30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jan 15.6.2008 6:49

Myslel jsem, že studenti politologie jsou bedny....

Myslel jsem, že studenti politologie jsou bedny, nakonec s některými jsem se setkal a obdivoval jsem, jak to mají v hlavě srovnané. Ale člověče, vy jste tak hloupý a odtržený od života! Pracuji jako technik ve fabrice a podobné bláboly mě deprimují, když je musím poslouchat v jídelně od některých "lidových myslitelů". Jenže vy jste vysokoškolák! Asi to bude tím, že vysokých škol přibývá a tak se musejí brát i lidé, kteří se dřív živili poctivým řemeslem. Jenom malinká poznámečka: poraďte kantorovi, tátovi od rodiny, jak má svým dětem vysvětlit, že si jejich rodina nemůže dovolit to, co ostatní, protože on musí uvědoměle sloužit za mizerné peníze. Nebo mi řekněte, proč bych měl financovat svým dětem vysokoškolské pedagogické studium, když je čeká bída s nouzí? No a nechte té politologie. A ne aby vás napadlo jít učit. I učitelé by měli být bedny....;-)...a už nikam nic nepište..

Karel 15.6.2008 7:38

Tady je právě riziko, že takovíto b.bečci, zanedbaní ze školy, nyní otravují na webech...

Stylisticky příšerné - ten člověk snad nic nikdy nikde  nepřečetl a obsah na úrovni okresní tajemnice SSM....prostě hlásný trouba...

Pejzlerka 15.6.2008 10:14

Re: Myslel jsem, že studenti politologie jsou bedny....

Ranní  ptáče  Jene,  stoprocentně  máte  pravdu. Jenže, ale,  pan  Slánička  je  především agilní    předseda  městské  buňky  jedné  vládní  strany- tady  se  nějaký  pořádek v  hlavě asi nevyžaduje, který  má,  kromě silných  publicistických sklonů,  i   klapky  na očích,  když  se  mu toho  hodí, dělá  mrtvého  brouka(stř.  hejt.  Bendl),  zajímavé  by  bylo i  vědět, jak  se  ke  stávce  staví  učitelé  v  samotném  Brandýse n.  Orlicí.  Nebude, vysokoškolský  student! a  milovaný  předseda  Slánička,  s těmito trapnými,  sesmolenými  plagáty,  nucen  vyhýbat  se  místním  školám  a školkám,  jako  čert  svěcenému  kříži? Zde na Nev.  psu, svým  sociálním  cítěním,  jak  vidno,  vyvolal  úplný  poprask  na  laguně.

Michal Slánička 15.6.2008 23:16

Re: Re: Myslel jsem, že studenti politologie jsou bedny....

Mluvíte nesmysly. Představte, že mezi učiteli ve zdejší základní škole mluvím zcela normálně, řekl jsem jim svůj nároz již po první stávce a mé názory se setkávaly s pochopením. Sice se opět připojili ke stávce, ale již nejsou tak jednotní, jako u té první. Narozdíl od Vás se zdejší učitelé neuchylují k urážkám a hloupým řečím jako Vy. Prosím, nemluvte o něčem, o čem nic nevíte. Ukazujete tím jen svou povrchnost a hloupost. Nejde-li Vám o seriózní diskusi a debatu, raději ani do diskusí nechďte, nemáte jediný pádný argument.

Mirek 15.6.2008 10:15

Re: Myslel jsem, že studenti politologie jsou bedny....

Jane , díky  za elegantní repliku, já jsem chtěl napsat něco o pošukovi.

Michal Slánička 15.6.2008 23:18

Re: Re: Myslel jsem, že studenti politologie jsou bedny....

To ukazuje jen chudost Vašeho ducha, jestliže umíte užít jen urážku místo argumentace.

Michal Slánička 15.6.2008 23:08

Re: Myslel jsem, že studenti politologie jsou bedny....

Vážený pane, u nás kantoři umírají hlady? Nebo si nemohou dovolit návštěvy restaurací, mobily, atd.? Já snad nepoznávám pedagogy ze zdejší základní školy, ti si to dovolit mohou i jejich děti. Je podle Vás oprávněná stávka, když dostanete přidáno, bať minimum, a od začátku roku byste dostal 10% přidáno? Já říkám ne. Má matka jako osoba pečující o osobu blízkou pobírala za socialistů 3200 Kč, s novým soc. zákonem pobírá 8000 Kč, pracuje celý den, 7 dní v týdnu - svátek nesvátek, a kdo se jí ptá na inflaci? Učitelé nezpochybňují růst mezd, oni říkají, že pokles je způsoben vysokou inflací. Ale to u osob pečujících o osobu blízkou také, navíc tyto osoby šetří daňovým poplatníkům, tedy i učitelů, peníze ze státní pokladny. Opravdu jste přesvědčen, že stávka učitelů byla nutná?

