15.5.2024 | Svátek má Žofie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
zdeněk 28.5.2007 1:37

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No jistě skeptiku

http://82.208.32.80/2007/5/22/art34404.html

sam 28.5.2007 1:36

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No jistě skeptiku

proč si nepřečtete Paynovo prohlášení, kde se k tomu doznává před svědky ??

Vasekpasek 28.5.2007 1:36

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Souhlas

Ano, ale to přece obecně platí o každém politickém rozhodnutí.

sam 28.5.2007 1:35

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podle mého je zase referendum nutnost, nikoli možnost

vždy ne, ale ve valné většině ano. V dlouhodobých horizontech je to nezbytné, protože 4 roky v úřadu na to nedávají mandát, jak jsem poznamenal.

zdeněk 28.5.2007 1:35

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Souhlas

Na to je jednoduchá odpověď - Hitler jim vyhlásil válku a potápěl lodě na východním pobřeží....

Martin 28.5.2007 1:35

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Souhlas

jak by mohla takova anketa dopadnout pro, kdyz udajne ta hloupa masa chce co nejvic zdanit nejbohatsi, neni to urcity nesoulad ?

Vasekpasek 28.5.2007 1:35

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No jistě skeptiku

Tak zrovna takovéhle pohádky nepovažuju za nutné komentovat

Vasekpasek 28.5.2007 1:34

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Souhlas

Občan jistě hlupák není, ale většina (neboli masa, jak jsem psal výše) obrazně řečeno hlupák je. Ono je něco jiného vystoupit před kameru a říct "já si myslím,... " nebo "já hlasuji pro toto a pro támhleto", než jít k nějaké urně, hodit tam nějakou obálku a na netu sledovat, jak to dopadne. Zkuste si jen tak informativně udělat anonymní anketu o 0% daních

zdeněk 28.5.2007 1:34

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No jistě skeptiku

A co si o tom myslíte vy?(tedy o tom co říkal..)

sam 28.5.2007 1:33

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No jistě skeptiku

nebyl zvolen, tak si našel jiný job. Prodávat svou vlast. Halt demokracie 8-o

sam 28.5.2007 1:32

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Souhlas

fráze o špatném ze špatnějších systémů nám bohužel není co platná. Mohou hodit informace na férovku, pro i proti, pod dozorem nezávislých odborníků, a snažit se lidi přesvědčit. Klidně budu hlasovat pro, pokud mne přesvědčí o nezbytnosti. Bohužel, udělali svou arogancí všechno pro to, aby se jim to nepovedlo. Referendum nechtějí, protože nejsou argumenty. To, že je jsou schopni posoudit lépe, je pohádka n dobrou noc. jak bylo řečeno, nemají právní zodpovědnost, a dávno po vypršení mandátu si jejich rozhodnutí vyžerou občané, zatímco oni budou někde za bulem v Austrálii.

Vasekpasek 28.5.2007 1:32

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podle mého je zase referendum nutnost, nikoli možnost

Samozřejmě a jste si vážně jist, že to PRO nás je vždycky tak, jak si lid přeje?

Vasekpasek 28.5.2007 1:31

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No jistě skeptiku

Teda, že ten Payne má ale vliv...8-o

Martin 28.5.2007 1:31

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Souhlas

nebylo by drtive pro, protoze obcan neni hlupak, ktery nicemu nerozumi jak se snazi tvrdit vlada

Vasekpasek 28.5.2007 1:30

Re: Re: Re: Re: Re: Souhlas

To je váš názor a neberu vám ho. Já si naopak myslím, že si každý pořádně rozmyslí, než zaútočí na americký radar. Jako potencionální útočník bych vycházel z myšlenky, že USA bych tím ublížil málo a sobě dost. Takže já si myslím, že ta základna nám přímo sice nic nedá (naše území asi opravdu chránit nebude), ale strategicky bude výhodné tu mít americké vojáky (nevím, proč by vám tu tak vadili, dost pochybuju, že byste o nich vůbec věděl). Kdyby vaši logiku používali třeba američané za druhé světové, pak bych vůbec nechápal, proč by chodili do Evropy. Mohli si to vyřídit s Japonci a nazdarbazar, postarejte se o sebe

sam 28.5.2007 1:27

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podle mého je zase referendum nutnost, nikoli možnost

politici musí rozhodovat PRO nás, ne ZA nás. To, že se tím živí, nevylučuje špatný morální ktedit, šlendriánství, nebo úplatnost. Spíš k tomu všemu vybízí.

Vasekpasek 28.5.2007 1:26

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Souhlas

No já vám můžu povědět, kdo by v mém referendu hlasoval proti. Zcela jistě by to nebyli ti uvědomělí, o kterých píšete vy, byli by to spíše ti, kteří věří ve své právo na pobírání soc. dávek. Přesto jsem přesvědčen, že referendum by bylo drtivě pro

zdeněk 28.5.2007 1:25

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No jistě skeptiku

a netvrdil to náhodou sám payne????

sam 28.5.2007 1:25

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No jistě skeptiku

vzhledem k tomu, že to sám řekl, a hrdě se k tomu hlásí, není důvod tomu nevěřit. :-P

Pasáček koz ve Vermontu 28.5.2007 1:25

Americký radaqr v Čechách

Bylo toho napsáno mnoho o americké radarové zakladně. Jaký bude vyzařovaný výkon ? Neohrozí to zdraví lidí ? Nebude rušena televize ? To jsou technické otázky, kterým většina diskutujících nerozumí. Zakladna ale není problém technický, ale politický.

