25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
slava 14.6.2008 12:52

Re: nadpis

Jo, Slánička se tak akorát uhodil  do hlavy. A to už poněkolikáté. O odborech  ví houby, tak by měl začít tíím, že si to téma nastuduje.

Michal Slánička 14.6.2008 16:22

Re: Re: nadpis

Prosím Vás, pozoruji, že jste vysazen na každou pozitivní reakci, je mi Vás líto. Jediné co umíte, je pokoušet se o urážky a melete nesmysl za nesmyslem. Naučte se diskutovat a taky trochu slušnosti.

slava 14.6.2008 18:02

Re: Re: Re: nadpis

Nikoli, jsem vysazen na hlouposti, a těch jste předvedl dost. A slyšet odkaz na slušnost od odesáka, to je jako poslat kozla hlídat zelí.

Michal Slánička 14.6.2008 19:15

Re: Re: Re: Re: nadpis

Opět bez argumentů a další nemístný útok, promiňte, ale jste opravdu hloupý. Místo seriózní slušné věcné diskuse předvádíte ostudné nicneříkající hloupé výpady.

slava 14.6.2008 20:24

Re: Re: Re: Re: Re: nadpis

Opakujete se, politologu. Chce to nějaký svěží vánek,  o všem ne Topolánka.

Michal Slánička 14.6.2008 21:28

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nadpis

Opět bez argumentů, jste trapný, došla Vám slova, tak to maskujete vtipností druhé cenové skupiny. ;-)

slava 15.6.2008 0:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nadpis

Hlavně že vy předkládáte argumentů plnou nůši. Jinak jsem měl za to, že ve vašich stranických materiálech se pro tuto repliku uvádí čtvrtá, nikoli druhá cenová skupina.

Jerry 15.6.2008 5:12

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nadpis

Pane Sláničko,pochopte už konečně,že  S L A V A  jevůl,s kterým je škoda ztrácet čas.

Michal Slánička 15.6.2008 23:26

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nadpis

Pane "slava", opět bez argumentu, další diskuse nemá smysl.

Kolombo 14.6.2008 9:07

Nikoli, není

"sociální nespravedlností" že nepovažuji za svého zaměstnance lidi, kteří pečují o osobu blízkou. Je to jejich blízká osoba, ne moje. když doma uklízím, nehlásím se o statut státního zaměstnance s nárokem na dovolenou a pod penzí. Vůbec, lidi by měli mín vůči sobě jen ty závazky, které  přijali dobrovolně . Pokud jsou členy slolku s nějakými pravidly určenými většinou, mohou z něho odejít být vyloučeni , ale neměli by být nuceni násilím "konat dobro". Stačí, když nebudou "páchat zlo".

Majkkl 14.6.2008 12:16

Re: Nikoli, není

Jasně. Takže jim zřejmě doporučujete odložit osobu blízkou do ústavu, čehož se pak budete rád účastnit spoluúčastí na provozu z vašich daní, kterážto je několikanásobně vyšší, než je to, co kdy pečující osoba kdy dostala. Myslím, že až jednou budete neradostně trávit zbytek života v nějakém ústavu, LDN či podobném útulku, proto, že vaše děti si nebudou moci snížit radikálně příjem tím, že že by se o vás na plný úvazek staraly, vzpomenete si...

Malý Aston 14.6.2008 9:01

Neúcta k občanovi,to vyžaduje čas!

Úřady máme plné úředníků,mají podle jejich tvrzení malý plat ale jejich místa se dědí jako za feudalismu.Tito úředníci jsou placeni z našich daní aby pomáhali těm potřebným.V televizi ukazovali rozdíl mezi sociálním pracovníkem a systémem v Anglii a u nás.Paní oslepla a po návratu z nemocnice ji doma čekala určená sociální pracovnice,která ji vysvětlila a hned zařídila všechny služby a vysvětlila na co má nárok.U nás postižený chodí jako žebrák po úřadech a čeká a čeká.Tak jako ryby si nevypustí svůj rybník,tak i ředitelé všech možných i nemožných ústavů pro mladé i staré, všichni kteří v rámci nesmyslných programů a grantů ceckají prachy z našich daní nepřipustí aby přišli o dobrá koryta.A tak se budují paláce,ředitelé najímají sekretářky a účetní a kuchařky a řidiče,zdravotní personál přeškolený z uklizeček a prachy se točí a točí. Není jiné řešení jak to přežít,socialistické myšlení není možné změnit za jednu generaci.:-D

