4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

UDÁLOSTI: Německé hroby

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
El Cid 24.4.2006 9:53

Sláva Království Českému!

Buvol 24.4.2006 13:51

Re: Sláva Království Českému!

.....a čest památce presidenta Edvarda Beneše, presidenta jenž měl nejtěžší úděl!

Buvol 24.4.2006 13:55

Re: Re: Sláva Království Českému!

.... ze všech českých presidentů! Jak trapně vedle něho třeba působí Havel se všemi těmi jeho eskapádami ....

Milda 21.4.2006 22:01

Obávám se o zdravý rozum autora článku i diskutujících.

Normální řešení by bylo, že německá strana by převzala pozůstatky a důstojně a rychle by je pohřbila v hromadném hrobě na svém území. Ale když holt o tom někdo chce psát články a diskutovat,....

Vlad 20.4.2006 16:01

A je to tu zase.

Nebyli to Němci, kdo střílel válečné zajatce. Nebyli to Němci kdo vyvražďoval civilisty. Ani nepáchali excesy (byla to je normální zanedbatelná válka Němců proti ostatním národům.) Všeho zlého se dopustili výhradně Češi a až to po té sporavedlivé válce německého národa o životní prostor.

A ti Němci nejsou prasata, že nechají povalovat ostatky svých Zígfrídů někde ve skladišti. Za to mohou opět Češi. A je to zhovadilost Čechů, že nechtějí mít na svém území pohřbeny hromadné vrahy. Většina něm,eckých vojáků a esesmanů totiž byli velmi féroví a ohleduplní kamarádi.

A bylo by nepochopitelné a nelogické, kdyby Němci nespoléhali na to, že to s tím pohřbem nakonec ti blbí Češi zaplatí. Natož kdyby si své padlé pohřbili doma, ne na slovanském území patřícím dosud Slovanům, ale na slovanském území, které kdysi zabrali a Slovany tam vyhladili, třeba v Berlíně.

liberal shark 20.4.2006 17:56

Re: A je to tu zase.

Tak tak, na území dnešního Saska žily na přelomu prvního a druhého tisíciletí slovanské kmeny, které byly vyhlazeny a násilně asimilovány. Poslední zbytek - Lužičtí Srbové, jsou dnešním německým státem jemně řečeno zanedbáváni.

Kolt 20.4.2006 15:01

Diskuze pro Kolta sem

Jelikoz puvodni vlakno je uz zcela neprehledne, tak prosim o dalsi pripadne reakce sem.

Takze Ctenari, reakce na vas odkaz na Rozumet dejinam:

Mam to chapat tak, ze nejste schopen se rozhodnout, jestli hromadne

soudy a hromadne popravy byly formalni moznost (jak pisete), nebo

realna moznost (meli by nam za odsun tedy libat ruce, jak pisete jinde)? Kdyz mi neodpovidate, ale posilate odkaz na tu knihu.

Čtenář 20.4.2006 15:40

Re: Diskuze pro Kolta sem

Odkaz na knihu jsem Vám poslal hlavně proto, že tam je komplexně vysvětleno, co všechno bylo s tím neblahým obdobím spojené a je to práce profesionálů-historiků. Kniha vznikla jako dodatečná reakce na různé překrucování a byla distribuována zdarma... Hromadné soudy a hromadné popravy byly samozřejmě pouze hypotetická možnost nebo chcete-li formální možnost, už proto, že se jenalo o velký počet lidí. Pro nešťastné sudetské Němce ale hrozila jiná nebezpečí:  pomstychtivost, roztrhání rodin (zajatci se vraceli do Německa) atd., atd. Takže já jsem přesvědčen, že odsunem (ne tím divokým, pochopitelně) jich bylo mnoho zachráněno a bylo to nakonec bláhodárné pro všechny... Prostě kde to neklape a kde si mnoho ublíží, je nejlepší, když se rozdělí viz rodinu a jest-li ta je  základem státu, proč to  ve výjimečných situacích neaplikovat i na menšiny?  Jinak Vás zdravím a diskuzi  až na další  přerušuji pro nedostatek času.... Ještě mě napadá, že odpouštět si a omlouvat se, jakož  i to vysvětlovat by měli hlavně  ti, co to prožili na vlastní kůži, teda kdyby to šlo ..... 

Kolt 20.4.2006 17:02

Re: Re: Diskuze pro Kolta sem

Jak jsem predpokladal, nedokazete odpovedet na jednoduchou otazku jak jste tedy myslel vas uvodni prispevek. Hlavne ze jste sem napsal kvanta textu.

Čtenář 21.4.2006 8:53

Re: Re: Re: Diskuze pro Kolta sem

Nemůžu za to, že jste hlupák a že se vám všechno musí vysvětlovat polopaticky! Něco si o tom přečtěte, než tady začnete vykládat takové voloviny, jako že Třetí říše byla nástupnickým státem Raousko-Uherské monarchie ....

