29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Ganaur 20.6.2024 8:49

Správný název je tlupa!;-D

K. Zelený 20.6.2024 8:55

Nevaž se, odvaž se: Kde máte zelené šílence, magory, mozky prorostlé zelenou plísní, ignoranty, zemské škůdce, věšení na kandelábry, atd, atp?

L. Novák 20.6.2024 9:08

Už jsi přispěchal, zelený lháři. Hledat netřeba... :-P

K. Zelený 20.6.2024 9:25

Netřeba, každý vidí kdo je zde nechutný buran s neléčeným Tourettovým syndromem.

R. Langer 20.6.2024 11:31

Ano, vy dva s prázdným mozkem tady svítíte jako Zelený maják, soudruzi. ;-D

J. Jurax 20.6.2024 12:55

Ehm ... Touretteův syndrom (zkratka TS) je vrozené neurologicko-psychiatrické onemocnění. Projevuje se několika pohybovými a zvukovými tiky. Běžnými projevy tiků jsou mrkání, kašlání, odkašlávání si, posmrkávání a záškuby v obličeji. To mám z Wiki.

Tak mne jenom napadá, jak rozpoznáte uvedené projevy přes psanou diskuzi, abyste mohl jasnozřivě diagnostikovat.

Ale možná máte na mysli koprolálii. Podle Wiki se jako koprolálie označuje opakované nutkání resp. sklon k používání výrazů, označovaných též jako fekální řeč resp. fekální výroky, sklon k užití výrazů z oblasti trávicí činnosti, případně „vykřikování neslušných slov“. A ano, koprolálie známa také jako neurologicko-psychiatrický symptom i u TS, kde je však typický pouze pro malou část takto postižených; podle odhadů je koprolálie typická pro 30 procent nebo pouze 14 procent pacientů s TS.

Ale i tak - zelení šílenci a magoři, mozky prorostlé zelenou plísní, ignoranti, zemští škůdci, jakož i výzvy k věšení na kandelábry či vplétání do kol mi nepřijdou jako výroky splňující definici koprolálie, natož TS.

Nejste Vy s tím "Tourettovým syndromem" (mmch. blbě to píšete, objevitel se jmenoval Tourette, tudíž Touretteův) jako obvykle mimo mísu?

R. Langer 20.6.2024 11:27

Tady jste minimálně dva, vy Zelení škůdci lidstva! ;-€

M. Novák 20.6.2024 8:56

V případě rady je správný název spíš sekta.

L. Novák 20.6.2024 9:16

Rada bude mít nejspíš psychiatrickou diagnózu... :-P

M. Novák 20.6.2024 8:33

Největší problém v článku není, a to krátká životnost elektromobilu. PRŮMĚRNÁ životnost auta v ČR je 16 let, a toho se snad žádný elektromobil nedožil, natož tak dvoj-a více násobku.

Záruka na Teslu musela být snížena z 10 let a neomezeného počtu kilometrů na 8 let a 180 tisíc protože někteří dokázali za těch 10 let ojet až ke zničení 4 baterie (každá půl mega) a stejně tolik motorů. Stejně tak i bez nájezdu je po 8 letech baterie sázka do loterie a může kdykoliv skonat rychlou smrtí.

Jeden způsob stárnutí je pomalý úbytek kapacity, druhý je narůstání kovových nárůstů na anodě které nakonec článek zkratují. BMS to vyrovnává zapojováním náhradních článků kterých má cca 30% kapacity, ale když ty dojdou baterie rychle odejde na věčnost.

Co se nájezdu týká tak 250 tisíc (dobře zajetý spalovák) je u elektromobilu nejvyšší čas na výměnu baterie a motoru, pokud to už neodešlo.

M. Šejna 20.6.2024 9:21

Dementní Novák zas perlí. ;-O;-O

16 let je průměrné staří českého vozového parku, nikoli životnost. Tak velké průměrné stáří mít elektromobily nemohou, protože tehdy ještě skoro žádné nejezdily.

