1.6.2024 | Svátek má Laura


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Karel 22 19.6.2008 12:56

Re: Re: Re: Re: Re: Jen si dovolím zopakovat připomínku z dob, kdy kauza začínala

No a? 8-o8-o To je důkaz toho, že Čunek převzal úplatek? :-) Pokud nějaká firma má chyby v účetnictví, tak to znamená, že všichni kromě šibalů kradou? 8-o;-D

gerontusinza 19.6.2008 13:43

No jo tak to tedypodle vás jsou Gross a Kraus Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jen si dovolím zopakovat připomínku z dob, kdy kauza začínala

ti nepoctivější, co..... Ňebo soudíte podle toho že oni odstoupili? Svatá prostoto;-D

Vilda 19.6.2008 14:45

Re: Re: Re: Re: Re: Jen si dovolím zopakovat připomínku z dob, kdy kauza začínala

To je ale kravina. Takže soudce bude určovat jestli máte vybrat z účtu do pokladny. A protože se mu zdá, že tam máte moc v hotovosti tak je mu to podezřelé. V realitkách to chodí tak, že musí mít k dispozici peníze ihned a ne běhat někam do banky. Už jenom proto, že banka je nemusí na počkání ihned vydat. Na pokladnách mají takový cedulky s limitama výběrů a jejich ohlašování dopředu. Kolik točili v hotovosti denně? Byl ten pohyb mimořádný nebo to byla běžná praxe? Vola ze sebe neděláš, jen to chce občas zapojit tykev. 

LOJZA 19.6.2008 15:55

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jen si dovolím zopakovat připomínku z dob, kdy kauza začínala

Soud neurčil zda vybírat, či nevybírat. Soudce ocitoval posudek, který pravděpodobně zpracoval nějaký znalec. To se tak dělá,nechat pracovat znalce,aby nějakou věc posoudil a určil zda je něco obvyklé,či neobvyklé.Takže prr! V dobře řízené společnosti se dopředu několik dní ví, kolik peněz a kdy bude potřeba. Bezhotovostní operace jsou omezeny zákonem částkou 500 tis. Kč, to je kvůli praní špinavých peněz a k zabránění úplatkům. Realitky nejsou z hlediska potřeby hotových peněz zase až tak vyjímečné společnosti a nesnažte se to tvrdit, abyste se nezesměšnil. Běhat do banky se hold musí, to konec konců taky paní Hurtová běžela a běžel i pan Čunek (tím neříkám,že šlo o tytéž peníze, i když je to nějaká strašná náhoda). Myslím, že posudek právě přihlédl k tomu kolik točili v hotovosti denně, zda byl ten pohyb mimořádný nebo to byla běžná praxe, no a na základě toho přihlédnutí znalec konstatoval, že navyšovat nebylo třeba. Takže sečteno a podtrženo,co nám z toho asi vychází?

Vilda 19.6.2008 16:04

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jen si dovolím zopakovat připomínku z dob, kdy kauza začínala

Poučte mě, ale nepoužívejte slovo "asi" nebo "slyšel jsem", tím se vysvětlení jen degraduje!

Parvus 19.6.2008 11:16

Přečetl

jsem si dnešní příspěvek J. Bobošíkové a také ten od D. Drápala a vychází mi z toho logický závěr: Trest smrti by měl být uložen M. Urbanové za to, že si dovolila svědčit proti J. Čunkvi, tomuto bezúhonnému, všemi křesťansskými ctnostmi mazanému sloupu vládní koalice. Do roka a do dne, Urbanová, koalici si rozvracet nedáme!

Karel 19.6.2008 12:13

Re: Přečetl

Šmarjá, Bobošíkovou nečtěte :-P

Starý J. 19.6.2008 10:51

Už mě diskuze na téma korupčník Čunek

také otravuje.Přesto jsem stejně jako autor nevycházel z údivu, když Urbanová, její obhájece a ještě kdosi, co sem napsal článek na Psa asi před týdnem, začali tvrdit, že Urbanová nikdy Čunka z převzetí úplatku neobvinila!

A tak - kdo jej vlastně obvinil? Dosavadní všechny úniky z vyšetřování a rozhovory s Urbanou a ostatními zainteresovanými, líčili, jak Čunek vyzbal Hurtovou, aby úplatek přinela, jak Hurtová skutečně přišla a jak se Čunek chlubil Urbanové s obálkou, kde bylo půl milionů, se slovy - jak se lehce dají vydělat peníze.

loula 19.6.2008 11:04

Re: Už mě diskuze na téma korupčník Čunek

Jediná jistota je, že trestní oznámení podával člen ODS, JUDr. Novák. Takže vyšetřování bych začal odtud, co mu Urbanová řekla, zda jej požádala o to podání, kdo formulovat to oznámení, a pod. Prostě bych vyšel odtud.

mag 19.6.2008 12:10

Re: Re: Už mě diskuze na téma korupčník Čunek

Není to ten bývalý ministr Novák - kdysi člen ODS - pak cca jedno (či dvě? kdo si to má pamatovat :-)) volební období člen US-DEU ??