Cedr 14.6.2008 8:57

Slánička - typický ODSS demagog

Ty stávky nejsou tak ani o penězích a konkrétně na té minulé se učitelé též zastávali provozních pracovníků ve škole. Hlavně jsou už normální lidé naštvaní tou zlodějskou bandou, která tady vládne s pomocí podplacených(vydíraných) přeběhlíků a která se snaží všechno společné rozkrást do svých kapes.

Malý Aston 14.6.2008 9:07

Re: Slánička - typický ODSS demagog

Ale nemáte pravdu.Učitelů a škol je zbytečně hodně a ředitelé mají jen jeden úkol,zajistit si počet žáků neboť každý žák to prachy které jdou za ním ze státního rozpočtu.Prachy do školství se prožerou na ministerstvu,které dle mého nic neřídí a má mít maximálně 20 úředníků,na ministersvo jsou napojeny různé Výzkumné ústavy,které vymýšlejí voloviny a na to navazují úředníci na Krajích a vesničkách střediskových.Všichni chtějí mít více prachů ale o rozhazování prachů se nestarají.:-D

Riki 14.6.2008 10:06

Re: Re: Slánička - typický ODSS demagog

Učitelů máme skutečně zbytečně hodně, škoda jen, že nejsou ve školách a neučí místo středoškoláků bez potřebné kvalifikace a důchodců, ministerstvo si může vydávat vyhlášky o vzdělání učitelů jaké chce, toto je realita a ta se bez přidání peněz nezmění. Kvalita výuky také dosti významně souvisí s počtem žáků ve třídě, těžko se dá hovořit o semináři, když je pro zaplacení pedagoga nutná účast okolo 20 studentů, to není seminář, to je normální třída!

Eva D. 15.6.2008 18:27

Re: Re: Re: Slánička - typický ODSS demagog

R^R^R^ Tak tohle je ze života. Na naší SŠ jsem ještě učitele s maturitou nepotkala, ale v okolí na ZŠ učí někdy anglinu i lidé, kteří z ní ani nematurovali!  Peďák mají, ale na něco úplně jiného, třeba hudebku, výtvarku.... A kdysi maturovali z NJ. A jak vypadají jejich žáci, když nám přijdou do prváku... Ach jo, tak dlouho už se o tom mluví. Taková hodina anglické konverzace s maturanty v počut 25 a o třech vstupních úrovních v rozsahu po 4 - 10 letech výuky angličtiny, to je taky lahůdka, pro kantorku i pro studenty.

me first 14.6.2008 9:14

Re: Slánička - typický ODSS demagog

Cedře! Ty jsi typický demagog z Paroubkovo odborářské stáje a dle pravidla: zloděj křičí, chyťte zloděje se marně snažíš zvrátit neodvratný konec existence levicových reliktů konce 19 století.

Kecal 14.6.2008 9:51

Re: Slánička - typický ODSS demagog

Cedr je ušlechtilý strom a ty jsi tupan.Rv

Michal Slánička 14.6.2008 10:49

Re: Slánička - typický ODSS demagog

Vážený pane, ačkoli nemám ve zvyku reagovat na urážlivé výpady typu demagog, ODSS, atd., u Vás udělám výjimku. Důvod je prostý, má sestra pracuje jako kuchařka ve školství, když jsem jí četl Váš příspěvek, jak se pedagogičtí pracovníci hrnou do podpory nepedagogických pracovníků, pobaveně prohodila kouzelnou větu: "Ano, postavili se za nás, ale  jen pokud to přineslo růst platů převážně jim samotným." Myslím, že toto konstatování mluví jasně za vše. Mimochodem - až budete hovořit o podplacených přeběhlících, rozpomeňte se na pana Kotta, který jako "přeběhlík" v minulém volebním období podporoval a nechal vládnout Grosse i Paroubka. Co myslíte, byla náhoda, že se krátce po volbách, kdy vládla Paroubkova vláda v demisi, získal pan Kott místo středočeského ředitele VZP?

