6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

RADAR: Argument Cílem

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Rys 30.4.2008 20:18

Re: Lzi o tom co rekl president Iranu

http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2006/jun/02/comment.usa

...Now we face a similar propaganda distortion of remarks by Iran's president. Ask anyone in Washington, London or Tel Aviv if they can cite any phrase uttered by Mahmoud Ahmadinejad and the chances are high they will say he wants Israel "wiped off the map".

Again it is four short words, though the distortion is worse than in the Khrushchev case. The remarks are not out of context. They are wrong, pure and simple. Ahmadinejad never said them. Farsi speakers have pointed out that he was mistranslated. The Iranian president was quoting an ancient statement by Iran's first Islamist leader, the late Ayatollah Khomeini, that "this regime occupying Jerusalem must vanish from the page of time" just as the Shah's regime in Iran had vanished.

....Autor srovnava jak byl kdysi prekroucen text Chruscova a pise:

...Jsme svedky podobneho propagandistickeho prekrouceni poznamky iranskeho presidenta. Zeptejte se kazdeho ve Washingtonu, Londynu anebo Tel Avivu jestli mohou citovat nejakou frazi vyslovenou Mahmoudem Ahmadinejadem a sance je velika ze reknou ze ten chce "vymazat Israel z mapy". A opet ctyri kratka slova ale prekroceni je horsi nez v pripade Chruscova. Poznamky nejsou vytrzeny z kontextu. Jsou ciste a jednoduse vylhane. Ahmadinejad je nikdy nerekl. Prekladatele z Farsi podtrhuji ze jsou spatne prelozene. President Iranu citoval stary vyrok iranskeho prvniho islamskeho vudce, pozdejsiho Ayatollah Khomeiniho ze "tento rezim ktery okupuje Jerusalem musi zmizet ze stranek dejin" prave tak jako zmizel rezim sacha v Iranu. 

joska 30.4.2008 20:17

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je zbytečné blbci něco vysvětlovat, nepochopí

Čumile ,ty jsi ale blbec.

Dr. Mordechai Ochs 30.4.2008 20:16

Re: Re: soudruzko autorko

Pravdu ma vzdycky ten silnejsi, blazinku.Kdopak myslite, ze to bude, az USraelsti vojaci odfrci s holop*delemi z Germanska?Tesim se na vas vydeseny vriskot!Hlavne, ze v Brdsku budete mit radar a tradicne antisemitsti Polaci dokonce antirakety.Salom!

Xury 30.4.2008 20:11

Re: Re: Re: soudruzko autorko

Doporučuji lékaře.

Válečný štváč 30.4.2008 20:10

Re: Pekna agitka, kolik jste do Klvani dostal?

Momentík, musím si zkontrolovat svá tučná švýcarská konta.

Hmmm, myslím, že si dnes zasloužím biftek.

Doufám, že narozdíl od Vás.

Jakub S. 30.4.2008 20:06

Re: soudruzko autorko

Nomen omen, ochsi... ty máš vidiny a utkvělé myšlenky, honem se dát vyšetřit. Chudáčku. Žiješ v jakémsi jiném světě než my ostatní. Myslíš opravdu, že zrovna ty máš pravdu?

jiřík 30.4.2008 20:03

Re: Re: Re: Re: Re: Re: je zbytečné blbci něco vysvětlovat, nepochopí

Nevím z jakých "historických pramenů"získáváte informace,ale pokud se podíváte do Benešových pamětí,tak na straně 114 je -rozmluva s Franklinem Rooseveltem a Benešem.Cituji: Přijal mne velmi srdečně ,pozdravil mne jako presidenta republiky a dodal,že pro něho Mnichov neexistuje a že já jsem pro něho dále presidentem.Buď mystifikujete úmyslně ,nebo slušně řečeno mluvíte o něčem o čem nic nevíte.

