8.7.2024 | Svátek má Nora


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Flasi 28.6.2006 10:56

Re: Re: Re: Zakladna

No tak pokud nas prvne Americani obsadi a potom unesou vladu a potom to nas parlament schvali, tak to rozdil nebude. Zatim to vypada, ze jsou to bridilove a zkouseji to bez invaze.

Jestli mate nejake informace o tom, ze se USA pokouseji zastrasovat nase poslance, tak se podelte.

jarda 28.6.2006 10:55

Re: Re: Re: Re: Helejte olafe

Je agresor ten, kdo sebere armádu a napadne cizí zemi která mu nic neudělala ?

Flasi 28.6.2006 10:54

Re: US základnu určitě ne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nemyslite, ze v pripade, ze by doslo k valce s Ruskem (proti nemuz se ta zakladna nestavi a proti nemuz bude vzdycky nepouzitelna), tak budeme cilem ruskeho utoku tak jako tak?

Hledajíci 28.6.2006 10:53

K zamyšlení

Skalní komunisté v 1968 si pozvali na svoji obranu proti zbytku národa vojska Varšavské Smlouvy. Co je nyní nazýváno velezradou. --- Pan Topolánek a jeho obdivovatele, to je fanatičtí přiznivci USA, si chtějí na svoji obranu proti zbytku národa pozvat US Army. Kdy tato činnost bude také nazvána velezradou? --- Anebo pro anti-komunisty, s jejich patologickou nenávistí všech co s nimi nesouhlasí, to velezrada není? --- Protože Boží Mlýny Melou Pomalu Ale Jistě, vážení anti-komunisté rozmyslete si vaše jednání! Možná za takových 10-15 let bude také vyžadováno zrušení váši strany pro velezradu a vlastizradu, a požadován vysoký trest za tuto činnost! 

jarda 28.6.2006 10:48

Re: Re: Re: Re: Zakladna

A kdo vám brání ? Použijte to !

jarda 28.6.2006 10:46

Válka

Teď mě tak napadlo, nechystá se něco ? Něco mi uniklo ? Kdo to chystá a proč ?

Andy 28.6.2006 10:46

Re: US základnu určitě ne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

a proč by Rusko a Čína měly být protivníkem USA ? Vždyť jsou to demokratické, slušné země, máme je rádi, kamarádíme se s nimi ( už zase). 

vita 28.6.2006 10:45

Re: Re: Zakladna

"Dočasné rozmístění vojsk Varšavské smlouvy na našem území" Parlament (Federální shromáždění) schválil. On se takový Parlament dá snáze zmanipulovat a zastrašit, než 10 (tenkrát 15) M člověků...

vita 28.6.2006 10:43

Re: Re: Re: Zakladna

My starší jsme zvyklí používat ironii a dialektiku...

jarda 28.6.2006 10:42

Re: Re: Re: Zakladna

Kdy naposledy někdo vojensky napadl USA na jejich ůzemí ? Mě připadá, že USA většinou za válkou vyjíždí ven.

olaf 28.6.2006 10:42

Re: US základnu určitě ne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kvalita komentare je dobre viditelna jiz z tech vykricniku... nestacil by jeden? clovek jeste akceptuje 3, ale nechapu vyznam vetsiho poctu.

Karel 28.6.2006 10:42

Re: Jiří

HezkýR^, takhle pregnantně vyjádřeno jsem to ještě neslyšel, ač podvědomě o tom problému vím.

jarda 28.6.2006 10:41

Re: Re: Zakladna

Jo, ten rozdíl je mi jasný. Díky.

beran 28.6.2006 10:40

Re: Re: Zakladna

To ale znamená, že obě velmoci chtějí pro své vojenské akce využívat naše území, aby se nebojovalo u nich doma.

