16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Drsoň 22.1.2009 11:45

Na zelené platí jediné - KONCENTRÁK !

Tedy v pravém slova smyslu - tábor kde by se provedla jejich koncentrace, třeba na Libavě či jiném vojenském prostoru, dali bychom jim sekyry ať si ztlučou baráky, dali jim motyky, zrní, kravky a koně a ať se pochlapí ! Ono by je ta "ekologičnost" asi brzy přešla ! Jako stavař otevřeně prohlašuju, že je nepovažuju za lidské bytosti, neboť si navymýšlejí takové koniny, které jsou mnohdy fyzikálně nesplnitelné !!;-€ Slyšel jsem o jednom "větrníkáři", který má ke svému stožáru na černo natáhlý kabel od příbuzného, který bydlí vedle - to je perpetum mobile - koupíte od ČEZu za 5 Kč a druhým kabelem jim to vrátíte za 15 Kč !! A připitomělí bursíkovci, kačeny jaujau, jihočeské slépky a jiná verbež vám k takové zlodějině ještě ve své tuposti budou pleskat !!Rv

V.Novák 22.1.2009 12:09

Houby koncentrák - REZERVACE!

Rezervace pro přátele trvale udržitelného a přírodně šetrného rozvoje.

Ostatní by mohlo zůstat jak jste popsal.

Petrm 22.1.2009 13:12

Re: Na zelené platí jediné - KONCENTRÁK !

Na Libavou prosim nee..bydlim kousek:)

honzak 22.1.2009 11:30

nevíte někdo

jaký je postup při nominaci na Nobelovu cenu míru?  Navrhnul bych Zimu. Jeho přínos ku celosvětovému míru je nesporný. Všichni se mu budou chechtat a zapomenou na spory!

Ladislav N 22.1.2009 11:39

Re: ad politický oteplovač Zima

;-)R^

Gonzales 22.1.2009 11:44

Re: nevíte někdo

;-D

M. Zima 22.1.2009 11:49

Že Vy na víc, nežli takovouto infantilitu nemáte by nebyl problém, ale Ladislav N. a spol. už se také na víc nezmůžou a pak se diví, že zaostávají.

honcek 22.1.2009 11:59

Pane Zimo

Dejte nejake argumenty, zatim jenom kricite, machate rukama a obvinujete ostatni z hlouposti, infantilnosti, demagogie a ja nevim ceho dalsiho. Bohuzel jsem od vas necetl zatim zadny "moudry" argument, ktery by poprel nazory uvedene v clanku a v mnoha komentarich zde. Zpochybnete dotovane naklady na vyrobu techto zarizeni, zpochybnete vysoke naklady na jejich likvidaci, jejich nizky vykon, dotovanou vykupni cenu apod., coz ve vysledku vychazi jako obrovska zlodejina z kapes nas vsech do kapes zelenych demagogu a jejich uplacenych nohsledu, abych pouzil vas slovnik, kteremu, doufam, porozumite!

i.h. 22.1.2009 12:06

Vy jste tu asi nejaky novy,

my "starsi" uz vime, ze Zima je takovy mistni Kasparek - no, Kasparek je aspon urcita osobnost, to u Zimy nehrozi - prispivajici svymi hlody k pobaveni obecenstva. Argumenty neposkytuje, jenom nezavazne prskani, to ztracite cas. Az ho poznate, tak zjistite, ze ho vubec neznate.

emersonskej 22.1.2009 12:12

Re: Vy jste tu asi nejaky novy,

Občas mám pocit, že si ho tu na psu vydržují kvůli obecnému obveselení, popř. kvůli rozhýbání diskuse ...;-D

M. Zima 22.1.2009 12:12

No poslyšte, nevyvrátil jsem toho dnes ráno a v dřívějších diskusích dost?

Nestačí Vám, že vás Neff chrání cenzurou? Chcete ode mě skutečně, abych vyvracel hloupé Zouzalíkovo tvrzení o paroplynových jednotkách odůvodněné J. Zimmermannem a houf podobných nesmyslů? Vždyť vy ani nedokážete rozlišovat mezi bioalkoholem, biodieselem a biogasy, Pořád melete o zprofanovaném a neschopném Bursíkovi, jako by ten typ byl skutečný zelený a vzrušujete se nad jeho selháními u EU i doma. TO vše ale není v Evropě téma. Tam jde o to, jak dál, proto vy s vašim atomem vzbuzujete soucit. (Můj ne, já vás mám za blbce)

emersonskej 22.1.2009 12:17

Re: No poslyšte, nevyvrátil jsem toho dnes ráno a v dřívějších diskusích dost?

kdyby nás zde na Psu Neff opravdu chránil cenzůrou, tak bychom tu především na exoty Vašeho střihu vůbec nenarazili...;-D

M. Zima 22.1.2009 12:27

Mýlíte se, Neff mi neuveřejní článek,

ve kterém by se jednalo o aktuálních problémech, ale ve stylu komunistů drží temata při zemi, aby byli spokojeni mafiáni z ČEZu s jejich předpotopní technikou a vyzrálými čachry. Proto se tu stále opakují stejně ubohé obsahy stejně mizerných autorů. (Platí nejenom o energetice) BTW: řekněte mi, co je na tom Zouzalíkově článku nového, co tu už nesčetněkrát ve stejně ubohé podobě nebylo?

V.Novák 22.1.2009 13:23

Re: Mýlíte se, Neff mi neuveřejní článek,

Neff uveřejní ledacos - jenže článek odpovídající stylem vašim "příspěvkům do diskuse" je nepochybně natolik sprostý, mimoňský a argumetůprostý, že se uveřejnit nedá.

