1.6.2024 | Svátek má Laura


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Facír 29.1.2010 14:02

MAFRA a.s.

konečně jestřáb na vás diskutéry

... 29.1.2010 14:09

Re: MAFRA a.s.

nejde o diskutéry, on je Pes takovej důlní kanár, víte co nastane, když chcípne důlní kanár?

I-Worm 29.1.2010 15:49

Re: MAFRA a.s.

vyluftuje se, a nasadí se novej kanár.

Hm 29.1.2010 19:14

Re: MAFRA a.s.

Jinej kanar a jini lide, protoze ti predtim chcipli s kanarem !

Jakub S. 29.1.2010 23:30

Re: MAFRA a.s.

Ježišmarja. No jo...

Ing. Opecard 29.1.2010 13:56

Po přečtení podmínek registrace mi nezbývá než konstatovat, že registrovat se může pouze debil...

Poskytnutím údajů k registraci návštěvník souhlasí s tím, aby MAFRA, a. s., ve smyslu § 4 písm. e) zákona č. 101/2000 Sb., jím poskytnuté údaje zpracovávala, a to za účelem jejich interního využití, jakož i pro marketingové účely své vlastní a/nebo osob, s nimiž tvoří holding.

Osobou, která tvoří holding - vám samozřejmě v době registrace neznámou - může být třeba generál Alojz Lorenc...

M. Zima 29.1.2010 14:01

To je jasné, ale

jak to, že s takovou sviňárnou Neff nejenom souhlasí, ale, že se jí účastní.  Jsou dvě možnosti, buďto na něho něco mají, nebo s NP udělal to samé, co s MF.

jan789 29.1.2010 14:17

Re: Po přečtení podmínek registrace mi nezbývá než konstatovat, že registrovat se může pouze debil...

já si navíc myslím, že strach ze spamu od MAFRY, je jenom o trochu menší stupeň naivity, než se domnívat, že registrace je potvrzením vašeho názoru. Ve skutečnosti se doba mění a je na místě být velmi ostražitý proti nástupu nějaké nové totalitní formy. Lidi, probuďte se, registrace na poštovní adresu má přece jedný smysl - vrátit do společosti strach o svou bezpečnost. Ony se pak líp prosazují určité zákony a koncipují globální tunely typu GO, chřipky atd.

I-Worm 29.1.2010 15:55

Re: Po přečtení podmínek registrace mi nezbývá než konstatovat, že registrovat se může pouze debil...

MAFRA nebude posílat spam, bude poskytovat databázi adres s názorovými profily jejich vlastníků. Já to zažil s bankovním účtem, měl jsem tam trochu více peněz - v tu ránu mi začaly chodit nabídky na zkušební jízdu automobilem, nebo do kursu hraní na burze. Prej moje telefoní číslo mají z databáze. Peníze jsem investoval - a konec nabídek.

V 30.1.2010 10:19

Re: Po přečtení podmínek registrace mi nezbývá než konstatovat, že registrovat se může pouze debil...

aha, tak proto jsem vcera mel telefon od nejake slovensky mluvici zenske, ktera mumlala neco o databazi a nabidce modniho casopisu a udavala jmeno me matky, ktere je pres osmdesat let, coz jsem ji rekl a odporoucela se, podotykam ze zadnou registraci neprovadim, ale i tak je tohle ukazkou jak to chodi. MAFRA samozrejme se toho chytla jako zlateho dolu a jen dela, co ted leti... nejspis to za cas vsichni pocitime, databaze z uradu jsou vyprodany nebo ukradeny, policajt klidne proda policejni databazi, jako kdybych to videl a vubec bych se nedivil, kdyby to tak normalne uz dlouho chodilo. Pamatuju v devadesatych letech, kdyz se internet teprve rozjdizdel, ze lidi si nechavali vypalovat na CD/DVD za par stovek stahnute piratske programy od policajtu na sluzebnich pocitacich... pod lampou byva tma

Pavel 29.1.2010 13:56

co je na tom špatného?

