3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

SVĚT: ... a Zaorálek mlčí

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Dag Badman 17.4.2007 10:06

Re: Ruská atomová ponorka

Kdepak, dnes se učí: Spojené státy, záruka míru na Blízkém východě ;-D

Mirek F. 17.4.2007 10:04

Re: Re: Proč základna podle mě zvyšuje naše riziko?

Jestliže invazi z roku 1968 berete národnostně (já na rozdíl od vás obviňuju bolševiky, ať už mluvili jakýmkoliv jazykem), tak pro vás musí být asi strašlivé pomyšlení, že s některými okupantskými hordami, tedy s Poláky, Maďary, Lotyši, Estonci, Litevci, Bulhary o Němcích nemluvě, jsme nyní v NATO....... :-)

zdeněk 17.4.2007 10:04

Re: A není to náhodou naopak?

Máte pravdu, ale toto je jen díky dočasné konstalaci sil. Čína na jejich místě by dělala daleko větší sviňárny,Rusko by zřejmě okupovalo Polsko. Není radno spoléhat se na pomoc velmocí.

čtenář zdrojů 17.4.2007 10:04

jiříku

No, vidíš, jirko s., teď jsi se i přes svou, pouze tebou avízovanou, genialitu, proflákl! Geront by si například netroufl porovnávat bolševickou lůzu demonstrujíci v Rusku s bojovníky za demokracii. Pokud si ty troufáš ono srovnání provést, nutně z toho vyplývá, že patříš do té panem Wagnerem zmiňované "větší části naší zblblé veřejnosti".

Ale, konec konců, to není pro nikoho zde na Psu žádné tajemství!

RomanL 17.4.2007 10:03

Ruská atomová ponorka

je dobrá a chrání světový mír a tím i nás. Tak mi to kdysi říkali ve škole. Spousta lidí si to zřejmě ještě z té základní pamatuje - ruské ponorky = dobré, americké radary = špatné. Je škoda, že jejich intelekt dodnes nepřekročil stín jejich základního vzdělání. Jenom mě překvapuje, že se mezi nimi objevuje tolik mladých lidí, kteří se takové věci neučí. Nebo se dnes už zase učí...?! 8-o

geo 17.4.2007 9:59

Re: Nenadavejte prosim lidem, co s vami nesouhlasi, do idiotu

cecna, Idiote. nebo tos asi jeste tahal kacera

Ondřej 17.4.2007 9:58

Re: Dálší "leninská lež"

"Víte, země, které nikdy nebyly dobyty (USA, Británie) mají trochu jinou mentalitu než národy, které neustále někomu nabízejí vlastní zadek k zábavě." Ano a proto je nutné zčerstva pokračovat v tradici a nabídnout zadek k zábavě američanům, ostatně naše holky už tam na export jdou tak co -přidaj se i chlapi.

jirka.s. 17.4.2007 9:56

Re: Ta ponorková základna bude u Trokavce?

Ano, bude u Trokavce! Pan starosta pak zase bude moci "nakupovat" benzín za dvě kačky!

AndyX 17.4.2007 9:53

Milej Loki, mě trápí všechno co se týká sionismu a naziNěmecka,

jestli sis nevšiml, pokud narazím na shodu v jednání sionistů a nacistů, je zle, už se křičí antisemi!Sionisty ovládané USA jsou zadlužené až po uši a Rusko si může dovolit luxus přebytkového hospodaření, ovšem to pro vás amerikanofily není argument, že ano.Židomilní pravdoláskovníci musejí řvát o ruském nacionalismu, fašismu a utlačování lidských práv, jinak by se jejich kámoši k ropnému lizu nikdy nedostali.

Ondřej 17.4.2007 9:52

A není to náhodou naopak?

Tahle hruboznná propaganda by se hezky vyjímala v Rudém právu, je pouze v obráceném gardu. Manipulace, vytváření umělého nepřítele, strašení veřejnosti - koho chleba jíš toho píseň zpívej. Není to ale naopak, není fakt, že si Rusové pořídili novou zbraň potvrzením teze, že po jednostraném odstoupení USA od smlouvy ABM (jež byla jednou z velkých výher ve studenoválečnickém odzbrojovacím procesu) se znovu rozjíždí závod ve zbrojení (připoměňme si i nedávné sestřelení čínského satelitu, který tak podráždil USA)?? Pro přemýšlivé bych připomenul pár faktů:Rusko dává na obranu asi desetinovou částku než USA a to už dobrých 15 let! USA mají v blízkosti Ruska rozmístněny své ofenzivní síly (Afgánistán, Irák, bývalé sovětské středoasijské rep., možná brzo přibude Gruzie, Ukrajina a nedobrovolně Irán). Rusové rozhodně nejsou tak masivně vojensky přítomni mimo své vlastní území jako USA a nepodnikají tak průhledně zdůvodněné rozsáhlé agrese jako USA (Irák). Je logické, že ruští a čínští stratégové se ptají proti komu buduje USA tak rozsáhlý arzenál a proti komu jsou v konečné fázi současné agrese namířeny. Jestli Zaorálek mlčí k nové ponorce, proč pan Wágner mlčí k těmto skutečnostem? Rusové mají objektivní důvody k obavám.

jirka.s. 17.4.2007 9:51

Re: dodatek

Svatá pravda. Teď už zbývá jenom jediné! Vysvětlit to podobným exotům jako se grandseptik či gerontosaurus. Je mi ovšem jasné, že je to nesplnitelný úkol i pro toho největšího pedagoga, třebas se i Jan Ámos Komenský jmenoval!