Kolt 21.4.2006 9:42

Re: Re: Re: Re: Diskuze pro Kolta sem

Tak vy v jednom prispevku napiste, ze moznost hromadnych poprav byla pouze formalni a v druhem, ze by nam meli libat ruce, ze nebyli popraveni a kdyz se vas zeptam co z toho plati, tak jsem hlupak. A jeste zacnete naznacovat, ze bych mel psat, ze Treti Rise byla nastupnickym statem R-U.

Inu co dodat.

Čtenář 21.4.2006 11:06

Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze pro Kolta sem

... co dodat? Snad jen to, že nihilistický přístup k historii nikam nevede.... Ve vašem případě je to ovšem spíš ta hloupost ....

Kolt 21.4.2006 12:21

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze pro Kolta sem

Mate naprostou pravdu. Muj pristup nikam nevede. Porad jsem se od vas nedozvedel odpoved na jednoduchou otazku - co z toho co jste napsal vlastne plati.

Čtenář 21.4.2006 12:39

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze pro Kolta sem

Co vlastně platí? No přece to, co se skutečně stalo!

Kolt 21.4.2006 14:32

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze pro Kolta sem

Zabavne klickujete. Pomilionpate vam zopakuji otazku: Meli jsme podle vas pravo masove soudit S. Nemce za vlastizradu a nasledne je masove popravovat? Ano nebo ne? V diskuzi uz jste se vicemene vyjadril pro obe varianty a podle me si to vzajemne odporuje. A proto se ptam, jestli plati odpoved ano, nebo odpoved ne.

Čtenář 21.4.2006 16:23

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze pro Kolta sem

Na to se zeptejte nějakého právníka .... a popravy si strčte za klobouk!

Kolt 21.4.2006 19:21

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze pro Kolta sem

A ze jste o tom tedy psal do diskuze, kdyz je to jenom pro pravniky.

Čtenář 24.4.2006 9:41

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze pro Kolta sem

To přece není nic proti ničemu! Ale pregnantní odpověď, kterou vy zřejmě vyžadujete, může dát jenom právník ev. historik profesional ....

Czert 20.4.2006 19:41

Re: Diskuze pro Kolta sem

reknu to takhle - formalne jsme je mohli povesit vsechny (protoze oni nas planovali vyhladit), realne jsme jich par (prokazanych nacku) povesit meli a meli by nam libat ruce za to, nejen za to ze jsme zadneho nepovesili  (aktivni lidi co vystoupili proti csr v 38) a hlavne za to, ze nemuseli budovat sociasmus .

Kolt 20.4.2006 20:49

Re: Re: Diskuze pro Kolta sem

Nacisticke Nemecko nas planovalo vyhladit a to nam davalo pravo vsechny Nemce na nasem uzemi povesit.

Hmm.

A vy jste tam dole v diskuzi vypadal rozumne, ze byste chtel popravovat jenom vudce S. Nemcu a ordnery.

Czert 21.4.2006 19:34

Re: Re: Re: Diskuze pro Kolta sem

ano, ordnery a spol jsem opravdu popravit chtel (a je historicka skoda ze se tak stalo), vsechny jsem je veset nechtel.

Poveseni vsech jsem uvedl jen jako - teoretickou - moznost, ospravdlnitelnou tim, ze oni nas chteli vsechny vyhladit (pristup, jak ty me, tak ja tobe) a mam potrzene od zijiho svedka, ze mu sudetak v 45 rekl, ze kdyby ONI (sudetaci) provadeli odsun nas, tak by nas vsechny vyhladily.

Czert 22.4.2006 17:03

oprava

ano, ordnery a spol jsem opravdu popravit chtel (a je historicka skoda ze se tak NEstalo), vsechny jsem je veset nechtel.

pete 19.4.2006 23:58

kto was platý Herr Dolesschal?

