6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

SVĚT: ... a Zaorálek mlčí

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
MLOK1 17.4.2007 9:12

Re: Proč základna podle mě zvyšuje naše riziko?

Pane Zdeňku, Vy ty amerikánce zřejmě nemáte rád. Ale! Rusové (pardon, tehdy - v roce 1968 ještě sověti) nás věrolomně okoupovali (pár dní před vpádem na dotaz ohledně obrodného procesu soudruh Leonid Iljič Brežněv prohlásil: "Éto váše dělo") a "smrděli" tu celých 21 let! Na rozdíl od američanů, kteří nás nikdy neokupovali!!! A srovnávat pobyt několika  radarových techniků s těmi džingischánskými hordami, které se na naší zemi přivalily z východu v 1968 - to snad nemyslíte vážně. Ostatně, je to podobné, jako "ŘEV" kolem radaru a ticho po pěšině v případě RUSKÉ ÚTOČNÉ JADERNÉ PONORKY.

gerontusinza 17.4.2007 9:12

Pane Wágnere, ty telenovely jsou bohužel na vyšší duševní úrovni než debaty našich politiků.

"...zatímco větší část naší zblblé veřejnosti dál sleduje telenovely"

A vaše písemné postřehy začínají působit stejným způsobem. Vždyť vy a vaši noshledi záměrně zakrýváte i fakt že ta "opozice" demonstrující v Rusku není národovecká ale komunistická. Že to ale dalo práci vyřadit snímky s Leninem a Stalinem co? Jenže to je pro vás takový maličký prolhaný detail, což Wágnere. Jděte se svým lhaním .... víte kam (Y)

John 17.4.2007 9:09

Re: Tam jde o něco jiného. Re: Re: pulče, takže Vy se domníváte, že Rusové nechají zreznout a rozpadnout své zbraně

Jasně, amíci jsou národ tupců a chtějí dobrovolně spáchat světové harakiri. Jen mě napadá proč ten útok neprovedli již začátkem 50. let kdy Rus jaderné zbraně ještě neměl.

Konop Radek 17.4.2007 9:08

Bravo

Jakoby mi z duše mluvil pan Wagner. Škoda, že takto jasně a celkem stručně nelze nebo prostě nejsou popisovány i jiné kauzy. Doufám, že se toho chytne madam Drtinová a udělá nějaké představení na ĆT 2. Moc by pomohlo, kdyby se takto stručně umělo vyjádřit co nejvíce komentátorů. Dnešní politika mi připadá následovně: Dítě se učí počítat. Máma říká 1+1=2, táta zase, že 1+1=4. A teď se začínají hádat. Maminky počet je populistický, tatínek lže ..... Ale dítě neví, kde je pravda a trpí. Naštěstí nejsme všichni jako děti, ale ti, co nemohou číst na internetu a musí se spolehnout pouze na média tištěná, resp. TV, ti mají smůlu. Mohou se cítit mizerně, protože neví, které verzi věřit. A tak si zvolí tu, která je vyslovena člověkem, který umí lépe přesvědčit a která je pro mě výhodnější, jednodušší a bulvární.

oakman 17.4.2007 9:06

Pavlovovi psi

slintají na žárovku, místní bolševici, když se ukáže vlajka USA, začnou štěkat své 40 let vtloukané pravdy o zlých židech, co jedí malé děti a hadry na nádobí!!

Této zemi pomůže jen to, co jsme s Žáčkem navrhovali Havlovi a spol. před 17 lety - žádný bolševik ve veřejné správě, žádný bolševik v resortech řízených vládou, žádný bolševik ve veřejných zakázkách, žádný bolševik v médiích..... místo toho Vena vymyslel Hutku a dál to znáte sami.

