15.5.2024 | Svátek má Žofie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Blabol 28.5.2007 15:45

Re: Re: Problém o kterém se neví

Takový optimista bych si nedovolil být:-)

Blabol 28.5.2007 15:44

Vzhledem

k rychlosti šíření utajovaných zpráv po Česku, doporučuji naší vládě, aby založila státní a.s. Ta bude prodávat údaje z radaru všem stranám.;-D Vsadím se, že data z radaru budou mít USA dřív po naší, než po vlastní linii:-D:-D:-D

Ludva 28.5.2007 15:44

Re: Re: Ochrana režimu

Zapoměl jste dodat, že na věčné časy.

ps 28.5.2007 15:39

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Říkám ne radaru

Umístit ČR například do Maine by nemuselo být k zahození.

nup 28.5.2007 15:37

Re: Re: Ochrana režimu

Nechcete se přestěhovat do Iráku? Tam si teď ochrany amerických vojsk užívají - jéje! A až (jestli) se vrátíte, můžete poutavě vyprávět. ;-D

ps 28.5.2007 15:37

Re: Re: Re: Re: Říkám ne radaru

Ich bin Ladina to určitě zabije jelikož bude spolu se Stropnickým připoutaný k bráně.

nup 28.5.2007 15:36

Téma článku

se z diskuse poněkud vytratilo - ono je evidentně pro diskutující jistých názorů hodně těžké přijmout pravidla, která formuloval pan Petřík. Přitom by člověk čekal, že to bude tak samozřejmé, že kvůli tomu snad ani nebude potřeba sepisovat nějaký text.

S článkem souhlasím, tato pravidla by se měla dodržovat.

Karel 28.5.2007 15:35

Re: Ochrana režimu

Nikoli až nyní. Být pod ochranou amerických vojsk byl můj sen už za komoušů.

Je mi líto, že se nemáte dobře (neprofitujete) ani teď. Nebude to ve Vás?;-P

Jura Jurax 28.5.2007 15:34

Re: Re: Re: Říkám ne radaru

No jo, my jsme vzdělanci - kolik si myslíte, že by našich spoluobčanů odpovědělo správně na otázku, ve kterém americkém státě se nachází hlavní město Washington? :-D 

A to ty USA jsou o dost větší než ČR a troufám si říct významnějčší, takže se nedá vymlouvat jako v případě Američanů a ČR na zanedbatelnost jakéhosi státečku někde v Evropě, co má obyvatel skoro tolik co New York ... :-D

ps 28.5.2007 15:34

Re: Ochrana režimu

Používáte špatnou terminologii. Důvod pro radar je ochrana demokracie a majetků všech lidí.

ps 28.5.2007 15:32

Re: Problém o kterém se neví

To si nemyslí USA ale Nick Carter.

Blabol 28.5.2007 15:32

Re: Re: Re: Re: Pojďme se vymaňovat z vlivu Ruska

Dík, došlo mi to až po Entru. Jinak mám na mysli katastrofální stav nemovitostí ve městě (ne lázeňskou zónu). Místní ani nevěděli, že tam mají kino (nově zrekonstruované) - bylo tam s námi podle uvaděčky přeplněno (proti jindy) - celkem 9 lidí. O restauracích (jedna) a podobných věcech ani nemluvím. To vše vztahuji k centru (náměstí), po kopcích okolo se mi lézt nechtělo.

Ludva 28.5.2007 15:32

Ochrana režimu

Z diskuze to vypadá, že hlavní důvod pro radar je ochrana režimu a majetků lidí z režimu profitujících. Tak jako dříve chránila komunistický režim ruská vojska, tak se nynější prominenti snaží dostat pod přímou ochranu amerických vojsk. Jenže pozor, ochrana cizími žoldáky nebývá zrovna ta nejspolehlivější.

ps 28.5.2007 15:31

Re: Pojďme se vymaňovat z vlivu Ruska

Tomu říkám dobrý konec.

Jura Jurax 28.5.2007 15:30

Celá ta diskuze o radaru se rozpadá na poddiskuze - část 2

má být radar pod velením NATO nebo pod USA? opakuju se - odborné vojenskopolitické diskuze na tohle téma je schopno mizivé procento lidí; vzhledem k tomu, že USA jsou pilířem NATO, které je bez nich dost bezzubým spolkem, jde patrně o diskuze záměrně vyvolané ku loupání politických bodů - ono přirozeností politika je loupat ty politické body z čehokoliv, i kdyby to následně - ovšem až po volbách - mělo způsobit potopu a mor

a kardinální otázka - máme vůbec budovat obranná zařízení a případně se útoku i bránit? za sebe bych řekl ano, ale jak tak čtu reakce, nezanedbatelná část mých spoluobčanů si to nemyslí.