"Shrnuto a podtrženo – pokud bude napříště podmínkou vstupu do diskuze pod články v NP registrace přispěvatele, v žádném případě to nemohu vnímat, jako omezování svobody slova. Jde pouze o to, že případní diskutující svou registrací pouze potvrdí, že za svými názory stojí a že se pod ně dokáží podepsat. Nechápu, co je na tom špatného. "

Pokud,pane doktore,opravdu nechápete,co je špatného na tom,že Mafra a.s.hodlá pod záminkou registrace diskutujících získat databázi osobních údajů ke komerčnímu využití a to nátlakem (nadáš soukromou adresu na mé kšefty-nemáš právo diskutovat!),tak jste na tom s chápavostí dost špatně.Ostatně soudím,že podmínky registrace jsou v rozporu s "dobrýmy mravy".Nechce se mi věřit,že by váš výrok "registrací pouze potvrdí, že za svými názory stojí a že se pod ně dokáží podepsat"byl záměrnou lží

3směsi 29.1.2010 13:53

Kdybych

se zaregistrovala, nemám to v úmyslu, jen prostě takový dotaz - kromě těch větších nebezpečí, jako například moje jméno a adresa v seznamu lidí s určitým názorem (např. seznamy Židů, nebo jen taková maličkost, jakože za komunistů jsem byla označena jako "podvratný živel"a díky tomu studium dětí v prachu, atd.) existuje i maličké nebezpečí, jako třeba stonásobné množství spamů...Vy tedy víte pane autore bezpečně, že NIC a NIKDY nehrozí. Obdivuji Vaši jistotu.

jan789 29.1.2010 13:45

Na čí straně, hrome, jste?

Vy jste pane autore, vůbec nepochopil půvab té zcela nové instituce, kterou je virtuální identita. Je to skvělá vymoženost, která odděluje váš nik od vaší otylé fyzické existence na neprestižní poštovní adrese U hřbitova 13, a umožňuje vám vymodelovat svou osobnost ve virtuálním světě tak, jak chcete. A taktéž jí obdařit charakterem, důvěryhodností nebo nihilistickým nábojem, vybudovat si svůj nový styl, třeba opačný vůči tomu občanskému. A tento báječný vynález se teď někdo snaží potírat. Nějaké temné proudy mají zájem, aby se každý z nás zase bál, že když řekne svůj názor na místního gaunera-politika, agrázla-podnikatele, tak riskuje, že si druhý den bude někdo z černého auta fotit jeho děti, jak jdou do školy. Vy nám chcete garantovat, že k něčemu takovému nikdy nedojde? Nebo nám chcete říct, že se nemáme vyjadřovat tak, aby se na nás nějaký gangster zlobil? Říká vám něco arogance moci? Myslíte, že není správné se proti ní bránit? Na čí straně, hrome, jste?

Jakub S. 29.1.2010 13:52

Re: Na čí straně, hrome, jste?

Ale nesporně na té dobré, naší. Jenom... viz můj teď naťuknutý příspěveček níž. Dg.

občan 29.1.2010 13:23

Jaké máte zkušenosti s registracemi ?

Mohu říci, že během několikaletého rozkoukávání se na internetu a prvotního opojení z lecčehos se mnozí z naší rodiny i mnohokrát zaregistrovali. Světe, div se, pod svým jménem, mejlem a adresou. Moje zkušenost je, že registrace je prodána a zneužita VŽDY !!! Nee, že bychom měli, co tajit, ale i kdyby..Ale zahlcené schránky a telefonáty o kravinách za to nestojí.

Jakub S. 29.1.2010 13:45

Re: Jaké máte zkušenosti s registracemi ?

Tak, doktore naivní. Tady to čtete. i za mne.

dedo 29.1.2010 13:20

Dekuji vsem inteligentnim diskuterum

Dekuji vsem inteligentnim diskuterum, kteri odmitaji registraci a tudiz si uz od nich nic neprectu. Tem co registraci zkousnou dekuji predem za dalsi prispevky. Aniz bych byl nutne inteligentni, nebudu mezi nimi.

Adios.

Jiřina 29.1.2010 13:16

Osobní údaje

Pane Hrdličko, Vaše úvaha je zajisté upřímná, myšlena poctivě, vyjadřuje názor mladého člověka bez negativních zkušeností s problematikou, o které píšete. Jsou zde na diskuzi a v životě ovšem také lidé, kteří byli za svou identitu těžce trestáni. Jméno někdy znamenalo i jistou smrt....Nedivte se, že po těch zkušenostech jsou jim veškeré evidence osobních údajů velmi podezřelé.....Nechtějí nosit na kabátě jakékoli označení, ani ne třeba placku s označením diskutéra NP. Dříve platilo pořekadlo " jména hloupých na všech sloupích" a mělo jistě své opodstatnění.

JC 29.1.2010 13:11

Bohužel lze též předpokládat,

že zpět do činné služby budou povoláni zkušení tvůrci takových těch seznamů osob, momentálnímu režimu příliš nenakloněných. Proč jim tedy usnadňovat jejich "záslužnou" práci?

dedo 29.1.2010 13:10

Povinna registrace je ke skode Psa

Anonymita umoznuje prezentovat nazory insideru, kteri jinak nez anonymne nic nesdeli. Anonymita umoznuje davat k uvaze publiku nazory na "citliva" temata bez obav z toho, ze si je s autorem spoji treba jeho maminka. Anonymne se ve skutecnosti voli ve volbach - proto, aby byla volba svobodna bez obav z natlaku nebo pomsty. Atd.

