10.5.2024 | Svátek má Blažena


Diskuse k článku

ZDRAVÍ: Covid a očkování

Po několika osobních rozhovorech z poslední doby jsem se rozhodla sdílet zde informace, které k tématu mám. Mohlo by to snad vést k lepšímu porozumění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Lapil 26.11.2021 10:21

Ježíšmarjá co mi to zase děláte? Přírodní a přirozený přece NENÍ totéž.

Jehně z uměle oplodněné ovce se chová jako každé jiné jehně, takže je taky přírodním jevem, byť uměle/nepřirozeně vyvolaným.

R. Langer 26.11.2021 10:21

Ano. Jak správně porozumět tomu, že na JIP končí 2/5 očkovaných, to je celkem problém. ;-)

O. Uživatel 26.11.2021 10:20

Uživatel požádal o vymazání
R. Langer 26.11.2021 10:20

To je nesmysl. Je nezničitelný asi tak úplně stejně, jako ta chřipka, nebo rýma. ;-D

S. Stoklásek 26.11.2021 10:20

Jistě a těch pětatřicet tisíc mrtvých navíc oproti standardnímu stavu by se taky rozhodně nenechalo očkovat a dalších statisíce s dlouhodobými komplikacemi má stejný názor.

Není zcela jasné, jaký bude mít Covid dopad za pět let. Vir silně trombotizuje, což Vám řekne každý lékař z JIP. O tom v jakém stavu máte cévní epitel po prodělaném těžším Covidu se moc nemluví, ale může to být časovaná bomba do budoucnosti.

O. Uživatel 26.11.2021 10:20

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 26.11.2021 10:19

Uživatel požádal o vymazání
M. Baťka 26.11.2021 10:18

Taky byl nejdřív zdravý, pak to chytnul a v nemocnici umřel. V neděli.

J. John 26.11.2021 10:18

Praktická lékařka tvrdí prý z vlastní zkušenosti ? Viz bod 7. Má nějaká data, která její tvrzení prokazují?

Zapomněla dodat, že lidé u nás již vůbec nemuseli být nemocní nebo dokonce v nemocnici a epidemie mohla být dávno ukončena.

Je pravděpodobné, že naši i evropští vůdci úmyslně prodlužují trvání epidemie, brání efektivnímu léčení nemocných ihned po zjištění nákazy.

Nejsem právník, ale tuším, že jsou vinni tím, co se píše v § 143, 147, 148,150, 152, 153 a 400 tr.z., Doufám, že budou potrestáni politici, úředníci SUKLu, EMA, Ministerstva zdravotnictví i "lékaři", kteří porušují Hippokratovu přísahu (Mengele byl také MUDr) a neprotestují proti tomu, že jsou u nás zakazovány způsoby léčby, které pomohly ve státech se 4 miliardami obyvatel epidemii zastavit. Nyní tam mají nákazu pod 1% hodnot v ČR.

Počet nakažených COVIDem za týden do 21.10./1 milion obyvatel:

Japonsko ) 10, Indie ) 45, Indonésie *) 9

Německo 4150, ČR 10085

*) očkuje se a léčí se levným lékem, o kterém se v EUroúnii nesmí psát ani mluvit a nesmí se prodávat, ačkoli ho bylo již prodáno ve světě 4 miliardy balení, dále vit. D, zinkem,... Zdroj čísel: Johns Hopkins University.

Zdrojové texty na konci odkazu: https://johnjiri.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=778352

R. Langer 26.11.2021 10:18

No, paní doktorka žádné negativní následky nepozorovala, teplota a únava přece žádné negativní následky nejsou. ;-D

O. Uživatel 26.11.2021 10:17

Uživatel požádal o vymazání
Z. Lapil 26.11.2021 10:17

Aktuálně je to o něco víc, ale to je dost jedno.

Byl tu odkaz (mám v jiném počítači, na žádost pošlu) na izraelskou statistiku. Autor tvrdí a uvádí tabulky, že - pro mě překvapivě - celopopulační průměrné hodnoty jsou daleko méně příznivé, než podrobnější počty. V případě C-19 právě proto, že lidi v různém věku jsou různě "hustě" očkovaní.

Vychází mu, že dvojitá dávka omezuje pravděpodobnost pobytu pozitivního člověka na JIP zhruba na 1/10 - do 30ti let skoro na nulu, nad 60let spíš na 1/5. Třetí dávka pak na 1/50.

