8.7.2024 | Svátek má Nora


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Post odjinud 28.6.2006 8:07

Neprijatelne

Podivejme se na to realne: Amerika je nesmirne silna a jeji vule

znamena nesmirne mnoho, Spojene staty se proste chteji opevnit na svem kontinente, zrejme jako soucast pripravy na budouci konflikty, pripadne jako zabezpeceni proti odvete pri pristi agresi. Nikdo rozumny si nemuze myslet, ze arzenal KLDR nebo Iranu snese jakekoliv srovnani s americkou brannou moci. Tyto statecky si zoufale buduji jakousi obranu pred americkym prevalcovanim. Skutecne si nekdo mysli, v souladu s americkou propagandou, ze v KLDR jsou sami sebevrazi? Ze se svou jednou-dvema na kolene vyrobenymi hlavicemi se mohou merit s minimalne nekolika tisici americkymi hlavicemi? Umim si

to predstavit jako naprosto zoufalou akci jako odvetu za utok - a proti

tomu se chteji USA jistit?

Takze - strategicke cile zakladny jsou zcela neprijatelne.

walter 28.6.2006 8:07

Re: Re: někdo

neřekl jakým způsobem čelit raketové hrozbě - to ani já nevím, ale nechce se mi řešit problém s raketami, které míří na USA tak, aby padaly u nás...

walter 28.6.2006 8:04

Re: Re: Re: Ano

může, pochopitelně. Tím, že nebudeme mít na svém území US základnu bude bezpečnostní situace závislá na vývoji v celém světě. Instalace základen protiraketové obrany USA se dodají lákadla pro různou verbež si po amících bouchnout. Také se naše území stane logicky prvním cílem toho, kdo bude chtít poslat pár raket na USA. Takže se nám zhorší bezpečnostní situace:

1. US vojáci mohou přitahovat teroristy

2. protiraketové základny budou prvním terčem mocnosti, která si bude chtít vyřídit účty s USA

3. poškozené hlavice mohou padat na naše území a tak zasáhnout nás, byť by měly původně jiný cíl

Osobně mi není jasné, jak by se zvýšila naše bezpečnost instalací protiraketové základny USA... Prosil bych nezaměňovat pojmy USA a NATO...

Pavel 28.6.2006 7:59

Re: Pavle, v čem jste lepší než ta bolševická pakáž?

vidím soudruhu, že Vy nezapřete v žádném svoji bolševickou ideologii. Mne můžete vynechat, já jsem, byl a budu docela individualista. Závěry xxx. sjezdu jsem nikdy neplnil. Nemám rád když někdo rozhoduje za mne. Rozhoduji sám za sebe, bez ohledu na ideologii a stranické příkazy. A VO TOM TO JE. To Vy ale asi neznáte.:-D

walter 28.6.2006 7:52

Re: Antoníne Vácho, polibte si prdel - eljén!

Proč se pane chováte jako dementní hovado? To je to s Vaším IQ tak špatné? Nebo zkratová reakce při nedostatku argumentů?

KutilTim 28.6.2006 7:50

Re: jdu se oběsit....

Andy, to vis ze AntiAmici jsou na prasky (racek, Skepticky Maxa), no a co. V dnesnim svete se nevyplati strkat hlavu do pisku a tvarit se neutralne. Jasny souhlas se zakladnami R^. Jak rikas, cim vice, tim lepe R^.

někdo 28.6.2006 7:49

Re: někdo

Takže už víme, že skeptikus má zálibu v hrdelních exekucích a kopancích, ale ještě nám neřekl jakým způsobem čelit raketové hrozbě. Že by snad mávátky či zdravicemi pracujícímu lidu Íránu? NEMYSLI SI SKEPTIKU, ŽE DO SEBE NECHÁME KOPAT NEBO, ŽE SE NECHÁME OD TEBE OCHOTNĚ POVĚSIT ... BUDEME SE BRÁNIT ... AGRESIVNÍ JOUDO!

pomocník 28.6.2006 7:47

Re: jdu se oběsit....

Ano, ať už jsou tady. A  hlavně ať pro ně neplatí bodový systém pro řidiče.

pomocník 28.6.2006 7:44

Re: Povidal mi znamej z Weidenu, ze kdyz se v osmasedesatem hnula Varsavska smlouva, aby zachranila socialismus v CSSR, tak nebyt americkych zakladen, pri/posralo se cele Bavorsko ; Je to doktor na interne, snad vi co rika, ja se v tom nevyznam !!!

je vidět jaký sou to troubové, stejně jako sovětští vojáci, kteří věděli, že nás ty Bavoři obsazujou, takže přišli na pomoc!