Dr. Mordechai Ochs 30.4.2008 20:00

Re: Re: soudruzko autorko

Studujte pozorne dejiny a premyslejte, zda byl zlocinnejsi zidobolsevismus nebo nemecky narodni socialismus.

Rys 30.4.2008 19:59

Lzi o tom co rekl president Iranu

http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2006/jun/02/comment.usa

..................Vynatek z clanku:

Now we face a similar propaganda distortion of remarks by Iran's president. Ask anyone in Washington, London or Tel Aviv if they can cite any phrase uttered by Mahmoud Ahmadinejad and the chances are high they will say he wants Israel "wiped off the map".

Clanek se zabyva tou kolosalni lzi ktera se stala oporou propagandy proti Iranu.

Xury 30.4.2008 19:52

Re: soudruzko autorko

Jak jste na toto přišel? 8-o8-o8-o

Xury 30.4.2008 19:51

Re: Zakladna je politicka zalezitost a ne vojenska

Írán už provedl zkušební let raketového nosiče.Viz http://zahranicni.ihned.cz/c1-22934310-rezoluce-osn-car-papiru-rekl-ahmadinezad. Pokud jde o vlastní bombu, jak víte, že na to nemá? Odkud berete informace o úrovni jeho jaderného programu. Kromě toho se nedomnívám, že bychom se měli dívat jen na Írán. Pokud by dejme tomu padla vláda v Pákistánu, tak se do rukou fundamentalistů (dejme tomu Talibanu) dostanou do ruky nejen bomba, ale i  nosič. Jiná věc je samozřejmě otázka útoku na Evropu.Osobně si myslím, že v současnosti lze považovat Evropu za již ztracené území ( z hlediska obrany před islámem), čili útok na ni by dával smysl jedině v případě nějakých velkých rozepří s arabskými státy nebo při vypuknutí občanské války. Obojí není moc pravděpodobné. Je ovšem pravda, že způsob uvažování je u fundamentalistů jiný než u nás. I tak bych spíš očekával útok na USA, což ovšem také není pro nás pozitivní.Jinak vaše představa, že po případném útoku jadernou zbraní na území v Evropě nebo USA by následovala automatická jaderná odpověď, je podle mne naivní.

Dr. Mordechai Ochs 30.4.2008 19:49

soudruzko autorko

radar pomuze jedine veci, restauraci nemeckeho narodniho socialismu a obnoveni projektu tisicilete Treti Rise.Takze pokud si prejete nosit zlutou hvezdu na svem povadlem poprsi, tak si ho klidne v synagoze odhlasujte!Nechcete republiku bez cizich vojaku, budete mit BundesWehrmacht.Nemci, na rozdil od Rusu, neumeji zradu odpoustet.Salom.

divana 30.4.2008 19:40

no tady se dějí věci...

takový jasný, přehledný článeček a těch emocí, co vyvolal. takže je potřeba to zopakovat...

Rys 30.4.2008 19:39

Zakladna je politicka zalezitost a ne vojenska

a Greenpeace protestuje proti vsem moznym argumentum zakladnu postavit. Ma to tezke protoze racionelni duvody pro zakladnu od zacatku neexistovaly.

Ze vsech nejvetsich nesmyslu ktere byly predkladany jako duvod pro stavbu zakladny byl ovsem prave Iran ten nejvetsi. Iran nema a v dohledne dobe nebude mit interkontinentalni rakety a uz vubec nikdy nebude mit miniaturisovanou a-bombu kterou by raketa unesla. S bombou typu Hirosima kterou by Iran mohl pripadne vyrobit se kvuli obrovske vaze neda nic zacit.

Ale podstatna otazka: PROC BY TO IRAN DELAL?

Vladnou snad Iranu silenci kteri chteji jeho zniceni? Vzdyt i ta jedna veta kterou se neustale operuje a kterou mel rici president Iranu Ahmadinezad je vylhana !

President Iranu nikdy nerekl ze chce vymazat Israel z mapy. Pasaz z jeho reci byla umyslne prekroucena. O teto lzi uz psaly nemecke Süddeutsche Zeitung a britsky Guardian.  