Taky by nám zde mohl dementní L.Novák poradit, která automobilka dává osmiletou záruku nebo záruku na 180 tisíc km. Ať víme, která dá víc, než Tesla ;-D

L. Novák 20.6.2024 11:37

Dementní ;-O BLB Šejna už se ani neorientuje, komu píše reakci na příspěvek. To jsou ty smutné konce... :-P

L. Novák 20.6.2024 8:19

Podstatné je, že lidé vnucované elektromobily, pokud jejich nákup není podpořen tučným balíkem státních dotací, nechtějí. Takže poptávka na straně automobilistů vázne a propaganda vynucované elektromobility je nedokázala přesvědčit...

Celý průšvih je (kromě autorem vyjmenovaných problémů) v NAPROSTÉM NEDOSTATKU ELEKTRICKÉ ENERGIE vyvolaném ZELENÝMI IDIOTY v EK/EU, likvidací jaderných elektráren v Německu a odporem ZELENÝCH MAGORŮ v EK k jaderné energetice. Německo si zakázalo pod vlivem katastrofického vývoje s OZE rušit uhelné elektrárny, takže elektromobilita rep. její SPOLEHLIVOST tak jako tak závisí na el. energii z fosilních paliv.

Další souvislost je otázka hospodaření státu a zdrojů k masívní podpoře elektromobility a souvisejících opatření s jejím vynucováním a provozem. Všechny tyto aktivity jsou ekonomicky ztrátové a nejsou schopny udržitelného ekonomického vývoje bez zadlužování státu. Stačí se podívat, kolik desítek či stovek miliard ročně požírají nesmyslné výdaje související s politikou "boje s uhlíkem" jenom Fialovou vládou zelených aktivistů... :-P

Probírat výhody a nevýhody elektromobilů má smysl jenom v ekonomických souvislostech jejich provozu a skutečného stavu plnění "uhlíkových předsevzetí". Zatím to vypadá, že aktivisté bez technického vzdělání jsou v pozici císaře pyšně se předvádějícího ve svých "nových šatech". Jak dlouho mu (jim) to ještě vydrží?? ;-D

J. Ganaur 20.6.2024 8:09

Celé je to naprostá idiocie!Žádné oteplování vlivem lidmi vypouštěného CO2 není.Ano oteplování probíhá, tak jako za dvěstě let bude ochlazování.Pro ty, co se chtějí vzdělávat:-)https://en.wikipedia.org/wiki/Dansgaard%E2%80%93Oeschger_event:-)https://en.wikipedia.org/wiki/%CE%9418O:-)

P. Rada 20.6.2024 8:21

Opravdové vzdělávaní je procesem vstřebáváním ověřitelných pravd tak aby nemuselo být vše vynalézáno znovu.

S odkazů které jste uvedl a které sice správně popisují ale něco jiného než dominantní souvislosti dnešního G.W. , není zřejmé že: ..."za dvěstě let bude ochlazování".

Pomíjení věcných vazeb svědčí o jakýchsi halucinačních vizích až stavu "naprostá idiocie" - sotva o vzdělanosti.

L. Novák 20.6.2024 8:34

Když nevzdělatelný idiot jako ty začne blábolit o vzdělávání, je nutno zpozornět... :-P

J. Ganaur 20.6.2024 8:47

Vy jste ostuda naší Alma mater!Celý život jste se "živil" jako ouřada, nic užitečného jste nevytvořil a i ve stáří škodíte.Vaše formální vzdělanost bylo vyhazování prostředků!Určitě jste to nečetl (nárůst teploty o 8°C během čtyřicet let!!!)!Vaše "dominantní" souvislost je naprostá debilita!Moje predikce vychází z opakovaných událostí v minulosti!:-P:-P:-P

K. Křivan 20.6.2024 8:53

Pane Rado,

oteplování a ochlazování jsou celkem pravidelné cykly. Ty variují v délce a intensitě. Krátko- i dlouhodobé. V jednom z nich tu vznikalo třeba černé uhlí. Jiné., krátkodobé se projevovaly mizerným počasím a neúrodou.