KutilTim 28.6.2006 7:43

Re: Re: Ano

Mily racku. Takze bez raket a s hlavou v pisku se nam nic nemuze stat ?! R^. Zkus se na to prosim podivat i z jine strany :-/.

Obava 28.6.2006 7:38

Re: jdu se oběsit....

Obavám se, že stejný názor bude mít i ta svoloč z KSČSSD a OD SS. Takže opět nebudeme mít do čeho kecat a budeme mít na svém území nové Milovice, neb jaký je mezi expanzivními mocnostmi rozdíl ? Pouze v uniformách.

Skepticus Maximus 28.6.2006 7:33

někdo

Slyším štěkání nevychovaného psa, které ho je třeba usměrnit kopancem, protože složitější myšlenku není schopen pochopit a jen se tulí k tomu, kdo mu hodí kus žvance (Y)

Skepticus Maximus 28.6.2006 7:31

A.S. Pergille kam chodíte na ta moudra?

Nechal byste si na svou zahradu postavit boudu na chemikálie pro souseda, který druhému sousedu obsadil jeho pozemek a dům, protože je na něm studna s dobrou vodou a jemu přijde že má té své málo na zalévání svých obrovských skleníků? Já tedy ne. Myslíte si, že ty chemikálie by pro Vás byli přínosem, protože díky nim si vybetonujete podloží a svedete případný únik škodlivin do veřejné kanalizace a boudu soused ověsí lepšími zámky a ještě Vám před tu boudu postaví hlídače, který teoreticky může hlídat i Váš dům? Já bych tedy nic takového nestrpěl, ale uznávám, že nějaký připosránek neschopný vlastního života si v tom může libovat. (Y)

www racek 28.6.2006 7:20

Re: Re: Pakáž, která tu chce vojenské základny USA by se měla preventivně věšet,

ne, oni nebudou létat, oni nám budou padat na hlavu, milý vole.

www racek 28.6.2006 7:20

Re: Ano

milý pavle, tyhle rakety budou chránit ameriku, avšak nikolivě nás. po sestřelení totiž padnou zbytky vč. funkčních hlavic ... kam? navíc, první úder se vede na základny protivníka ... setnutí hlavy. fakt si myslíte, že je to jinak?

ne, opravdu se mi nechce ... bohužel, je tu tolik masochistu až to bolí. to vám rusové a němci nestačili?

Andy 28.6.2006 7:19

jdu se oběsit....

chci, aby tady ty základny byly, čím víc, tím líp. Důvody mám dva a oba jsou pro mne významnější než názor kohokoli. Ale chápu, že některé kruhy jsou z Ameriky na mrtvici :)

někdo 28.6.2006 7:17

Re: Pakáž, která tu chce vojenské základny USA by se měla preventivně věšet,

Až nám budou nad hlavami lítat íránské rakety, tak skeptikus a jeho lidové popravčí milice budou mávat napozdrav...

Skepticus Maximus 28.6.2006 7:08

Mejlo

takový polodementní nadržený afroameričan se zbraní v ruce, to je přesně to, co tu potřebujeme :-/ Svatá prostoto.

Skepticus Maximus 28.6.2006 7:06

Pavle, v čem jste lepší než ta bolševická pakáž?

Jste stejně prostoduchý, neznalý a jen vyznáváte jinou ideologii. Rv

Skepticus Maximus 28.6.2006 7:04

Nemel někdo a

douč se historii.:-/

Skepticus Maximus 28.6.2006 7:03

Pakáž, která tu chce vojenské základny USA by se měla preventivně věšet,

protože to jsou bolšáni naruby :-/

někdo 28.6.2006 6:58

Antiamerikanismus

Antiamerikanismus je jak vidno u nás dobře zakořeněn. Český národ se nikdy sám bránit neuměl, nechtěl, nezvládl .... Ale najde se tu dost těch co křičí:  nechci nechci ... Jestli nebudem ochotni přispět na svou obranu něčím víc než kecama, tak budem vždy ti prohrávající, utlačovaní, obsazení... Tak a si Ščerbo nech nech svý demagogický kydy o vyšetřování dopravních nehod v Koreji.>-

Netřeba 28.6.2006 6:57

Re: Ti příbuzní nás vytrhnou.

