29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Kocián 21.6.2024 13:36

V tom případě budete muset vyrobit 1,6 x aut více a to mi jako moc ekologické nepřipadá.

M. Šejna 21.6.2024 10:28

Máte tušení bláhové. Elektromobil má většinu parametrů lepších. Jediný horší je dojezd. Ale ten se rychlé zlepšuje.

L. Novák 21.6.2024 10:49

Tak už si ten elektromobil konečně kup! ;-D

M. Šejna 21.6.2024 10:55

Až za rok, demente. Už jsem to tady vysvětloval jednou. Tobě ale nelze vysvětlit vůbec nic. :-P

L. Novák 21.6.2024 11:35

Takže ještě rok tady ;-O BUDEŠ MLÍT KRAVINY o výhodách elektromobilů, aby sis na ten nový vydělal trollením? ;-D

P. Kubáč 21.6.2024 11:44

Velice pochybuju, že 500 kilo těžká baterka vyrobená za neznámých podmínek v Číně, ze surovin získaných za velice dobře známých - strašidelných - podmínek v Africe - není škodlivější - než 70 kilo těžký motor z hliníku a oceli.

Totéž celý "solární ekosystém" který ve vlhkých snech zelených bolševiků má sloužit k nabíjení.

Ve skutečnosti se ( snad s výjimkou Norska a Francie) elektromobily nabíjejí z fosilní elektřiny - s většími ztrátami než spalovací motor

Samotná cena "elektromobility" vypovídá mnoho - pokud je (nedotovaný) elektromobil 1,5 - 2x dražší než spalovací auto ( + náklady na celou soustavu nabíjení ) - ve stejném poměru došlo ke spotřebě surovin a k poškození přírody ŽEJO ?

M. Šejna 21.6.2024 12:35

Já si nebudu kupovat elektromobil kvůli ekologii a způsob výroby mě vůbec nezajímá. To ponechám na vás ekologických magorech a na progressivistech.

Můj dieselový Kia Stinger stal před 6 lety 1,2 milionu. Má dojezd 880 km a výkon 140 kW.

Asi si příští rok koupím Teslu model 3. Je stejně prostorná, má dojezd 560 km a výkon 210 kW. A stojí jen 1,03 mil.

Takže ten váš blábol o drahých elektromobilech je dnes už blbost.

L. Novák 21.6.2024 17:27

Jistě. Milion za auto je maličkost, kterou si bude moci dovolit každý, kdo denně potřebuje jezdit... ;-D Ty si sem vždycky jenom přijdeš vyhonit péro, abys nám ukázal, že na to máš. Že tě máme za ČU;-OÁKA, ti zjevně nedochází... :-P

M. Šejna 21.6.2024 18:31

Elektromobily nejsou pro vás socky. Vy socky budete jezdit z rezavejicich spalovacích na věčné časy, jako na Kubě.

P. Šídlo 21.6.2024 10:01

A za šesté. Energie spálených pohonných hmot v ČR, rovná se současné výrobě energie v elektřině. (na osobáky stačí přidat "temelín". Ano vědci a vědkyně to popírají, protože stačí jen nevyvážet co vyrobíme ...)

Dále to znamená i "zesílit" rozvody energie. (tisíce tun mědi a dalších kovů z Číny, nové"trafačky", rozvrtání země...)

Ale hlavně proč tak nehorázně plýtvat? Když:

1. Lidstvo koncentraci CO2 neovlivňuje

2. Není žádný vliv CO2 na klima

(připomínám že mi to nedokázal vyvrátit (zatím) ani vševěd pan Rada)

M. Kocián 21.6.2024 13:39

Vědci to nepopírají - není to tak dávno, co právě tohle v TV tvrdila ing. D. Drábová. Ale to je jen technická poznámka.

P. Rada 21.6.2024 15:03

Pane Šídlo děkuji byt jen za ironickou poklonu šířce mých znalostí a to přesto, že vesměs jen reprodukuji to, k čemu se jiní dobírali daleko obtížněji.

Mezi znalostmi mám přitom i tu, že kdo se nechce něco nového naučit, nebo nemá schopnosti to pochopit - prakticky mu to nelze sdělit - natož souvislosti vyvrátit.

P. Šídlo 25.6.2024 12:04

To nebyla ironie. Navíc s Vámi souhlasím. Ani za 20 let jsem nenašel důkazy, že CO2 "zvyšuje skleník" a tedy "globální teplotu". Můžete mi doporučit knihu nebo vědeckou konferenci, kde by se vědci na tomto shodli? Děkuji

J. Hruška 20.6.2024 23:08

Na Šejnu platí biblické přísloví: "Tupci se raději obloukem vyhni, neboť z jeho úst se nic nedozvíš". S Radou je to trochu složitější, ten toho ví až příliš mnoho.

P. Rada 21.6.2024 4:40

Pane Hruško když už diskusně nadhazujete tradované obecnosti, pak v souvislosti s článkem "Pětkrát mínus" především platí dlouho známé pravidlo:

Kdo hledá řešení - hledá možnosti - kdo nikoliv - hledá DŮVODY.

