15.5.2024 | Svátek má Žofie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Josef 28.5.2007 12:26

Re: He?

Nedelez se sebe chytrou devenko! Zatim nikdo (Rusi, EU, NATO a CR) nema dolozeno a dokazano k cemu bude ten radar slouzit! Kdyz Rice odjizdela z Ruska, tak ukoncila jednani s tim, ze jim do toho nic neni!

 

Hledajíci 28.5.2007 12:24

Vyrábět si mohou čeští podnikatelé co chtějí

Ale kde na to vezmou suroviny a energii, a hlavně komu prodají co vyrobili? Projeďte se po EU a hlavně po těch obrovských super- a hyper-marks. Podívejte se na ty haldy zboží které se tam bez ladu a skladu válí, podívejte se jak se lidé v těch haldách přehrabují.

K tomu Mnichovu 1939. Poláci se bránili vojensky, Francouzi se bránili vojensky, atd atd. A jak to zkončilo? Hitler je stejně obsadil.  Raději se ptejte kdo spolupracoval na vytvoření něčeho takového jak Hitlerovo Německo. Kde vzal Hitler na to perníze, materiál? Jedním z těchto spolu-stvořitelů Hitlera jsou ty samé koncerny, kteři vydělávají i nyní na zbrojení, na výstavbě USA základen po celém světě, je jich mezitím 737. A změnil se svět k lepšimu?   

Pepa Jetel 28.5.2007 12:23

Souhlasím, kromě 6 a 8.

6. Preventivní obrana je dlouhodobá záležitost a zvlášť přítomnost cizích vojáků na našem území. Nebo byste myslel, že by bylo dobré je sem teď pustit a za pár let je zase vyhodit, až se třeba okamžitá situace změní? Uvažování o kontextu je v tomto případě velmi nutné.

8. Nevím, jak chcete zařídit, aby byl národ v této otázce jednotný. Je pravda, že absence argumentů v diskusích je hodně vyhrocuje. Ale to je chyba stoupenců radaru, že nepředkládají věcné argumenty k diskusi (a také odpůrců, že je nevyžadují).

brok 28.5.2007 12:18

schizofrenie odpůrců základny

Za schizofrenní považuji názor některých (v mém okolí většiny) odpůrců americké základny. Pronájem několika hektarů nezemědělské půdy a přítomnost cca dvou stovek vojáků považují za ztráru suverenity, zatímevropskou ústavu schvalují. Evropská ústava nás ale zcela zbavuje suverenity. O naší zahraniční politice bude (podle ústavy EU) rozhodovat unijní ministr zahraničí (pravděpodobně Němec nebo Francouz), evropská komise bude rozhodovat o našem zamědělství, potravinářství, dopravě, energetice a my smíme rozhodovat jen o těch kompetencích, o kterých nechce rozhodovat evropská komise. A to je ta pravá suverenita. Při tom však volný pohyb osob bude pro nás i nadále silně omezen ve většině členských států. Raději bych viděl odchod z EU než odmítnutí americké základny.

Ludva 28.5.2007 12:14

Re: Re: Re: Re: Re: Jsem pro radar.

A co je toto ? Vysunutá obrana velmoci umístěná proti vůli většiny obyvatel na našem území. To není podobnost?

Ladislav 28.5.2007 12:07

Re: Re: Re: Re: Re: Jsem pro radar.

Velmocenska politika si byva velmi podobna. At se jedna o Rimskou risi, Britanii nad kterou slunce nezapada, sovetske imperium a nebo dnesni USA. Nedelejte si iluze ze zrovna nejaka dnesni velmoc se muze pripadne chce chovat odlisne.

Ladislav 28.5.2007 12:03

Re: Proč socialisté

Gripen neznamena dlouhodobou pritomnost cizich vojsk na nasem uzemi. Je to tak tezke pochopit?

zloch 28.5.2007 12:03

Re: Re: Re: Re: Jsem pro radar.

Ludvo, jste hlupák, když srovnáváte sovětská okupanční vojska a americké vojsko >-

zloch 28.5.2007 12:01

Proč socialisté

neudělali referendum o nákupu gripenů? Gripen nena.sere islámské teroristy?(Y)

Ludva 28.5.2007 12:01

Re: Re: Re: Jsem pro radar.

