26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
zalozak 25.5.2007 2:04

Pane autore - tentokrat naprosto vedle.

Krome nepravdivych zaveru - napriklad ze vdecime Reganovym hvezdnym valkam za zmenu rezimu nebo ze Polaci na tom byli lepe diky tomu ze valcili (na konich proti tankum!!) - pisete dost protimluvnou agitku. Muzeme z pohodli tepleho bytu rozvaleni v kresle tisickrat polemizovat co by kdyby ... realita byla - ceska obrana by se stala pouhou epizodou ktera by nic nezastavila. Navic v rade mist by ani nebyla realizovatelna... ty pevnosti byly k nicemu nemci by to obesli a preleteli. Navic nemecka mensina nemela male zastoupeni v zejmena podpurnych silach prihranicni obrany (ale to nechme historikum)  Vysledkem obrany polaku jsou znicena mesta, ztrata uzemi, obrovske ztraty na zivotech a pocit hrdosti ... mozna to stalo za to mozna ne.. to neni na me ani na vas to posoudit.

Fascinuje me ta neustalapredkladana  analogie mezi souhlasem s novym umistenim cizi vojenske moci a udajnou demonstraci svobody... vzdyt je to protimluv!!!  

Regan neorganizoval "hvezdne valky " pro uzbrojeni SSSR ale ziskal masivni financovani pro obrovske prumyslove programy (prirozene vojensky zamerene) pod plastikem "uzbrojovani".  Duvody soucasne administrativy jsou identicke.

Co se vdecnosti k nekomu tyce... i kdybych pristoupil na vasi terorii nutne vdecnosti (k cemuze mam mnoho duvodu mit jiny nazor)... pak me neni jasne jak podlezanim do rite jedne - dnes jiz odchazejici administrative - projevujeme vdecnost narodu ktery se ji zbavuje... vy ano???!!8-o

doxa 25.5.2007 2:14

Národu, který se jí zbavuje?

Neříkej hop, dokud nepřeskočíš

Sarka 25.5.2007 5:05

Re: Pane autore - tentokrat naprosto vedle.

Jak souvisi plany na umisteni radarove zarizeni s odchazejici administrativou? Jak sjou na ni zavisle? Myslim ze tentokrat, zalozaku, ten kdo je vedle, a to plne a kompletne, jste Vy ;-)

zly kukuc 25.5.2007 5:33

Re: Re: Pane autore - tentokrat naprosto vedle.

zavisi naprosto, protoze demokrate , mila Sarko, ten projekt zastavi a budou investovat do temer prohrane valky v Iraku, aby zacharnili co se da. Radar a zakldna v Polsku jsou darem koncici administrativy svym sponzorum. Pokud CR a Polsko reknou ne, nic se stavet nebude. Ne rekla uz Kanada, a ta ma ke komunismu daleko a NERIDI ji KGB.

ps 25.5.2007 5:42

Re: Re: Re: Pane autore - tentokrat naprosto vedle.

Až na to, že program protiraketové obrany zahájil už Clinton. Takže s demokraty se stavba možná opozdí ale stavět se bude.

sysoj 25.5.2007 9:00

Re: Re: Re: Re: Pane autore - tentokrat naprosto vedle.

Jenže za DeBilla měla ještě americká administrativa neporovnatelně větší finanční možností, teď - zdá se - je rozfofrováno hodně moc. Navíc tehdy se za ten dolar dalo i dost koupit.

zalozak 25.5.2007 5:33

Re: Re: Pane autore - tentokrat naprosto vedle.

Mam vasemu komentari rozumet tak ze demokraticky zvolena vlada v USA nema do vojenske a zahranicni politiky te zeme co kecat ???;-D;-D;-D 

M. Gebauer 25.5.2007 1:56

Čtu zatím napsanou diskusi

a je mi smutno z úvah a odborné erudice většiny diskutujících!

Samozřejmě jsem pro radarovou stanici, podotýkám USA, všemi deseti. Opravdu velmi dobrý příspěvek, byť poněkud staršího data, pane Hofhanzle. Děkuji.

K možným reakcím: Za svůj názor se nestydím a proto se neschovávám za ta vaše, opravdu "vtipná" pojmenování. 

