15.5.2024 | Svátek má Žofie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Blabol 28.5.2007 21:21

Co bude ve smlouvě "o radaru"?

Bude tam napsáno, že v případě napadení nás USA budou bránit? Vsadím se, že ne. Vždyť to je snad ve smlouvě NATO (zjednodušeně řečeno). Takže tu jde o to, kdo a jak má rád amíky? A co kdyby u nás chtěla vybudovat "radar" třeba GB, nebo třeba Němci? To by zastánci radaru taky byli pro?

Pametnik starejch dob 28.5.2007 21:09

Ať se vám to líbí nebo ne, o válce rozhodl HITLER a

Chamberlain se svým Peace for our time dosáhl je toho, že Británie musela bojovat STEJNĚ, pouze za horších podmínek, jak správně předpověděl Churchill.

Ostatně, totéž psal už Machiavelli a odvolával se na dějiny starověkého Říma. A Machiavelli mimochodem, velice varoval před neutralitou "v takovém případě budeš první obětí vítěze k velké radosti poraženého."

antiterorista 28.5.2007 19:57

Argumenty pro radar jsou nesmyslné.

a zacinat si s BUSHEM neni moc pragmaticke (on a neoconi jsou KAPUT) a urcite ne moralni. Pockejte dva roky na zmenu rezimu v USA.

antiterorista 28.5.2007 19:53

spolict se s administrativou Bushe pred padem "Berlina".

zapadnout s nimi do prohrane valky - je jako se spolcit s Hitlerem v 1945. To mirne receno neni dost inteligentni a take moralni. V USA je memorial weekend - "oslavovani" mrtvych a zmrazacenych. Nevim jak v CR ta censura pracuje (jako zde ja NP?) - ale otevrit a precist par New York Times - pockejte dva roky - Bush s neocons budou na Guantanamo - nespinte si ruce s temi kriminaly.

Sekac 28.5.2007 19:42

Re: Re: O valce a miru museji rozhodovat odbornici.

Presne. Nebo treba Mgr. GWB.

Cedr 28.5.2007 19:33

Pravidla jsou OK

Jelikož volby do parlamentu byly znehodnoceny Kubiceho podvodem (ani jedno podezření z neodkladné správy nebylo doteď prokázáno), je nutné referendum. Argumenty pro radar jsou nesmyslné.

NA 28.5.2007 19:07

Nechci Guantánamo ani překladiště na něj.

Radar pouze pod velením Armády České Republiky. Nebo snad máme pár kilometrů od WDC svou vojenskou základnu podléhající českým zákonům?

Buď jsme důvěryhodní spojenci a můžeme radar obsluhovat sami, Nebo nás američané přirovnávají ke Kubě.

Bez ohledu na všemožná ujišťování (která mohou být zapomenuta), nemohu dát souhlas k tomu, aby zde byli drženi lidé bez soudu proti své vůli.

Vážně nechci slyšet výčitky, že na našem území byl bezdůvodně vězněn něčí otec, matka, sestra, bratr (doplňte sami).

Cruton 28.5.2007 19:05

Re: O valce a miru museji rozhodovat odbornici.

"Odborníci" jako například Hitler?

Blabol 28.5.2007 19:04

Re: O valce a miru museji rozhodovat odbornici.

Odborníci na válku a mír;-D

Sekac 28.5.2007 18:56

O valce a miru museji rozhodovat odbornici.

Lidi do toho nemaj co kecat.

Cruton 28.5.2007 18:29

Re: Re: O reseni bezpecnostni situace CR musi rozhodovat odbornici

R^;-)

Cruton 28.5.2007 18:27

Re: k bodu 4

Souhlasím - taktéž požaduji referendum.

Cato 28.5.2007 17:45

Re: Re: Re: Re: O reseni bezpecnostni situace CR musi rozhodovat odbornici

Kdo je proti radaru je přece automaticky komunista a patří ugrilovat (na radaru).

To je panečku slušná a věcná diskuze se vzdělanci a odborníky.A těch argumentů!

Pokud jsme dost svéprávní k tomu, abychom volili tuto vládu, jsme dost svéprávní rozhodnout, zda chceme nebo nechceme cizí armádu v ČR!

Cato 28.5.2007 17:42

k bodu 4

Pan Petřík ve svém docela zajímavém článku a poučení o zastupitelské demokracii opomíjí hlavní věc :

Parlament byl zvolen na základě volebních programů politických stran ve kterých nebyla orázka americké základny vůbec zmíněna. Jak parlament tak i vláda vzešlá z takových voleb mají mandát voličů k jednání pouze v intencích těchto programů.To znamená žev tomto případě jediný legitimní prostředek k rozhodnutí o základně je přímá demokracie, tzn.referendum.

Jinak by to totiž u nás bylo jako při nástupu fašistů k moci v Německu, kdy fašisté využili všech prostředků demokracie k tomu, aby získali moc a jakmile se tak stalo, použili tuto moc ke zničení demokracie, aby jejich moc nikdo neohrozil.