Patrik 14.6.2008 11:28

Re: Re: Slánička - typický ODSS demagog

pane Sláničko,jste prostě typický odesák.Pana Kotta jste vyhodili,když to rozmázli novináři,že se ožral.O jeho lásce k alkoholu jste dobře všichni věděli a klidně jste ho dali na kandidátku.Je pravda,že pomohl ke konci schválení zákoníku práce,ale to bylo vše.Když se hlasovalo o důvěře vládě,tak byl ještě člen ODS.Dále,když lékárníci zavřeli  ademenstrovali proti dr.Ráthovi,tak jste /ODS/ podporovali.A když píšete ,že Kott získal dobré místo.tak zrovna ODS nemá co vyčítat.Pán Kočárník dostal místo ředitele ČPa o Praze 3 nemá ani cenu psát.Tady se rozhoduje podle stranické knížky.Pisatel psal,že jste typický demagog,ale stačí napsat-typický odesák.A o ODS na Praze 3viz.aféra Akropolis,škola na Kom.nám. a jiné nemá doopravdy už cenu psát.Jenom nemůže pochopit,že máte v čele strany takového hulváta.Copak Vám to osobně nevadí?

Michal Slánička 14.6.2008 12:03

Re: Re: Re: Slánička - typický ODSS demagog

Podívejte se, já nikde netvrdím, že se objeví i v ODS prospěcháři, že se i u nás neobjeví hra o koryta, to u mne v textech nenajdete. Všude jsou černé vrány. Ovšem nemám rád, když druhá strana se tváří, jakoby za nich bylo vše v pořádku. Z politologického hlediska konstatuji, že každá strana má své skandýly tohoto typu, a netěší mne to, protože to snižuje váhu politiky.

Také mi však dovolte se zastat lidí v politických stranách, tedy i lidí v ODS. Nikdy nepřijmu tvrzení, že co politik to lump, co člen politické strany to vyčůránek s nekalými úmysly. Nemohu hodnotit pražskou ODS, neznám její počínání, ale mohu předložit práci své ODS v Brandýse nad Orlicí, a nemám se zač stydět. Mimochadem na Váš závěrečný dotaz mám jednoduchou odpověď. Konkrétně brandýská ODS otevřeně vyzvala premiéra k lepší komunikaci i slušnému chování a to otevřeně a veřejně. Nechal jsem to publikovat i v regionálním tisku a lze to dohledat i na webech oblastní ODS Ústí nad Orlicí, regionálním webu ODS Pardubického kraje, i celostátní ODS.

slava 14.6.2008 13:15

Re: Re: Re: Re: Slánička - typický ODSS demagog

Tím komentářem jste jen potvrdil, že jste typický ODS demagog. Sám říkáte: já nikde netvrdím, že se objeví i v ODS prospěcháři, že se i u nás neobjeví hra o koryta, to u mne v textech nenajdete. A o to právě jde. A sémantická inovace, že  Všude jsou černé vrány, to by se dalo tesat. Když údajně vyzýváte Topolánka k lepší komunikaci, proč to neuděláte i tady? On by si toho mohl někdo všimnout, že? Vy jste ještě ucho, ale podívejte se do zrcadla a můžete se vzdělat - říci si tak takhle vypadali normalizátoři v sedmdesátých letech.

Patrik 14.6.2008 13:58

Re: Re: Re: Re: Re: Slánička - typický ODSS demagog

Pane Sláničko a co vaše místní organizace říká chování a jednání pana Bendla?

Michal Slánička 14.6.2008 16:44

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slánička - typický ODSS demagog

Vážený pane Petriku, nevím co máte přesně na mysli, a přiznám se, že pan Bendl je pro mne především jen mediální tvář, jeho práce či počínání mi moc známo není. Má organizace nemá důvod se jím zabývat.

