2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
www racek 21.3.2006 9:08

Re: Re: josefe,

no a co když, hrozná představa ... milujete anču dlaňovou ...
J. Mach 21.3.2006 9:08

Re: Re: Zlatá slova, do kamene tesat

Proč?
J.T. 21.3.2006 8:54

Re: registrovane partnerstvi pro VSECHNY

Neděkuj, pokoj nebude, protože příjdou další požadavky. S jídlem roste chuť i u homoušů a tak adopce dětí už je na obzoru. J.T.
I-Worm 21.3.2006 8:52

Re: Heterosexuálové jsou snad taky lidi?

zdá se, že homosexuálové oplývají samými pozitivními vlastnostmi, zatímco heterosexuálové samými negativními.
I-Worm 21.3.2006 8:46

Nějak nechápu, proč by měl stát povinost dávat nějaké výhody

když dva lidé uzavřou smlouvu. To je jejich soukromá věc.
vita 21.3.2006 8:44

Re: Jakle, vy jstekomik.

Pacient SMÍ rozhodnout, komu se podají zprávy o jeho zdravotním stavu.
Pokud MŮŽE. Pokud je v nemocnici na plánovaném zákroku a pokud na to ve stresu nezapomene, tak smí.
Když ho tam odvezou v bezvědomí od nehody nebo po infarktu, tak sice smí, ale nemůže. Záznam v občance to řeší. Proč myslíte, že jsem si nechal manželku do OP zapsat? Nemusí se to. Ale může - když je to manželka.
klon 21.3.2006 8:41

už jsem si zvykl, že mě buzeruje stát

že mě okrádá jako jánošík, doufám, že buzeranty bude naše blahorodí taky buzerovat. A ta naše sodoma se holt jednou přehřeje a vybuchne. A my ta to budem čumět jako solný sloupy.
ctenar 21.3.2006 8:28

registrovane partnerstvi pro VSECHNY

vsechny tyhle cavyky o zkaze rodiny jsou blbost. Mne rodinu neznici ani neznehodnoti kluci co si pichaji do prcky(fuuuuuj)nebo devcata s pripasanym Kingkongem( jeeeee). Stat by mnel dat (a dava) rovne vyhody a povinosti pri UZAVRENI SMLOUVY kterym takovy svazek je. A prachsprosta smlouva to je. Pokud z toho nekdo(vetsina) chce delat tyatr s bohulibou chlastackou a sukanim druzicek, tak na to je zvykem pozvat panacka,rabina ci soudruha KSC to vsecko pozehnat a z fernetu poblit. Je dobre ze bude od buziku pokoj,diky Paroubku.
hodne neRath 21.3.2006 8:28

velice presne.....

a jako dokresleni - pote co se ten zmetek schvalil uz vsichni krici po novelizaci... tak proc to schvalovali?
vita 21.3.2006 8:26

Výborně, pane Jakle. "Stát určí".

No - a stát určil!
Určil tím způsobem, který předepisuje Ústava a jednací řád Sněmovny. Určil zákonem, který schválila předepsaná nadpoloviční většina poslanců, předepsaná většina senátorů a dokonce i předepsaná většina poslanců přehlasovala veto vašeho monarchy.
 
Takže stát určil. Podle vás má na to právo. Podle mě taky. A toto právo využil. Dal některým lidem právo, které dosud neměli - to není obvyklý postup státu. Stát obvykle práva bere. No , tak tentokrát nějaké právo přihodil.
To fajne, ni?
I když se to vašemu šéfovi nelíbí.
Nebo i vám.
Jan Hájek 21.3.2006 8:24

Re: josefe,

Nemůže. Rozbití úst šukajícího manželem šukané (a to nejen do konečníku ale i do úst či pochvy) by zcela jistě bylo hodnoceno orgány činnými v trestním řízení jako nepřiměřená obrana. Zajímavá by byla reakce manželky šukaného do konečníku ?!?!?!
vita 21.3.2006 8:22

Výborně, apne Jakle.

vita 21.3.2006 8:20

Re: Zlatá slova, do kamene tesat

Jo, do kamene tesat.
A autora tím po kebulce mlátit.
dulcibelka 21.3.2006 8:13

Re: Heterosexuálové jsou snad taky lidi?

