3.6.2024 | Svátek má Tamara


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
ZEPHIR 21.4.2008 6:51

Re: S modrým fanatickým magorem Ladislavem N, který nikdy vzdělání neprojevil a jen se naváží do lidí

No dobře, ale to jednak neni žádnej argument, to jsou argumenty nevzdělaný lopaty.

Druhak jakým vzdělánim se můžeš prokázat ty, modrý magore? Nějak si pořád nemůžu představit, že bys byl vzdělanější, nic, o čem by se s tebou dalo polemizovat z tebe zatim nevypadlo. Já s tebou jak vidíš taky debatovat nehodlám, dokud tvoje argumenty budou jen samý výkřiky o zelených magorech a jehovistech.

Takových nesmyslů na tebe mužu vytahat jako holubů z nosu. Klidně si mě posílej kam chceš, to je tvůj problém, jestli si myslíš, že lidi jako mě ukřičíš.

Ivošek 21.4.2008 6:50

Re: Re: Re: neumíte prohrávat pane březino?

A ještě trapnější je, že kvůli odborům ;-P

Ivošek 21.4.2008 6:48

Re: Re: Re: Když rozmrzá permafrost s mamutama na Sibiři...

Já pořád nějak nechápu, jak člověk dokáže neblaze ovlivnit tu činnost slunce?

PROKOP BUBEN 21.4.2008 6:43

Re: Re: Když rozmrzá permafrost s mamutama na Sibiři...

Mícháte hrušky s bramborama......Periodické doby ledové jsou prokázány, ovšem prokazuje se a zákonitě neblahý vliv činnosti člověka na životní prostředí a tím i na klima.....Civilizace dříve padaly místně taky pro svou jistou nenažranost.....Dnes je hrozba opravdu celosvětová - globální.....Pochopitelně fanatici a dogmatici jsou tam i onde......

Ivošek 21.4.2008 6:37

Re: Kdy se oteplí? Až v půlce května

Globální oteplovači mne vystrašili natolik, že jsem si místo malého úsporného autíčka o obsahu motoru 1.3 a spotřebě kolem 6 litrů ve městě nyní na jaře koupil auto veliké se silným dvoulitrovým motorem, který bez problémů utáhne velmi výkonnou automatickou klimatizaci. Nyní mě ještě čeká instalace klimatizací do většiny místností v domě a znovuzprovoznění přímého vstupu z baráku rovnou do garáže, abychom se toho globálně otepleného klimatu ani kouskem kůže nedotkli. Ale nejsem si ted zcela jistý, zda právě takováto reakce na strašení globálním oteplováním je tím pravým cílem těch alarmistů ;-)

derik 21.4.2008 6:36

Re: Skeptiku je vic. Byvaly reditel IARC z Aljasky

Mysli se tzv. mala doba ledova (zhruba 1645-1715).

derik 21.4.2008 6:22

Skeptiku je vic. Byvaly reditel IARC z Aljasky

varuje pred senzacechtivymi novinari a unahlenymi zavery (je dost mozne ze se planeta zotavuje z posledni doby ledove):

http://people.iarc.uaf.edu/~sakasofu/climate.php

NevericiTomas 21.4.2008 6:14

Re: Re: Re: bláznivý fanatický rabovač přírodních zdrojů a globalista Ladislav N přispěchal Březinovi na pomoc

Kdyz jsme u tech siritelu viry, kamarad na otazku Cetl jste Bibi? odpovidal Cetli jste Koran?...

Ladislav N. 21.4.2008 6:00

Re: magor ZEPHIR

Jasně, o tom, co se bude využívat jako zdroj energie, budou rozhodovat nedouci jako ty... ;-)

Ladislav N. :-P 21.4.2008 5:58

Kdy se oteplí? Až v půlce května!

Kdy se oteplí? Až v půlce května! ;-D

Ladislav N. 21.4.2008 5:54

Re: Re: bláznivý fanatický rabovač přírodních zdrojů a globalista Ladislav N přispěchal Březinovi na pomoc

S magorem, kterému chybí vzdělání, a plácá nesmysly jako fanatik ZEPHIR, se vážně diskutovat opravdu nedá (přesněji - nemá to žádný smysl). S jehovisty u dveří taky nediskutuju, ale posílám je ke všem čertům. ;-P

Ladislav N. :-))) 21.4.2008 5:51

Re: Když rozmrzá permafrost s mamutama na Sibiři...

