6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

ZDRAVÍ: Covid a očkování

Po několika osobních rozhovorech z poslední doby jsem se rozhodla sdílet zde informace, které k tématu mám. Mohlo by to snad vést k lepšímu porozumění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Langer 26.11.2021 8:11

Ano, vymyšlená doktorka pro Svědky kovidovi. Má doktorka, a lékaři a sestry, které znám, říkají něco trochu jiného... ;-)

L. Florner 26.11.2021 8:11

Pokud by to skutečně prodělala polovina obyvatelstva a dosud měla protilátky, nezměnilo by to na výhodnosti očkování vůbec nic. Průchod onemocnění populací by byl totiž v takovém počtu dost rovnoměrný a poměr očkovaných s prvotní infekcí a reinfekcí ku neočkovaným s prvotní infekcí a reinfekcí by byl tím pádem stejný.

R. Langer 26.11.2021 8:09

Nebo třeba to že "komplikace po očkování není teplota nebo únava". Znám lidi, co měli po očkování takové teploty, že museli zůstat 3 dny doma. Ale pro paní "doktorku" to evidentně není žádná komplikace. Kolik lidí že to vlastně naočkovala?

P. Vychodil 26.11.2021 8:04

"prodělaná pozitivita"...některé bláboly jsou k popukání...

pozitivitu už u nás prodělalo přes 2 mil lidiček, tak by mne zajímalo, kolik z nich také prodělalo skutečnou kovidí nemoc, ne jenom tu ministerskou papírovou...

R. Langer 26.11.2021 8:02

Moc nechápu, co tím příkladem jako chcete říct? Že polovina očkovaných skončí stejně v nemocnici? 8-o

L. Florner 26.11.2021 8:02

Ne, průměrná míra úmrtnosti v rámci populace je přes 0.5%. Když z osmdesátníků zemře 15 ze stovky nakažených, neznamená to, že zemře i každý pětistý školák. Ale chápu snahu působit bombasticky a obhájit si vlastní názor i za cenu kapičky demagogie. A oceňuji doporučení rodičům, aby se nechali očkovat. Jen doufám, že pokud budete mít smůlu a skončíte na JIP, nezabijete svým neočkovaným tělem a obsazeným lůžkem rodiče někomu, kdo jim dal doporučení opačné (a takových případů lidové moudrosti je dost) a kteří místo chybějícího lůžka a personálu dostanou jen morfium, aby ze světa neodcházeli v čiré hrůze z nemožnosti se nadechnout.

R. Langer 26.11.2021 7:58

Třeba v tom, že očkovaní méně šíří virus. Co je to za hovadinu? :-P

P. Vychodil 26.11.2021 7:55

..." I kdyby nějaká složka ve vakcíně byla skutečně toxická, není to významné množství...."

tato paní, tvářící se jako doktorka, je asi zároveň vakcínolog, toxikolog...

ještě by nám, ignorantům, měla sdělit, kolik dávek malého množství jedu se stane významným možstvím jedu...

https://www.ahajournals.org/doi/abs/10.1161/circ.144.suppl_1.10712

L. Florner 26.11.2021 7:52

To je ten problém. Existuje poměrně propastný rozdíl mezi názorem a faktem.

L. Florner 26.11.2021 7:51

Máte pravdu pane Adlere, mRNA metody jsou nové, vždyť se s jejich výzkumem začalo teprve v roce 1987 a to je z hlediska vesmíru opravdu pouhý okamžik. Jinak nevím kde berete tu skálopevnou jistotu o testování in vitro na nedostatečně informované populaci neodstatečně informovanými vědci nebo jak si můžete být jistý porušováním bezpečnostních protokolů...pokud v té branži tedy přímo nepracujete a víte, že jste vytvořili šlendrián. Komplot, o kterém vědí tisíce lidí z výzkumu, testování a schvalování vakcín z desítky různých společností a agentur, ve světe propojeném všetečnými sociálními sítěmi, ale který přitom zůstane tajemstvím? To patří do scénářů amerických blockbusterů, v realitě to nefunguje ;) .

Z. Lapil 26.11.2021 7:47

V článku je řeč o těžkých průbězích. A vy zapominate, že covid pozitivní není zdaleka totéž, co nemocný nebo dokonce těžce nemocný. Zahlédl jsem, že bezpříznakových je 70%, ale ověřeno to nemám.

M. Veleba 26.11.2021 7:47

Snažíte se mi namluvit že tady umírá každý petisty školák s pozitivním testem na covid? Vy už si děláte prdel, že jo? Jinak ohrožené skupiny nechť se ockuji, rodičům jsem to doporučil.

J. Vlček 26.11.2021 7:44

Je vidět, že pro takové, jako jste vy, je statistika zcela zbytečným předmětem.

Co by lidé po první světové válce, když se provalila epidemie španělské chřipky, která kosila spousty lidí, dali za to, byla-li by k dispozici tolik potřebná vakcína.

