4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
sofiv 18.12.2009 14:39

Re: Hlavni rozdil je v tom, ze v Iraku by stacilo dokoncit prechod ze stredoveku

naivko

vita 18.12.2009 14:43

Re: Hlavni rozdil je v tom, ze v Iraku by stacilo dokoncit prechod ze stredoveku

Dokonale vyargumentováno...

sofiv 18.12.2009 14:46

Re: Hlavni rozdil je v tom, ze v Iraku by stacilo dokoncit prechod ze stredoveku

Re: Hlavni rozdil je v tom, ze v Iraku by stacilo dokoncit prechod ze stredoveku:

Autor: Kalamajka Mike IP: 75.127.67.xxx Datum: 18.12.2009 13:23

Naivko.

Kalamajka Mike 18.12.2009 15:05

Re: Hlavni rozdil je v tom, ze v Iraku by stacilo dokoncit prechod ze stredoveku

Jestli to byla reakce na můj příspěvek, těžko soudit ve vláknové diskuzi, tak se jen neúspěšně opičíte.

sofiv 18.12.2009 15:11

Re: Hlavni rozdil je v tom, ze v Iraku by stacilo dokoncit prechod ze stredoveku

USUCK

vita 18.12.2009 14:13

Re: Hlavni rozdil je v tom, ze v Iraku by stacilo dokoncit prechod ze stredoveku

Islám není reakcí na mizérii. Prostě je to náboženství dobře přijatelné - ani nemusel být vnucován ohněm a mečem, jako křesťanství (samozřejmě té správné sekty, která je jediná církví). Celkem ochotně absorboval místní zvyklosti - v čemž je jeho síla i slabost a nebojoval proti "herezím".

Mizérie nemusí být podporována velmocemi. Mizérie a bída je běžný stav, MY žijeme v nenormálně bohatém světě.

Kalamajka Mike 18.12.2009 14:22

Re: Hlavni rozdil je v tom, ze v Iraku by stacilo dokoncit prechod ze stredoveku

Každé náboženství je reakcí na mizérii. Když se máte dobře, Bůh je Vám na nic. Islám je jako každé náboženství přítulné dokud neopanuje většinu obyvatelstva, pak se mění v noční můru.

Jenda 18.12.2009 15:35

Re: Hlavni rozdil je v tom, ze v Iraku by stacilo dokoncit prechod ze stredoveku

A jakozto reakce na mizerii potrebuje onu mizerii vyvolavat a udrzovat. Prezrany muslim po navsteve al-Donalda si mozna poslechne v televizi prenos nejakeho toho plameneho proslovu z hlavni statni mesity ... ovsem to je tak asi vsechno. Ze by sel sirit viru ohnem a mecem na narizeni mistniho rucnikare? Ani nahodou. Tak maximalne si s chlapama zanadava v hospode.

Kalamajka Mike 18.12.2009 15:57

Re: Hlavni rozdil je v tom, ze v Iraku by stacilo dokoncit prechod ze stredoveku

Přesně tak. Na druhé straně, přežraný človíček je opačný extrém a jeho bohorovný klid způsobuje to, že jeho vládci si dělají, co chtějí, třeba zcela bez námahy terorizují okolní svět za peníze toho přežrance a jeho jménem.

vita 18.12.2009 14:06

Re: Hlavni rozdil je v tom, ze v Iraku by stacilo dokoncit prechod ze stredoveku

Jak kdy. Středověk byl v islámských zemích mnohem přežitelnější než v křesťanských.

Jeden problém je, že se islámské země značně opozdily ve vývoji - začaly s tím někdy od 18. století - a druhý, že to někteří muslimové hodlají řešit návratem "ke kořenům", tedy do raného středověku Mohammedova. A to nejen doma, ale i nám.

Tak mě napadá, že "křesťanské" země začaly islámským ujíždět v době, kdy přestávaly být křesťanskými. Za Ludvíka XIV. ještě Maroko bylo na podobné úrovni - a to jak vědecké, technické, tak lidskoprávní - jako Francie. Jenže přišlo Osvícenství a ...

vita 18.12.2009 13:38

Nesmysl.

