re: Stabilni jistota

minulý týden dali na čt2 film Velký švindl globálního oteplování, samozřejmě pod jiným názvem a zcela bez upoutávek....

Michal 21.4.2008 17:11

což je v tomto případě jasné vyjádření ČT názoru ...

veřejno-srávního ...:-/