Jerry 15.6.2008 4:55

Definice

Odborářští bossové - vyžírkové a nemakačenkové - individua,kterým při vyřčení slova práce naskakují pupínky .... jak by bylo možné od nich očekávat racionální jednání ve prospěch ostatních?

Chudý 15.6.2008 0:38

Sociální cítění učitelů a odborářů obecně

Učitelé ucítili příležitost na úkor druhých - cítění jen pro sebe.

Odboroví bosové ucítili plnější koryta - cítění jen pro sebe.

Až "chudý" ucítí příležitost pro sebe, tak učitelé, odboroví bosové a naše novodobá šlechta bude mít prázdné žaludky a chodit bude pěšky.  Budou žít ve špíně, beze světla. Nikdo jim nebude sloužit a utírat pr....,  Bez obyčejných lidí, nebudete nic. Až budete příště stávkovat, tak se kolem rozhlédněte a stávkujte za ty, kteří Vám slouží.  Bez nich byste ani stávkovat nemohli.

No... 15.6.2008 9:30

Chudý? Duchem !

Jinak spíš poněkud tupější

Vodička-sapér 15.6.2008 10:36

Re: Chudý? Duchem !

Tohoto  Chudýho,  je  mi  upřímně  líto.  Chudinka  malá,  vždyť  on  si  naběhl  přímo  na  vidle!. 

Martin 15.6.2008 21:12

Re: Sociální cítění učitelů a odborářů obecně

Ano, blahoslavení "Chudí" duchem. Slovy pana Wericha: " Kde blb, tam nebezpečno."

Herakleitos 14.6.2008 23:32

sLÁNIČKO....

jÁ SI PŘEJI NA ROZDÍL OD TEBE, aby odbory posílylya s postupem doby Tě poslaly do p§dele!

Michal Slánička 15.6.2008 23:20

Re: sLÁNIČKO....

Váš příspěvek je tak ubohý, že si ani nezaslouží komentář.

Saint Sanctus 16.6.2008 0:49

Re: Re: sLÁNIČKO....

...ale potrefená husa přesto zareagovala...

Michal Slánička 16.6.2008 12:22

Re: Re: Re: sLÁNIČKO....

Ne, jen nemohu vystát hloupé komentáře. Když někdo nesouhlasí, je to v pořádku, ale tohle je obyčejný hloupý příspěvek.

P 14.6.2008 22:48

Autor

je na nejlepší cestě do parlamentu. Občané s úžasem hledí, co naši poslanci vymysleli. Jediné na čem se shodnou, bez ohledu na politické smýšlení, jsou jejich výhody.

jk-jiny 14.6.2008 19:51

modroboze, to je hlava!

Tak tedy podle nadrazeni prava na vzdelani muzeme chtit, aby ucitele ucili zadarmo. Jestli tohle je nastupujici generace modroptacniku, ani svaty Cunek nam nepomuze...

Michal Slánička 14.6.2008 20:01

Re: modroboze, to je hlava!

To jste vyčetl z toho textu? Obávám se, že nic takového tam nenajdete.

slava 14.6.2008 20:16

Re: Re: modroboze, to je hlava!

Ale ano, tuto tezi v článku máte. Pokud víte, co jste psal.

Michal Slánička 14.6.2008 20:58

Re: Re: Re: modroboze, to je hlava!

Tak jak to zde diskutující položil, to tam vžádném případě není. Dokažte své tvrzení citací.

Beta 14.6.2008 22:09

A kdopak to asi psal?

Podle prosté logiky bych řekl, že poskytnout plynulé vzdělání celému

potomstvu národa je přednější než ekonomické zájmy části společnosti, v

tomto případě části pedagogického stavu.

Beta 15.6.2008 20:48

Re: A kdopak to asi psal?

A je ticho, Sláničko, co?

Michal Slánička 16.6.2008 11:35

Re: Re: A kdopak to asi psal?

