Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLEMIKA: Komentář ke komentářům
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
alena 31.1.2010 20:04asi na závěr - a pro autora Soudím, že autor to myslel dobře - řekl jak to vidí. Myslel to taky vážně a tak si přečetl všechny názory jistě aspoň 2x. Tak doufám, že se ještě ozve - že zas něco napíše jako pokračování. Ozvete se, pane doktore? Jestli vám tato diskuse byla k něčemu užitečná? Zašla jsem pokusně "na svobodné teritorium" - dokdy??? - do Šamanova doupěte, ale nějak jsem se nedokázala zorientovat... taky proto, že jsem místo toho radši poslouchala The Corries - dva Skoty, které jsem objevila teprve nedávno... jeden z nich už je sice někde na lepším, ale nahrávky jsou tady. Takže, hezkou dobrou noc, pondělní vstávání tu bude za chvilku... |
divitel 31.1.2010 9:47Žijeme snad ještě v době...... Žijeme snad ještě v době, kdy prezentace nějakého názoru, postoje či myšlenky mne existenčně ohrožuje? Ano.* Hrozí snad nějaké pronásledování diskutérům pod články Neviditelného psa? Ano.* Budou vyhozeni z práce? Ano.* Nebudou moci jejich děti studovat? Snad ne, pokud nesáhne moc vysoko. |
... 30.1.2010 16:09A ještě něco... Ještě mě napadla jedna věc - nemáte pravdu, když říkáte, že za příspěvky v diskusích nikomu nehrozí žádný postih. Právě naopak. Vím o případu, kdy někdo musel jít na fízlárnu podat vysvětlení kvůli nějakému příspěvku v diskusi pod článkem o cikánech - tušímže se jednalo o diskusi na idnes, už je to několik let. Zatím z toho nic nebylo, podal vysvětlení ve smyslu "polibte mi p*del a běžte chytat opravdové zločince" a mohl svobodně odejít bez dalších následků - ale kdo ví, jak bude ideopolicie fungovat za pár let. |
... 30.1.2010 16:05omyl "To jen naši drazí komunisté měli ten roztomilý zvyk, že anonymy a jejich udání brali smrtelně vážně a podle nich také jednali." Ano, soudruhu, a vy tento omyl činíte evidentně též. |
emersonskej 29.1.2010 22:53Jen si tak říkám... ... pokud mě paměť neklame, tak už dříve - ještě před registrací na Lidovkách tamní diskuse vesměs netály za nic a přesto odpovědní lidé v Lidovkách tu registraci zavedli, byť si museli uvědomovat, že tím diskusi na Lidovkách v podstatě pohřbí. Z toho mi tak nějak vyplývá, že to je nejspíš účel oněch registrací - odradit většinu a zbavit se tak diskusí bez toho, aby je museli oficiálně rušit a přidělávat si tak starosti. Jenom potom nechápu, k čemu dotyční ty Lidovky zde na netu ještě provozují... jejich sledovanost musela jít po zavedení registrace zákonitě do kopru.... |
paštun višnu 29.1.2010 23:07Re: Jen si tak říkám... Že by někomu umlčení lidí stálo za to hradit ztrátu nebo za protislužbu oželet zisk? |
paštun višnu 29.1.2010 23:08Re: Jen si tak říkám... S tím, že protislužbou může být i nechat na pokoji. |
... 30.1.2010 16:07Re: Jen si tak říkám... Samozřejmě že se čteností internetových lidovek (ani novinek) se nic nestalo, spousta lidí sice nadává, ale stejně to čtou dál. |
Bobík 29.1.2010 22:47nechci ohrožovat své příbuzné registrací nechci ohrožovat své příbuzné registrací - nejmenuji se totiž Josef Novák !!! |
emersonskej 29.1.2010 22:45e |
mapx 29.1.2010 22:22Optimalizace nákladů Dostat se přes IP na konkrétní počítač a jeho lokalizaci jde opravdu snadno, avšak stojí to nějaký čas. A čas, to jsou peníze. Blíží se volby a s nimi riziko odhalování "třídních nepřátel, revizionistů, reakčníků" atd. Takže databáze "nepřátel a uvědomělých" bude jako na dlani takřka bezplatně. Očista společnosti a její sjednocení pod praporem "dobra pro lid" je tak na spadnutí. Otázkou pro Neffa je, z hlediska jeho "vyššího principu mravního", zda se tak rozhodl on, nebo bylo rozhodnuto za něj. S ohledem na celou historii Psa to vypadá na druhou možnost. Pro uchování své cti by to měl alespoň sdělit a nehrát si ve stylu "Pravdy&Lásky" farizejskými argumenty proti anonymitě diskutujících. |
Magda z Č.Budějovic 29.1.2010 22:06Diskuse pro registrované a marketingově zpracované Vážený pane Hrdličko, nemám nic proti odstranění anonymity u diskusí, co mi vadí je tento text, který je třeba odsouhlasit při registraci: 6. Poskytnutím údajů k registraci návštěvník souhlasí s tím, aby MAFRA, a. s., ve smyslu § 4 písm. e) zákona č. 101/2000 Sb., jím poskytnuté údaje zpracovávala, a to za účelem jejich interního využití, jakož i pro marketingové účely své vlastní a/nebo osob, s nimiž tvoří holding. Nemám zájem poskytovat svou adresu a další údaje pro marketingové účely. Bez tohoto souhlasu však není registrace možná. No toho se účastnit nebudu. |
