20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

ZDRAVÍ: Covid a očkování

Po několika osobních rozhovorech z poslední doby jsem se rozhodla sdílet zde informace, které k tématu mám. Mohlo by to snad vést k lepšímu porozumění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Langer 26.11.2021 12:13

Já jsem vystudovaný robotik na VUT Brno, tupoune. Kdežto ty si nepamatuješ ani to, co tě učili na té základce, Změklý mozku. ;-D

J. Černý 26.11.2021 12:12

Všeho do času, Bůh na věky. Jistě se vzdáte drahé léčby covidu, když vás znova potká ? Už jste to uložil u notáře ?

Co vy vite o miliardách lidí ? Mluvil jste s nimi? U nás onemocnělo cca 2 milionů lidí a zemřelo 32 000 lidí. To je 1,5 % . To neni málo.

O. Uživatel 26.11.2021 12:12

Uživatel požádal o vymazání
R. Langer 26.11.2021 12:12

Kdepak, evidentně to slyšíš furt, proto z tebe lezou jenom sr*čky. Na argument se holt hňup se změknutým mozkem nevzmůže. ;-D

R. Langer 26.11.2021 12:10

Jo, a potom nám jako Svědek kovidův budeš dávat za vzor čísla z Číny, co? ;-D

R. Langer 26.11.2021 12:08

Tak to jsme rádi, že očkovaní zdravotní péči nepotřebují.

Počkat - vlastně... 8-o

O. Uživatel 26.11.2021 12:07

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 26.11.2021 12:06

Uživatel požádal o vymazání
R. Langer 26.11.2021 12:06

" Stejně tak alkohol, drogy atd. Nechlastat, nebrat drogy, nelhat, neokrádat bližní..."

Já vidím, že to berete z gruntu... :-P

J. Černý 26.11.2021 12:05

A vědí, jakou maji hladinu protilátek? Zda je ještě vůbec mají ? To, že se nechce očkovat 10 000 policistů je jejich vizitka. Hasiči jsou očkováni z cca 85 % a to je dobře.

O. Uživatel 26.11.2021 12:05

Uživatel požádal o vymazání
R. Langer 26.11.2021 12:04

Myslíte jako spoléhat na štěstí, že přežijete nemoc, kterou doslova miliardy lidí přežili naprosto bez problémů? Tak jo, to klidně risknu. Vlastně - teď jsem kovid přechodil, prakticky bez problémů. Chytil jsem ho v práci, přinesli ho očkovaní, co ho chytili doma od dětí. Někteří jsou s horším průběhem ještě doma. ;-D

F. De Winter 26.11.2021 12:03

A k čemu potřebují lékařskou péči očkovaní? Jsou přeci chráněni, ne? :-P

O. Uživatel 26.11.2021 11:58

Uživatel požádal o vymazání
A. Forman 26.11.2021 11:55

Vy si choďte napíchaný jak chcete, ale nechte na ostatních, jak o své zdraví budou pečovat a neraďte jim.

K. Dvořák 26.11.2021 11:54

To se koukněte, kam chcete, nejsem si jistý, že tam jsou všechny updaty. Jestli změna nastala v sedm, osm nebo devět, mi přijde celkem irelevantní. Podstatné je, a všimli si toho i další čtenáři, že tam zpočátku byl uveden neexistující autor. Což je významný prohřešek proti slušné publicistice. Na tom nezměníte nic.

Mohl byste se ovšem zamyslet nad svým vystupováním. Ještě dovedu pochopit úvodní jízlivost ("když neumíš googlovat, vypadáš jak hlupák"), také někdy neodolám pokušení ... Ale řeči o ruských nebo amerických hackerech nejsou vtipné, jen trapné.

A. Forman 26.11.2021 11:53

A můžete mi říci, nač potřebuji lékařskou péči a to další, když jsem zdravý ? Proč praktičtí lékaři v mnoha případech odmítají lidi s příznaky chřipky ( zvýšená teplota, bolest hlavy apod. ) vpustit do ordinace ? Proč ?? Jde jasné zanedbání lékařské péče... a pak tito lidé musí vyhledat lékařskou péči v nemocnicích, paráda, že ?

J. John 26.11.2021 11:47

Vy jste mě rozesmál.:-)))))))))))

Ve státech s horším zdravotnictvm, s přelidněnými městy i se starší populací mají necelou setinu nakažených. Epidemii zvládli kouzly nebo zaříkáváním? Nebo ivermectinem?