Vy znáte nějaké americké základny ve Francii? Pokud si vzpomínám, tak generál de Gaulle vystoupil s Francií z NATO a vybudoval samostatnou obranu.

Taxator 28.5.2007 11:56

Re: Re: Re: Re: Radar ano, základna USA ne...

Z normální sítě ČEZu a zálohován agregátem. Jaderný reaktor asi nehrozí. Ostatně si myslím, že uvnitř kopule bude proti teroristům kulatý stolek opatřený mapou světa a okolí, obsazený paranormálními americkými experty vybavenými počítačovou virgulí. Ti budou zjišťovat, neblíží-li se terorista opásaný semtexem či atomovými kulčkami a zakreslovat do mapy jeho pohyb. Starostové vesnic v ose jeho předpokládaného pohybu budou včas vyrozuměni a v případě vizuálního kontaktu bude nasazena KOBRA 11.

brok 28.5.2007 11:45

Re: Není o čem.

72% voličů si přeje aby Václav Klaus zůstal v úřadě další období. Strany si tím těžkou hlavu nedělají a navrhují samé "hvězdy".

brok 28.5.2007 11:43

Re: Re: Jsem pro radar.

Podle této logiky není VB, Německo, Italie a Francie suverénními státy. Amerických základen tam mají nastláno a zoufale protestují proti jejich stažení.

Ludva 28.5.2007 11:39

Re: Re: Re: Jsem pro radar.

V roce 1938 jsem byl na houbách. Ale v roce 1968 bych hlasoval proti vstupu vojsk a zrovna tak i teď. Žádný velký rozdíl v tom není.

Nguyen-či hong 28.5.2007 11:35

Re: ANO RADARU

Po zkušenostech mých mrtvých rodičů a sourozenců z války v letech 1964-1975 říkám ne radaru.

Vidlák 28.5.2007 11:34

Re: Re: Jsem pro radar.

Jaká ztráta suverenity nás čeká v případě radaru? Já tvrdím, že suverenitu jsme již ztratili vstupem do EU. Nebo si myslíte, že buzerace o tom, kolik čeho SMÍME a NESMÍME  vyrábět není ztráta suverenity?

Referendum v otázkách bezpečnosti je nesmysl. Kdyby bylo referendum v roce 1938 ohledně plnění mnichovské dohody, jak byste vy osobně hlasoval? Byl by jste PRO splnění, nebo se BRÁNIT proti ní vojensky?

patejl 28.5.2007 11:34

Re: Re: Re: Re: Souhlas

i zde se mylis, otazky ktere kladou odpurci radaru jsou vicemene vecne, priznivci radaru naopak zadne nemaji, proto straci lidi darebackymi staty, ruskem, komunisty a tlaci jim jakousi povinnost umisteni radaru za to ze nas usa osvobidily (sic!)

z toho jasne plyne ze politici jsou uplaceni a jejich pritakavaci musi byt potom uzitecni idioti.

ladasC 28.5.2007 11:30

Re: Není o čem.

99% dańových poplatníků si nepřeje platit daně , tak co Venco ,zrušit?Nikdo si přece nepřeje zbrojení a války,jenže na našem přání nezáleží.To oběktivní příčiny jsou hybatelem vývoje,nikoliv přání.Poté by otázka zněla:Potřebujeme základnu ? Na ní by odpověď jistě nebyla tak jednoznačná,protoýe pak už to není jen o obraně,ale hlavně o prioritách

Ludva 28.5.2007 11:29

Re: Jsem pro radar.

Jste pro radar a spousta jiných je proti radaru. Jste taky pro referendum ? Anebo si snad myslíte, že bude demokratické nechat rozhodnout tak závažnou otázku, jako je ztráta suverenity, dočasnou plitickou garnituru, která ještě k tomu loví hlasy u přeběhlých zrádců vlastní strany ?

Jindřiška 28.5.2007 11:27

ANO RADARU

:-)

Po zkušenostech, které měl dědeček s babičkou v roce 1938 a tatínek s maminkou v roce 1968, říkám ANO RADARU.

