22.5.2024 | Svátek má Emil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L.Metelka 18.12.2009 13:46

Re: Klausofilní ochlazovači mají problém

Pan Nový rozhodl, že se v ČR neotepluje, tak se neotepluje. Že se podle měření za posledních 100 let oteplilo o 1,1 až 1,3 st.C. je proti jeho pocitu zanedbatelná informace... ;-D

Peman 18.12.2009 13:37

Re: Klausofilní ochlazovači mají problém

Neobyčejně inteligentní "ms" objevil, že mezi "ochlazovači" (také asi jeho vynález) jsou nějaké rozpory. No, při diskusích o nejednoduchých otázkách to tak bývá, zvláště diskutují-li lidé, kteří o věci něco ví. Ale hlava z toho "ms" bolet nemusí, ani nemusí mrhat energií na psaní svých (rádoby)vtipných postřehů. Spory mezi ochlazovači totiž nikoho nebudou stát nic. Zato u oteplovačů je jinak: ti se radši semknou do pevného šiku, kdo nejde s námi, jde proti nám, pochybovače nepustit ke slovu, zfalšovat dokumentaci a netáhnout ruku pro peníze (ty vyžadovat až vyděračskými metodami). Jejich debilitu ovšem zaplatí všichni....

Elvíra 18.12.2009 13:32

Re: suverenita diskutujících

:-)jj, stejně jako modely v ekonomii...příliš mnoho proměnných

Vidlák 18.12.2009 13:31

Re: Klausofilní ochlazovači mají problém

Ano, Václav Klaus má pravdu. Bez ohledu na Vaše ubohé zesměšňování. To je to, s čím máte Vy (a nejen Vy) problém.

Belgický týdeník zvolil prezidenta Klause osobností roku EU

Stále více řadových evropanů oceňuje jeho postoj ke globálnímu oteplování, LS i k EU jako takové. Ostatní politická reprezentace EU je zcela mimo realitu a jen krasořeční a spáse světa a multikuturalizmu.

Není to tak dávno, co "všichni přece věděli", že Země je středem vesmíru. Jakýsi Galileo tvrdil opak a skoro jej za to upálili. Tak nějak to je i s celým tím slavným globálním oteplováním.

Ivan Nový 18.12.2009 13:29

Re: vážený i.h.

No a když budou klesat, tak to nebude důkazem nesmyslnosti vaší teorie, ale jen přechodným poklesem. Protože pořád to ještě bude jen vzorec 010, s tím souhlasím.

Ivan Nový 18.12.2009 13:26

Re: suverenita diskutujících

Třeba jsou pytagorejci a věří, že čísly mohou změnit svět :-))))

Ivan Nový 18.12.2009 13:24

Re: suverenita diskutujících

No a stejné je to s věrozvěsty globálního oteplování.

Ivan Nový 18.12.2009 13:23

Re: Klausofilní ochlazovači mají problém

A otepluje se? Kde? V ČR rozhodně ne, pořád je to podle poučky, že se to u nás střídá podle toho, zda převažují kontinentální, či atlantické vlivy. Kontinentální, horká léta, studené zimy, atlantické deštivá léta i zimy.

hh 18.12.2009 13:22

Re: Klausofilní ochlazovači mají problém

Tvoje problémy a miliardy proti oteplování bych fakt chtěl mít ;-D

ms 18.12.2009 13:20

Klausofilní ochlazovači mají problém

ale sami si ho nejčastěji neuvědomují. Před třemi-čtyřmi lety ještě obecně křičeli, že globální oteplování vůbec neexistuje a hokejka sem hokejka tam. Najednou, přibližně před dvěma lety, když se člověk tomuto zasmál a připomenul neomylného Václava Klause, tak se dozvěděl, že pan prezident vědec, architekt a právník na vedlejšák veleekonom, nikdy nepopíral existenci globálního oteplování jen tvrdil, že s tím nemáme nic dělat. A dnes se jeho věrní řadí na dvě podobné skupiny, jedna která tvrdí, že se otepluje jen malinko, takže není co řešit, ale otepluje se. A druhá která jako nejVašek zastává názor, že se otepluje ale člověk se přizpůsobí a na Sibiři porostou banány. Kam zmizeli ti všichni, vůbec se neotepluje přeci ? A uvědomuje si druhá skupina, že bez ohledu na detaily, jejich názorový posun dal za pravdu Mannovi ? Kdo kritizuje Manna, musí bezpodmínečně stát na vartě teplota ni krok.

Elvíra 18.12.2009 13:19

Re: suverenita diskutujících

Až na to, že jim ty matematické modely nějak nefungují...teorie je určitě v pořádku;-), pouze ta skutečnost se nechce přizpůsobit;-D

Jindra 18.12.2009 13:17

Re: paro - kéž by ale věci rozuměl a nesl důsledky

to neni z potravin ale piva :-)

Jindra 18.12.2009 13:12

Re: suverenita diskutujících

Ohsnet se tim, kdo co vystudoval je detinske.