Ach jo, ti zpátečničtí konzumní měšťáci! Ještě se nepoučili, že žít ve standardním (heterosexuálním, fuj) svazku je mimořádně out...A zapomínají, že pokrokový člověk žije pouze v RP, a do hypermarketu nepáchne, kdyby měl hlady zdechnout.
Mirek Šejna 21.3.2006 8:12

josefe,

vy také možná šukáte josefovou  do konečníku. Na to také nemusíte mít záznam v občance. A dokonce můžete šukat do konečníku i Vaši sousedku. Ale pokud to zaznamená Váš soused, může Vám pak poznamenat Váše ústa.
Vlastimil 21.3.2006 8:11

Re: Re: Re: Re: Re: Andy, nechtěně jste potvrdila,

Máte pravdu, že jsme za poslední desetiletí nechali instituci manželství zdegenerovat.
Dnes je pro ženu často výhodnější žít s mužem ve společné domácnosti "na psí knížku" (Nevaž se, odvaž se!). I když s ním má dítě, tak oficiálně vystupuje jako "samoživitelka" a bere tak od státu sociální dávky. Společné zdanění příjmů manželů zřejmě tyto sociální dávky nepřeváží (u skupin s nižšími a středními příjmy. (Osobně znám vdovu, která bere 5000 Kč vdovského důchodu měsíčně a bydlí spolu s novým partnerem, kterého si "pojistila" společným dítětem. Kdyby se vdala, přišla by o vdovský důchod a sociální dávky samoživitelky).
V dávné minulosti se v matrikách evidovalo, zda je dítě z lože manželského či nemanželského. Svého času se dokonce nemanželské děti evidovaly ve zvláštních matrikách. Být nemanželským dítětem obvykle znemožňovalo stát se například členem řemeslnického cechu a řadu dalších diskriminací. Na vdovy dříve bývalo aspoň trochu pamatováno, ale matka nemanželského dítěte neměla nárok vůbec na nic.
Tak vidíte, co jsme z té instituce manželství postupně po malých krůčcích udělali. A všechny ty kroky byly vedeny snahou po rovnoprávnosti a osvobození.    
Hovorka 21.3.2006 8:10

Re: Omyl, pane Jakle,

Který zákon se týká pojmu druh a družka?
Mirek Šejna 21.3.2006 8:04

Andy,

dnes jste kouzelná. Máte nejen pravdu, ale navíc ji sdělujete humorně a elegantně.
N 21.3.2006 7:50

Re: Zlatá slova, do kamene tesat

Zítra, to je ve středu, nemýlím-li se podle času příspěvku.
Když už se někdo tváří jako ten, koho živí ostatní svoji prací, měl by se aspoň naučit hodiny.
Andy 21.3.2006 7:41

Re: Re: Re: Re: Andy, nechtěně jste potvrdila,

která konkrétní privilegia máte na mysli ? Vařit pivo ? Pořádat trhy na náměstí ? Prodávat emisní poukázky?
Manželství není privilegium. Manželství je dobrovolný svazek dvou lidí, stvrzený nějakou státní institucí, kterou si ten stát pomocí buď církve, skupiny privilegovaných ( opravdu privilegovaných, ale zase, sami se privilegovali) nebo údajně demokraticky, ve skutečnosti však nikoli většinou společnosti, ale určitou množinou voličů zvolenou přivlastnil.
Vedle v článku je, že se více než polovina manželství u nás rozvádí. To generuje možná polovinu narozených dětí , které jsou vystaveny všem škodám vzniklým z rozpadajících se vztahů.
Možná bychom se měli nejdřív zamyslet my heterouši, co jsme to vlastně z té "instituce" manželství udělali a kdo tady opravdu poškozuje děti.
Kolda 21.3.2006 7:20

Re: Jakle, vy jstekomik.

Naprosto souhlasím. Stát se se.e do mnoha věcí, o kterých by se svobodný jedinec bez problémů a rád rozhodoval sám. Viz poskytování informací o zdravotním stavu druhé osobě. Proč by neměl stačit výslovný souhlas samotného nemocného? Jak je to dlouho, co lékaři kolikrát neříkali pravdu ani ošetřovanému! KLAUS a jeho kamarila "chytráků" pro mne kampaní kolem tohoto zákona DEFINITIVNÉ SKONČILI a slovutného ješitu už na hradě NECHCI.
Vlastimil 21.3.2006 7:12

