1.5.2024 | Svátek práce


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
ps 2.5.2007 12:22

Re: Re: Re: Re: Re: Bude nutný evropský zásah proti Estonsku

Co se dá považovat za etnický útisk? Zákaz prodeje pro trhovce z neruských etnik na ruských tržnicích možná, odstranění případně přesun problematického památníku určitě ne.

AeroKarel 2.5.2007 12:28

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude nutný evropský zásah proti Estonsku

V případě Rusů je řeč o etnickém útisku dost chucpe. Ale to je zrovna to, co soudruzi špatně chápou. Špatné by bylo, kdyby o tom jen uvažoval někdo jiný, než oni.

AeroKarel 2.5.2007 12:17

Re: Re: Re: Bude nutný evropský zásah proti Estonsku

 stalinské genocidní snahy vůči ruské menšině nelze dále tolerovat.

Pokud jste se překlepl a chtěl napsat estonské , tak to ovšem souhlas.

Jenom že to po těch letech už nikdo nevyřeší. Ale že by kvůli tomu museli Estonci koukat na pomník okupantů, to snad ne.

Rudý gentleman 2.5.2007 12:26

Re: Bude nutný evropský zásah proti Estonsku

Viléme něco si napřed z historie Estonska přečtěte, nebo zase radši běžte péct housky. Je to přesně naopak - genocidu Estonců provedl Stalin, Rusy tam nastěhoval jak kukačku do cizího hnízda a teď je z toho těžko řešitelný problém.

BERAN 2.5.2007 14:46

Re: Bude nutný evropský zásah proti Estonsku

Jako ironie? Geniální!!!

AeroKarel 2.5.2007 11:59

Hlavně by k tomu měla něco říci EU,

aby bylo vidět, že to není naprosto zbytečný a bezzubý spolek multikulti za dlouhé peníze a s mnoha směrnicemi.

Ale neřekne, protože ten bezzubý spolek je.

Nebo Estoncům poradí, ať Rusku pohoupají pytlem. Ach jo.

Jiho 2.5.2007 12:05

Re: Hlavně by k tomu měla něco říci EU,

Souhlasím. EU zatím k estoncům vede jen tvrdé řeči, ale skutek utek. Jenže na druhou stranu berou na vědomí ty historické souvislosti. Jen by si Estonci měli uvědomit, že ten problém má čas řešit a ne ho zbytečně gradovat.

AeroKarel 2.5.2007 12:11

Re: Re: Hlavně by k tomu měla něco říci EU,

Takže i ČR měla po válce zachovat německé názvy ulic, "hákenkreutze" na veřejných budovách, ponechat ve funkcích sudetoněmeckou samosprávu ........ aby zbytečně negradovala problém?

Vilém 2.5.2007 12:14

Re: Re: Re: Hlavně by k tomu měla něco říci EU,

Ne všechny nesprávné postupy lze napravit. EU se ovšem nemusí zabývat poválečným odsunem, když ho nespáchal její tehdejší členský stát, ale aktuální stav na území EU je velice závažným problémem.

AeroKarel 2.5.2007 12:20

Re: Re: Re: Re: Hlavně by k tomu měla něco říci EU,

Dobrá, co konkrétního je závadného na aktuálním stavu?

vitauskas 2.5.2007 11:55

PRYC S RUSAKAMA

ESTONCI BY SI MELI S RUSAKAMA POPRADIT!!!!!!!!! MYHO PRADEDU ZAVRAZDILI RUSACI POD VEDENIM ZIDOVSKEHO POLITRUKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dag Badman 2.5.2007 11:57

Re: PRYC S RUSAKAMA

A on to byl za války jenom nevinný elektrikář, měl na výložkách dva blesky ;-D

AeroKarel 2.5.2007 12:01

Re: Re: PRYC S RUSAKAMA

Když někomu, tak estonským elektrikářům bych se moc nedivil. Důvodů k tomu, na rozdíl od skopčáků, měli dost.

Jiho 2.5.2007 12:03

Re: Re: PRYC S RUSAKAMA

A dělal údržbáře sprch pro ty žpinavé židovské politruky v rekreačním zařízení v Polsku...

AeroKarel 2.5.2007 12:05

Re: Re: Re: PRYC S RUSAKAMA

V tom, co bylo zřízeno podle vzoru GULAGů?

Jiho 2.5.2007 12:07

Re: Re: Re: Re: PRYC S RUSAKAMA

Přesně! To vám nebylo divné, že je na Sibiři taky plno plynu?