68 29.1.2010 22:24Re: Diskuse pro registrované a marketingově zpracované Jste vůči panu Hrdličkovi zbytečně ohleduplná. Je teprve leden. |
Hm 29.1.2010 22:39Re: Diskuse pro registrované a marketingově zpracované Musi byt ohleduplna protoze kdyby ji pan Hrdlicka vyhmatl a ona potrebovala nejakou jeho pomoc, kdovi co by se mohlo stat. Jsou prece oba z Budejovic. Takze musi diskutovat jako registrovana ackoliv neni. :)) Nedivim se tomu. |
Vodička-sapér 29.1.2010 23:14Re: Diskuse pro registrované a marketingově zpracované Magda z Budějic: " Pane autore doktore Hrdličko, víc než plně plně s Vámi souhlasím , já jsem u Vás stálá a registrovaná pacientka Magda. Magda, vzpomeňťe si prosím a mám ji takovou černou, prostě takovou, jako buchtu makovou!" |
Jakub S. 29.1.2010 23:19Re: Diskuse pro registrované a marketingově zpracované Ale no tak! Nejsme v zákopech, sapére! |
Hm 30.1.2010 0:46Re: Diskuse pro registrované a marketingově zpracované Sapere, no tak, pletete si sexuologa s gynekologem ! |
Jiri Hovorka 30.1.2010 2:06Re: Diskuse pro registrované a marketingově zpracované Moje řeč. |
Donilar 29.1.2010 21:56... ...Tento server dodržuje právní předpisy o ochraně osobních údajů. :-))))... |
V 30.1.2010 9:08Re: ... ty podmninky tam dali, protoze chteji odradit registrace, nechteji zadnou diskuzi, jen si na ni hrat, asi jako kdyz se plnival plan na 110% |
Václav 29.1.2010 21:34Nějaký pán, Tuším Orwel se jmenoval, demokracii, která právě nastává celkem pravdivě popsal a předpověděl, název knihy si již nepamatuji přesně, proto ho neuvádím a já hlupák si myslel, že píše o rozvinutém socialismu. Načasování a rudá barva poněkud připomíná Vítězný únor, což je poněkud trudná představa. Neměl bych nic proti registraci, pokud by vydavatel NP nesměl dále používat v žádném případě data dikutujícího, bez jeho písemného souhlasu. Otom je demokracie. Pokud by chtěl data použít, musel by si vyžádat souhlas diskutujícího a vysvětlit srozumitelnou formou proč, pro koho, co tím sleduje, zda neutrpí jakou koliv újmu, jak je požije, s kým je použije, atd. V USA je něco podobného nepředstavitelné, prostě proto, že to odporuje ústavě USA. Otom to je. Václav. PS Projde mě tento nikoliv vulgární a sprostý příspěvek? |
68 29.1.2010 22:19Re: Nějaký pán, Tak přece prošel. |
Jindra 30.1.2010 0:00Re: Nějaký pán, Husein Bubak Obama te z te naivity, co je a neni v Americe mozne, vyleci. Kazda ustava, smlouva ci listina je koneckoncu jen car papiru... |
Hm 30.1.2010 0:49Re: Nějaký pán, Dokud na ni nedoplatite... |
Vlado Z 29.1.2010 21:18realita Za prvé - nemám tak kritický názor k zdejším diskusím - naopak, často jsou v příspěvcích zajímavé doplňující informace. Emotivní výlevy přeskakuji. Dakže se ohrazuji proti opakované dehonestaci zdejších přispěvatelů pisateli článků.(ty reakce typu:"První!!" si autor asi plete s Reflexem) Za druhé - jak ukazuje případ Lidovek.cz, systém registrace nevede ke zkulturnění a zvěcnění diskusí, ale k jejich praktickému zániku, přičemž ti, kteří zůstali, nediskutují o nic věcněji ani kvalitněji pod svými jmény, jako předtím pod přezdívkami. O zlepšení kvality diskusí nemůže být řeč. Za třetí - vzhledem k této zkušenosti a k faktu, že MAFRA hodlá takto získané údaje v rámci svého holdingu dále komerčně využívat, je skutečným záměrem vydavatele nejspíš snaha na diskusích nějak vydělat, protože současná forma nevynáší. Má k tomu právo, ale ať mne nedráždí farizejskými prohlášeními o skvalitňování diskusí, když reálný záměr je jiný. |
Ladislav N :-))) 29.1.2010 21:28Re: realita Pěkně shrnuto. "Za vším hledej peníze!" Chcípnul (neviditelný) PES... |
68 29.1.2010 22:28Re: realita A ž e n u ! Ach jo. |
Selim 29.1.2010 21:45Re: realita Máte pravdu, bude škoda těch anonymních diskuzí. Ukazují cestu do našich českých duší. A tou by se neměli zaobírat pouze psychiatři. Když čtu dnes diskuze v Lidovkách, je to jen takové jalové mlácení prázdné slámy. |
68 29.1.2010 22:33Re: realita To třeba pan Matelka bude slámu mlátit s "parou", který bude s citem oponovat. Nic sprostýho. |
68 29.1.2010 22:36Re: realita Tedy "Metelka", pochopitelně. (To už bych si po patnáctém nedovolil.) |