Psí vrah Čumil 30.4.2008 19:35

Re: Re: Re: Re: Re: Re: je zbytečné blbci něco vysvětlovat, nepochopí

Von si to chudák plete s Protektorátem...

Mirek F. 30.4.2008 19:33

Re: Re: Re: Re: Re: je zbytečné blbci něco vysvětlovat, nepochopí

Inu, v Blesku či jiných novinách historické informace opravdu nehledám. Radost v USA na čele s Rooseveltem, jak se podařilo odvrátit válku, byla zřejmě pouze předstíraná?

Psí vrah Čumil 30.4.2008 19:18

Re: Re: Re: Nazdar, Minichované!

Někde vzdělanci, jinde bomzáci, mávající prsním patosem zvetšelé národní demokratury.  Jen nechte pana senátora spát, to je dnes chlebíček pana Landy. Možná by se nicméně i pan senátor divil, v jaké souvislosti se ho kdo dovolává...

dvd 30.4.2008 19:03

Re: Re: Nazdar, Minichované!

Koukám, že v ČRo Brno jsou i (v)zdělanci, byť i slovo národ považují za sprosté slovo. Asi je to naším (sic) národním údělem.

jířík 30.4.2008 19:01

Re: Re: Re: Re: je zbytečné blbci něco vysvětlovat, nepochopí

Asi jste četl ty nesprávné noviny.Spojené státy nikdy neuznaly Mnichovskou dohodu.

Tomáš Fuk 30.4.2008 18:31

Re: Re: Re: Re: je zbytečné blbci něco vysvětlovat, nepochopí

To máte marné - i když samozřejmě máte pravdu, že Roosevelt Mnich.dohodu přivítal... dokonce se s Brity přetahoval, kdo má na ní a zachování míru větší zásluhu ;-D  No ale co už - Nalim si prostě zfalšuje dějiny, jak potřebuje ;-)

Mirek F. 30.4.2008 18:27

Re: Re: Panebože, do čehos to duši dal?!?!

Vaše uhlířská víra vás šlechtí, ale jak v první, tak ve druhé světové válce šly USA do boje, až když byly napadeny (Churchill měl tehdy obrovskou radost, že Hitler vyhlásil Americe válku - stejná chyba jako neomezená ponorková válka za WW1  - , protože se obával, že by se jinak USA věnovaly jen Japonsku).

tomfuk 30.4.2008 18:16

Milá Zuzanko...

Milá Zuzanko,velmi nás doma potěšilo,že konečně někdo napsal "chlapské"vyjádření                k radaru.S těmi manifestačními protesty proti zbrojení a válce máme  zkušenosti z období komunismu.V socialistickém táboře mohly "demonstrovat"jen skupiny soudruhy prověřené     a vždy jen proti zbraním kapitalistickým.Oproti kapitalistickému táboru,kde míroví aktivisté protestovali proti všem zbraním.Nám posluchačům a čtenářům v socialistickém táboře ovšem bylo zdělena jenom půlka pravdy i s policejní brutalitou policie proti "klidným"demonstrantům.Chci tím říct,že  v demokracii se dobře protestuje. Protivládní,či jiný protest nekončí přejetím tanky,těžkými žalářy,kdy o půlnoci se před postelí protestujících neobjeví pánové  v kožených kabátech,aby  z bytu udělali "kulničku na dřevo", pak protestujícího odvedli na služebnu,tam na něho dopadla tvrdá pěst proletariátuŽádný právník,žádná publicita,pěkně protestující zůstane v anonymitě.Ohlas žádný,žádná medializace,jen lakonická zpráva ,že pár kriminálních živlů narušilo veřejný pořádek.V tak spořádané a náboženské zemi jako je Irán kde není ani jeden homosexuál  a jiní živlové se manifastace proti zbrojení pořádat nemusí  a když už tak jen protiamerické.Proto musíme doufat,že Alah nedá do ruk atomovou bombu těm,kteří z něho dělají militantního zloducha.!!