Jinak pro naivy: anonymni oznameni jsou i dnes policii, financaky a jinymi proverovany. Reknu Vam jak se to dela: podepisete pod udani sveho souseda nebo neexistujici osobu...

Kolumbo 29.1.2010 13:04

Jenže časy se mění

a postupně se začíná za politicky nekorektní názory opět policejně šikanovat, teatrálně zatýkat a zase propouštět, dělat domovní prohlídky a i jinak šaškovat. Ale pouze na jednu stranu - na jedny blbečky nasadí techniku, budou šmírovat aby někdo doma ve sklepě nepronesl slovo hajl neb nepočítal do 88, zatímco komsomolci nebezpeční nejsou, Che je báječný mladý muž se zářícíma očima co chtěl jen nový svět plný Dobra, shromáždění strejců prohýbajících se pod tíží pavéz LM ametálů s leniny nikomu nevadí, i když řečníci vykřikují své bludy naprosto veřejně. Ano, bolševik se vrací v jiném kabátě, běžný člověk si musí znovu začít dávat pozor. Ono v r. 1925 to taky vypadalo, že nechat se registrovat coby Žid neznamená žádné nebezpečí a ajta! O pár let později se totéž projevilo jako fatální chyba v úsudku.

Jakub S. 29.1.2010 13:51

Times are a-changing, doctor...

Jiřino, Dedo, Kolumbo a ostatní - jsme na jedné lodi. U mne o tom ostatně netřeba pochybovat. Je to věc rozhledu, soudnosti, (více)generačních zkušeností. Doktore: máte-li mezi kolegy - přáteli psychologa, naschvál, potvrdí-li vám mou předběžnou nezaručenou diagnózu: naivitas magna... Mějte se, autore.

drak 29.1.2010 13:01

Já se za své názory nestydím

Já se za své názory nestydím, nemám problém přihlásit se k tomu, co říkám, či podepsat se pod tím, co napíši. Pročítaje diskuse na Neviditelném Psovi (dále jen NP) jsem také často docházel k názoru, že hrubostí a chorobného blábolu je tam o dost více, nežli by bylo únosné a milé. Některé potenciální nové čtenáře to mohlo dokonce i odpuzovat a snižovat to celkovou úroveň NP jako média. Chápu tedy vlastníka serveru, že mohl mít nutkání s tím něco dělat.

NP je určitý virtuální prostor, který má svého vlastníka, ten vlastník má právo naložit se svým prostorem tak, jak on uzná za vhodné a pustí-li do něj návštěvy, tedy diskutující, má rovněž právo určit jim nějaká pravidla chování během oněch návštěv. Návštěvník to buď vezme na vědomí, a přizpůsobí se pravidlům, nebo využije svého práva a návštěvu si odpustí.

Jsme-li u těch pravidel, tak registrujíce se vyjadřujete i souhlas s pravidly registrace, mě se v bodě 3 těchto pravidel nelíbí slova: "MAFRA, a. s., si vyhrazuje právo kdykoli v budoucnu vyžadovat poskytnutí i dalších údajů a bez jejich sdělení si vyhrazuje právo dosavadní registraci zrušit.", a v bodě 6 tato: "Poskytnutím údajů k registraci návštěvník souhlasí s tím, aby MAFRA, a. s., ve smyslu § 4 písm. e) zákona č. 101/2000 Sb., jím poskytnuté údaje zpracovávala, a to za účelem jejich interního využití, jakož i pro marketingové účely své vlastní a/nebo osob, s nimiž tvoří holding." Řekl bych, že zásah do práv a soukromí diskutujícího je značný a došel jsem tedy k závěru, že za stávajících podmínek se registrovat nebudu.

Protože se drtivá většina vyloženě odporných příspěvků projevovala podobně jako SPAM, domnívám se, že by s nimi šlo nakládat podobně jako se SPAMem, tedy nasadit na jejich filtraci software využívající bayesiánské statistické metody a který by ty nežádoucí poměrně spolehlivě odfiltroval. Domnívám se, že takové řešení by bylo mnohem elegantnější, nežli vytvářet databázi diskutujících a vystavovat se navíc případnému riziku jejího zneužití.