Michal Slánička 14.6.2008 16:39

Re: Re: Re: Re: Re: Slánička - typický ODSS demagog

Vážený pane "slavo", Vy jste nejspíš posedlý. Jestli mi zde budete chtít tvrdit, že znáte stranu bez podobných skandálů, o kterých se zde hovořilo, tak budete lhář. Já jsem nikde neřekl, že tyto nekalé praktiky schvaluji v té či oné straně, od postihu tu jsou orgány činné v trestním řízení a soudy. Ptáte se proč tady nevyzvu Topolánka k lepší komunikaci? No nejspíš proto, že článek byl o něčem jiném, to nebylo hlavní téma. Mimochodem že se ta informace nedostala k Vám, to není má chyba. Některá média o tom informovala, jiná ne, to je věcí redaktorů, nikoliv má. Já mám jen povinnost jim tu informaci postoupit, a to jsem učinil. Tady to vyšlo i v tištěném periodiku.

Ponechte si  své hloupé řeči o normalizátorech. Pokud neznáte obsah toho, co zde o mě chcete tvrdit, mimochodem opět lež, tak to raději neříkejte vůbec.

slava 14.6.2008 20:33

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slánička - typický ODSS demagog

Vy o těch praktikách  nemluvíte, a o to právě jde. Kritiku Topolánka jste vnesl jako téma vy. Já znám ODS pětadvacet let, tak mi neyvkládejte, že nevím, co to je za stranu. A normalizátory jsem na rozdíl od  vás zažil, takže vím, o čem mluvím, vy ne - pro vás je to třicetiletá válka. O tom víte houby a poučujete, dosti symptomaticky. A hlavně si ten svůj článek ještě jednou přečtěte, ať víte, o čem je.

Michal Slánička 14.6.2008 21:25

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slánička - typický ODSS demagog

No, nyní jste tomu nasadil korunu. ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D Prosím Vás, Vy tak lžete, až si věříte. Pokud to máte s pamětí, logikou i uvažováním tak, jako jste nyní předvedl, pak Vás již chápu. Měl byste totiž vědět novinku, ODS je porevoluční strana, pro Vás - vznikla po roce 1989, Vy mi však tvrdíte, že znáte tuto stranu již z první poloviny 80. let. ;-D;-D;-D;-D;-D Tak teď už rozumím, jak si pamatuje na dobu normalizace. Nesnažte se poučovat, nebo spíše vnucovat druhým své zcestné pravdy, jen se tu ztrapňujete.

Jerry 15.6.2008 5:18

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slánička - typický ODSS demagog

Vždyť to tady říkám pořád - SLAVA  je dement,co si čůrá do trenclí - nechápu,jak ho někdo může brát vážně. 

Eva D. 15.6.2008 18:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slánička - typický ODSS demagog

Pětadvacet let ji neznám ani já, a to jsem "zakládající členka strany" ! Tedy, Vy jste s prominutím Kecla z Národního, jak říkala má babička. ;-D

R 14.6.2008 8:18

Odbory už z principu žádné sociální cítění mít nemohou.

Odbory jsou totiž zájmová organizace starající se sice o řekněme sociální situaci, ale jen svých členů, maximálně jen svých potenciálních členů.  K tomu, aby odbory zlepšily situaci svých členů využívají všechny možné prostředky, od mírných, jako jsou různá jednání a dohody až po konfrontační, jako jsou stávky a různé blokády případně spojené s ničením výrobků, jako je třeba mléko a veřejných  i soukromých majetků, jako jsou třeba spalované automobily a cokoliv, co se na ulici dá zničit, když stávky a blokády přerostou v nepokoje. Odbory se těmito prostředky snaží zlepšit sociální situaci svých členů bez ohledu na to, že ty prostředky se budou muset sebrat třeba členům jiných odborů nebo těm, kteří z principu v žádných odborech být nemůžou, například zrovna těm nejchudším na sociálních dávkách.