29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Langer 20.6.2024 7:02

JE.

S. Ševeček 20.6.2024 7:16

UhR^

P. Labaj 20.6.2024 15:53

To těžko.

P. Pospisil 20.6.2024 6:32

Nesouhlasím. Ceně se člověk přizpůsobí. Za největší průšvih považuji bod 1, samozřejmě v kombinaci s bodem 3.

Kdo nemá možnost pohodlně dobíjet doma nebo na firemním parkovišti v práci, bude se neskutečně trápit, i když na to auto bude nakrásně mít. A pokud čas od času vyjdede někam, kde to moc nezná, stane se otrokem veřejných nabíječek. Občas se mu stane, že ho navigace zavede k některé nefunkční nebo k takové, která s ním odmítne spolupracovat. Nebo že nabíječka u penzionu, se kterou počítal, nebude použitelná. To pak převádí požitek z cestování na úroveň dobrodružných výprav Zikmunda a Hanzelky.

M. Kocián 20.6.2024 6:35

Nebo k nabíječce, kde už bude stát dlouhá fronta aut.

L. Novák 20.6.2024 6:46

Protože bude vypnutá kvůli přetížení rozvodné sítě. :-P

M. Kocián 20.6.2024 7:11

A protože nabíjení trvá o dost déle, než tankování - ale o tom autor článku psal.

P. Labaj 20.6.2024 15:47

Nesouhlasím. Ceně se člověk přizpůsobí, když není jiná možnost. Ale pokud máte vedle sebe levný spalovák a drahé BEV, tak nemáte důvod se přizpůsobovat.

K těm nabíječkám: málo je rychlonabíječek. Protože zatím jezdí málo elektromobilů, tak je i málo nabíječek. Ale jinak se to dá nabíjet z každé zásuvky, ať už běžné 230V, nebo rychleji z 3f zásuvky. To jako reakce na ten penzión.

Když si přečtete komenty na autofórech, tak o nedostatku možností nabíjení tam píšou prakticky jen ti, co BEV nemají. Ti, co ho reálně používají, tam nic takového nepíšou. Názory které skupiny jsou tak asi relevantnější?

M. Kocián 20.6.2024 7:10

Pravděpodobnější je, že se cena spalováků dostane nad cenu baterkáčů - a to vážně chceme

A celní bariéry jsou zatím nutné, i když logičtější by bylo uvalit daň na výrobky, které nejsou vyráběny podle přísných ekologických norem EU, a takto získané prostředky použít na vyplacení emisních povolenek. Včetně výrobků evropských automobilek, jejichž neekologická výroba byla detašovaná do zemí, kde tato pravidla neplatí.

P. Labaj 20.6.2024 15:52

Pak jste tady správně (myslím tady v EU). Jsou-li celní bariéry tím, co Vám připadá jako správný přístup, tak jste šťastný člověk. Žijete ve společnosti, která souzní s Vaším nastavením. Takže blahopřeji.

J. Bertl 20.6.2024 0:34

Ono nejde ani tak o množství nabíječek, to se dá poměrně rychle vybudovat. Horší je, kde do těch nabíječek vezmeme elektřinu, když si povypínáme a zrušíme stabilní zdroje.

R. Langer 20.6.2024 5:35

On si taky každej Zelenej bolševickej debil myslí, že ta nabíječka se postaví na zem, zapne do zásuvky a je hotovo. ;-D

M. Novák 20.6.2024 9:34

Ta nabíječka má odběr jako celá vesnice, pro to je potřeba postavit nebo posílit celou trasu vedení.