29.4.2024 | Svátek má Robert


ČÍNA: 9 komentářů k Čínské komunistické straně (35)

10.11.2005

KOMENTÁŘ OSMÝ [2]

PROČ JE ČÍNSKÁ KOMUNISTICKÁ STRANA ZLÝ KULT

NÁSILÍ, KRVEPROLITÍ A OBĚTI ZA STRANU

Mao Ce-tung řekl: "Revoluce není večírek, psaní eseje, kreslení obrázku nebo vyšívání; nemůže být tak uhlazená, tak klidná a jemná, tak umírněná, laskavá, zdvořilá, decentní a velkodušná. Revoluce je vzpoura, čin násilí, ve kterém jedna třída svrhne druhou." [4]

Teng Siao-pching poznamenal: "Zabít 200 000 lidí jako výměnu za 20 let stability Strany."

Ťiang Ce-min nařídil: "Zruinovat je (praktikující Falun Gongu) finančně, očernit jejich pověst a zničit je fyzicky."

ČKS prosazuje násilí a v předcházejících politických hnutích zabila bezpočet lidí. Učí lidi, aby byli k nepřátelům "mraziví jako drsná zima". Rudý prapor je rudý, protože je "zbarvený krví mučedníků". Strana uctívá rudou barvu kvůli své závislosti na krveprolití a masakrech. ČKS vystavuje na odiv "hrdinské" příklady, aby povzbuzovala úsilí lidí obětovat se pro Stranu. Když Čang S'-te zemřel při práci v peci při výrobě opia, Mao Ce - Tung řekl, že "jeho smrt má větší váhu než hora Tchaj-šan". [5] Během těchto bouřlivých let měla silná slova jako: "Neboj se těžkostí ani smrti" a "Trpká oběť posílí neohrožené odhodlání; ať slunce a měsíc svítí na nové obloze" dodávat lidem naději během extrémního nedostatku materiálních zásob.

Koncem sedmdesátých let vyslal Vietnam vojsko, aby svrhlo režim Rudých Khmerů (podporovaný ČKS), který páchal nepopsatelné zločiny. I když ČKS zuřila, nemohla vyslat svoje jednotky na podporu Rudých Khmerů, protože Čína a Kambodža nemají společnou hranici. Namísto toho zahájila Čína válku proti Vietnamu na čínsko-vietnamské hranici, aby tuto zemi ve jménu "sebeobrany" potrestala. Desetitisíce čínských vojáků prolilo svou krev a ztratilo své životy v zápase mezi dvěma komunistickými stranami. Jejich smrt neměla ve skutečnosti nic společného s teritoriem nebo suverenitou. Přesto ČKS o několik let později znevážila památku nesmyslné oběti tolika naivních mladých životů. Při oslavách "revolučního hrdinského ducha", přitom ještě neuctivě zneužila píseň "Vznešené mravy jsou zbarveny krví". Zatímco 154 čínských mučedníků zemřelo v roce 1981 při znovuzískání hory Fa-kcha v provincii Kuang-si, ČKS ji bezstarostně vrátila Vietnamu poté, co se s ním dohodla na státní hranici.

Když začátkem roku 2003 ohrožovalo život lidí nekontrolovatelné šíření epidemie SARS, ČKS pohotově přijala mnoho mladých zdravotních sester. Ty byly potom rychle přeřazeny do nemocnic, kde se musely starat o pacienty s touto chorobou. ČKS poslala mladé lidi do nejnebezpečnější první linie, aby ustanovila vlastní "velkolepý obraz" a potvrdila, že se "nebojí těžkostí ani smrti". Avšak ČKS nepodala žádné vysvětlení k tomu, kde bylo zbylých 65 milionů členů strany a jaký obraz Strany vytvořili oni.

POPŘENÍ VÍRY V BOHA A POTLAČENÍ LIDSKÉ POVAHY

ČKS propaguje ateismus a tvrdí, že náboženství je "duchovní opium", které může omámit lidi. Použila svoji moc, aby umlčela všechna náboženství v Číně, a potom uctívala sebe sama a dala svému kultu absolutní vládu v zemi.

Ve stejné době, kdy ČKS ničila náboženství, rozbíjela i tradiční kulturu. Tvrdila, že tradice, morálka a etika jsou feudální, pověrčivé a zpátečnické, a vyhlazovala je ve jménu revoluce. Tento mrzký fenomén, rozšířený během Velké kulturní revoluce, narušil čínské tradice - studenti bili své učitele, sezdané páry nebo otec a syn se obraceli proti sobě, Rudé gardy svévolně zabíjeli nevinné a rebelové bili, ničili a rabovali. Toto byly přirozené důsledky toho, že ČKS potlačovala lidskou přirozenost.

Po ustanovení svého režimu ČKS nutila menšinové národnosti, aby přísahaly oddanost komunistickému vedení, a dále ničila jejich bohatou a pestrobarevnou etnickou kulturu.