vaše patologická nenávist k Čechům a zřejmě ke Slovanům vůbec,vám zatemňuje mozek i při údajích,které by mohly být věcné,kdyby nebyly německou stranou a zvláště Sudeťáky tak nehorázně vylhané.Údaje o statisících ubitých Sudetáků Čechy-chtěl bych je doložit jejich mrtvolami.Ano,v jednotlivých případech mohlo k něčemu takovému dojít,možná v desítkách na celém ČSL území,nikoliv v tak sprostě vylhaných číslech ve kterých vy si tak libujete.Mimochodem,spravedlivý Otče,víte že ve Francii,kterou vlastně hrůzovláda vaší milované Wehrmacht prakticky nezasáhla,koncem války Francouzi pobili a je to skutečně doloženo na 50.000 německých civilistů.To vás nevzrušuje? A nechává vás klidným,kde leží kosti 135.000 většinou mladých hochů Rudoarmějců,kteří padli na našem území při vítězném pochodu,hnát a dobít Německé zločince až v jejich doupěti Berlíně?Vám nevadí,že  tisíse jejich pomníčků vděčnosti ČSL lidu byly zlikvidovány podobnými mravními kreaturami jako jste vy? Nedovedu si představit tu mravní zvrhlost,starat se o pozůstatky vrahů,byť vojáků,kteří přepadli stát a v jejichž vládním programu bylo, z občanů tohoto stánu nadělat doslova otroky,práce neschopné,nebo neschopné poněmčení,fyzicky zlikvidovat.Chováte se /nutíte nám/abychom se chovali jako čuba,která po spráskání býkovcem,vrtí radostně ocasem a na příkaz pána,přinese s radostí býkovec sama a projevuje radost,že může být a že byla,znovu spráskána. Mysím,že se nemohu pro vás rozloučit jiným způsobem,než co jistě lahodí vašemu sluchu -- Heil  Hitler,Herr  Dolesschal.

Czert 20.4.2006 11:32

Re: kto was platý Herr Dolesschal?

naprosto spravne. Snad jen s tim, ze ve smrti jsme si vsichni rovni. Hitlerovce bych na nasem uzemi nechal v klidu lezet, ale projevovat jim uctu, ci se starat o jejich hroby - ne. At se o ne staraji fasouni, kdyz jim na nich zalezi. Strat se o hroby nasich spojencu - byt to byly rusove - je nase povinost. Jim vdecime za to, ze jsme nebyly zplynovani. Je mi mlejsi 40 let komunismu nez 7 let protektoratu, navic kdyby dojcove tu valku vyhrali, tak by se cesky lid mel 10 000x hure, nez za komousu. 

Buvol 20.4.2006 11:53

Re: kto was platý Herr Dolesschal?

Dovoluji si Vám připomenout citát z románu "1984" George Orwella, který zní přibližně takto: "Kdo ovládá přítomnost, ovládá i minulost a kdo ovládá minulost, ovládá resp. ovládne budoucnost!". A to je přesně schéma, podle kterého dnes Němci, resp. jisté kruhy v Německu, postupují. To jest v médiích všelijak idealizují tu jejich hnědou minulost. Např. na ČT2 teď běží dokumentární seriál o největších vojevůdcích za druhé svět. války. Ti němečtí jsou vykreslováni jako výběr veškerých ctností, naopak ti ruští jsou všelijak  upozaďováni apod. Nedávno se na ČT2 viděl dokument o potopení křižníku Bismark od Jamese Camerona. V tom dokumentu se docela s vážnou tváří uvažovalo, že si ho Němci potopili sami, aby nepadl do zajetí! Pak to skončilo tak nějak neutrálně, tedy jest-li jsem tomu správně rozumněl... A tak by se dalo pokračovat! Prostě Němci pomaloučku po lehoučku  překrucují dějiny. Za nějakých dvacet let, ostatně už se tak děje dnes, mládež ani nebude vědět, kdo vlastně tu II. svět. válku vyhrál a proč! No a k tomu jsou jim dobří užiteční idioti všeho druhu. Jedním z nich je např. ten Doležal. Platí je přes různé nadace, novinářské a literární ceny atd.

Czert 20.4.2006 12:35

Re: Re: kto was platý Herr Dolesschal?

prave proto, se musi lide vychovat k tomu, aby k prekrucovani dejin nedichazelo - aby nacisti byly porad stejne svinstvo jake byly a zedne jejich idelaizovani jak bojovali proti zlemu bolsevikovi. Proti stejnemu bolsevikovi, se kterym od 1921(uz od vymarske republiky, ale hlavne od 1933 kdyz se k moci dostal Adla)  az do 1941 velmi radi spolupracovali. Na kazdy dokument ktery ukazuje hrdine nemecke vojaky a velitele, alespon 5 ktere ukazuji jejich zrudnost v koncetracich a jine zrudnosti.

Fliedler von Bumerang 19.4.2006 23:57

A co na to německý voják?

Lecken sie mir Arsch!!

dix 19.4.2006 22:01

zase

jeden český odborník soudí: zlí Rusové odmítají vydávat zdechliny hodných čečenských teroristů jejich rodinám. Český odborník by jim je klíďo píďo vydával.

zcr 19.4.2006 21:11

A ze by se treba

vseckno dohromady pietne spalilo, ulozilo do vetsi hromadne urny a postavil se pomnicek, to by nestacilo? Nebo rozptylilo na hromadnou rozptylovou loucku (+ ten pomnicek)? Aby nakonec clenove toho nemeckeho spolku nechodili s kornouty po krajich ceskych mumlajice "Wohin denn mit ihnen?"

zíralek 19.4.2006 21:12

Re: A ze by se treba

;-)