Saint Sanctus 25.5.2007 1:46

PAROUBEK je bůh

PAROUBEK je bůh, neopovažujte se na něj sahat, nesaháte mu po kotníky. Vždycky všechno udělá správně, všem ku prospěchu, je naprosto neomylný, předvídavý, pravdomluvný a jak on je chytrý a inteligentní a mladistvě vitální: "Nechal jsem se vyšetřit (v ÚVN) a přišli na to, že můj organismus je na úrovni dvacetiletého hocha," odpověděl čtyřiapadesátiletý politik...

Uvidíte, jak všechny v příštích volbách převálcuje. A přitom je tak příkladně skromný. Už se těšíme, jak se s ním budeme mít dobře, jako před 20 lety s gustíkem husákojc.

A ňáký kecy o radaru - chceme tady mít zase ruský SS-20, a klanět se jedinému pravému bohu, a to je Alláh. Hoffhanzl nás chce zaprodat imperialistickým válečným štváčům z wallstreetu. Ať žije Marx a Lenin, slavná komunistická strana SSSR, jediný předvoj všeho skutečně pokrokového!

Martin 25.5.2007 1:48

dal sis s dalikem kokain ?

na janskym vrsku je nejak veselo

doporucuju ti napsat neco o paroubkovi i v clanku kde se bude psat treba o cerveny karkulce

Halama 25.5.2007 6:26

Re: dal sis s dalikem kokain ?

Jak jinak.Vlk nebyl vlk,ale převlečenej Paroubek,víme ???A i za to současné sucho může Paroubek.To je přece jasný jak facka.A kdo říká,že ne,tak je komouš a socka.Jasný !!!!!;-D;-D

zly kukuc 25.5.2007 1:18

Pane Hofhanzl, cesky stredopupkismus je smesny

a Vy jste jeho predstavitel - podle bolsevickeho  "U Prahy se bojuje za NY". Je to hosanku jenom tunel do US rozpoctu a simrani ruskeho medeveda na brise.

Rovnez tvrzeni ze Reagan uzbrojil Rusy je do nebe volajici pitomost, ten rezim se rozvalil neodvolatelne, pocatky rozpadu jsou znatelne uz po Stalinove smrti, proces byl urychlen Afghanistanem, nikoliv star wars.

Martin 25.5.2007 1:31

Re: Pane Hofhanzl, cesky stredopupkismus je smesny

jeste je krome afghanistanu jeden duvod, respektive doplneni rozpadu od stalinovy smrti

sovetsky svaz byl tak prozrany korupci a neefektivni, ze gorbacovova perestrojka misto aby lecila, tak pacienta definitivne zabila, protoze lidi zacali proste a jednoduse rozkradat uz uplne vsechno

Agent 25.5.2007 8:28

Re: Re: Pane Hofhanzl, cesky stredopupkismus je smesny

Samozřejmě ... protože už uměli číst a přečetli si statě z Marx-Leninského učení ... že všechno patří všem. Tak jaké rozkrádání!?

doxa 25.5.2007 0:43

O niic přece nejde

Naší republiku  to nebude stát ani korunu.

Ten vojenský prostor je pro nás civilisty stejně nepřístupný.

a teroristi napřou veškeré usilí na ten radar, tak nechají např. metro nebo Karlův most na pokoji.

Martin 25.5.2007 0:50

Re: O niic přece nejde

souhlas, cine muzeme odevzdat taky nejaky mista co nevyuzivame, oni si je osidlej a my budeme mit levnejsi tricka

doxa 25.5.2007 2:04

Re: Re: O niic přece nejde

A Čína si podala žádost?

Martin 25.5.2007 2:18

Re: Re: Re: O niic přece nejde

a vyhovi teto zadosti priznivci radaru v cele s topolankem :-D

Jenda 25.5.2007 16:23

Re: O niic přece nejde

Obavam se, ze takhle to nefunguje. Teroristi na vojenske objekty neutoci. Bylo by to obtiznejsi a bylo by malo mrtvych deti. Pro media nezajimave.

zdeněk 25.5.2007 0:37

autore právě z historii vyplývá

Že žádné smlouvy a ochrany spojenců nám jsou na nic. Nikdy v historii se nestalo že by nám nějaký spojenec přispěchal na pomoc a zachránil nás. Spoléhání se na pomoc druhých je na nic. Když už rakety a radar, tak armády české republiky. Takto se pouze staneme terčem nepřátel USA.