Re: Re: Re: Andy, nechtěně jste potvrdila,

Nic jsem si nevydedukoval, několik let jsem slýchal srdceryvná líčení toho, jak někdo šel navštívit svého homosexuálního partnera do nemocnice a tam mu odmítli poskytnout informace o zdravotním stavu pacienta. Zákon o RP měl prý tento problém vyřešit.
"Jejich hlavní argument je, že chtějí stejná práva pro soužití jako jiní, ...."  - to opět není pravda. Oni se nedožadují práv, ale jistých privilegií velmi podobných manželství. Manželství není právem, ale jistým privilegiem, z něhož ovšem vyplývají jisté povinnosti. Není ovšem žádný důvod pro to, aby stát nějakým způsobem dodával "společenské vážnosti" homosexuálním svazkům. Tyto svazky totiž budou vždy jalové, kdežto v manželství se obvykle rodí děti (dříve spousta, dnes občas).  
Andy 21.3.2006 7:12

Re: mně je úplně jedno,

z naprosto stejného důvodu, proč vy chcete mít v občance, že šukáte paní Josefovou.
Renata T. 21.3.2006 7:06

Omyl, pane Jakle,

heterosexuálním párům přiznává stát VÝHODU statutu druha a družky. Bez jakéhokoliv státem stvrzeného aktu.
Mimochodem: u nás se stát vzdal své role stvrdit vznik manželství ve prospěch řady obskurních spolků. Nicméně takto vzniklá manželství bez problémů rozvádí?????
Anděla 21.3.2006 7:06

Nerozumím logice pana Jakla

"Dělící čára je mezi lidmi preferujícími svobodu a nezávislosti člověka na státu, včetně konzervativců i liberálů, a lidmi, kteří si myslí, že stát má řídit všechno. I intimní vztahy." Tohle by snad platilo, kdyby se musel nějak zaregistrovat a deklarovat svůj intimní vztah každý povinně. V součaných podmínkách je to nesmysl.
Andy 21.3.2006 6:54

Re: Re: Andy, nechtěně jste potvrdila,

no, jak jste tohle vydedukoval, to nevím, ale spánembohem, vaše věc.
to víte, že prostě chtějí být jako jiní a třeba po sobě dědit. Zdůrazńuji, po svém partnerovi, Ne po vás. Ani po vaší manželce. Tak klid. Jo, můžete třeba ostrouhat, když se váš bezdětný strýček zaregistruje. No a co? Máte snad nějaké extra právo zrovna vy?
Jejich hlavní argument je, že chtějí stejná práva pro soužití jako jiní, neboť pokládají své vztahy za stejně vážné jako ty, které vedou k uzavírání manželství mezi heterosexuály. Pohádky o tom, jak se Mařenka vdává, protože chce rodit daňové poplatníky, to snad raději ani nebudeme zkoušet, že?
Vlastimil 21.3.2006 6:50

Absolutní souhlas

Dříve jsem většinou četl příspěvky pana Jakla s jistými rozpaky. Obvykle se mi zdály být příliš černobílé až schematické. Tentokrát souhlasím absolutně.
Andy 21.3.2006 6:48

Re: ...no...vidíte...už tomu začínáte pomalu přicházet na kloub!

šakale, dokud si myslíte, že obecně kvůli tomu, aby mohly ošidit stát na daních, tak asi nemá cenu se nějakými odpověďmi zdržovat.
JInak, nejamruji nad nevýhodami či výhodami, ale nesouhlasím s obecně vžitým přesvědčením, že stát nám něco poskytuje. Stát plní své zadání ( velmi špatně), ale nic nám nedává. Když si jdete koupit housky, také jste je nedostal. Vyměnil jste je za něco ( peníze). A asi by se vám nelíbilo, kdybyste vy si housky nesměl koupit, ale Venca odvedle ano. Jen tak, prostě hokynář by usoudil, že vy jste ňákej divnej, vám ty housky prostě nedá. My dáváme státu něco ( peníze a moc), aby za nás něco zařídil. Stát nic neposkytuje, prodává.
 
JInak- chápu, že vás buzny štvou. Přesto mne trochu překvapuje ta poněkud nezdrženlivá panika z toho, že buzny budou něco mít. Vypadá to, že nájezd mimozemšťanů ze všech okolních planet včetně Paroubkových martanů takový strach nevzbuzuje. Ale co když jsou všichni Marťani homosexuálové? To bude průser
Vlastimil 21.3.2006 6:46

Re: Andy, nechtěně jste potvrdila,

že argument zastánců RP o tom, že RP umožní získat v nemocnici informace o zdravotním stavu partnera, je veskrze vylhaný. A to byl přitom jeden z jejich hlavních argumentů! Děkuji!
josef 21.3.2006 6:42

mně je úplně jedno,

jestli se buzeranti šukají do konečníku, jenom nevím, proč to chtějí mít zaznamenáno v občance