 ;-D Jak se ti mamuti do zmrzlého permafrostu, ke všem čertům, dostali? ;-P

ZEPHIR 21.4.2008 5:47

Re: statistika kouzlí

Ledovce netajou kvůli statistice. Kdyby bylo po mě, tak já bych se na nějaký žonglování s číslama úplně vykašlal: stačí zajet na aljašku a vyfotit si to nadělení. Nepotřebuju k tomu platit armády vědců a satelitů.

Když rozmrzá permafrost s mamutama na Sibiři, znamená to, že teploty od tý doby co zmrzli nikdy nebyly tak vysoký. K takovýmu závěru nepotřebuju žádný statistiky, zmrzlej mamut je nejlepší teploměr.

ZEPHIR 21.4.2008 5:43

Re: bláznivý fanatický rabovač přírodních zdrojů a globalista Ladislav N přispěchal Březinovi na pomoc

Když už je řeč o nálepkách, tak škatulkování je typickej přístup demagogů. Já se snažím věci vidět z širšho pohledu a prezentuju co mi vychází. Samozřejmě že ty lesy větrnejch elektráren nejsou žádná nádhera, ale dá se pod nima normálně pěstovat obilí a jestli se vám fakt nelíbí, tak mě se zase nelíbí vybělený soušky po kyselejch deštích na Krušnejch horách, na měsíční krajinu Mostecka nebo na lesy komínů plynáren a tepláren Chomutovska. To taky neni žádná sláva a na rozdíl od klasickejch elektráren ty větrný jsou akorád hnusný, ale nepáchaj na životním prostředí nevratný škody. A jejich ekonomická návratnost je stejná, ne-li kratší, jako v případě těch uhelnejch.

Já vám prostě takovejch obrázků můžu nalinkovat a nálepek na vás navěsit kolik budete chtít. Jenže já to na rozdíl od vás takovýho žvanění nemam vůbec zapotřebí. To vy popíráte fyziku, když si hlásáte, že zásoby fosilních paliv pod zemí obnovujou a že ledovce tajou kvůli tomu, že se vlastně blíží doba ledová - ne já.;-) Tyhle demagogie vám nepomůžou, protože je každej jen trochu uvažující člověk dokáže s úsměvem obrátit proti vám.

Umíte vůbec diskutovat věcně a bez nálepkování oponentů? Nějak si nevybavuju, kdy jste tady naposled použil nějakej relevantní argument.

ZEPHIR 21.4.2008 5:23

Re: Re: Re: když někdo nechce rozumně uvážit argumenty

Tenhle střet se dal samořejmě očekávat: zdroje dochází, ceny surovin rostou a palivo-energetická lobby si právě teď může přijít na obrovské zisky a environmentalisté jí to kazí. O lední medvědy tu jde až v poslední řadě - jde o přerozdělení trhu. Všiměte si, že toho není možné dosáhnout tak, že se bude opakovat, že fosilní paliva docházejí, i když je to v podstatě pravda. Protože to by jen vyšroubovalo jejich ceny, země by si začaly dělat zásoby a zisky těch, co ovládají trh se surovinami by vzrostly tak, že by ovládli planetu. Bylo tedy nutné najít zástupný problém a tím je globální oteplování a celková devastace přírody. Nemyslím si, že když přestaneme pálit uhlí a ropu, zachráníme tím ledovce, mnohem spíš tím zachráníme geopolitickou rovnováhu téhle planety. Zbývá otázka, jak to vysvětlit chudejm lopatám, co žijou z ruky do huby na straně jedné a uhlobaronům ala Klaus a Roman na straně druhé. Environmentalismus je záležitost středních vrstev, chudáci ani zbohatlíci se do téhle reformy dobrovolně nepohrnou.