DŮVODY předvedl Kolman a předvádíte je i Vy a další konzervativní posměváčci kteří si k reálné elektromobilitě a její problematice zřejmě zatím asi nikdy nepřičichli.

M. Šejna 21.6.2024 7:56

Tupec Hruška nám včera oznámil, že elektromobil spotřebuje 60 kWh na 120 km jízdy. Prý mu na to zjištění stačila trojčlenka. ;-D

A tohle vemeno tu káže cosi o tupcích. ;-D

L. Novák 21.6.2024 8:38

Ty jsi kromě tupce a technického negramoty spolu s Radou ještě ukázkový BOLŠEVIKÝ ČU;-OÁK, ale to není nic nového a překvapivého. Takhle tady oba vystupujete už 20 let...

M. Šejna 21.6.2024 9:41

Jen přidej, demente, v nadávkách . Svou včerejší debilitu o brzdícím elektromobilu tím nesnížíš :-P

M. Šejna 21.6.2024 7:59

Tupec L.Novák, ideologický soukmenovec Hrušky, nás tu obohatil o sdělení, že elektromobil má vysokou spotřebu, když brzdí. ;-D

A tihle dva tupci nás tu školí v elektromobilitě. ;-D

L. Novák 21.6.2024 8:42

Když se DEMAGOGICKÝ IDIOT JAKO Šejna s Radou CHLUBÍ NEGRAMOTNOSTÍ VE FYZICE, tak je to vážně k popukání... ;-D

M. Šejna 21.6.2024 9:37

Už jsi, ty ve fyzice negramotný demente, zjistil, jak vysokou spotřebu má elektromobil, když brzdi? :-P

L. Novák 21.6.2024 10:39

M. Šejna 20.6.2024 17:31 napsal:

Elektromobil má nejnižší spotřebu ve městě v hustém provozu.

;-D

M. Šejna 21.6.2024 10:57

Samozřejmě, že má, demente. Ale tohle ty nikdy se svou nulovou znalosti fyziky nepochopíš

L. Novák 21.6.2024 11:36

Díky za názorný příklad blbosti, kterou se ještě chlubíš... ;-D R^

L. Novák 20.6.2024 20:21

ZELENÍ MAGOŘI Z EVROPSKÉ KOMISE "regulují" účinnost transformátorů... ;-D

Zástupci evropské energetiky kritizují novou energetickou legislativu EU

Zástupci evropské energetiky vznesli námitky proti novým předpisům Evropské komise o elektrických transformátorech. Zároveň kritizují i obecný regulační přístup v energetice EU.

Jedním z hlavních pilířů programu současné Evropské komise je dekarbonizace unijní ekonomiky, mimo jiné prostřednictvím regulace ekologizace využívaných materiálů. Jeden z posledních návrhů v této oblasti je nyní terčem kritiky ze strany zástupců energetického průmyslu, jak informoval server Euractiv.

Konkrétně jde o návrh mířící na snížení ztráty výkonu transformátorů - hodnota by měla být nastavena na 0,5 %. Průmysl ale kritizuje, že pro dosažení těchto úspor budou potřeba značné investice, jelikož podobné úspory lze dosáhnout jen s výrazně objemnějšími transformátory.

(podrobnosti v článku)

https://oenergetice.cz/energeticka-legislativa-eu/zastupci-evropske-energetiky-kritizuji-novou-energetickou-legislativu-eu

J. Jurax 20.6.2024 18:46

Ehm ... v souvislosti s dnes až obludnými konzumními možnostmi, které umožňují vlastnit na jednu osobu několik aut pro různé příležitosti tak, aby dotyčný vždy mohl být co možná více jak jen IN, pravíte.

A naproti tomu pravíte níže

P. Rada 20.6.2024 13:10

Pane Juraxi přímé provozní náklady vykazuje Nissan Leaf v hustém městském provozu na vzdálenost (cca 15km dvakrát denně) pravidelně ... 14kWh/100km ... při 4kč/kwh ... to činí 54 Kč. V tomto samém režimu můj 2.1l disel 7l /100km.... 40Kč/litr .... 280Kč.

Ergo vlastníte na jednu osobu několik aut pro různé příležitosti ... :-)

J. Jurax 20.6.2024 18:48

Sakra - mobilní system Psa si dělá co chce - tohle patří panu Radovi níže.

L. Novák 21.6.2024 10:43

Vy už blbnete sám. Krmením idiotů Rady se Šejnou žádné nové poznatky nezískáte.

J. Jurax 21.6.2024 15:16

Nevidím to tak černě. Ostatně diskuze s jedinci zastávajícím stejné názory jako já je nudná, tedy lze-li ji vůbec nazvat diskuzí.

P. Rada 20.6.2024 19:01

Ano vlastním dvě auta a k tomu ještě elektrokolo .... a vše používáme v rodině sdíleně a tedy co možná efektivně.

Mám ostatně za to, že nejschůdnější cesta k elektrifikaci městské osobní mobility tkví právě v tom, začít na nejkratší např. nákupní cesty používat malá relativně levná elektro-autíčka - tedy koncipovaná akumulátory na dojezd jen cca 100 až 200km.

https://fdrive.cz/clanky/podivejte-se-jak-v-klatovech-vznikaji-levne-elektromobily-elblesk-5929