Tady se hodně mluví o tom, co chtějí američtí náckové, co chce Putin, ale nemluví se tu o tom, co je strategicky důležité. Jaký je vůbec bezpečnostní záměr této země?? Pohledem na glosáře si tím nejsem jist. Jen jsem si čím dál jistější, že ti, kteří tu dnes mají plná ústa samostatnosti a svobody, tu ještě před pár lety horovali pro diktaturu proletariátu a socialistický internacionalismus. Ještě čekám trochu té "slovanské vzájemnosti" a jsme doma. Pkud pohlédneme do historie je naše členství v EU a NATO nejen obranou proti Rusovi - jeho pokusy o ovládnutí slovanského prostoru jsou "jen" 200 let staré!!, ale hlavně proti Německu, protože věřit našim sousedům, že po 1500 letech válek a pokusů o totéž jako Rus, se náhle nyní stanou těmi nejlepšími sousedy. Pokud někdo namítne, že od války "jsou hodní", tak jen podotýkám, že v těch 1500 letech bylo mnoho mírových "chvil", které trvaly i déle než 60 let...

Pánové a dámy, státy se mají soudit za to ,jak zacházejí s vlastními občany. Při pohledu na průměrného Rusa a Američana je jasné, že ani jeden nežije zdravě, ale ten druhý vypadá nemocen přebytkem, zatímco ten první je jako vždy živen nenávistí, hladem a kořalkou. To, jak oba zacházejí s Arabem je irelevantní.  Ona ta otázka "K čemu potřebují Američané radar v ČR, když u není potenciální útočník?" se dá obrátit: "K čemu potřebuje Putin jaderné ponorky s doletem raket 8 tis. km v Severním oceánu, když mu EU leze do zadku a USA jsou s ním v proti arabsko - čečenské koalici?" 

Jiří 17.4.2007 9:06

Souhlasím

Článek pana Wagnera mi mluví z duše. Plně souhlasím a podporuji. Škoda že se numím stejně dobře literárně a formulačně jako autor vyjádřit. Hrůzu ve mně však budí řada příspěvků do diskuze, jejich ubohoučké marxistické argumenty doplňované často i hrubými výrazy a pod. Jen doufám že to snad nevyjadřuje většinové postoje naší společnosti.

John 17.4.2007 9:04

Re: Proč občané ČR neprotestují?

Jestli to nebude tím, že ponorky třídy Ohio jsou ve službě již min 20 let. A amíci kupodivu žádnou novou raketonosnou ponorku nepostavili. Kdopak tedy tzv. rozpoutává kolo zbrojení.

gerontusinza 17.4.2007 9:04

Tam jde o něco jiného. Re: Re: pulče, takže Vy se domníváte, že Rusové nechají zreznout a rozpadnout své zbraně

Těch deset raket bude velmi důležitých, až se USA pokusí plošně zaútočit a tyto rakety mají za úkol ničit zbytková spektra útočných raket protivníka. A proto budou tyto radary jedny z nejzranitelnějších a nejvíce sledovány. Umožňují totiž relativně beztrestný útok USA. A o tom to je. Mluvit o obraném radaru a raketách? K smíchu, jako vždy. Žádná raketa není mírotvorce. To je jen oohýdka pro fanatické blby:-/

Historik 17.4.2007 9:03

Re: Proč občané ČR neprotestují?

Rusové mají 6 ponorek třídy Akula (Tajfun), které nesou 20 raket, každou s deseti hlavicemi. Nová ponorka nese dokonce mezikontinentální rakety, původně umisťované pouze na pozemních základnách.

Mirek F. 17.4.2007 9:01

Re: dodatek

Přesně, odhalil jste ruskou zločinnost, blahopřeji. V západní Evropě nebo v USA by nikoho přece ani nenapadlo zbraně vyvážet, tam jedou dle give peace a chanceVV.

zdeněk 17.4.2007 9:00

Re: dodatek

Ano, ale dělají to čistě kvůli penězům. Kvůli ničemu jinému. Američané nemusí tolik zbraně vyvážet, neboť hlavním zákazníkem zbrojních firem je vlastní armáda. Rusko takové peníze nemá, tak zbrojní firmy vyvážejí, jinak by zkrachovali.

Mirek F. 17.4.2007 8:58

Re: Re: zaorálek

Pardon, a v USA snad v té době přestali stavět nové atomové ponorky anebo dokonce jakékoliv další zbraně? Být vámi, tak bych vzhledem k vaší logice operoval s termíny typu "méně chápaví" poněkud opatrněji.