Nedejme si vzít svobodu rozhodnout o tom, zda zde americkou základnu chceme nebo ne!

zdeněk 28.5.2007 17:31

Re: Re: Re: O reseni bezpecnostni situace CR musi rozhodovat odbornici

Jinak nepotřebuji být pod ochranou USA nebo SSSR, nato tady máme jiné.

zdeněk 28.5.2007 17:30

Re: Re: Re: O reseni bezpecnostni situace CR musi rozhodovat odbornici

tento člověk označil většinu obytel ČR za bolševiky a idioty, mám ho snad za to pochválit? Jen jsem mu naznačil že tím pádem označil za bolševika i sebe.

ps 28.5.2007 17:18

Re: Re: Re: Problém o kterém se neví

Je možné, že si to myslí ještě Dočolomanský.

ps 28.5.2007 17:15

Re: Re: O reseni bezpecnostni situace CR musi rozhodovat odbornici

Rozhodně ho nehledejte v osobě Ransdorfa, Stropnického či Putina a jeho generality.

ps 28.5.2007 17:13

Re: Re: Re: Ochrana režimu

Vám stačí když bude váš majetek chráněn pouze dočasně?

No 28.5.2007 17:11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podle mého je zase referendum nutnost, nikoli možnost

Sancta Siplicitas

Vidlák 28.5.2007 17:09

Re: Re: O reseni bezpecnostni situace CR musi rozhodovat odbornici

Takže váš anibolševizmus se projevuje tím, že své oponenty posíláte do USA, aby se tam přestěhovali? Mám to chápat tak, že v USA již budují rozvinutý socializmus?

Já vás tedy zase posílám do Ruska, můžete se tam pokusit restaurovat SSSR.

No 28.5.2007 17:05

Re: Re: Re: Re: Souhlas

Komunisté vznikli v polovině 19. století. Doporučuji pár semestrů historie, ale raději západně od Labe a ještě lépe na druhé straně Atlantiku.

zdeněk 28.5.2007 17:03

Re: O reseni bezpecnostni situace CR musi rozhodovat odbornici

mik pokud jste užitečný idiot a bolševik, máte právo k referendu nejít Rv Pokud se vám tady nelíbí, můžete se přestěhovat například do USA.

No 28.5.2007 17:00

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Souhlas

Tady předvádíte názornou ukázku ankety a nikoliv náhodného výběru a dokonce s představou, že čím víc lidí v anketě, tak je přesnější. Matematickou statistiku je třeba studovat, ale na některých školách, třeba jako VŠ SNB, se neučila. To nevadí, mějte dále svůj siný názor.

Ludva 28.5.2007 16:35

Re: O reseni bezpecnostni situace CR musi rozhodovat odbornici

Nebojte se, prvotřídnějšího odborníka, než je současná ministryně obrany, tady nenajdete.

zdeněk 28.5.2007 16:32

Re: Re: Celá ta diskuze o radaru se rozpadá na poddiskuze - část 1

Havel tehdy tvrdil že zanikne Varšavská smouva i NATO, později byl největším zastáncem vstupu do NATO. Přitom nás potřebovali jen na bombardování jugoslávie.

mik 28.5.2007 16:31

O reseni bezpecnostni situace CR musi rozhodovat odbornici

nikolv banda uzitecnych idiotu a bolsevickych zblbliku. Jedinou otazkou je jestli mame opravdove odborniky na tuto problematiku a  jestli jsou loyalni k CR nebo k ruskym okupantum, kterym drive slouzili.

zdeněk 28.5.2007 16:30

Re: Celá ta diskuze o radaru se rozpadá na poddiskuze - část 1

"mají u nás být cizí vojáci? zase - odborné vojenskopolitické diskuze na tohle téma je schopno mizivé procento lidí;" - myslím že na tuto otázku dokáže odpovědět každý! to jestli zde mají být cizí vojáci přeci není otázka nějaké odbornosti, je to otázka suverenity a národní hrdosti!

darny 28.5.2007 16:28

Re: Celá ta diskuze o radaru se rozpadá na poddiskuze - část 1

Dovolil bych si Váím připomenout odchod vojsk CCCP a slova tehdejších politiků, že už nikdy nechceme a nebudeme mít na našem území vojska cizích mocností.

A nepřiřazujte mne prosím k těm Vašim anti, anarch, nac a pod. Nejsem sockomouš ani s modrým ptákem a netrpím ani jinou zde popisovanou sexuální úchylkou.

Někde jsem zaslechl, že radar tu bude vlastně na hlídání UFOnů. Začal bych tomu pomalu i věřit. Podívám-li se u nás: Anička není Anička - neexistuje. Tak je to teda převlečený Ufoun.

nup 28.5.2007 15:46

Re: Re: Re: Re: Říkám ne radaru

Myslím, že dost. Ono se při povinné angličtině na to "uošinktn dý sý" dostane spíš dřív nebo později a co to znamená, si pamatuje kde kdo.A mimochodem, já jsem neříkal nic o tom, že by měli cizinci vědět, kterého kraje je krajským městem Jihlava, :-)  - říkal jsem něco o kontinentu - a na tom trvám.

A když už jste začal o "vzdělancích" - o úrovni školství VELMI mnoho napovídá to, kolik "mozků" vyprodukuje samo a kolik se jich musí koupit odjinud.