Vy holt zaženete epidemii peticemi. To vypadá na Nobelovu cenu za zdravotnictví, pane Řepo. Rv

Z. Lapil 26.11.2021 7:43

Fajn. V čem konkrétně paní doktorka nemá pravdu? Že považovala za samozřejmé, že znáte vládní nařízení, z nichž vyplývá praktická skutečnost, že prodělana pozitivita je totéž, co očkování?

J. Tulejová 26.11.2021 7:42

Dobrý článek, každý by si ho měl povinně přečíst. Bohužel, takoví jako je M. Řepa, nevěří a podepisují petice.

M. Šálek 26.11.2021 7:41

Samozřejmě. Pokud by existovala taková zdravotní pojišťovna, jdu do toho. Takhle musím doplácet na ty, kteří se svám zdravím vědomě hazardují. A pro rizikové sporty bych si připlatil, stejně to tak chodí.

A. Forman 26.11.2021 7:40

Jasně, a vaše názory považujete za betonové, není to plýtvání časem ?

M. Adler 26.11.2021 7:36

Pane Flornere, samozřejmě Thalidomide nebyl očkováním, ale rozhodně byl jedním z impulsů k podstatným změnám protokolů při testování a schvalování nových medikací, a o to tu jde. Tím spíš, že mRNA metody jsou dost nové a když už chcete být poučně přesný - nejsou vlastně očkováním v tradičním významu slova. Tím spíš by si zasloužily důkladné a zodpovědné testování při zachování všech kontrolních protokolů. Testovat in vivo na neinformované populaci nedostatecně informovanými vědci, bez poučení o riziku a bez možnosti odmítnutí je nepřípustné! Ten zbytek vašeho mudrování o nebezpečí života "an sich" snad nestojí za komentář - ani vy jste to nejspíš nemyslel vážně!

L. Florner 26.11.2021 7:35

Proč kladete otázku, na kterou předem znáte tu jedinou správnou odpověď? Není to jen plýtvání časem?

L. Florner 26.11.2021 7:34

Nevykašlali, jen urychlili proces právě díky větší skupině testů hned od začátku, Taková pararelizace úloh umožněná i dotacemi z veřejných rozpočtů v dost nevídaném množství. Pokud by v tom byl průšvih, už se za dobu od začátku očkování projevil...navíc ani pro farmafirmy není žádoucí mít průšvih, akcionáři by jim to spočítali.

A. Forman 26.11.2021 7:32

...... která neexistuje.

M. Baťka 26.11.2021 7:32

Covid si postupně najde nás všechny. Někteří umřou. Pravděpodobnost smrti se zvyšuje s nízkou imunitou a zvyšujícím se věkem. Např. můj kamarád Aleš, neočkovaný, ročník 1973 zemřel v neděli v nemocnici v Liberci.

M. Řepa 26.11.2021 7:29

Stejně jako vládci této země, zapomínáte pane doktore odhadem na 2 mil. lidí, kteří už covid prodělali a očkování nepotřebují. Proto vašim informacím nevěřím, váš článek je očkovací propaganda .

Vážení spoluobčané, pokud se nechcete smířit s omezováním občanských práv pod hlavičkou boje proti covid-19 podpořte prosím petici : https://www.petice.com/petice_obcanu_nesmirenych_s_porusovanim_prav_neockovanych_proti_covid_19

J. Vlček 26.11.2021 7:29

Ano, připojuji se rovněž.

Naprostý souhlas s paní doktorkou. R^

A. Forman 26.11.2021 7:28

Jo, a u 100 % budeme nesmrtelní, vy covidárium.... to je pěstírna covidu ?

L. Florner 26.11.2021 7:26

Máte pravdu, úplně blbě jsou hlavně 2 věci. Úplně blbě je, že máme proočkovanost jen 60%, protože na 90% už bychom se mohli vesele promořovat, aniž by z Brna musely jezdit covidbusy kamkoliv, kde je v covidáriích ještě volno. A úplně blbě je že si moc nelámeme hlavu s dodržováním nějakých opatření. To je prostě koktejl, ze kterého nám bude úplně blbě ještě hodně dlouho.

P. Lenc 26.11.2021 7:17

Dík za článek.R^

A. Forman 26.11.2021 7:16

Stále mi nejde do hlavy jedna věc, jak je možné, že při zvyšující se proočkovanosti kovidsérem jsou denní přírůstky nakažených rekordní ? Tady je asi něco úplně blbě.....

R. Langer 26.11.2021 7:16

Jo, a nebo na to má vliv taky to, že už to od loňska prodělalo víc než polovina obyvatelstva, a tak jsou už přirozeně imunní, a očkování na to nemá prakticky vliv, že? :-P

J. Vintr 26.11.2021 7:15

Hned v druhém odstavci se sprostě lže. Fiktivní "paní doktorka" tam píše, že nesdílí žádné názory. Přitom 90%, toho, co je tam napsáno nejsou "fakta", ale právě "názory", přesně kopírující oficiální propagandu. To, kdo vyrobili tento propagační žvást, si mohli dát víc práce, aby to vypadalo věrohodněji.