Pak by se leccos vysvětlovalo :-((((

loula 19.6.2008 12:23

Re: Re: Re: Už mě diskuze na téma korupčník Čunek

Novák byl ministrem za ODS a v ODS zůstal. Ten ministr z US je Němec (ministroval za Paroubka), pustil to pedofilní princátko, vynutil si instalaci Vesecké a v současné době je poradcem Topolánka ( přesněji úřadu vlády).  A angažoval se v těch schůzkách souzených Ceplem před šesti týdny.

challenger 19.6.2008 10:36

Urbanovou najala ODS

proti Čunkovi. Jak jinak si lze vysvětlit, že se trestního oznámení ujala samotná velká právní kancelář až z Prahy "Sokol Novák a společníci"? Která sekretářka by měla 4-50 tisíc na hodinu, co právnici z této kanceláře berou, aby dosvědčila, že jí Čunek ukazoval půl mega? Jsou novináři padlí nahlavu? Urbanová byla zcela cíleně najata ODS na Čunka a to z toho důvodu, že nebylo jasné, ke komu se KDU-ČSL po zvolení Čunka připojí. Scénář měl být takový, že se v médiích zatlačí na Čunka, Čunek odstoupí a místo něj tam bude třeba Vlastička písnička, která se už postará, aby lidovci byli hodní. To se bohužel nestalo a tak se kauza (poté se začal být Čunek opravdu hodný) musela rychle smést se stolu. Proto ta šaráda kolem justiční mafie a Vesecké. Jenže Čunek zase zlobil a tak se v TV objevily údaje z Čunkova trestního spisu. A zasde byl poprask a zase to Čunek ustál. To muselo modré soudruhy vážně nasrat. Zač je vlastně stíhaná Urbanová? Těžko říct. To stíhání jí jistě zajistila justiční mafie, ale důvod (myslím ten skutečný)? Asi včas nehodila zpátečku, jak jí ODS řekla, ale vystupovala v médiích a vůbec tak nějak se soudruhy nedržela basu. asi mezoi ní a Čunkem byly nějaké= nevyřízené účty a ona chtěla na účet ODS satisfakci. Ale myslím, že odsouzená nebude, moc by mluvila. Spíš ji někdo zasebevraždí, to bude pravděpodobnější scénář.

Kauza Urbanová bude samozřejmě vděčný námět na film. Něco jako byli "Sametoví vrazi".

Cricket 19.6.2008 10:47

Re: Urbanovou najala ODS

Tedy nevyčetl jsem z toho, zda to míníte vážně. Pokud ano, tak vás celkem lituji, nebol byste se nicméně mohl živit psaním jako F.Forsyth.

loula 19.6.2008 10:54

Re: Re: Urbanovou najala ODS

Policajti by řekli, že "kauzu Cunek rozpoutala ODS" je jedna z možných vyšetřovacích verzí. Druhá z možných verzí je, že to rozpoutal Paroubek, třetí verze je, že to rozpoutal Kalousek. Možná by se našla verze další. Ale každopádně by bylo velice záslužné, aby toto, kdo za tím stál, bylo prošetřeno a jednoznačně řečeno. Ale nejsem takový naivka, takže se to jako obvkle nedozvíme, pouze politici to budou házet jeden na druhého. Prostě standard.

Karel 19.6.2008 12:16

Re: Re: Re: Urbanovou najala ODS

Ještě chybí hypotéza, že kauzu rozpoutal Čunek sám (aby se zviditelnil? - motiv je zatím nejistý!).;-D

loula 19.6.2008 12:30

Re: Re: Re: Re: Urbanovou najala ODS

Přiznávám, že mě tato hypotéza nenapadla, ale slovy Sherloka Holmese, pokud je daná hypotéza logicky přípustná, musí se prověřit. Ale jinak hypotézy, že za tím stojí Paroubek, je stejně pravděpodobná jako že za tím stojí Topolánek. Pro obojí jsou důvody, ani pro jednu nejsou jednoznačné důkazy.

Karel 19.6.2008 13:51

Re: Re: Re: Re: Re: Urbanovou najala ODS

To máte pravdu. Buď rozjetí nebo zastavení stíhání je zmanipulované. Nebo obojí. Já to taky nedokážu posoudit.

Starý J. 19.6.2008 10:55

Re: Urbanovou najala ODS

Utíkejte a okamžitě se hlaste jako elitní vyšetřovatl do útvaru pro Odhalování orgnizovaného zločinu. Hledají tam pábitele a někoho s bohatou fantazií, kdo je pobaví ve volných chvilkách na odpočinek.