Schválně - zkuste chvíli psát do diskuse slušně a vyargumentovaně. Jednak několik z nás trefí samým překvapením Pepina (což by se vám mělo líbit), druhak si slušný a solidní projev natrénujete a pak ho třeba uplatníte i jinde.

Osobně jsem přesvědčen, že ho nejste schopen.

Ostatně, mám takový dojem, že vám ho někde dokonce uveřejnili - hoďte link, ať se pokocháme...

M. Zima 22.1.2009 11:24

Pane Zouzalík,

proč se zesměšňujete hloupými statementy o věcech, kterým nerozumíte a proč se nerozepíšete např. o takovém konkrétním případu, jako.: "ČEZácká mafie staví větrníky". Pokoušet se diskreditovat zelené myšlenky kritikou karieristy Burcíka, který se zelenými už dávno nemá nic společného, nebo evidentním lhaním z různých oblastí oboru je sice v Česku běžný styl, ale v Evropě s tím neuspějete.

janoryna 22.1.2009 11:32

Re: Pane Zima,

co je spatneho na tom, ze CEZ se konecne venuje obnovitelnym zdrojum. to je sna chvalihodne. nebo se zelena loby boji, ze jim vyfoukne kseft ?

M. Zima 22.1.2009 11:37

Slyšel někdy o kozlu který se stal zahradníkem, nebo u ČEZu lépe o padofilovi vedoucím dětského útulku?

Bubik 22.1.2009 11:43

Re: Slyšel někdy o kozlu který se stal zahradníkem, nebo u ČEZu lépe o padofilovi vedoucím dětského útulku?

Když stát pod tlakem EU nastavil za vlády ČSSD takové podmínky, že se výrobcům (nikoliv spotřebitelům) vyplácí investovat do výroby elektřiny větrníky, proč by toho zrovna ČEZ nemohl využít taky?

Že bude mít pak ČEPS ( to jsou dvě různé firmy, víme) problém s přenosovou soustavou , nemusí ČEZ trápit. Stejně jako netrápí ty tisíce firem na světě, co staví podobné zdroje, zda jejich národní provozovatel přenosové soustavy má či nemá problém. Zvlášť když to netrápí ani zelené a levicové politiky, české, německé a další nevyjímaje....

M. Zima 22.1.2009 11:54

Jak to, že za ČEPS mluví v ČT Kříž? Různé firmy, jo? A co ČEZácký holding, mafie v čisté podobě?

Peta 22.1.2009 11:37

Re: Pane Zouzalík,

A který ze zelených má se zelenými něco společného? A který zelený je ten správný zelený? A kdo rozhoduje, který zelený je ten správný zelený?

Pro mě je to stejná svoloč!

M. Zima 22.1.2009 11:46

Proč se lepíte na polit. partaj? informujte se trochu o věci samé.

Drsoň 22.1.2009 11:47

Re: Pane Zouzalík,

Správný zelený se pozná TEPLOMĚREM !!  Musí mít teplotu OKOLNÍ ZEMINY !! ;-D

M. Zima 22.1.2009 11:51

Od Vás se liší zelení především inteligencí (zjistitelné i bez technických prostředků)

Slizoň de Kopejrak 22.1.2009 11:54

Re: Od Vás se liší zelení především inteligencí (zjistitelné i bez technických prostředků)

Rv tak 4-  ;-D

dost suchý, polepši se Zímo !

M. Zima 22.1.2009 11:57

Na vás to stačí, nabídněte skutečné debatéry a uvidíme. (Jestli to Neff nestopí)

Ladislav N :-))) 22.1.2009 11:37

Re: M. Zima IP: 80.140.247.xxx

Zimo, vy nevíte, že ČEZ se zavázal k "proinvestování" nejméně 30 miliard Kč do výroby elektřiny v "alternativních zdrojích" ještě za Paroubkovy vlády, aby tak mohl být splněn pitomý sockomunistický závazek EU dosáhnout jánevímkolik procent podílu výroby?

S dotacemi zaručenými státem je totiž i stavba fofrníků dobrý kšeft, ikdyž fyzikálně je to blbost. ;-P

M. Zima 22.1.2009 11:45

Vy se přestáváte ovládat,

" fyzikálně je to blbost." je nesmysl, jinak by si ČEZ nestěžoval na konkurenci, která údajně "destabilisuje síť" a nelezl by do toho sám. BTW: Proč v Česku nikdo nereferuje o běžícím rozšíženém projektu o "energetickém svazu" VE, SE, biogas, zálohovaném vodou? Nebo alespoň o 800 kV stejnosměrných v Číně? Místo toho placení tupečkové, jako za socialismu opakují idiotská hesla o vítězství atomu. A soudruzi z ČEZu to financují.

Viktor 22.1.2009 12:02

Re: Vy se přestáváte ovládat,

Fyzikálně to blbost je, fajn kšeft to ale za určitých okolností může být i pro ČEZ.

Energetický svaz? To už kšeft s větrníkama dost nevynáší a je zapotřebí dojit lidi na ještě vyšší úrovni?

M. Zima 22.1.2009 12:15

Nevíte o co jde. Jde o to, jestli se takové spojení "udrží při životě" a splní požadavky na výrobu el. energie.

V.Novák 22.1.2009 13:26

Re: Nevíte o co jde. Jde o to, jestli se takové spojení "udrží při životě" a splní požadavky na výrobu el. energie.

Elektrickou energii vyrobí i tužková baterie.

Ale nechtěl bych platit cenu, kterou by mělo pohánění mé domácnosti baterií tužkovek.

Pro pomalé, tedy zejména pro vás - ne každá výroba elektřiny, která je možná, je taky ekonomicky udržitelná. Zatím nikdo nepředložil alternativní zdroj, který by mohl být provozován bez mohutných dotací.