PS 17.4.2007 9:51

Nenadavejte prosim lidem, co s vami nesouhlasi, do idiotu

Slova pisatele o "zarizeni obranne ho charakteru" jsou nesmyslna, nebot stit je stejne tak zbrani, jako mec.

A ovsem, Americane vyvijeji dalsi generace ponorek a jadernych zbrani a co na rovnovaze sil zmeni nova ruska ponorka?

Dale, Putin neprepadl pod vylhanymi zaminkami dve zeme, nezavrazdil pri tom statisice lidi, neunesl desetitisice lidi, ktere muci a nechava mucit, nezridil koncentracni tabor, kde leta vezni stovky lidi a upira jim zakladni lidska prava. 

zdeněk 17.4.2007 9:48

Re: K vašemu poslednímu odstavci:

Udělala to jen Jihoafrická republika, ale tam se poté dostala k moci úplně jiná národnost.

jirka.s. 17.4.2007 9:47

Re: Pane Wágnere, ty telenovely jsou bohužel na vyšší duševní úrovni než debaty našich politiků.

No, vidíš, geronte, teď jsi se i přes svou, pouze tebou avízovanou, genialitu, proflákl! Já bych si například netroufl porovnávat článek pana Wagnera s telenovelami a to z jednoho prostého důvodu. Článek jsem totiž četl, telenovelu jsem neviděl dosud ani jednu. Pokud si ty troufáš ono srovnání provést, nutně z toho vyplývá, že patříš do té panem Wagnerem zmiňované "větší části naší zblblé veřejnosti".

Ale, konec konců, to není pro nikoho zde na Psu žádné tajemství!

Mirek F. 17.4.2007 9:44

K vašemu poslednímu odstavci:

vy už jste slyšel, že by nějaká velmoc dobrovolně odzbrojila, vzdala se svého atomového arsenálu? Udělali to snad Američané, Britové, nebo Francouzi? Je celkem logické, že ani Rusové  si svoje rakety a ponorky zachovají.

jirka.s. 17.4.2007 9:39

Re: Re: Re: Ten článek, to je tedy dílko. A ten konec je nejlepší:

BINGO! Já jsem své mamince stále působil jenom radost!

jirka.s. 17.4.2007 9:36

Výborně, pane Wagnere!!!

K článku není co dodat!!!

Jenom mám obavy, že dnes prudce klesnou v českých lékárnách zásoby antiepileptik, protože jedinci typu septika, geronta, žumpového astona,daga bedmana, jana a podobných exotů budou mít po přečtení Vašeho článku pěnu u huby!

čtenář zdrojů 17.4.2007 9:26

Arogante

loni na podzim Američané vypustili podobnou ponorku. Zaorálek to také nekomentoval. Bylo to asi tím, že ta Americká ponorka nebyla vypuštěna do Lipna nebo Orlíku. S tou ruskou je to podobné.

Wabi 17.4.2007 9:26

Re: Re: Ten článek, to je tedy dílko. A ten konec je nejlepší:

To je vtipné8-o! Maminka z tebe musí mít radost!!

Wabi 17.4.2007 9:25

Re: Oakmane, jestli ty jsi radil Havlovi, tak to svědčí o tom,

Opravdu mu radil? Myslím Vaškovi Veškrnovi? To by hodně vysvětlovalo.

jirka.s. 17.4.2007 9:24

Re: Ten článek, to je tedy dílko. A ten konec je nejlepší:

Že by, Wabi, neužitečný idiot?

čtenář zdrojů 17.4.2007 9:23

Johne

poslední takovou ponorku Američané spustili loni na podzim.