4. července 1989 zmasakrovala takzvaná "Lidově osvobozenecká armáda" studenty v Pekingu. Tím Číňané úplně ztratili naději na politickou budoucnost Číny. Od té doby všichni lidé obrátili pozornost na vydělávání peněz. Od roku 1999 dodnes ČKS brutálně pronásleduje Falun Gong a obrací se tak proti pravdivosti, soucitu a snášenlivosti, což urychluje morální úpadek společnosti.

Na začátku 21. století bylo zahájeno další kolo ilegálního ohrazování pozemků a zabavování peněžních a materiálních prostředků lidí ze strany zkorumpovaných funkcionářů ČKS. To znamenalo pro mnoho lidí odsouzení k bídě a ztrátu jejich domovů. Počet lidí, apelujících na vládu, prudce narostl a sociální konflikty zesílily. Lidé často protestují formou hromadných demonstrací, které jsou násilně potlačovány policií a ozbrojenými silami. Zvýraznila se fašistická povaha "Lidové republiky" a společnost ztratila morální svědomí.

V minulosti darebák neubližoval svým nejbližším sousedům, jak říká přísloví, liška lovila daleko od své nory.V dnešních dnech, když chtějí lidé někoho podvést, raději se zaměřují na své příbuzné nebo přátele a nazývají to "přerušením známostí".

V minulosti si Číňané nejvíce ze všeho cenili zdrženlivost, přičemž dnešní lidé se budou vysmívat chudobnému, ale ne prostitutkám. Historie zničení lidské povahy a morálky v Číně je živě zobrazená v této baladě:

V padesátých letech lidé pomáhali jeden druhému,
v šedesátých letech lidé mezi sebou zápasili,
v sedmdesátých letech lidé podváděli jeden druhého,
v osmdesátých letech se lidé starali pouze o sebe,
v devadesátých letech lidé využívali každého, koho potkali.

UCHOPENÍ MOCI VOJSKEM, MONOPOLIZACE EKONOMIKY, DIVOKÉ POLITICKÉ A EKONOMICKÉ AMBICE

Cílem založení ČKS bylo uchopit moc vojenskou silou a potom vytvořit systém státního vlastnictví, ve kterém by stát držel monopol v plánované ekonomice. Divoké ambice ČKS daleko přesahují ambice běžných zlých kultů, které pouze shromažďují peníze.

V zemi, kde je socialistické veřejné vlastnictví ovládáno komunistickou stranou, mají stranické organizace (výbory a pobočky na různých úrovních) ve svých rukou obrovskou moc, jsou nucenou součástí státní infrastruktury. Kontrolují státní mašinerii a využívají peníze z vládních fondů na různých úrovních. ČKS vysává jako upír obrovské množství zdrojů celé země.

II. ŠKODY, KTERÉ ZPŮSOBIL KULT ČKS

Když se zmíní incidenty, jako například útok kultu Óm-šin-rikjó (Nejvyšší pravda) na lidi v tokijském metru sarinem, sebevražda členů kultu Slunečního chrámu při "vystoupení do nebe", nebo masová sebevražda 900 následovníků "Lidového chrámu" Jima Jonese, každý se třese strachem a rozhořčením. ČKS, které zdaleka není věnována taková pozornost, se přitom dopustila tisíckrát horších zločinů a uškodila bezpočtu životů. ČKS má totiž následující unikátní vlastnosti, které běžné kulty nemají.

ZLÝ KULT SE STAL STÁTNÍM NÁBOŽENSTVÍM

Ve většině zemí - i když nenásledujete hlavní náboženství - můžete žít šťastný život bez toho, aniž byste museli číst literaturu nebo naslouchat principům toho náboženství. V Číně je však nemožné, aby zde člověk žil, aniž by nebyl neustále nucen přijímat doktríny a propagandu tohoto kultu. ČKS z něj díky své moci udělala státní náboženství.

ČKS začíná lidem vlévat do hlavy svá politická kázání už ve školkách a na základních školách. Člověk nemůže získat vyšší vzdělání nebo být povýšen, aniž prošel politickou prověrkou. Žádné z otázek politických prověrek nedovolují nezávislé myšlení, ti, co jimi procházejí, si musejí pamatovat standardní odpovědi, které jim předem poskytuje ČKS. Nešťastní Číňané jsou nuceni opakovat komunistické poučky už od útlého věku, je jim stále dokola vymýván mozek. Když je někdo povýšen do vyššího úřadu ve vládě, ať už je členem ČKS nebo ne, musí navštěvovat stranickou školu. Neudělá kariéru, dokud nesplní absolventské požadavky stranické školy.

V Číně, kde je komunistická strana státním náboženstvím, nemají skupiny s odlišnými názory dovoleno existovat. Dokonce i "demokratické strany", které byly založeny ČKS, a také reformovaná "Církev Trojí soběstačnosti" (sebe-řízení, sebe-podpora a sebe-propagace) musejí formálně uznávat vedoucí úlohu ČKS. Loajálnost k ČKS je prvořadou prioritou, důležitější než jakékoliv jiné přesvědčení, to odpovídá zákonitostem kultu a jeho logice.