Toto možná i vás přesvědčí (jetli to tedy zvládnete přečíst:

“In Africa, if we compare countries distributing ivermectin once a year with countries which do not give ivermectin, I mean, they don’t give ivermectin to prevent COVID, but to prevent parasitic diseases. But anyway, if we look at COVID numbers in countries that give ivermectin, the number of cases is 134.4 per 100,000 and the number of death is 2.2 per 100,000. Now African countries which do not distribute Ivermectin: 950.6 cases per 100,000 and 29.3 deaths per 100,000. I believe the difference is clear.

It looks like we’re blocking supply because we believe it’s going to work.” (Dr. Haruo Ozaki, chairman of the Tokyo Medical Association, on Ivermectin).

https://www.expandingawarenessrelations.com/dr-haruo-ozaki-of-the-tokyo-medical-association-on-ivermectin-it-looks-like-were-blocking-supply-because-we-believe-its-going-to-work/

https://www.thegatewaypundit.com/2021/10/update-71-75-districts-uttar-pradesh-india-reported-no-covid-19-cases-24-hours-implementing-ivermectin-protocol/

https://twitter.com/socratesccost/status/1454202048484818944

L. Florner 26.11.2021 11:44

Přesně tak. Neočkovaní vlastně nepotřebují ani zdravotní péči. Teda jen do chvíle, než ji potřebují...to pak bude povyku, že se na ně nedostalo lůžko, bažant a fešná sestřička :-)

J. John 26.11.2021 11:43

WHO, EMA i SUKL jsou vinni epidemií. Jsou "motivováni" farmakoncerny, takže brání efektivní léčbě, protože je levná: ....V Indii ministerstvo zdravotnictví v dubnu 2021 rozhodlo o preventivním i léčebném nasazení ivermectinu, a to i přes varování WHO. Indie se poté dostala pod tlak nadnárodních farmaceutických koncernů a WHO, které vyvíjely velký tlak na vládu, aby užití ivermectinu zabránila. Po přezkoumání dat potvrdil 13.5.2021 nejvyšší soud v Bombaji nasazení ivermectinu k léčbě COVID-19. Následně byla podána žaloba na předního vědce WHO Dr. Soumya Swaminathan pro „spiknutí a vážná provinění proti lidskosti během pandemie COVID-19“, protože podpořil varování před nasazením ivermectinu. Izambert kritizuje lpění WHO na její „dezinformační kampani“ proti použití ivermektinu, ačkoli výsledky jsou nepopiratelně pozitivní. na konci zdroje jsou odkazy na zdrojové texty. takže vzhůru do čtení.

Zdroj: https://johnjiri.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=778352

L. Florner 26.11.2021 11:37

Plně se spoléhat na štěstí (nebo pravděpodobnost) je asi takové jako jezdit po městě 70 a mimo město 130. Většinou se nic nestane - pravděpodobnost vážné nehody je při množství účastníků silničního provozu docela nízká. Je to ale postoj "já umím řídit, nebezpeční jsou ti, co tak dobří nejsou". To je pravda, která bohužel končívá i ve svodidlech...dost často pro lidi, kteří "dobrého" řidiče jen náhodně potkají.

To nejlepší, co může člověk po lehkém covidu udělat, je nechat se po 180 dnech očkovat.

J. Ptáček 26.11.2021 11:37

Proč hned všechno? Něco ano, něco ne, jak to zpravidla normálně chodí.

P. Han 26.11.2021 11:35

Má to pro vás speciální význam?

A. Forman 26.11.2021 11:35

přesně, kolik višní, tolik třešní.

O. Uživatel 26.11.2021 11:31

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 26.11.2021 11:30

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 26.11.2021 11:28

Uživatel požádal o vymazání
J. John 26.11.2021 11:27

Škoda, že jste o sobě nesdělil žádné informace. Dle slovní zásoby a hloupých komentů nebude vaše IQ příliš nad jednocifernými hodnotami. Vítám věcné komentáře, vč. těch, které vyjadřují jiný názor. Argumentace by měla být podložena odkazem na důvěryhodné zdroje, např. na platnou legislativu, fyzikální principy, výpočet, statistiky, články ze seriózních novin,..., které potvrzují odlišné stanovisko diskutujícího. Diskuse by měla sloužit k doplnění informací, které v článku nejsou uvedeny a přispívat tak k rozšíření znalostí čtenářů.

O. Uživatel 26.11.2021 11:26

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 26.11.2021 11:24

Uživatel požádal o vymazání