Mírně Vás nechápu. Nerozumím, kde vidíte v té citaci, že bych požadoval, aby učitelé pracovali zdarma, jak tvrdí diskutující na začátku tohoto vlákna. Já v té citaci, kterou uvádíte, vidím, že jen požaduji stanovení, čí právo je přednější - zda dětí, respektive studujících, nebo osob sledující své ekonomické zájmy. Dokonce neupírám učitelům ani právo na stávku, jen volám po jiné formě.

ver 14.6.2008 18:35

výstražný přesčas

jakožto OSVČ  si vyhlašuji na 24.6.08 výstražný jednohodinový přesčas

Karel H. 14.6.2008 18:28

Pane Sláničko.

Na tomto odkazu jsem našel poznámku, že od minimální daně byly (když ještě platila) osvobozeny osoby pečující o osobu blízkou. Možná o tom vaše matka nevěděla :-(

http://www.tiscali.cz/mone/mone_center_050222.824647.html

Michal Slánička 14.6.2008 19:26

Re: Pane Sláničko.

To jsme si mysleli též, ovšem při bližším zájmu byste zjistil, že to platí, respektive platilo, jen po dobu dvou let. Což jsem si nechal ověřit dvěma finančními úřady i Ministerstvem Financí ČR. Kdyby opravdu platila norma dál, musela by matka přivydělek zrušit, poněvadž ten nedosahoval ani 60 000 za rok, natož výše 110 000 Kč. Musela by tedy doplácet, což nám bylo také potvrzeno. Zrušení minimální daně Topolánkovou vládou vytrhlo "osobě pečující o osobu blízkou" trn z paty, a umožnilo jí to vyšší připojištění na důchod, poněvadž z oné dávky bude mít opravdu nízký důchod.

prirodovedec 14.6.2008 18:10

odpovedi na otazky

Otazka 1: Ustava neni rozhodujici (to jiz vime i diky rozhodovani US nalevo i napravo). Rozhoduje tvrde uplatnena sila, jak nas uci trvale politici vsech barev. Je pochopitelne, ze i zajmove skupiny jako odbory umi napodobovat a ucit se. Zatim jen diletantsky ve srovnani s Evropou. Oni se to ale nauci lepe a pobavime se. O 2: Vyznam odboru zejmena u nas roste a poroste zejmena jako reakce na silove Asii inspirovane pristupy k rizeni svych koristi ze strany manazerskych rychlokvasek a vekslacko-stranickych struktur. Proti lupicum je zkratka nutne se tvrde branit. Vladnouci a mocni deprivanti respektuji pouze vetsi silu nez maji oni. O 3:V mocenskem boji apely na city vzbuzuji usmev. Na deti a duchodce se take Julinek neohlizi. Takze tupi odborari si jen berou priklad ze soucasxnych mocnych. Jak pise Bastiat kratkodoba nevyhoda (zde uskrovneni rodicu) casto predchazi dlouhodobou vyhodu (lepsi a spokojenejsi ucitele ;-)). Doplnek: Ano, v dnesni dobe by mne spise prekvapilo, kdyby si napriklad politik stoupl pred uvedenou osobu a rekl, ja svuj vysoky plat nepotrebuji, prispeji Vam. Konkretneji: Ano, ucitele jsou potrebnejsi nez Vy. Vy se ve strukturach sve politicke strany muzete uzivit lepe nez oni. Jeste par takovych clanku a Vase nadeje jiste porostou. Moznosti (viz v minulosti pan Krasa) jsou i pro Vas zcela otevrene, a to je moc dobre, ze dnes hendikepovane bereme zcela bezne. Na zaver vlidneji:Potesil jste mne (pochopitelne marnou, protze jste hromosvod za jine) snahou otevrene diskutovat. I kdyz studujete ponekud "zbytne" obory v tomto state. Pokud ale chcete poradne tvrde diskuse bez nadavek, pripadne blog, uchazejte se o blogy na aktualne. Nejjednodussi je to samozrejme na virtually, ci zde na jeho dvojce. ;-)

Michal Slánička 14.6.2008 19:32

Re: odpovedi na otazky

Děkuji Vám za Váš kultivovaný názor i za návrh, co se týče blogu, pouvažuji o tom.

kamil 14.6.2008 17:38

vážený pane-je mě smutno s takových úvah a fantasmagorií-ještě,že jste student-i když bědy lidem ,když takových jako vy bude více-to není úvaha,ale demagogie a bláboly nejhrušího zrna-co takhle otrokářství-nebylo by lepší