Ti co se ohánějí zeleným bolševismem by si měli uvědomit, že právě rabování přirodních zdrojů až do dna je typicky bolševickej přístup, kterej komunismu umožnil tak dlouho přežít. Perspektiva volného trhu je právě v jeho otevření alternativním zdrojům. A ti co hlásají pálení uhlí dokud nějaký je a příroda existuje jednoduše nemůžou stát na straně pokroku, i kdyby sebevíc chtěli. Čas i evoluce pracuje proti nim.

fujtajbl 21.4.2008 5:22

statistika kouzlí

O tom, že je zmiňovaný klimatolog matematický blb, statistický amatér a fyzikání nedouk, tady nemusíme diskutovat, přesvědčil o tom mnohokrát. Oteplovačům, kteří to možná myslí upřímně - zkuste se zamyslet nad příčinami a následky. Když se budete trochu snažit, najdete silnou závislost mezi masivním rozšířením mobilních telefonů od konce devadesátých let a tím, jaká čísla vycházejí ve Sportce. Stačí zvolit vhodné numero a poradit se s mistrem Metelkou, jak to nejlépe graficky podat a prodat. A můžete žalovat operátory o ušlý zisk. 

Ladislav N. 21.4.2008 5:01

Re: Re: Re: když někdo nechce rozumně uvážit argumenty

Jasně, stačí se podívat na pár katastrofických filmů z Hollywoodu, a hned má člověk "představu", co by se mohlo stát... ;-P

Ladislav N. 21.4.2008 4:59

Koukám, že ANTI-GMO fanatik a bláznivý oteplovač ZEPHIR přispěchal Metelkovi na pomoc...

No, tak to bychom měli... a co dál? ;-P

P.S.: TOHLE je představa energetické budoucnosti zelených aktivistických magorů bez základních znalostí fyziky.

gill 21.4.2008 4:56

Re: Re: když někdo nechce rozumně uvážit argumenty

Byl bych o moc radši, kdyby měli pravdu antialarmisté - bojím se ale, že zatím dokazují všechny indicie, že se mýlí oni, a ne eko-globalisté. Nikoho nepotěší představa, co se bude při nepříznivé variantě dít. Nejdou mi na rozum názory, které snad ani nemůžou být mínění vážně: jen ať se oteplí, budou tu melouny, blabla. To jako nikomu nedoklapne, že jinde na to zákonitě doplatí? Ve Španělsku je sucho, v Jižní Americe záplavy. Proč by mi to mělo být jedno?!

ZEPHIR 21.4.2008 3:56

Re: když někdo nechce rozumně uvážit argumenty

Já myslím, že to smysl má a je to vidět i na tom, že se přístup veřejnosti i u nás začíná obracet směrem k budoucnosti. Ještě před půl rokem by na tomhle místě Březina sklidil pochvalné výkřiky, dnes už se zdaleka tak vřelým přijetím počítat nemůže. Je to otázka delšího vývoje, při kterým se nevyvarujeme excesů na obou stranách barikády - ale čas hraje pro alarmisty. Každá další zima bez sněhu a zdražení ropy veřejnosti otevírá oči a lidi si začínaj všímat urputnosti, s jakou se tzv. antialarmisté snaží přesvědčovat svý okolí o svý pravdě.

gill 21.4.2008 3:47

Re: Přece tu nejde o nějaké teploty

Nenamáhejte se, když někdo nechce rozumně uvážit argumenty druhé strany, tak je prostě nevezme. Přesně jak říkáte a jak už tu mnohokrát padlo: proč se dohadovat o teplotách a měření, když v praxi je už nutné reagovat na negativní dopady skutečně probíhajících klimatických změn a když je možné sledovat očividné důsledky?

Tady se někdo zlobí kůli nevyváženosti informací a např. "utajení" "antialarmistického" filmu - ale že kolem 15.4. proběhly světovým tiskem dvě poměrně důležité, vědecky povrzené a jednoznačné zprávy, které dokládají GZK , a u nás byly úmyslně utajeny širší veřejnosti, to je co - ?

