30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

SVĚT: Už zase provokují

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jan j. 7.3.2008 13:17

moc peknej clanek

Moc peknej clanek. Naprosto nemam co bych k otazce radaru dodal. Vse je krasne a prehledne uvedeno.

analytik 7.3.2008 12:50

No comment ....

Autor při své zaslepenosti vůbec neuvažuje, kdo v monopolárním světě je tím, kdo vyvíjí tlak, nátlak, čili agresi. Nebo snad války, vedené po celé zeměkouli má na svědomí Rusko ? Běžte se pane vyspat z opice ..... ;-P

Byly doby, kdy jsem tenhle "plátek" četl dosti často, ale poislední dobou to tu začíná pěkně hnědnout (Y)

cc 7.3.2008 12:57

Re: No comment ....

Člověče, vy snad to jméno máte špatně napsané. Správně to má být Anal Ytik, že jo?

Autor článku má naprostou pravdu. A může to být ještě horší, pro Rusy nemá lidský život téměř žádnou cenu, pokud jde o jejich zájmy.

analytik 7.3.2008 13:03

Re: Re: No comment ....

No, pokud jste měl připomíku k mojí přezdívce, já analytik jsem. Vy jste ale možná jen rektolezec, či možná speleohovnivál. Příště zkuste napsat něco k věci, dík. Zapomínáte, že lidský život má cenu pro každého stejnou, akorát že vy, a vám podobní si myslí, že některý život má cenu nižší, ale to už tady bylo, nějaký pan Hitler o tom dlouho básnil a jiný pan frajtr s koulema v Čechách o tom básní dnes.

Přeji pěkný a ještě lepší den.

cc 7.3.2008 13:13

Re: Re: Re: No comment ....

To už je potom analytik i stará Blažková od nás z ulice.

Zkuste si pozorně přečíst, co jsem napsal k věci, než začnete lidi nazývat svými soukmenovci..

vita 7.3.2008 13:29

Re: Re: Re: Re: No comment ....

K věci jste neráčil napsat vůbec nic.

Vy ovšem nejspíš nejste ani schopen rozpoznat míru své blbosti - takže od vás ani nic jiného očekávat nelze.

arogant 7.3.2008 13:17

Re: Re: Re: No comment ....

Čeho ráčíte být analytik? Zahraniční politiky asi ne,leč si analyzujete tak leda pro sebe.

analytik 7.3.2008 19:09

Re: Re: Re: Re: No comment ....

Znáte předvolbu 973.... 8-o ?

Jura Jurax 7.3.2008 13:15

Re: No comment ....

No, SSSR toho měl na tričku skrze podporu všelikých národně osvoboditelských hnutí zelména - ale nikoliv nutně - marxistického střihu docela hodně, byť osobně si ruce pálil jen v Afghánistánu a předtím v menším měřítku v Koreji a Vietnamu. Ale třeba Angola skrze kubánský kanonenfutr, Mosambik, Al Fattáh a jiní palestinští teroristé, rudé gerily po celé jižní Americe a tak dál. Dozvuky fungují dodnes - a nejen v Afghánistánu.

Teď na to Rusko nemá moc ramena - prošlo krizí. Ale ramena buduje a snaží se.

jm0 7.3.2008 13:25

Re: Re: No comment ....

nevím teď, jestli si pamatuji správně, ale zdá se mi, že si pamatuji, že snad nějací sovětští piloti létali za arabsko v jom kippuru?? ostatně "vojenských poradců" mělo sovětsko po světě vždycky spoustu.

rasputin 7.3.2008 13:18

Re: No comment ....

Takže co není rudé je hnědé? Máte myšlení normalizačních soudruhů.

arogant 7.3.2008 13:20

Re: No comment ....

Říká se unipolární.Mono má te tak na svém rádiu. Už tohle výrazivo vás jako analytika zcela jasně diskvalifikuje. Jste asi pěkně nafoukaný což je průvodní jev hlouposti.A té je ve vašich komentářích opravdu vrchovatě.

analytik 7.3.2008 19:18

Re: Re: No comment ....

Příteli milý, předpona uni- nebo bi- spadá spíše do elektrotechniky či biologie. Předpona mono- v tomto případě nebyla tak zcela zřejmě myšlena, monopolární  vyjadřuje vztah k monopolu moci, lze pochopit ? Děkuji za přemýšlení, alespoň někdo kdo má postřeh, i když neodhalit úplně podstatu zprávy. I tak děkuji a rád uvádím na přesnou míru.  

majo 7.3.2008 13:21

Re: No comment ....

Plný súhlas. Sranda bude, keď sa dozvieme že už aj Čína to myslí vážne a ríša stredu bude chcieť čo to z energetického koláča pre seba. Po nej India atď .