Proč tato  základna musí být americká a nemůže být základnou NATO ? Důvod je prostý: Staří členové NATO (Francie, Německo a další) se obávají americké agresivní politiky a odmítají další americké vojenské základny. Těch jsou po celém světě už desítky. Mnoho států NATO odepřelo účast na agresi USA proti Iráku, ty, které byly přinuceny, ted´ z Iráku odcházejí. Odmítají také posílat další vojáky do Afganistánu. Ve 30. letech minulého století se v Německu dostal k moci vojensko–průmyslový komplex. Nedopadlo to dobře, světová válka byla nevyhnutelná. Totéž se ted´ stalo v USA. Příznaky jsou stejné, jako byly v Německu. Americký vojensko- průmyslový komplex určuje vnitřní a zejména zahraniční politiku země. Války jsou výborný byznys, americké zbrojní továrny jedou naplno. To se projevuje agresemi proti jiným zemím (naposledy Irák – důvody pro invazi byly zcela vylhané, jde pouze o ropu), stále se zvětšujícím vojenským rozpočtem, vývojem nových zbraní, omezováním práv amerických občanů (Patriot Act), pohrdáním OSN a mezinárodním právem a dalšími nebezpečnými jevy.

Evropské národy odmítají další zbrojení, chtějí žít v míru a spolupracovat s Ruskem. To je proti zájmům USA. Proto Američané chtějí vybudovat nové základny proti Rusku ve východoevropských zemích, kde jsou vlády protirusky zaměřeny a ochotně základny přivítají. I když většina občanů těchto zemí je proti.

Česká republika je již členem NATO a EU. Radarová základna v Čechách bude podporovat agresivní politiku USA. Je to opravdu v českém zájmu ?  To je ovšem pouze akademická otázka. O vybudování základny již bylo rozhodnuto !

Vasekpasek 28.5.2007 1:24

Re: Re: Re: Re: Re: Podle mého je zase referendum nutnost, nikoli možnost

To samozřejmě jsou, ale my jsme si je zvolili, aby za nás rozhodovali. A oni se hlasováním a informacemi přímo živí, narozdíl od pracovníka v IT nebo dělníka ve Škodovce (abych uvedl typové přklady z obou stran "barikády")

sam 28.5.2007 1:24

Re: Re: A vypisoval snad Churchill referendum, zda povolit Amíkům vstup na Ostrovy?

taky bych v jejich situaci souhlasil. V té době byly strany jasné, a US militarismus ještě neexistoval. Ostatně Británii se ještě časem odvděčili...

Vasekpasek 28.5.2007 1:22

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No jistě skeptiku

Heh a jiná by tam nebyla? Tohle je už trochu moc ne? Jakou že věc vymyslel Payne? Snad dokonce neprosil Bushe, aby tady postavil radar?8-o

Vasekpasek 28.5.2007 1:21

Re: Re: Re: Re: Re: Souhlas

Nepřipadá mi, že bych argumentoval jako bolševik.

Pravdu máte, co se týká rozhodování (délky mandátu) a úplatnosti politiků. To je bohužel velká slabina demokracie, nicméně asi stále platí, že je to nejméně špatný ze všech špatných systémů.

Populismus je, když někdo říká, co chce slyšet "lid" a obrací podle nálad veřejnosti. Když někdo neustále kouká na průzkumy popularity, veřejného mínění a podobně. Celonárodní diskuze opravdu není populismus a taky jsem to nikde netvrdil (mimochodem, vážně nemám rád, když mi někdo vkládá do úst něco, co jsem nikdy neřekl, to se opravdu špatně vyvrací)

sam 28.5.2007 1:21

soráč

jestli to nebude o radaru, kdo za to svou hloupou propagandou a tajnůstkářstvím může?

Martin 28.5.2007 1:20

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Souhlas

nejsem langrova senzibilka a proto vestit nehodlam, ale zklamu vas, neverim ze by takove referendum vyhrali milovnici 0, protoze kazdy je si vedom a bylo by to v referendu, ze dane odvadi na nejake sluzby, ktere by jinak platil sam

jednou z nejsvobodnejsich zemi a zemi s jednou z nejvyssich urovni zivota je svycarsko, a tam vzdy obcan byl na prvnim miste, zastupitele jsou jen doplnek

sam 28.5.2007 1:20

Re: Re: Re: Re: Podle mého je zase referendum nutnost, nikoli možnost

politici jsou lidé jako my. Nezřídka hloupější. Nejste politik? ;-)

sam 28.5.2007 1:19

Re: Re: Re: Re: Re: No jistě skeptiku

ODS o tom měla túšo. V Klaus byl prezident, jednání se zúčastňovali všichni. Celou věc vymyslel Payne z ODS.

zdeněk 28.5.2007 1:18

Re: Re: Re: Re: Souhlas

Já sám jsem odpůrcem. Důvod proti vidím v samotné základně - bude snadným terčem pro případné útočníky, tedy zvýší naše riziko. Dále, celý systém je budován pro obranu USA, tedy my budeme nést všechny rizika s tím spojená. Co nám tato základna dá? Pobyt cizích vojáků, nepřátelství ruska ale rozhodně nám nedá bezpečí. Když už ne kvůli tomu že samotný systém je nespolehlivý(a možná zůstane jen u radaru, bez raket) tak také jakýkoli radar je prostě terč. A pokud by útočník chtěl válčit s USA , jeho cílem by byl i tento strategický radar i když by mu byla nějaká ČR úplně putna.

Vasekpasek 28.5.2007 1:18

Re: Re: Re: Podle mého je zase referendum nutnost, nikoli možnost

Ano, tady máte bezesporu (a taky bohužel) naprostou pravdu. Přesto tvrdím, že politici jsou informovanější a zodpovědnější (je na ně totiž vidět, narozdíl od "bezejmenného" referendmana) než běžní občané