Zeptejte se historiků, co stojí v kronikách.

R. Langer 20.6.2024 11:33

Nelži zase, prolhaný Zelený bolševiku, lžeš, jako když Rudé právo tiskne! ;-€

M. Šejna 20.6.2024 7:58

Mám pocit, že autor psal tento blábol zhruba před 5 lety. Dnes je elektromobilita jinde.

Cena Tesly model 3 s výkonem 209 kW a dojezdem 550 km je 1,03 mil. kč. Ať mi autor najde spalovák střední třídy s tímto výkonem za nižší cenu.

Na čínské elektromobily uvalila EU clo 31 procent, protože jsou moc levná ohrožují evropské automobilky.

Vytápění elektromobilů řeší tepelné čerpadlo, které spotřebuje za hodinu asi 2 kWh, zatímco baterie má kapacitu min. 55 kWh.

L. Novák 20.6.2024 7:59

Už sis ho koupil, osle? ;-D

J. Ganaur 20.6.2024 8:09

R^;-D

P. Rada 20.6.2024 8:10

Oslovitost se projevuje neschopností věcně argumentovat - kterou více jak vyvažuje schopnost se šklebit či hýkat.

L. Novák 20.6.2024 8:24

Na DEMENTNÍ ;-O ZELENÉ KOMUNISTY jako ty nebo RUDÝ Šejna ŽÁDNÉ RACIONÁLNÍ ARGUMENTY NEPLATÍ. Rv !! Za těch 20 let, co sem perete jeden nesmysl za druhým, už s blby jako ty a Šejna máme dostatek zkušeností... ;-)

J. Ganaur 20.6.2024 8:50

R^R^R^

M. Šejna 20.6.2024 9:10

L.Nováku, ty dementní socko,

zatím jsem si ho nekoupil, protože můj dieselový KIA Stinger je stále ještě v záruce. Až příští rok záruka skončí, můžu ti ho prodat, a konečně budeš mít poprvé v životě pořádné auto a nikoli 20 let starou rezavou Fabii.

R. Langer 20.6.2024 11:30

Tak proč sis ho nekoupil už před tím? Jak je to auto staré, a co se mezitím změnilo? ;-D

M. Kocián 20.6.2024 8:24

Zkuste pochopit, že koncepce čehokoliv nespočívá ve vyřešení jednoho dílčího problému (máme automobil střední třídy, který je se všemi dotacemi a výhodami skoro stejně dobrý jako ten, co jsme už měli), ale celku, v tomto případě dopravy a všeho, co dosud mělo spalovací motory - tedy i různé pracovní stroje, lodě a letadla - a pokud se při tom zaštiťujeme globálním problémem, pak na celém světě, tedy i v Indii, na Kubě a v Severní Koreji. V opačném případě získáme pouze dvě větve (spalovací a elektro), které mezi sebou budou soupeřit, ovšem ne v konkurenčním prostředí, ale za vydatných injekcí z kapes daňových poplatníků. A při větším množství elektromobilů začnou soupeřit o zdroje se vším, co je na elektřinu - což je ve světle současného omezování její výroby silně groteskní.

V. Kučer 20.6.2024 8:27

Nekupte to za ty peníze.

V. Němec 20.6.2024 9:13

"spotřebuje za hodinu asi 2 kWh"... (aspoň přísně technicky správně).

To se mi líbí, asi jako třeba při předpovědí počasí:

..."spadne 40 mm srážek na metr čtvereční"...

..."nadmořská výška je tam 1200m nad mořem"...

..."v noci bude převážně slunečno"...

..."elektrárna vyrobí za dané období 400 MW elektřiny"...

...

Takové šprýmy občas potěší, tématem nemusí být pořád politika.

:-)