4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jenda 18.12.2009 13:28

Re: Hlavni rozdil je v tom, ze v Iraku by stacilo dokoncit prechod ze stredoveku

A tvrdil jsem snad, ze ten prechod bude snadny?

ps 18.12.2009 13:27

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

Takže raději dáváš přednost saddámově diktatuře.

Kalamajka Mike 18.12.2009 13:27

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

Všude vidíte jen své soudruhy, tak nám cizím pánům laskavě vykejte. To je základ slušnosti, která je vám soudruhům, často přebarveným, cizí. 

BM 18.12.2009 13:26

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

Jiné ZHN nevyvíjel? A co jaderný program? Osirak? A jak mu mohl svět věřit, že ty zbraně skutečně zničil, když je opakovaně použil proti vlastnímu obyvatelstvu i proti Iránu z OSN a jejich inspektorů si dělal srandu?

Kalamajka Mike 18.12.2009 13:23

Re: Hlavni rozdil je v tom, ze v Iraku by stacilo dokoncit prechod ze stredoveku

Naivko.

Kalamajka Mike 18.12.2009 13:23

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

Jen se vyštěkejte, pse. Přehled máte jak ten pes štěkající na řetězu u boudy, který miluje svého pána, protože mu jednou za tři dni hodí zbytky od oběda. Vždyť ho přeci krmí, tak co by ho nemiloval. ;-D

Kalamajka Mike 18.12.2009 13:18

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

Já mám Ameriku rád, specielně USA. Jenže ty USA ,co mám rád, byly státy svobody, nikoli falešný bushovský Patriotistán.

Kalamajka Mike 18.12.2009 13:15

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

Neztrácejte nervy, rudochu, nebo Vás straníci pokárají za špatně odvedenou práci na poli boje s třídním nepřítelem.

ps 18.12.2009 13:15

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

Říká někdo kdo má v hlavě místo mozku příručku vzorného antiamerikanisty.

ps 18.12.2009 13:14

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

Koukám, že ty seš ten typ co když slyší Bush tak mu jde pěna od huby. Když se vraždí muslimové s hinduisty (podobně jako šíité se sunity v Iráku) v Indii, nebo fatah s hamasem tak za to taky může Bush, nebo se mýlím? Každopádně i kdybychom byli tak debilní a přisoudili Bushům veškeré počty obětí sektářského násilí v Iráku, které podle důvěryhodných zdrojů činí od 80 tisíc do 150 tisíc tak se ani náhodou nepřiblížím miliónům které má na svědomí saddám (irák/irán, kuvajt, genocida kurdů a šíitů).

JJ 18.12.2009 13:14

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

Jiste, Irak a cely region je nyni bez Sadama uzasne stabilni. Jste jako ten ministr propagandy Iraku, ktery tvrdil, ze v Bagdadu nejsou amici, i kdyz za nim projizdeli americke tanky.

Jenda 18.12.2009 13:13

Hlavni rozdil je v tom, ze v Iraku by stacilo dokoncit prechod ze stredoveku

Afghanistan je v praveku. U oblasti kdysi obyvane civilizaci schopnou vybudovat padesatimetrove sochy je to smutne, ale je to tak. Afghanistan je nejlepsi ukazkou rozvratneho pusobeni islamu.

Kalamajka Mike 18.12.2009 13:12

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

Ne, Vy nepřemýšlíte. Možná si to myslíte, ale skutek utek.

JJ 18.12.2009 13:12

Re: Blair lhal,a by mohl jit do valky

Pokud s nim meli problem sousedi, meli to resit ti sousedi. Zapad s nim problem nemel, alespon ne pote, co mu dal prvne na prdel.

ps 18.12.2009 13:07

Re: Afghánistán je momentálně důležitější

NO protože si barví vlasy a fousy. To ty s tou tvou lysinou asi neznáš, že?

Kalamajka Mike 18.12.2009 13:04

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

Saddám má na svědomí statisíce obětí, Bushové milióny. Bohužel Bushové nedopadli a nedopadnou jako Saddám. Zasloužili by také pověsit a snimi i jejich sponzoři.

ps 18.12.2009 13:02

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

No na straně občas taky přemýšlím. Měl by jsi to  zkusit a nesoustředit se pouze na ty sr/\čky, které tady pak prezentuješ.

Kalamajka Mike 18.12.2009 13:01

To jste moc mírný.

Já bych mu alespoň občas pouštěl rap a hip-hop. ;-D

Kalamajka Mike 18.12.2009 12:58

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

V záznamech se dočtete, že neustále stupňovali požadavky jako Hitler. Nakonec se vecpali  i do Saddámovo soukromých komnat. Samozřejmě to byla čistá buzerace, spoléhali, že se Saddám naštve a pošle je do řiti, což bude záminka k útoku. Přepočítali se a tak museli zaútočit pod vylhanou záminkou.

ps 18.12.2009 12:58

Re: "Irák je důležitější než Afghánistán"

No když začínáš se statistikami vycucanými z prstu tak se nediv že někdo jiný příjde s jinou statistikou.