AeroKarel 2.5.2007 12:12

Re: Re: Re: Re: Re: PRYC S RUSAKAMA

Tam stačil mráz .......

Dag Badman 2.5.2007 12:07

Re: Re: Re: Re: PRYC S RUSAKAMA

Kdepak, to co bylo zřízeno podle anglického vzoru z bůrských válek.

AeroKarel 2.5.2007 12:22

Re: Re: Re: Re: Re: PRYC S RUSAKAMA

A patřičně vylepšeno, socialisty nacionálními i internacionálními, k výkonnosti do té doby nevídané .......

Dag Badman 2.5.2007 12:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: PRYC S RUSAKAMA

To víte, pokrok nezastavíte :-)

AeroKarel 2.5.2007 12:47

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PRYC S RUSAKAMA

Momentálně to vypadá docela nadějně, i ty AlKajdisty nevraždí bez soudu a socani ubíjejí jen směrnicemi!:-D

Dag Badman 2.5.2007 12:50

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PRYC S RUSAKAMA

A on soud něco znamená? Taková Horáková by se nad vašimi názory jenom ušklíbla.

Nechcete si zkusit pár dní v Abů Ghraibu pod dohledem našich nejdemokratičtějších spojenců?

Ivan Nový 2.5.2007 11:43

jiho,

co čekáte od Rusů, až nás zase budou okupovat, že vás vynesou nahoru a vy se stanete nejméně domovním důvěrníkem a budete donášet na své sousedy?

Jiho 2.5.2007 11:48

Re: jiho,

Mám strach či obavy z řady věcí, ale že Rusko napadne EU a NATO a nějakou jejich část dobude a začne okupovat, to skutečně nemám ;-D A jestli vy jo, tak se nechte léčit. Můžu vás ujistit ,že v takovém případě už by nám přítomnost či nepřítomnost Rusů mohla být jedno, neb by od Uralu po Atlantik byl jeden velký kráter. :-D 

Jestli mám z něčeho ve vztahu k Rusku obavy, je to třeba rozvoj kapitalismu tamo, že si pak v rámci volného obchodu ke KV koupí i celou Prahu a my jim tu budem dělat číšníky. Nebo že až dostaví ropovody a plynovody směrem na Čínu, přestanou se o Evropu starat.

Ivan Nový 2.5.2007 12:10

jiho,

proč ne, myslíte, že se Rusko s EU není schopno dohodnout na odstoupení částí Estonska Rusku? Co by takový precedens znamenal pro naši bezpečnost? Co vám na Rusech imponuje?

Jiho 2.5.2007 12:21

Re: jiho,

EU=Estonsko a další státy. Musíte opustit to u Čechů pochopitelné uvažovaní poníženého lokaje. EU je jediná záruka stability a prosperity v Evropě. Představa, že EU "vydá" část svého území Rusku je fakt komická. Ale ano, uznávám, že pokud by Estonsko zase spustilo státní porgromy na Židy a Rusy, pravděpodobně by to k rozluce s Evropou vedlo. A Estonsko by se zničlilo ekonomickým pádem, Rusové by tam s vojáky nemuseli. Ovšem tento scénář, jak znám současné Estonce, naprosto vylučuji.

AeroKarel 2.5.2007 12:24

"EU je jediná záruka stability a prosperity v Evropě. "

Joj, to by bylo krásné!

Leda v tom to opraveném provedení: "EU je jediná záruka stability a prosperity početných úředníků v Evropě. "

Jiho 2.5.2007 12:35

Re: "EU je jediná záruka stability a prosperity v Evropě. "

Ano, to JE krásné. A nikdo z naších předků by nikdy neveřil, že tato tisíciletá utopie (spolupracující Evropa bez válek) může reálně nastat. Jenže lidská hloupost je věčná a může zničit cokoliv, i svého nositele :-/

AeroKarel 2.5.2007 12:49

Re: Re: "EU je jediná záruka stability a prosperity v Evropě. "

Jak dlouho byl mír po "vídeňském kongresu"?

Ivan Nový 2.5.2007 12:30

jiho,

to uvidíme právě na příkladu Estonska. Vy si snad myslíte, že nepokoje v Estonsku vznikly samovolně, jako autentická reakce Rusů tam žijících na přesunutí pomníku? A ne jako výsledek činnosti ruských bojůvek, organizovaných ruskou tajnou službou? Já si myslím to druhé, před válkou Němci u nás použili stejnou strategii. Co z toho plyne, jediné Putin zůstane, i když to odporuje Ruské ústavě. A kdo to zaplatí? EU. Protože Putin bude muset držet tvrdý protievropský směr.