Jura Jurax 28.5.2007 15:28

Celá ta diskuze o radaru se rozpadá na poddiskuze - část 1

je ten radar technicky určen k tomu, k čemu se deklaruje - tj. k obraně proti raketám teroristických režimů? tohle ovšem nikdo pořádně neví - jednak technické parametry jsou z pochopitelných důvodů utajovány, druhak procento lidí schopných odborné diskuze o daném tématu bude u nás mizivé

nebude jeho záření nějak škodit? totéž co výše - ovšem zde je pole pro demagogy otevřené a nevědomé lidi lze beztrestně děsit jedna radost a loupat na tom politický perníček (to nevědomé nebudiž chápáno urážlivě - ono nemůžou být všichni odborníci na radarovou techniku, účinek mikrovln na biologické tkáně a já nevím na co všechno ještě)

potřebujeme radar? opět procento lidí schopných odborné diskuze o daném tématu bude u nás mizivé; ovšem je to politikum - i kecá do toho z politického hlediska každý, kdo aspoň matně tuší rozdíl mezi radarem a rádlem

nebudeme kvůli radaru cílem? opět procento lidí schopných odborné diskuze o daném tématu bude u nás mizivé; ovšem je to taky vděčné politikum - i kecá do toho z politického hlediska každý, kdo si chce přihřát polívčičku - a vzhledem k otázce je slyšet hlavně odpůrce strašící prostý lid explozemi jaderných náloží nad Brdy

mají u nás být cizí vojáci? zase - odborné vojenskopolitické diskuze na tohle téma je schopno mizivé procento lidí; ale vzhledem k okupaci německé a na ni víceméně kontinuelně navazující okupaci ruské nejprve skryté a po osmašedesátém jde o zjevně citlivé téma, do něhož kecá kdekdo a na němž se politicky zviditelňují hlavně odpůrci radaru, vášniví antiamerikanisté, anarchisté, všelicí nacionalističtí cvoci a samozřejmě komunisté a jejich přisluhovači

Blabol 28.5.2007 15:26

Re: Re: Re: Re: Re: Říkám ne radaru

Pamatuju si na vyprávění jednoho našeho v USA hrajícího hokejisty. Když ho zastavil policista a on mu omylem dal náš řidičák, policista prohlásil, "No, jo Česká republika, já věděl, že jste z východního pobřeží";-D;-D

nup 28.5.2007 15:24

Re: Re: Re: Re: Říkám ne radaru

To byl citát z filmu, vy jedna kulturní Hroudo. A bylo to navíc v uvozovkách, myšleno jako nadsázka. Už bez nadsázky nepochybujte o tom, že 90 % nejsvobodnějšího národa nemá ani páru o tom, že nějaká Praha nebo Vídeň existuje, natož aby dovedla určit aspoň kontinent, kde se nachází.

Stredocech 28.5.2007 15:22

Re: Re: Re: Pojďme se vymaňovat z vlivu Ruska

1) nevím, jakou katastrofu máte na mysli, byl jsem tam také.

2) Elko byla drtírna uranové rudy, kde vězni dýchali mračna radioaktivního prachu, považovala se za jedno z nejhorších pracovišť ("věž smrti"). Dosud existuje jako památník.

Blabol 28.5.2007 15:19

Problém o kterém se neví

USA si myslí, že Praha je u Vídně. Takže pánové a dámy, vděčnost za ten radar je stejně v (Y). No, a teď už nám pomůže jen sv. Václav:-D

Stredocech 28.5.2007 15:18

Re: Re: Re: Říkám ne radaru

Jak velký prostor zničí atomová puma "hirošimského" typu ?. Byl jsem na vojně a ty tabulky si dosud z části pamatuji. Dokonce i ruské instruktážní filmy na toto téma.

nup 28.5.2007 15:17

Re: K čemu je ten RADAR...?

Vyhrožování povinnou vojnou není vyhrožování ani vydírání? Ujednoťte si to, souzi...;-P

Hrouda 28.5.2007 15:17

Re: Re: Re: Říkám ne radaru

Takže USA vlastně budou závázaný Rakušákům a ne nám. No, to je gól.:-D:-D

Joska 28.5.2007 15:15

Re: Re: říkám to znovu

Bohužel... máte pravdu!R^

Stredocech 28.5.2007 15:15

Re: schizofrenie odpůrců základny

EU nám škodí, a to tak, že hodně. Už ten fakt, že jsme do EU vstoupili více méně proto, že jsme se neodvážili nevstoupit. Staré země EU si tam natahaly mraky machometánů, kteří představují pátou kolonu pro celou Evropu a je nebezpečí, že je budou chtít lifrovat i k nám.

Američané nám neškodí nijak a tahají kaštany z ohně za celou naši euroatlantickou civilizaci.

nup 28.5.2007 15:15

Re: Re: Říkám ne radaru

To tak MOC věříte přesnosti těch teroristů??? Když i podle těch supervzdělaných Američanů je Praha "ve Vídní", jak se může přesně na nějaký pahrbek v Brdech trefit nějaký špinavý nezvdělaný muslimský pes?

Ich bin Bin Ladin 28.5.2007 15:14

Re: Re: Říkám ne radaru

V tom, že tak malý jaderný nálože, aby jen zabily obsluhu, nemáme, a nepočítáme s nima ani v budoucnu.

Joska 28.5.2007 15:14

Re: K čemu je ten RADAR...?

R^!

Joska 28.5.2007 15:12

Re: Říkám ne radaru

Vaším zcela racionálním zájmem by mělo být aby USA byly ochráněny jak jen to je možné.Víte snad o nějakém jiném významném spojenci...?

Ludva 28.5.2007 15:11

Re: K čemu je ten RADAR...?

To je Váš výklad. Pokud je správný, tak se nemůžeme divit ostrým Putinovým vyjádřením a možná i hospodářským sankcím ze strany Ruska. Ale čím si tedy vysvětlujete oficiální propagandu o hrozbách ze Severní Koree a Íránu ? To patří nám primitivům, kteří se obejdeme bez přímého vlivu velmocí na našem území ? Jinak si myslím, že Váš důvod je prozaičtější. Věříte v ochranu svého majetku cizími žoldáky. Na to se dá také doplatit.