Jaka 18.12.2009 13:01

Re: tak ono zase plnit podminky snizovani CO2

R^R^R^

i.h. 18.12.2009 13:01

Oteplovaci se muzou pysnit tim,

ze maji na sve strane velikeho Chaveze, ktery klimatu rozumi, rika ze se otepluje a muze za to bily muz, konkretne Metelka.

Machi 18.12.2009 13:00

Re: suverenita diskutujících

Obávám se, že právě svou neznalost kompenzují svou suverenitou. A co se týče jaderné fůze, stačí napsat nějaký článeček na téma kolik to bude stát a hnedle uvidíte kolik je zde "odborníků" ;-)

Machi 18.12.2009 12:56

Re: Pan Kremlík se činí - to tedy jo - kéž by ale věci rozuměl a nesl důsledky.

"nemáme žádnou zodpovědnost za jejich budoucnost, zodpovědnost máme jen za činy, které jsme dokonali a to jen zpětně"

Přeložím. Neneseme žádnou zodpovědnost za budoucí činy!

JaS 18.12.2009 12:53

Re: Globální klima je nesmysl už v definici, neboť zahrnuje oblasti s teplotami minus 40 až 50 stupňů C nejen na pólech, plus 40 až 50 stupňů C nejen na rovníku. Jiné klima je v oblastech Evropy, Asie a Ameriky, které přitom leží ne stejné zeměpisné

Proč zrovna CO2 upadl v nemilost, apoštolové typu Al Gore nebo členové hokejmannova týmu určitě vysvětlovat nebudou (máte pravdu, že "by mohli"), to pak by na tom nemohli vydělávat!

Petr 18.12.2009 12:53

Re: Doporučuji rozhovor

Co o tomhle Kutílek ví? Co kdy měl společného s klimatology? Začal do ní fušovat jako spousta dalších, protože jeho obor není dost cool a in a o půdě by asi moc knih nevydal.

L.Metelka 18.12.2009 12:51

Re: vážený i.h.

Pravda. Proč byste se měl nechat mást pozorováním, že? ;-D

JaS 18.12.2009 12:49

Re: suverenita diskutujících

Co se týká porozumění marxismu - leninismu, tak komunisté věděli, co hustit do lidí. O nějaké porozumění nejde, hlásali kraviny, na nichž není čemu rozumět. Okoukali to od vykladačů náboženství, ti také hustili a hustí do lidí nesmysly (vždycky jde jen o to naučit se zpaměti nějaké tvrzení, rozumět se tomu nedá a ani to není cílem). Rozdíl mezi vykladači náboženství a komunisty je jen v tom, že vykladači náboženství některá trvrzení vykládají jako "zjevené pravdy", protože vnucují posluchačům "neuchopitelnost" některých témat, aby mohli zachovat jejich mystiku, zatímco komunisté se tváří, jako když svým kecům rozumí, protože mystiku neuznávají.

Pete Brich 18.12.2009 12:27

Tak, tak. Klimatologie je věda věd. V současnosti nahrazuje jinou vědu věd: marxizmus-leninizmus.

PB

vicenzo 18.12.2009 12:22

Re: suverenita diskutujících

Třeba to je ta pravá svoboda, i od fyzikálních zákonů ;-D

Ivan Nový 18.12.2009 12:18

Re: vážený i.h.

Nepotvrzují, oteplování je až vzorec 011111. Ne vzorec 01.

L.Metelka 18.12.2009 11:55

Re: vážený i.h.

Data naměřena jsou a celkem jasně potvrzují oteplování. Ať se Vám to líbí nebo ne...

pepa 18.12.2009 11:54

tak ono zase plnit podminky snizovani CO2

neni problem . staci kdyz zeleni vezmou za ekologickou energii tu jadernou a jedme ;-P

pepa 18.12.2009 11:51

Re: paro - kéž by ale věci rozuměl a nesl důsledky

paro , nikde netvrdim ze se nemame chovat stridme a zodpovedne.

ale to neni ze se da desetihaler ( je to vic ale nezalezi na tom) navic do vetrniku a fotovoltaiky, kdyz to co vyrobi musi ostatni elektrarny poustet do zatezi. ty ostatni elektrarny ( vetsina) neumi vypnout v okamzik kdyz zafouka.

tak urcite  se snazme vysvetlit ze si zijeme nad pomery!!!!!!

a omezujmeto. ne tak ze si spotrebu ( 9x!!!!!! vice nez prumerny american) zaplatim zelenym odpustkem a reknu ze ma nadspotreba je v poradku.

Ivan Nový 18.12.2009 11:51

Re: vážený i.h.

Ano, ale pouze podle vzorce 00000100001, data k potvrzení alespoň vzorce 000001000011 nemáte. Jen modely.

MGM 18.12.2009 11:51

Re: Promiňte, vy nechápete, že nejde o klimatologii, ale o podvádění a manipulaci s daty?

Pardon, to měla být reakce na předchozí příspěvek pana dede

MGM 18.12.2009 11:50

Promiňte, vy nechápete, že nejde o klimatologii, ale o podvádění a manipulaci s daty?

Nebo chcete zase odvádět pozornost na falešné cesty?