Jamník 7.3.2008 12:16

To byla opravdu provokace.

Proč  ho rovnou nesestřelili. Měli na to přeci právo.

hp 7.3.2008 12:31

Re: To byla opravdu provokace.

neměli

Jamník 7.3.2008 12:34

Re: Re: To byla opravdu provokace.

Jakto že ne? Jak rozhodl soud, tak ten Iránsky BOEING v perském zálivu byl taky sestřelen právem.

Jura Jurax 7.3.2008 13:02

Re: Re: Re: To byla opravdu provokace.

No - v Perském zálivu se tehdy právem dalo čekat napadení, nejmě od cíle neznámé příslušnostiu - kdežto od ruského bombardéru, rozpoznaného a zjištěného - napadení čekat za stávající světové situace nelze.  

vita 7.3.2008 13:32

Re: Re: Re: Re: To byla opravdu provokace.

Hlavně americký soud rozhodoval o americkém kapitánovi a nějakých 300 Arabášů...

Když americký pilot sundal lanovku - tak americký soudce byl taky více rozezlen kvůli zmizelé kazetě se záznamem než kvůli 20 cizákům... Za těch 20 mrtvých dostal pilot pokárání, za kazetu rojk a půl natvrdo, pamatuji-li si správně.

To prostě musíte posuzovat v souvislostech, no né?

loula 7.3.2008 13:52

Re: Re: Re: Re: Re: To byla opravdu provokace.

Ano, pamatujete správně, pouze těch cizáku bylo 18. A Italská vláda byla rozezlena, že ji Amíci toho pilota nevydali k potrestání, protože byl samozřejmě přísný zákaz podlétávat lanovky a ten pilot to dělal z čiré frajeřiny. A u toho airbusu, tak ten stroj letěl v předepsaném koridoru, bohužel tam letěl v nesprávný čas ( měl zpoždění asi půl hodiny). Nicméně obsluha radaru na tom křižníku o tom letovém koridoru samozřejmě věděla.

loula 7.3.2008 13:55

Re: Re: Re: To byla opravdu provokace.

Ten průser zavinil americký křižník a soudil to americký soudce. Viz soud nad pilotem, co v Itálii zabil - z čiré frajeřiny - 18 lyžařů.

Mard 7.3.2008 12:34

Re: To byla opravdu provokace.

Každopádně, i kdyby na to právo měli, tak by to jen zvedlo další protiamerixké nálady ve světě. Ostatně před dvěma týdny přeletel ruský strategický bombarder nad letadlovou lodí US Navy ve výšce pouhých 650 feets.

Jamník 7.3.2008 12:39

Re: Re: To byla opravdu provokace.

To byla opravdu drzost. A určitě je neměl umyté.

Historik 7.3.2008 12:52

Re: Re: Re: To byla opravdu provokace.

;-D

zdeněk 7.3.2008 12:59

Re: Re: To byla opravdu provokace.

žádné takové právo neexistuje??!!!! Pokud by to američané udělali, v podstatě by vyhlásili válku rusku. Nebo jakým právem by podle vás měli američané ruský bombardér sestřelit? 8-o jednalo se o mezinárodní vody, pokud by bombardér letěl nad územím USA, tak by na to právo samozřejmě měli(podobně jako SSSR se sestřelením U2).

jm0 7.3.2008 13:14

Re: Re: Re: To byla opravdu provokace.

jo. takže příště by je měli sestřelit rovnou nad tím japonskem.

Schumacher 7.3.2008 13:13

Mají radiokomunikační frekvence používané druhou stranou ? Mají.

Zdvořile upozornit posádku, že ruší kapitána při obědě, že káva se podává ve dvě a že pro ten případ budou mít letovou palubu volnou.

Queribus 7.3.2008 13:36

Re: Mají radiokomunikační frekvence používané druhou stranou ? Mají.

:-D

Abe 7.3.2008 12:06

zhodnocení

Jak tak čtu některé příspěvky, tak jsem opravdu rád, že o radaru nerozhodne referendum. Znalosti některých lidí jsou = 0 a ještě se "spravedlivě" rozčilujou (viz tony atd.)  Navíc zřejmě mají i tajné vojenské informace z  USA i Ruska, dle toho, jak je jim všechno jasné. Najednou je každej odborník, bravurně načrtne mezinárodní situaci, rozebere politické aspekty, technické podrobnosti ještě nevyrobených raket, lehkou vizi budoucnosti a na závěr přiloží pár vyloženě hloupých dotazů, které dodají celému příspěvku patřičnou vážnost.

zdeněk 7.3.2008 12:15

Re: zhodnocení

zato příznivci radaru prohlašují že nás radar ochrání  :-)

Takže znalosti techniky = -20. :-P