Historik 17.4.2007 8:58

Mimochodem, jaksi nikdo si nevšímá, že mohutně zbrojí třeba Čína,

proč to u té Číny nevadí, u Ruska to nevadí a u USA to vadí???

Nikdo po Rusech nechce, aby svůj arsenál nechali zrezivět, ale ať nevyhrožují nám kvůli jednomu radaru.

Američané udělali tu pitomost, že po WW1 téměř rozpustili pozemní armádu a také po WW2 odzbrojili příiš mnoho a příliš brzy, je jen dobře, že tuto chybu neopakují.

zdeněk 17.4.2007 8:56

Proč základna podle mě zvyšuje naše riziko?

Již jsem to tady psal. Za prvé, případný útočník na ni zaútočí, aby pak měl volnou cestu na USA. Za druhé, jednalo by se zřejmě o rakety Iránu, KLDR nebude posílat rakety opačným směrem, pravděpodobně by je vyslalo přes japonsko. Dále tato základna nebude chránit nás, ale primárně USA, Velkou Británii. Trosky z jaderné hlavice mohou dopadnout na naše území.

http://www.atmonline.cz/analyzy/pro/zbytky.htm

Pravděpodobnost zásahu je mizivá, systém je zatím nefunkční. Otázky kolem ruska jsou pořád otevřené, jestli to není špionážní radar. Pan wágner v postatě protiruské zaměření radaru potvrdil.

Tím největším argumentem proti ale je že na našem území budou cizí vojáci... Je jedno jaké národnosti. Tito vojáci, jakmile zde budou tak je nebude moci česká vláda jednostraně vypovědět. Daleko racionálnější by bylo kdyby si česká republika pořídila systém na obranu vlastního území, i když v současnosti je k dispozici zřejmě jen systém ruský a izraelský....

Jestli někdo argumentu je že máme něco splácet USA, tak bych jen připoměl že naši vojáci jsou v Iráku, Afghánistánu... myslím že to co děláme pro USA dělá jen málo zemí. Není naší povinností si sem narvat americkou základnu.

John 17.4.2007 8:56

Re: Censor W/a/g/n/e/r zase zplodil účelovou kravinu.

Ale, ale, vždyť řady zástupců antiami si můžou pracky na klávesnici umlátit jak datlují to ohrožení milované Rusi.

Wlasta 17.4.2007 8:55

proboha přemýšlejte

Když čtu v diskusi příspěvky o tom jak rusové vyprojektovali a vyrobili takovou ponorku za půl roku (nebo jak dlouho vlastně trvá kauza radar), tak to mi připadá kapánek jako z říše pohádek.

čtenář 17.4.2007 8:54

Re: zaorálek / co řekl Kissinger Putinovi (oba bývalí ozvědčíci)

Před léty řekl Kissinger (USA)  Putinovi (Rusko):

   Sovětský svaz neměl odcházet z Východní Evropy tak rychle.

   Měníme tím příliš rychle světovou rovnováhu a to by mohlo vést k nežádoucím důsledkům.

   Úpřímně řečeno dosud nechápu, proč to Gorbačov udělal.

Historik 17.4.2007 8:51

Vždyť stoupenci základný celou dobu netvrdí nic jiného, Rusko

nemůže vážně ohrozit ani deset takových základen. Proto se naskýtá otázka, proč ta základna Rusům tolik vadí.

Dag Badman 17.4.2007 8:50

Re: dodatek

No co, to je ta neviditelná ruka trhu :-)

fox 17.4.2007 8:49

Re: Bleskurychlá reakce

Berane jsi na hlavu.Ty myslíš,že ponorku vyprojektovali a postavili za půl roku?S prosbou nepište do diskuze,lépe řečeno nepište vůbec.

kdokoli 17.4.2007 8:47

dodatek

Rusko masově vyváži nejmodernější výzbroj na blízký Východ, do jihovýhodní Asie, Jižní Ameriky, Číny a Indie, včetně nejmodernějších letadel, raket, systémů PVO, lodí a ponorek. Tím roztáčí v regionech spirálu zbrojení, destabilizuje vojenskou rovnováhu a přímo ohrožuje Evropu a USA. To ovšem naše levičáky nechává v klidu.

fox 17.4.2007 8:47

Re: zaorálek

Podepisuji.Jen snad by bylo vhodné zdůraznit,že tuto ponorku naplánovali a zažali stavět tak před 10 lety,kdy si z USA padali do náručí.Pro méně chápavé-a těmise to v diskuzi hemží-nelze rusovi věřit,zejména,jedná-li se o totalitní stát.Ten byl nastolen v r. 17 a trvá dosud!!!!!!