Zajímá-li vás to, zkuste se podívat na něco odtud: https://www.google.com/search?q=ludwig+kritick%C3%A9+virus&rlz=1C1GKLB_enCZ790CZ790&oq=ludwig+kritick%C3%A9+virus&aqs=chrome..69i57.10168j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8. Petr Ludwig se nezajímá primárně o covid, ale o kritické myšlení, a umí evidentně dobře zacházet se zdroji. Řeší způsoby, jak ověřovat právě věty "domnívám se, že". Rozhodně nenabízím nic jako "spadnou vám šupiny z očí".

R. Langer 26.11.2021 10:16

Ano, očkování rizikových skupin rozhodně nerozporuji, škoda je ovšem to, že ty slavné vakcíny evidentně moc nefungují.

R. Langer 26.11.2021 10:14

Ano, evidentně mám dobrou přirozenou imunitu, nechci si ji proto kazit očkováním. Za poslední dva roky jsem zatím neměl ani rýmu, při kovidu jsem měl dva dny teplotu a týden kašel.

L. Beneš 26.11.2021 10:14

Spadl s jahody naznak.

L. Beneš 26.11.2021 10:13

Dost možná, že viry, nákazy obecně, lze vymýtit spíše takové, které vytvořila přirozeným vývojem příroda. Umělé konstrukty se chovají podle jiných nikoli jen v přírodě obvyklých vzorců. To může být příčinou, proč je covid tak nezničitelný.

O. Uživatel 26.11.2021 10:11

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 26.11.2021 10:10

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 26.11.2021 10:09

Uživatel požádal o vymazání
L. Beneš 26.11.2021 10:08

Za pozornost stojí jedna věta z článku: "Covid je přírodní jev, ať už přirozeného původu či nikoliv." Jinými slovy: "ať už je třeba i původu nepřirozeného". Co je to nepřirozený původ viru? Snad ho opravdu někdo vyrobil? A proč? Je pravdou, že především viry jsou zkoumány jako biologická zbraň. Kdo je zkoumá, kde, za čí peníze, k použití proti komu? Co s jejich vývojem sleduje? Jsem rád, že i paní doktorka si nechala projít hlavou myšlenku, že by snad virus mohl být původu nepřirozeného. Kde jsou naše bdělé a ostražité "služby", že nám na výše uvedené otázky nedaly dosud žádnou odpověď a namísto toho pátrají po dávno "vyprchalých" stopách dějů, které se přihodily úplně jinak?

O. Uživatel 26.11.2021 10:05

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 26.11.2021 10:05

Uživatel požádal o vymazání
S. Stoklásek 26.11.2021 10:04

Je to marný, je to marný, je to marný!

Idiotovi se nevysvětlí, že je idiot. Jak říká pan Kechlibar, nejhorší je idiot-intelektuál . Čapek zase rozlišoval intelektuála a inteligenta.

Zdraví Dunning

P.S. Kruger taky.

V. Kučer 26.11.2021 10:04

Také jsem znal některé co zemřeli na covid, byli již penzijního věku takže ušetřili státu důchod.

L. Florner 26.11.2021 10:03

Zato neočkovaní se dosud nějakým zázrakem infikaci vyhýbali a tak je teď ve velkém kosí primární infekce ;-D. A nebo, když se nad tím pořádně zamyslíte, nepotvrtujete náhodou svým příspěvkem, že očkování funguje? Abyste sám sebe nedostal do poněkud schyzoidní pozice ;-)

O. Musil 26.11.2021 10:03

Podle vás tedy všichni zemřelí na covid, případně s těžkým průběhem byli v rizikových skupinách? To bych si tedy říct netroufal, pokud bych tu rizikovou skupinu nedefinoval jako "skupina s těžkým průběhem".

O. Uživatel 26.11.2021 10:02

Uživatel požádal o vymazání
Z. Lapil 26.11.2021 10:01

Toho jsem se taky všiml. Nejspíš to chce rozlišit komplikace a nežádoucí účinky.

Mě taky bolel sval, ale na pravidelné následky pendeponu (ztuhlý sval) to rozhodně nemělo.

J. Vintr 26.11.2021 9:58

;-)To jsou fakt komici. Ale aspoň máte důkaz, že někdo čte diskuze. Takže bych touto cestou chtěl vzkázat tomu pánovi nebo paní. Snažíte se marně. Hlupáky přesvědčovat nemusíte a rozumný člověk na tu vaši směšnou propagandu neskočí.

P. Vychodil 26.11.2021 9:57

ty tu doktorku znáš ? Existuje vúbec ?