ZEPHIR 21.4.2008 3:26

Přece tu nejde o nějaké teploty

..které stejně závisí na tom, kde a jak se co měří - ale o hmatatelné projevy změn klimatu - tání ledovců, šíření pouští atd. Ceny ropy nasvědčují tomu, že na alternativní zdroje budeme muset stejně tak jako tak přejít a je v našem zájmu, aby se fosilní paliva nestaly strategickou surovinou, o které se budou vést války. Bohatší a chytřejší země už to pochopily  a část prostředků věnují na rozvoj alternativních technologií, ty chudé se snaží vyvážet své suroviny v podobě energie. Tak tomu bylo vždycky a nemá smysl to okecávat. Milardy vyplácené vedení ČEZu jasně ukazují, že lidi, kteří budou zainteresovaný tyhle jevy do omrzení popírat maj velmi silnou motivaci a dokážou si svou propagandu zaplatit stejně dobře, jako lidi, který jsou zainteresovaný na tom, udržet ceny ropy co nejníže. Paradoxně ti, co se oháněj komunismem antalarmistům nahrávaj mocenským ambicím Ruska, který samozřejmě v téhle situaci bohatne a znovu se vrací ke svý politce z období studený války. Jen díky tomu, že se podařilo v 70. letech ceny ropy srazit a Rusko ekonomicky zruinovat tu dodnes nemáme komunismus.

PROKOP BUBEN 21.4.2008 2:43

Re: Kdy se oteplí? Až v půlce května

Otužilejší, kteří pamatují opravdové zimy o kterých se vám asi vůbec nezdá, pak pošlou vrácené za úsporu asi KAŠ - párkovi  kLimatologovičovi kLausovi.....

L'ego 21.4.2008 1:50

Re: TO JE PRAVE TA POINTA!!!!

Mno, většina vědců si myslí, že je velmi pravděpodobné, že se na oteplování podílí člověk. Menšina vědců o tom pochybuje a pak je celkem malá skupinka, která je skálopevně přesvědčena, že člověk na globální oteplování nemá nejmenší vliv. Tato skupinka ještě před nedávnem tvrdila, že globální oteplování vůbec neexistuje. Tato menšina také tvrdí, že je (utiskovanou) většinou, že se jí nedostává prostoru (na tom asi něco bude, protože např. v česku musí publikovat na psu a oslu) a že existují jasné důkazy zpracované v seriózních studiích, které vyvracejí vliv člověka na GO. Vždycky však končí citacemi klausovy knížky, v lepším případě knížky Lomborga.

clay 21.4.2008 1:26

Re: Re: Re: Brezinovy podpasovky

se stejně zdrcující jistotou mohu prohlásit že D.M. IP: 85.207.166.xxx tu pracuje na politickou objednávku

Pumprlidentlich 21.4.2008 1:23

Re: Re: Re: Brezinovy podpasovky

smajlík, blábol, a kde je nějaký argument?

zřejmě to bude další blábol a smajlík.

clay 21.4.2008 1:23

Re: Re: Re: neumíte prohrávat pane březino?

vy jste roztomilej;-D

clay 21.4.2008 1:21

Re: Re: neumíte prohrávat pane březino?

trapný je, že to celé rozpoutala jistá baronka a Železná Lady:-/

L'ego 21.4.2008 1:21

Re: Re: neumíte prohrávat pane březino?

Ne to jsem opravdu nepochopil. Ti pánové něco nějakým způsobem upravili - jako každý vědec. Představa, že vědec pracuje s přirozenými daty je, s prominutím, naprosto naivní. To jde možná v Popperově teorii. V praxi máte chyby, vynechávky, nepřesnosti i třeba úmyslné manipulace s daty. Slazení teorie s daty není nikdy ideální.

Ale říkám, klimaskeptikům nic nebrání tomu, aby data interpretovali vlastním způsobem,

což se např. děje tady na psu nebu na oslovi( o nějaké serióznějíš platformě jsem zatím neslyšel - kdyžtak dejte vědět, rád se poučím). ovšem činí to dost nešikovně. Jestli Vám vadí nedostatky na práci s daty u Mann a McIntyre, jak vůbec můžete číst články skeptiků (včetně páně Březiny). Vždyť oni s daty zacházejí ještě mnohem hůř.

clay 21.4.2008 1:17

Re: Stabilni jistota

minulý týden dali na čt2 film Velký švindl globálního oteplování, samozřejmě pod jiným názvem a zcela bez upoutávek....