Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
ELEKTROMOBIL: Pětkrát mínus
![]() |
R. Langer 20.6.2024 7:02JE. |
![]() |
S. Ševeček 20.6.2024 7:16Uh |
![]() |
P. Labaj 20.6.2024 15:53To těžko. |
![]() |
P. Pospisil 20.6.2024 6:32Nesouhlasím. Ceně se člověk přizpůsobí. Za největší průšvih považuji bod 1, samozřejmě v kombinaci s bodem 3. Kdo nemá možnost pohodlně dobíjet doma nebo na firemním parkovišti v práci, bude se neskutečně trápit, i když na to auto bude nakrásně mít. A pokud čas od času vyjdede někam, kde to moc nezná, stane se otrokem veřejných nabíječek. Občas se mu stane, že ho navigace zavede k některé nefunkční nebo k takové, která s ním odmítne spolupracovat. Nebo že nabíječka u penzionu, se kterou počítal, nebude použitelná. To pak převádí požitek z cestování na úroveň dobrodružných výprav Zikmunda a Hanzelky. |
![]() |
M. Kocián 20.6.2024 6:35Nebo k nabíječce, kde už bude stát dlouhá fronta aut. |
![]() |
L. Novák 20.6.2024 6:46Protože bude vypnutá kvůli přetížení rozvodné sítě. |
![]() |
M. Kocián 20.6.2024 7:11A protože nabíjení trvá o dost déle, než tankování - ale o tom autor článku psal. |
![]() |
P. Labaj 20.6.2024 15:47Nesouhlasím. Ceně se člověk přizpůsobí, když není jiná možnost. Ale pokud máte vedle sebe levný spalovák a drahé BEV, tak nemáte důvod se přizpůsobovat. K těm nabíječkám: málo je rychlonabíječek. Protože zatím jezdí málo elektromobilů, tak je i málo nabíječek. Ale jinak se to dá nabíjet z každé zásuvky, ať už běžné 230V, nebo rychleji z 3f zásuvky. To jako reakce na ten penzión. Když si přečtete komenty na autofórech, tak o nedostatku možností nabíjení tam píšou prakticky jen ti, co BEV nemají. Ti, co ho reálně používají, tam nic takového nepíšou. Názory které skupiny jsou tak asi relevantnější? |
![]() |
M. Kocián 20.6.2024 7:10Pravděpodobnější je, že se cena spalováků dostane nad cenu baterkáčů - a to vážně chceme A celní bariéry jsou zatím nutné, i když logičtější by bylo uvalit daň na výrobky, které nejsou vyráběny podle přísných ekologických norem EU, a takto získané prostředky použít na vyplacení emisních povolenek. Včetně výrobků evropských automobilek, jejichž neekologická výroba byla detašovaná do zemí, kde tato pravidla neplatí. |
![]() |
P. Labaj 20.6.2024 15:52Pak jste tady správně (myslím tady v EU). Jsou-li celní bariéry tím, co Vám připadá jako správný přístup, tak jste šťastný člověk. Žijete ve společnosti, která souzní s Vaším nastavením. Takže blahopřeji. |
![]() |
J. Bertl 20.6.2024 0:34Ono nejde ani tak o množství nabíječek, to se dá poměrně rychle vybudovat. Horší je, kde do těch nabíječek vezmeme elektřinu, když si povypínáme a zrušíme stabilní zdroje. |
![]() |
R. Langer 20.6.2024 5:35On si taky každej Zelenej bolševickej debil myslí, že ta nabíječka se postaví na zem, zapne do zásuvky a je hotovo. |
![]() |
M. Novák 20.6.2024 9:34Ta nabíječka má odběr jako celá vesnice, pro to je potřeba postavit nebo posílit celou trasu vedení. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB30.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=mOiZomwSzjymq-c&p=V3kmiqoU%7ctrazQWbmmk%7cejimz4gbkm%7cTkkghWUwbixk8lqdcW%7cebqdmKYfk%7cW3jjjdhJXw&x=6nL06N)