čtenář zdrojů 17.4.2007 8:47

berane

Atomová ponorka se staví několik let. To není automobil ze seriové výroby. Takže tahle ponorka nemá s americkou základnou nic společného. Vlastně má, to něco se jmenuje "dement-Wagner".

BERAN 17.4.2007 8:40

Bleskurychlá reakce

Obavy odpůrců radarové základny se, bohužel, potvrdily. Američany rozpoutané závody ve zbrojení mají první výsledky. Rusové (zatím) neotočili své jaderné hlavice na Českou republiku, jak vyhrožoval jejich přední generál, zato bleskurychle vymysleli, vyrobili a představili novou protizbraň.

Inu, kdo seje vítr, sklízí bouři.

čtenář zdrojů 17.4.2007 8:39

Re: zaorálek

tak zatím tady nejvíc kvičí W.a.g.n.e.r a pár dalších dementů, kteří vytýkají Zaorálkovi, že nekritizuje ruskou ponorku. Jenže ruskou ponorku nekritizuje ani Topolánek, Parkanová či jiný vládní expert na obranu českých zájmů. Dokonce ani Američané nejsou ruskou ponorkou nijak znepokojeni, protože takových ponorek mají 10x víc a navíc Rusové jsou pro ně spojenci. To jen u nás jsou roleni a wagnerové posedlí potřebou kádrovat jiné. Takže se rolene seber a běž protestovat před ruskou ambasádu. Uděláš tak pro Česko velký skutek. A možná budeš i v televizi. 

Historik 17.4.2007 8:39

Mnoho těch, kteří předepisovali druhým ozdravný pobyt na Sibiři tam

nakonec skončili sami.

Ovšem, Adolf Hitler jako sionista, na toto téma jsem kdysi (1968) četl parodický článek, kde se skvěla věta "my sionisté s láskou vzpomínáme velkého sionisty Adolfa Hitlera který nám dokonce postavili koncentrační tábory, abychom nemuseli žít ve zbolševizovaném Československu" ale ani ve snu by mě nenapadlo, že to někdo může myslet vážně (autora zmíněné parodie, kde mimo jiné Josef Smrkovský říká "během Pražského povstání jsme se snažili střílet pouze do východoněmeckých vojáků" patně rovně ne.).

BERAN 17.4.2007 8:35

Re: Autore, na rozdíl od jiných národů se Rusové rozhodli, že pokud jde o import

Zajímavé, jak se Aston často pohoršuje nad nejednoznačným projevem senátora Čunka, určeným nikoli Cikánům, ale pokryteckým politikům.

Měl by si všímat takovýchto výpotků a říhnutí, jako píše AndyX. Jako ironie je to slabé, jako vážné je to strašné.

Vedle "psího podrbání" by tu mohlo být "plivátko" pro dámy nebo "žlábek" pro pány.

pulec 17.4.2007 8:34

Re: pulče, takže Vy se domníváte, že Rusové nechají zreznout a rozpadnout své zbraně

jestli si je nachají zreznout nebo ne neřeším, ale ať rusové neargumentují, že musí začít zbrojit kvůli jednomu radaru a deseti antiraketám, které jak sami tvrdí jim nemůžou v útoku stejně zabránit

rolen 17.4.2007 8:31

zaorálek

Perfektní článek a kvičení rusofilů to jen potvrzuje.

Sk/epti/cus M/a/ximus 17.4.2007 8:29

pulče, takže Vy se domníváte, že Rusové nechají zreznout a rozpadnout své zbraně

zatímco v USA se vesele bude neomezeně zbrojit a jednostranně odstupovat od smluv či je klidně porušovat?

Logika je pořád stejná. Američané roztáčí další a další kola zbrojení, protože zrovna u nich vládne zbrojní lobby a těmto "lidem" se to sakramentsky vyplácí.