SOCIÁLNÍ KONTROLY DOHNANÉ DO KRAJNOSTI

Tento zlý kult byl schopný stát se státním náboženstvím - má úplnou sociální kontrolu a zbavil jednotlivce osobní svobody. Takový stupeň ovládnutí lidí nemá obdoby. ČKS připravila občany o soukromé vlastnictví, které tvoří základ individuální svobody. Před rokem 1980 mohli lidé ve městě vydělávat peníze pouze v podnicích kontrolovaných Stranou. Rolníci ve vesnických oblastech zase žili na půdě, která patřila samosprávě Strany. Nikdo nemohl uniknout z její kontroly. V socialistické zemi, jakou je Čína, jsou organizace komunistické strany všudypřítomné - od centrální vlády až po vesnice. Pomocí stranických výborů a místních organizací na všech úrovních si ČKS udržuje absolutní kontrolu nad společností. Takováto přísná kontrola úplně potlačuje osobní svobodu - svobodu pohybu (pomocí systému registrace bydliště), svobodu projevu (500 000 "pravičáků" bylo v historii pronásledovaných, protože ji chtělo uplatnit), svobodu myšlení (Lin Čao a Čang Či-sin [7] byli popraveni, protože měli pochybnosti o ČKS), svobodu získávání informací (je ilegální číst zakázané knihy nebo poslouchat "nepřátelské rozhlasové stanice"; používání internetu je monitorované).

Dalo by se říci, že soukromé vlastnictví je nyní Stranou povoleno, ale neměli bychom zapomenout na to, že tato reformní politika a otevřenost přišla až potom, když socialismus dosáhl do bodu, kdy lidé neměli dostatek potravin a národní ekonomika byla na pokraji kolapsu. ČKS musela ustoupit, aby se zachránila před zničením. I přes reformy a otevřenost však ČKS vládne nadále lidem železnou rukou. Pokračující brutální pronásledování stoupenců Falun Gongu se mohlo udát pouze v zemi kontrolované komunistickou stranou. Když se ČKS stala ekonomickou silou, bylo jisté, že zesílí svou kontrolu nad čínskými lidmi.

PODPOROVÁNÍ NÁSILÍ A OPOVRHOVÁNÍ ŽIVOTEM

Téměř všechny zlé kulty kontrolují své občany nebo se brání vnějšímu tlaku pomocí násilí. Málo z nich se v násilnostech páchaných bez morálních zábran dostalo tak daleko jako ČKS. Dokonce celkový počet úmrtí způsobených všemi ostatními zlými kulty ve světě se nedá porovnávat s počtem lidí, které zavraždila ČKS. Tento kult vidí lidstvo pouze jako nástroj k dosažení svých cílů; zabíjení je jen jeden z jeho prostředků. ČKS nemá žádné zábrany pronásledovat lidi. Kdokoliv, včetně těch, co ji podporují, členů a vedoucích strany, se může stát terčem jejího pronásledování.

ČKS podporovala Rudé Khmery z Kambodže, což je typický příklad brutality a bezohlednosti komunistické strany. Inspirovaná a vedená učením Mao Ce-tunga, během třech let a osmi měsíců panování vyvraždila Kambodžská komunistická strana dva miliony lidí - asi čtvrtinu celé populace této malé země - prý aby "zničila systém soukromého vlastnictví". Z celkového počtu mrtvých bylo více než 200 000 čínské národnosti.

Aby si připomenula zločiny spáchané komunistickou stranou a uctila památku jejích obětí, Kambodža založila muzeum, ve kterém jsou zdokumentované ukrutnosti Rudých Khmerů. Muzeum je v bývalé věznici, kterou Khmerové používali. Původně střední škola byla předělaná na věznici S-21, určené výlučně vězňům svědomí. Bylo zde uvězněno a umučeno mnoho intelektuálů. Vedle různých mučicích nástrojů jsou zde vystavené i černobílé fotografie obětí před usmrcením. Zdokumentované jsou i hrozné způsoby mučení: podřezaná hrdla, vrtání do hlavy, nemluvňata hozená o zem a zabitá, atd. Všechny tyto metody mučení byly vyučované "experty a technickými profesionály", které ČKS pro tyto účely Rudým Khmerům dodala. ČKS dokonce zaučovala fotografy, kteří se specializovali na fotografování vězňů před popravou, ať už kvůli dokumentaci nebo pro pobavení.

V tomto vězení byl sestrojen přístroj na vrtání hlavy, pomocí kterého se z hlavy vězně vyjímal mozek, aby se z něho vyrobilo "výživné jídlo" pro vůdce Kambodžské komunistické strany. Vězni svědomí byli přivázáni na židli před tímto strojem. Oběť byla vystrašena k smrti, když otáčející se vrtačka pronikla zezadu do její hlavy a rychle a efektivně vyňala mozek ještě předtím, než oběť skonala.

Epoch Times