jirka.s. 30.4.2008 18:04

Re: Milej zlatej jirko s.,

S tou škarpou máš samozřejmě, antoušku, pravdu! S tebou ožralý jsem v ní skutečně nemohl nikdy ležet! A k tykání všeobecně: Vykám pouze lidem, kterých si vážím, či, pokud je neznám, bych si vážit mohl! A sám, doufám uznáš, že ty nepatříš ani do jedné z těchto kategorií! A jak se oslovuji se svými přáteli (předesílám, že to rozhodně nejsou buršáci), tak kromě toho, že ti je po tom kulové, tak tě mohu ujistit, že od nich mi rozhodně tykání nezní jako urážka! ;-P

renoar 30.4.2008 17:56

Re: je zbytečné blbci něco vysvětlovat, nepochopí

JJ, mám opavdu strach o okupání své vlasti US radarovou základnou  :-D

Bydlel jsem v Německu (apropo co myslíte, mají Němci pocit, že jsou okupovaní?) v době puče v Rusku 1991 (Gorby/Jelcin) - ten cvrkot, kdy po ulicích jezdily kolony NATO, US a Bundeswehru , na dálnici za běžného provozu jsem míjel jedoucí tanky...  Tehdy měli Němci opravdu strach - myslíte že z Američanů?

Mirek F. 30.4.2008 17:55

Re: Re: Re: je zbytečné blbci něco vysvětlovat, nepochopí

No, právě, že jsem něco četl. Roosevelt mnichovskou dohodu přivítal.

A proč je to nesmysl? A proč tedy bolševici do jaderné války nešli, nebáli-li se?

Nalim 30.4.2008 17:51

Re: Radar

Víš co říkal Rotschild?  Těch blbých je na světě většina, těch jsem si níkdy nevšímal a proto jsem to někam dotáhl.

vita 30.4.2008 17:50

Re: Re: Re: je zbytečné blbci něco vysvětlovat, nepochopí

No, hochu, ty můžeš začít tím, že se naučíš česky...

Nepsal bych ti to, ale když už musíš machrovat...

Emil XX 30.4.2008 17:49

Re: Panebože, do čehos to duši dal?!?!

Logické chyby jste se dopustil už tím, že předpokládáte, že by Rusku zbylo jen 10 raket. Jediná ponorka třídÿ Tajfun (rusky se ale jmenuje Akula, tj. žralok) jich má na své palubě 20, každou s 10 hlavicemi. Kapitán jedné z těchto ponorek se vyjádřil, že představa, že by tuto sílu plánované antirakety dokázaly zastavit je cituji: SMĚŠNÁ. Upozornil též na to, že tyto střely jsou poměrně "chytré" což značí vlastní manévrovací schopnost při vyhnutí se antiraketám. Proti poměrně primitivním raketám v malém počtu může být tato obrana účinná, to ale není v případ Ruska.

Dušan Neumann 30.4.2008 17:49

Re: Re: Re: Re: Panebože, do čehos to duši dal?!?!

Opravdu nevím co má nezodpovědná finanční politika federálem snakcionovaných hypotečních společností společného s radarovou stanicí v Čechích, antracitem v Pennsylvanii a ropnými nalezišti u pobřeží Kalifornie a Floridy

vita 30.4.2008 17:48

Zajímavé, pane Neumann...

A pročpak tedy tak kňučí, že ropa jde nahoru a dolar dolů?

Pročpak američtí zákonodárci hudrají na Saudskou Arábii, že těží málo a zdražuje jim ropu? Pročpak nesáhnou do svých rezerv a těm musulmanům nevrazí jejich ropu zpět v hrdlo?

A pročpak americké firmy jednají s Gazpromem o dodávkách zemního plynu?

Nevyplatí se těžit? No, ale to je váš problém.