Když srovnám údaje civilních obětí sektářského násilí mezi iráčany  od rodku 2003, které věrohodné zdroje uvádějí v rozmezí 80 tisíc až 150 tisíc s miliony obětí saddámova režimu tak docházím (a se mnou každý ideologií neovlivněný člověk) k jednoznačnému závěru.

Kalamajka Mike 18.12.2009 12:54

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

Vy soudruzi nemyslíte, na to máte přece stranu. :-P

Emanuel 18.12.2009 12:54

Blair

Nepřesvědčil jste mě. Ostatně soudím: Blair by měl dostat doživotí a být propuštěn z humanitárních důvodů 2 měsíce před koncem své životní pouti. Do cely mu dát černobílou televizi a na ní mu promítat jeho lživé projevy. Více nemučit.

ps 18.12.2009 12:52

Re: Jediná možná reakce

Nerozumíte, shora uvedeným faktům, že se tak hloupě ptáte?

ps 18.12.2009 12:49

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

Na faktech, že to byl krvavý diktátor mající na svědomí mnoho miliónů obětí, který si nezasloužil nic jiného než zaklepat bačkorama.

ps 18.12.2009 12:47

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

Vždyť soudruhům (sice nikoli svým ale každopádně soudruhům) tykám, tak o co jde?

ps 18.12.2009 12:45

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

Ne, myslím tebe.

Kalamajka Mike 18.12.2009 12:33

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

Mluvím o ideologii pax americana, které jste jasným vyznavačem. Bludy to jsou, ale Vaše. ;-P

Kalamajka Mike 18.12.2009 12:30

Re: "Irák je důležitější než Afghánistán"

To jako mám přebít Vaši statistiku vycucanou z prstu nějakou jinou statistikou vycucanou z prstu? 8-o

Nestačí Vám, že USA posílají do Iráku čím dál více vojáků a civilních bezpečnostních služeb a navádí k tomu i spojence? Srovnejte si počty obětí za krátké období loutkových vlád a za celou éru Saddáma a jeho nohsledů.

Ivan 18.12.2009 12:28

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

Jak chcete doložit, že něco nemáte? Děláte si srandu, nebo neznáte elementární základy logiky? 

Jak je to s pravdivostí výroku:  "Kréťan tvrdí, že všichni Kréťané jsou lháři."  Má pravdu, nebo lže?  To chápali už před dvěma tisíci lety ve starověkém Řecku. Přesto i dnes jsou někteří prostoduší jedinci, kteří to nepochopí.

Fidel 18.12.2009 12:28

Re: Irák zbraně hromadného ničení měl a použil je proti Kurdům i Iráncům.

Vaše nevědomost a servilita k USA hraničí s debilitou. Žádný jiný stát nemá na svědomí tolik mrtvých jako USA. Ať je to přímou agresí, nebo pomocí zločinecké organizace CIA. Vůbec nevíte, nebo neberete na vědomí zločinná tažení USA proti zemím, které jim nezobaly z ruky. Je to třeba Quatemala, kde CIA zorganizovala protivládní krvavý puč jenom proto, že nová vláda zavedla clo na banány, které do té doby za babku výhradně dovážely USA. Nebo krvavý puč v Chille, kde Allende rozdal půdu lidem a USA ho musely pomocí CIA zlikvidovat, protože to byl podle nich špatný příklad pro ostatní latinskoamerické země. Pak jim vůbec nevadil krvavý diktátor Pinochet, kterého USA dokonce podporovaly. USA dokonce použily trik Hitlera při napadení Polska a praktikovaly fingovaný útok na svoji válečnou loď, aby mohly vstoupit do války ve Vietnamu. Pokud Vás to zajímá více, zjistěte si okolnosti akce "Phoenix", kterou praktikovala zločinecká organizace CIA ve Vietnamu. Nic zřejmě nevíte o podílu CIA na smrti Lumumby, nebo dodávkách zbraní do zemí i přes zákaz OSN. Když píšete o ZHN, tak vám připomenu válku v Koreji, kde USA použily bakteriologické zbraně a ve Vietnamu napalm. To podle Vás nejsou ZHN? Bush jr. je přinejmenším stejný zločinec jako Saddám a měl viset společně s ním. Kdo dal právo USA provádět agrese do suverénních zemí pod vylhanou záminkou? Je to nejhorší země v historii lidstva a dá se to srovnat pouze s Hitlerovským Německem!