Napečou jablečný koláč a kde asi nakoupí ty jablka? Přece je nepovezou až z USA, že.

Mejlo, teď vážně. Příbuzní amerických vojáků sem opravdu nebudou dělat rodinné nájezdy, jako je tomu u našeho nejmenovaného specifického etnika za příbuznými např. do Anglie. A k té umolousanosti našich vojáků. Viděla jste v posledních letech naše vojáky ve vycházkových uniformách? Nebýt toho nešťastného nápadu s vycházkovými maskáči, (zadarmo to nebylo) tak by vypadali stejně jako ti vysnění američtí bójs.

Pavel 28.6.2006 6:53

Ano

V případě sovětských raket a okupace - se nás nikdo neptal, o ničem se nemluvilo, rozhodovalo se bez nás. Dnes je situace jiná - mluví se o tom, možná se o tom bude nějakým způsobem i hlasovat. Navíc se nejedná o rakety útočné, ale obranné. Takže pro - ANO.;-PVětšina soudruhů, která byla zvyklá rozhodovat o nás bez nás, bude asi proti, ale to jejich problém.

Netřeba 28.6.2006 6:47

Když rakety, tak rakety.

Za každou americkou raketu na našem území jednu ruskou raketu na Kubě. Nebo by to zase nešlo? Podle přísloví:   Když dva dělají totéž  .  .  .

Mejla 28.6.2006 6:31

Každý antibolševický element v ČR je přínosem a tím US Army určitě je.

Kromě toho je také jiný pohled na US vojáka než na českého Švejka v umolousané uniformě a s kyselým obličejem. O ekonomickém přínosu není sporu, vždyť kromě jejich spotřeby za nimi budou jezdit i jejich příbuzní atd.

mila 28.6.2006 5:21

Re: Hlavu a patu????

to je hrozne kdyz od tebe to ctu, kde zijes? v evrope? maly stat jako cesko? to by asi to vysvetlilo. takovy plivanecek na mape, jako cesko a vetsina jinich, si neumi uvedomit ze jestli k necemu dojde tak to bude uplne jedno - a kam to padne tam to padne i kdyz to treba nebude puvodni umysl, ty rakety totiz nejsou vubec"inteligentni", naopak, cili takova zakladna jen pomuze.  a jestli si myslis, vodniku, ze napriklad muslimove ci jini budou rozllisovat cecha od francouze ci holandana, tak ses naivni jak petiletej Véna.

Kryštof 28.6.2006 3:58

Re: Já jsem slyšel od člověka, který ROZUMÍ ekonomii

Ať ten pán co rozumí ekonomii, vrátí diplom, pokud nějaký má. Je jasné, že výstavba téměř čehokoli financovaná zahraniční firmou, je pro ekonomiku výhodná (s výjimkami např. zvýšené ekologické zátěže, ale nato si USA dají pozor). Rovněž přítomnost bohatých "zákazníků" (těmi také američtí vojáci jsou) v nějakém místě asi bude těžko označena jako nevýhoda. Osttaně zeptejte se na magistrátech městeček a vesnic, kde byla zrušena vojenská posádka.

Ale to vše není nejdůležitější. Pokud totiž od NATO a USA něco chceme - např. záruku spojenectví a bezpečnosti - je fér tuto záruku recipročně odvádět. Třeba právě tou základnou. Srovnávání sovětských a amerických základen je demagogie nejhrubšího zrna. Američané nikdy, dokonce ani v poraženém Německu nebo Japonsku, neovlivňovali negativně demokracii a svobodu ve státě, kde základny měli. Oproti sovětským základnám, které byly mementem, co se stane, když vedení státu přestane poslouchat. Rozdíl je asi takový, jako když v detektivce do domku v noci přijdou ozbrojení gansteři, nebo ozbrojení policisté.

Je nečestné a dokonce zpozdilé, chtít něco a současně za to nechtít nic dát - ten, se kterým takovou hru hrajeme, nás prokoukne a odmítne s námi mít v budoucnu společné cokoliv.

mpu 28.6.2006 3:35

Ano

Ano, pane Scerbo. Radsi nez ty rusky.

mirek 28.6.2006 2:44

Jsma preci cleny NATO

Tady snad neni o cem diskutovat, jestli je ze strategickeho hlediska zakladna nutna, tak by mela byt.