Brk 28.5.2007 11:23

Re: Re: Re: Radar ano, základna USA ne...

 Nevíte prosím Vás,  jak bude ten radar napájen?   Bude tam zakopán jaderný reaktor ?

Vidlák 28.5.2007 11:19

Jsem pro radar.

Přítomnost amrického radaru na území ČR nemá pouze vojenský aspekt, ale dává i určitý signál a symbolizuje odpoutání se od východu. Proto jsem pro radar.

patejl 28.5.2007 11:19

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Souhlas

oni ti pobiraci davek nejsou tak blbi jak si myslite a velmi dobre vi ze ty davky jim musi nekdo financovat, pochybuji ze by zrovna takovi byli pro nulove dane. cela tato otazka zavani demagogii, az se bude rozhodovat o necem s cim nebudete zasadne souhlasit, budete prvni kdo bude kricet aby byl vypsan plebiscit Rv

patejl 28.5.2007 11:14

Re: Re: Souhlas

zasadni problem je v tom ze politik zadnou zodpovednost nenese. ani materialni a u nas v zadnem pripade ani moralni Rv

Venca 28.5.2007 10:53

Není o čem.

Podle průzkumu veřejného mínění si 68% obyvatel radar nepřeje. Neexistuje tedy možnost aby političtí zástupci těchto lidí radar schválili. Pokud ovšem máme demokracii a právní stát. Nositeli suverenity státu nejsou parlament ani vláda, ale občané a politici nesmí jednat v přímém rozporu s jejich vůlí.

Muff 28.5.2007 10:09

NE RADARU

Jděte s radarem do ..... 

Krysa 28.5.2007 9:50

Re: Re: anketa

Máš pocit, že všem radioamatérům a pod je minimálně 40, aby na ně mohlo něco podobné mít vliv? (Internetem a weby se obyčejně zabývají mladí a ne důchodci a ti obyčejně ani neví, co bylo 21.srpna 68!) Navíc diskuze u těchto lidí obyčejně nejsou politické, ale technické a to platí i pro radar. Mě osobně se nelíbí radar ani tak, ani jinak, ale s vlivem na okolí politika nemá co dělat. Komunisti, Hitler a jiní taky ne. U takového zařízení bych v obydlené oblasti byl proti i kdyby ho tam stavěl kdokoli jiný! Všimni si, že místo aby se u nejen radaru zvyšovaly bezpečnostní normy, u nás se SNIZUJI aby ty zařízení mohly u nás být! To je ovšem prasárna!

Hrouda 28.5.2007 9:46

Je radar u nás vyjádřením krize NATO?

Jestliže USA jednají sólově v rozmistňování nových technologií, znamená to, že NATO je zhlediska bezpečnosti prostoru EU neakceschopné? Jestliže ano, pak je úlohou vlády zabezpečit budoucnost ČR formou smluv typu "radar". Smluv nejen o pronájmu pozemku, ale také smluv o zvýšení naší bezpečnosti. V tom případě je ale smysluplné budovat také dobré vztahy s Ruskem (co by nejbližším a nejsilnějším zdrojem problémů). Konstatování "krize NATO" naší vládou by sice nebylo příliš diplomatické vůči našim spojencům, ale bylo by poctivé vůči nám občanům. 

gerontusinza 28.5.2007 9:44

Nejsou pane Němci blbější než my.Re: Re: anketa

Nechtějí ho tam taky, víte?

gerontusinza 28.5.2007 9:41

Pane Petřík vaše obecné pravdy se dají jenom podepsat.

Má to jeden háček a kapitální. Oblbování veřejnesti nejde na vrub USA ale na vrub samotných vládních a parlamentních činitelů, se zřejmým dopadem: My ten radar chceme a vy nám do toho nebudete mluvit. Navíc výmysly a podpásovky vůči oponentům ze strany vládnoucí garnitury přesně odpovídá jejich charakteru i způsobu moci, pomocí jakékoli špinavost. Referendum ani náhodou, to je totiž jejich kredo. Chovají se stejně jako dříve komunisti, ne-li hůř. Oni totiž lžou daleko více, a proč? Protože se tváří jako demokrati. Ale jenom tváří.....