Afghánistán byl v rozvratu dávno před příchodem islámu a Irák byl před americkou invazí celkem moderní sekulární diktatura. Do středověku ho vrací současné - invazí dosazené - vedení.

Emanuel 18.12.2009 12:54

Blair

Nepřesvědčil jste mě. Ostatně soudím: Blair by měl dostat doživotí a být propuštěn z humanitárních důvodů 2 měsíce před koncem své životní pouti. Do cely mu dát černobílou televizi a na ní mu promítat jeho lživé projevy. Více nemučit.

Kalamajka Mike 18.12.2009 13:01

To jste moc mírný.

Já bych mu alespoň občas pouštěl rap a hip-hop. ;-D

Matěj 18.12.2009 12:12

Irák je důležitější

 Tak se mi zdá, že Kalamajka, Jara London a samozřejmě Ivan, jsou Putinovi kluci !

Jara London 18.12.2009 12:16

Re: Irák je důležitější

Když je někdo matěj, zdává se mu ledascos ... :-)

Kalamajka Mike 18.12.2009 12:18

Re: Irák je důležitější

Nejsem ničí, natož kluk. Sněte dále.

Tilly 18.12.2009 12:01

Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

protože působil jako silně destabilizační prvek v důležité a citlivé části světa a bylo otázkou času, kdy a v čím zájmu . Korumpoval politiky některých zemí, nedodržoval závazky vyplývající z jeho porážky a podporoval různými cestami kdejakou teroristickou organizaci. Já bych si tedy podobného protivníka v zádech taky vyrůst nenechal. Předběhlo se daleko větším problémům a ze strategického hlediska klady převažují nad komlikacemi.

Jara London 18.12.2009 12:02

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

Jak pro koho.

ps 18.12.2009 12:04

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

pro obdivovovatele zhovadilých diktatrur a zločinných diktátorů (leninem počínaje a putinem konče) to jistě byla katastrofální událost.

Kalamajka Mike 18.12.2009 12:17

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

Myslíte třeba Bushe, že?

ps 18.12.2009 12:45

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

Ne, myslím tebe.

Kalamajka Mike 18.12.2009 12:54

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

Vy soudruzi nemyslíte, na to máte přece stranu. :-P

ps 18.12.2009 13:02

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

No na straně občas taky přemýšlím. Měl by jsi to  zkusit a nesoustředit se pouze na ty sr/\čky, které tady pak prezentuješ.

Kalamajka Mike 18.12.2009 13:12

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

Ne, Vy nepřemýšlíte. Možná si to myslíte, ale skutek utek.

ps 18.12.2009 13:15

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

Říká někdo kdo má v hlavě místo mozku příručku vzorného antiamerikanisty.

Kalamajka Mike 18.12.2009 13:18

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

Já mám Ameriku rád, specielně USA. Jenže ty USA ,co mám rád, byly státy svobody, nikoli falešný bushovský Patriotistán.

ps 18.12.2009 13:27

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

Takže raději dáváš přednost saddámově diktatuře.

Kalamajka Mike 18.12.2009 13:38

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

Neplácejte hovadiny. Když chtěly Bushové odstranit Saddáma, měli to udělat už v první válce. Když tam vpadli podruhé, měli ho rychle pověsit a ještě rychleji zmizet. Pak bych uvěřil, že jim šlo o mír, svobodný rozvoj a stabilitu regionu.

ps 18.12.2009 13:44

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

JO to měli. Koukám, že ty seš generál jak vyšitý .... po bitvě. Kdyby to záleželo na tobě tak v Iráku je klid a mír, imrvére tam kvetou  třešňové sady nebo co to tam mají.

Kalamajka Mike 18.12.2009 13:53

Re: Odstranění Saddama bylo rozumné hlavně z hlediska budoucnosti

To jim mnoho lidí říkalo před bitvou, při bitvě i po ní. Na to člověk nemusí být generál. Kromě Vás a Vám podobných všichni vědí, že Bushům šlo jen o další krvavý obchod. V jejich rodině toto zvrhlé chování má dlouhodobou tradici.