Martin 25.5.2007 0:43

Re: autore právě z historii vyplývá

souhlasim, nikde z historie nemame jedinou zaruku, ze kdyz na nas nekdo zautoci, tak se nas spojene staty zastanou

stejne tak jako nas "osvobodily" behem druhe svetove ci prvni nas osvobodila treba brazilie nebo australie, ma z toho vynikat ze nase zahranicni politika ma byt ted podrizena temato dvema statum ?

a jeste jedna pripominka, reagan neuzbrojil SSSR, to si celkem slusne radilo s konkurenci prostym zvysovanim sveho jaderneho potencialu, soveti se ubili sami naprosto nesmyslnou aferou v afghanistanu, ktera je stala mnohem vic nez cele zbrojeni a hvezdne valky dohromady

NevericiTomas 25.5.2007 0:53

Re: Re: autore právě z historii vyplývá

Ale prosim vas. V zavadeni modernich konvencnich zbrani meli rusove cca 10 let zpozdeni a v momente kdy meli vyclenit dalsi bambiliony na hvezdny valky, radeji to zabalili. Vcelku rozumne...

Martin 25.5.2007 1:02

Re: Re: Re: autore právě z historii vyplývá

naklady na valku v afghanistanu byly pro sovety naprosto neunosne a to nejen financni ale i spolecenske

mohli se klidne vydat cestou ciny, cili trznejsi ekonomiky ale jeste pevnejsiho drzeni vlastnich obcanu a satelitu u huby, ale ne v situaci kdy jim vojenska elita vymirala v nesmyslnych bojich a nikdo nedokazal zduvodnit proc ani ukazat sebemensi prinos pro stat

NevericiTomas 25.5.2007 2:06

Re: Re: Re: Re: autore právě z historii vyplývá

No...na cinsky model musite mit predevsim cinany. To je opravdu jina mentalita.

ps 25.5.2007 5:49

Re: Re: Re: Re: autore právě z historii vyplývá

vojenská elita? To myslíš ty dědky s talířema na hlavě, nebo ožralé a sfetované řadové vojsko?

Harry 25.5.2007 8:00

Re: Re: autore právě z historii vyplývá

Amikum do nas naprosto nic nebylo ani v prvni ani druhe sv. valce, ktere si Evropane zadelali sami mezi sebou, presto nam pomohli. Az budete mit cas zajdete si v Plzni k pomniku padlych americkych vojaku, pokud neverite, ze nam Amici pomahali. Nebo staci kousek za Budejovice, stoji tam pomnik kam az Americane dosli, osvobodili asi 1/4 Cech. USA si nemohou dovolit nechat napospas Evropu vlastni blbosti ani machometanum ci jinym zjevum, protoze by zanedlouho stali sami proti polovine sveta. Nastesti se i lumpove zakonite zhadaji mezi sebou a jejich koalice dlouho netrvaji, viz Molotov-Ribbentrop,SSSR-Ruda Cina....

Borek@exil 25.5.2007 0:43

Re: autore právě z historii vyplývá

Jo....a všech třicet tanků a tucet vypůjčených stíhaček, jejichž piloti majý velmi pochybný výcvik?

zdeněk 25.5.2007 0:56

Re: Re: autore právě z historii vyplývá

To je vina porevolučních vlád že nechali armádu téměř zničit. Například v polsku se tak nestalo.

Třeba ty tanky. Na jejich modernizaci vydal kalousek snad 20 miliard. K tomu aby se modernizovalo těch 200 tanků co bylo původně v plánu by stačilo snad jenom 5-7 miliard navíc. Jenže se muselo šetřit a předchozích 20 miliard prostě najedno u bylo v pr**. A tohle se v armádě stalo několikrát , že se šetřilo tam kde se nemělo...

Opět lidovci zabodovali v snad nejdražších vrtulnících na světě... Měl jsem besedu s bývalým senátorem Hanusem a když se pokládaly otázky tak řekl že na otázky ohledně armády nebude odpovídat. Takže oni sami vědí že jejich vedení bylo katastrofální. Konec potom zasadil Špidla svými úsporami.

V armádě by se teď hlavně mělo začít šetřit na zakázkách pro kamarády politiků, pak by možná zbylo i na výzbroj.

Martin 25.5.2007 0:30

proc se Amerika neridi temito hesly

o vecnych vdecnostech a neleze do zadku a neposloucha na kolenou kazde slovo francouzu kteri jim pomohli vybojovat nezavislost ? nebo hesla prevzata od komunistu o vecne vdecnosti plati jen pro nektere ?

Saint Sanctus 25.5.2007 2:21

Re: proc se Amerika neridi temito hesly

protože není tupá jak martin, pardon, jak poleno