demokrat 28.6.2006 10:37

US základnu určitě ne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor zapomněl na možná nejdůležitější argument proti základnám. Pokud by na našem území byla základna, tak by byla primárním terčem raket protivníka - Ruska, Číny a dalších , pokud by je měli a to znamená ještě předtím i přesměrování raket dosud namířených jinam na nás. Asi není příjemné žít s odjištěným koltem v zátylku a totéž by nás čekalo. A pak se také může stát nehoda, ať již technická nebo selhání lidského faktoru, a to u obou stran v době, kdy konflikt bezprostředně nehrozí. Dále by se určitě  zvýšila možnost teroristického útoku. Nad současnou americkou politickou garniturou si odplivne pro její zločinnou politiku většina světa, ne ovšem postkomunisti u nás, kteřá si tak asi zajišťují podporu, aby měli moc si nakrást. A pak také ti úchylní američtí vojáci, kteří pohrdají životy a zdravím jiných  - viz Irák, Guantanámo, Afghánistán... 

Procházka 28.6.2006 10:34

Re: Re: Re: Re: Vodníci!!!

:-):-)R^R^

Flasi 28.6.2006 10:26

Re: Re: Skeptiku, historie tedy není Vaše silná stránka

Afrika nic racku? Bombardovani nemeckeho prumyslu, ktere snizilo (podle dobovych nemeckych zdroju) valecnou produkci o tretinu taky nic? Pul milionu ruskych nakladaku vyrobenych v USA a veskere dalsi zbrane taky nic?

www racek 28.6.2006 10:25

Re: Ja bych se toho nebal,

příteli, ty sestřelené rakety budou padat jen a jen k nám, vč. aktivních hlavic. a budou jistě cílem prvního úderu, avy ve druhém rakety prošly.

není to moc složité? 

jarda 28.6.2006 10:24

Re: Neprijatelne

Když to tak čtu, tak se nemůžu zbavit dojmu, že největší hrozbou pro svět jsou USA.

olaf 28.6.2006 10:23

Re: Re: Re: Re: Re: Helejte olafe

vlakno - thread

Auiam 28.6.2006 10:22

Re: Re: Re: Autor poněkud zapomíná

Colin Powel: My American journey.

olaf 28.6.2006 10:21

Re: Re: Re: Re: Helejte olafe

samozrejme zpusob zivota, omlouvam se za preklep.

Auiam 28.6.2006 10:19

Re: Re: Re: Re: Helejte olafe

Threat.

Auiam 28.6.2006 10:18

Re: Re: Právě proto,

Ale no tak, broucku. USA nevyzaduji po Evrope (ani nikom jinem), aby chranila / chranil jejich bezpecnost. To humanisticka Evropa kasle na obranu a v pripade prusvihu na vlastnim uzemi skrabe prstickem a zada pomoc americkych jednotek. Remember Normandy!

Petr Benes 28.6.2006 10:13

Ja bych se toho nebal,

jsou to obranna zarizeni, nic utocneho, takze argumenty, ze se staneme cilem teroristu jsou mimo. Pokud ano, tak to bude jen zaminka a kdyby nebyla tahle, najdou si jinou. priklad s s utrzenou lanovkou je taky mimo, zadna letecka zakladna tu nebude a nehody kamionu? to si snad delate srandu,podivejte se kazdy den do cerne kroniky, kazdy den tam najdete nehody kamionu a to tady zadna zakladna neni. a nedelejte si iluze, ze treba zahranicni ridici kamionu jdou do vezeni.

Auiam 28.6.2006 10:13

Re: USA jsou naši spojenci!!!

A ceskoslovenskych legii.  

www racek 28.6.2006 10:12

Re: Helejte olafe

ne, nepořídíš, protože bys ohrozil světový mír , usa a izrael ...

Auiam 28.6.2006 10:11

Re: Re: Re: Helejte olafe

Dehonestace je mozna pouze u lidi, kteri maji cest. Nemyslim, ze by vam hrozila dehonestace, Skeptiku. ;-D

Gerin 28.6.2006 10:11

Díky!

Pěkné shrnutí.

www racek 28.6.2006 10:11

Re: Zakladna

rozdíl je podstatný. ruská armáda chtěla útočit  z našeho území, zatímco americká  chce bránit  usa na našem území ...:-P