I-Worm 19.6.2008 11:01

Re: Re: Urbanovou najala ODS

to by jistě udělal, kdyby ho neděsil osud Kubiceho...

lucinapes 19.6.2008 11:08

Re: Re: Re: Urbanovou najala ODS

Vzhledem k tomu, že víte taky jen to, co bylo v mediích, jako všichni ostatní (kromě těch, kdo v tom mají prsty) - tedy úplné ho..uby,  doporučuji, abyste se nenechal unášet svými antipatiemi do říše snů, ve vašem případě delirií.

vládík 19.6.2008 11:38

Re: Urbanovou najala ODS

Vidíte. A já blb uvažoval, že to mohli zinscenovat "milí spolustraníci". A pořád tomu věřím.

drak 19.6.2008 11:50

Re: Urbanovou najala ODS

:-DPro challerngr" Je to lpro mně povzbudivá zpráva, velmi pravděpodobný scénář celé akce. A investigativní novináři ne tan špek skočili a považují se při rozmazávaní toho případu za hvězdy. Zdravím chall engera!!!;-O

mag 19.6.2008 12:14

a třeba Novák zastupování Urbanové vzal jako charitu ??

;-D

EW 19.6.2008 13:49

Re: Urbanovou najala ODS

Ale koneckoncu, mozne je vsechno. Pravda je, ze Cunek byl katapultovan do nasi "vysoke politiky" tak trochu jako nerizena strela. Nebyl to "jeden z tech, co se spolu kamaradime". A nekomu se ten vsetinsky starosta musi fakt silne nelibit.

Takze z tohoto hlediska je nahle protikorupcni prozreni Urbanove po peti letech prikladneho drzeni zobaku naprosto jasne. A samozrejme, cele nasledne vysetrovani Cunka melo nejspis jedine za ukol neco najit, aby ho slo drzet na uzde. A ted aspon stouraji kdy a kde dostal neco od socialky (i kdyz nemuzou poprit, ze podle tehdejsich predpisu to dostal legalne) a kolik venoval na charitu. Takove paberkovani vypada, ze uz opravdu dochazi dech.

Tak holt zacnou odjinud, od protikorupcni bojovnice Urbanove.

Jenom premejslim, kdyby takhle proklepavali cele nase politicke spicky az do ranych let osmdesatych, copak by se asi naslo. Mozna by pak Cunek ve srovnani vypadal jak Lilium candidum...

bukowsky 19.6.2008 10:03

Vážený pane obhájce Jiřího Čunka

Že nic nechcete vědět a nechcete, aby to věděli i ostatní - jste mohl napsat mnohem jednodušeji a krátčeji.

Za přemírou vatovaných slov je vždy lumpárna. Snad pro lidi podobného názoru je vaše květnaté nic dobré.

lucinapes 19.6.2008 11:11

Re: Vážený pane obhájce Jiřího Čunka

S tou lumpárnou máte pravdu, jen by mě zajímalo, kdo za ní stojí a proč. Tím nemyslím samozřejmě autora článku.

Jirka 19.6.2008 9:57

Otázka je, proč Vsetín neprodal byty občanům přímo, jako v jiných městech,

proč tam musela figurovat realitka. Privatizace a následný prodej je výborný business pro každého obchodníka, úplatky se dávají už jenom za to, dostat se k tomu kšeftu. Ale aby se zamezilo zbytečným spekulacím, stačí porovnat cenu, kterou realitka zaplatila městu a výnosy za prodej bytů, stačí se zeptat Vsetíňáků, kolik v průměru za byt realitce zaplatili a pronásobit to počtem bytů. Pak už bude jasné, že úplatek - provize - politikovi na radnici se musela vyplatit.

martin TT 19.6.2008 11:53

Re: Otázka je, proč Vsetín neprodal byty občanům přímo, jako v jiných městech,

jen se Vsetíňáků zeptej, dozvíš se, jak si to pochvalují. Společnost města a realitky vznikla kvůli správe bytů z krachující Zbrojovky, byla to ochrana občanů a ty jen plácáš.

mag 19.6.2008 12:24

Jirko, víte o tom skutečně hawno

úmysl (naplněný:-) vsetínské radnice byl:

 co nejrychleji a nejlevněji z krachující Zbrojovky Vsetín vyvést byty a tyto co N E J L E V N  Ě J I  prodat nájemníkům;  čili cílem nebyl zisk radnice ale zabránit destrukci sociálního postavení ( k tomu střecha nad hlavou patří ! )  podstatné části vestínských obyvatel;  proto ten původně radnicí zvažovaný / celou radou zastupitelstva !  nejenom starostou J.Č. ! / záměr podíl města Vsetín ve společnosti Vsetínské byty převést na realitní kancelář (součástí smlouvy o převodu byly limity prodeje nájemníkům) za symbolickou 1 Kč;  to aby tyto byty svým občanům zbytečně neprodražovali ....  ale tomu lidé kteří nemají sociální cítění a nikdy neřešili problémy lokální politiky asi nikdy neporozumí ... stejně jako ti "cajti" kolem Šošovičky, Obsta & spol. ... :-/

loula 19.6.2008 9:33

Já osobně od toho soudu

očekávám především to, že se vyjasní, jakou roli v tom všem hrál JUDr. Novák. Pokud si vzpomínám, pokusil se o to soudce Cepl před šesti týdny, ale Vesecká přímo v soudní síni zahránila tomu, aby svědek na dotaz soudce Cepla v této věci odpověděl.