AndyX 17.4.2007 9:21

Oakmane, jestli ty jsi radil Havlovi, tak to svědčí o tom,

že jsi byl jeden z jeho možných řídících důstojníků.Strategií tohoto státu je bezpečí vlastních občanů,  ne nějakých podělaných amerických fašistů, kteří válčí po světě ze stejných důvodů jako Hitler.

oakman 17.4.2007 9:21

Dálší "leninská lež"

spočívá v tom, že si tu český malomozek vytvořil absolutně lživou konstrukci tzv. beránkovství - když si umejeme ručičky, ničeho se nebudeme účastnit a budeme platit známky jako v SČSP, ono nám to členství v NATO projde!! On se Arab zastaví, řekne si, oni jsou to tyakoví malí hobítci, nebudeme je vraždit, oni se nebrání!! To je popravdu k popukání - naše historie nás učí, že největší porážky této země pošly z toho, že jsme si buď mysleli, že vše vyřešíme sami nebo jsme hloupě věřili v alianci, která nemohla fungovat jinde než v bujné fantazii Beneše a jeho francouzských protějšků. Tzv. Mnichovská zrada byla zrada Benešova, zrada politika, který věřil, že jeho Malá Dohoda není nic než cár papíru, protože Francie není schopna dostát závazkům, proto ani nechce a Británie nikdy ČSR zavázána ničím nebyla, tak jen nechtěla jít do války kvůli Benešovi a jeho Dohodám s Frantíky. Beneš očekával to, co obě země nebyly schopny poskytnout. To samé teď opakujeme tím, že se odvracíme od USA směrem k EU, která nikdy nebude schopna rozhodnutí, které by omezilo lenost jejich voličů. To je nám blízké, ale na nic. Dubčekova naivita byla k té Benešově komplementární - nevěřil, že soudruzi spolužáci jsou swynje.....

Víte, země, které nikdy nebyly dobyty (USA, Británie) mají trochu jinou mentalitu než národy, které neustále někomu nabízejí vlastní zadek k zábavě. Zdá se, že mnohým už zase chybí rázný krok ruského bagánu (dalo se s nimi náramně kšeftovat, soudruzi!!!;-P) Jen nezapomeňte, že když uslyšíte jeho krok, bude se zase rozebíhat k pěknému nákopu mezi vaše půlky. Tak zatňěte, ať vám neprotrhne anál!!:-D

arogant 17.4.2007 9:21

Re: Nikoliv nedementní autor článku, ale autor reakce na tento článek nepochopil.

Ale ti pánové Zaoralek, Tamáš a spol. jsou přece proti z principu proti zbrojení. Takže by každou takovou význačnou událost, jako je ponorka s jadernými raketami, ohrožující jaderným vyvražděním kdekoliv na zeměkouli, měli komentovat. Oni jsou ovšem zásadoví jen podle kágebáckého mustru. Takže z toho vyplývá, že článek poukazuje správným směrem a v tom je jeho jádro. Někdo to ovšem nechápe a druhým jen uboze nadává. 

jirka.s. 17.4.2007 9:20

Re: Američané roztáčí další a další kola zbrojení !!!!

Kdybych nevěděl, že ti je, grandseptiku, jenom těch 36 let, byl bych určitě přesvědčen, že za tím tvým debilním nickem se neskrývá nikdo menší než sám velký soudruh Kojzar!

Někdo se mne zde na Psu snažil přesvědčit, že komouši vychcípají sami od sebe. Ještě tomu skutečně věříte? Jen počkejte za pár dní na Letné, co tam bude grandseptiků a pionýrů!

Wabi 17.4.2007 9:19

Ten článek, to je tedy dílko. A ten konec je nejlepší:

...zblblá veřejnost, užiteční idioti...

Má zkušenost je taková, že na lidi, co používají takové výrazy se tyto výrazy nejvíce hodí.

Loki 17.4.2007 9:18

Re: Historiku, nic si ze své nevědomosti nedělejte,

a znamena to podle vas neco? nebo to je jen recnicka otazka? moznaaa, mozna by to mohlo byt tim, ze v nemecku ono ovoce neroslo ... nebo ne? ostatne to, ze jim zide i jini otroci, jako treba podlide cesi, vyrabeli i jine produkty, jim take nevadilo. tak proc zrovna ovoce vas tak trapi?

AndyX 17.4.2007 9:13

Historiku, nic si ze své nevědomosti nedělejte,

jiní  "historikové" si před nedávnem odhlasovali, že právo studovat odtajněné dokumenty z dob Třetí Říše mají opět zaměstnanci Centra Šimona Wízntála, takže nic nového v multikulti pojetí dějin Německa.Jenom by mě třeba zajímalo, proč se v dobách strašlivého antisemitismu dostalo v Německu koupit jižní ovoce vyprodukované v židovských kibucech z Palestiny.

Malý Aston 17.4.2007 9:13

Re: Pavlovovi psi

Souhlasím s Vámi i s autorem článku.Nevím kdo a proč neustále krmí v tisku a televizi protiamerické nálady a hájí imperiální politiku Ruska.Pokud je to jen nevzdělanost není to tak hrozné,blbové vymřou a bude pokoj.Ale pokud je to záměr,placený a to velmi dobře,hájený některými politickými stranami pod vedením Filipa,Paroubka a Zaorálka,je to průser.Rusko má zájem a to trvalý ovládnout Evropu.Mám dojem,že pod vedením socialistů usazených v Bruselu se mu to dříve či později podaří a zase budeme čumět jako vždy.:-D