V 29.1.2010 12:57

tady nejde o nejakou svobodu slova

protoze kdyz na to prijde, nemusi pan Neff umoznovat jakoukoli diskuzi a kdo chce diskutovat, at si jde jinam, kde to nekdo povoluje. Svoboda by byla ohrozena jedine kdyby stat takove diskuze zakazal, ale soukrome servery si to mohou na svych strankach zakazat, je-li libo.

Tady ale jde o neco jineho, o moznost slyset hlas lidu, bez omezeni. Jak je jednou registrace, tak se ztrati prave ta moznost nahlednout, jaky je vlastne ten nas lid, alespon tedy ten vzorek, ktery je technicky na urcite vysi, a v tom je obrovska hodnota a to zvlast pro ty z diskuteru, kteri jsou dospeli nejen fyzicky, ale hlavne dusevne.

Mam vazne pochyby o vasi dospelosti podle vaseho uvedeno nahledu na diskuze zde na NP. Je vasi chybou, kdyz utekle diskuzni vlakna bud nepreskocite, nebo kdyz uz jste v nich zucasteny, tak ze nedokazete svou dospelost vracenim vlakna na puvodni namet a odolanim hazeni bahna nazpet, ci naslednym zavrzenim diskuzi jako takovych. To je reakce nedospeleho cloveka.

Pod uvodniky pana Neffa se typicky vzdy vede takova hospodska rec mezi znamymi stamgasty a je normalni, ze se po par hodinach uz nevede rec na namet uvodniku ani nahodou, ale to je normalni. Pod dalsimi clanky se temer vzdy najde nejaka zajimava diskuze a kdyz je tam nejaky povl, tak ten dospely clovek (lepsi vyraz je anglicke 'mature') proste ignoruje a prejde ho bez poznamek. Navic moje zkusenost je, ze vazni diskuteri jsou malokdy napadani povlem. Jestlize se vam to prihazi casto, jste si tim sam vinen, protoze jste si to sam zpusobil. Bud tim, ze jste oplacel stejne stejnym, anebo ze nechapete ze tady jde o dani sveho nazoru do placu a ten kdo na nej hloupe zareaguje neni vubec dulezity, kdyz uz tak to mate videt jako prilezitost se dale 'vysvetlit' a to delate hlavne pro ostatni ctenare, kteri treba nezareaguji, ale prectou si vas nazor a to ma svuj dopad a jestlize si tohle neuvedomujete, pak je to jen dalsi potvrzeni vasi dusevni nedospelosti.

Osobne kdyz vidim nazor diskutera se kterym souhlasim, ta

V 29.1.2010 12:59

Dokonceni: tady nejde o nejakou svobodu slova

... Osobne kdyz vidim nazor diskutera se kterym souhlasim, tak ho podporim i treba jen podekovanim, ale mnohdy je toho vic a clovek nema zas tolik casu a tak se muze nekterym zdat, ze je to marnost nad marnost neco psat do te diskuze, ale v tom je prave ten rozdil mezi dusevne dospelymi a jen fyzicky dospelymi jedinci.

Tady jsou navic ty nehorazne podminky registrace od spol. MAFRA a pan Neff by se mel z hloubi duse stydet, ze na takove podminky pristoupil (ale on se stydet nebude, natolik on neni na vysi aby se stydel).

Jakub S. 29.1.2010 13:57

Re: Dokonceni: tady nejde o nejakou svobodu slova

- už měsíc si naivně říkám... eslipak se aspoň občas ve skrytu duše zastydí - ? Do prázdna. Nic. Zapadne to, vše. Cokoliv. Bez odezvy. Jako bychom byli vosk. Nebo teď trochu neví kudy kam? (Vidíte, že mu pořád podávám ruku... do prázdna.)

Ludva 29.1.2010 12:54

Vidím to opačně

Článek čtu jen zběžně, zajímavější je diskuze. Leckdy fundovanější než článek. Občas i vulgární příspěvek bývá velice racionální. Anonymní diskuze je bližší metodě brainstormigu - člověk nepřemýšlí a vypálí názor - někdy hloupý, ale občas výborný. Kdo hledá najde.

V 29.1.2010 13:01

Re: Vidím to opačně

taky muj nazor, diky

JC 29.1.2010 12:48

Pan doktor má přece možnost zaregistrovat se

A přispívat do diskuse. Jde jen o to, jestli bude s KÝM diskutovat. On si každý móc dobře rozmyslí, jestli dá svá osobní data k dispozici bůhvíkomu.

Kromě toho panu doktorovi doporučuji zjistit si předem oficiální stanovisko strany (která je právě u moci) k diskutované problematice. Ona by se totiž prezentace protichůdného názoru se jménem a adresou mohla autorovi příspěvku vymstít.  A to docela dost :-((( 

VL 29.1.2010 12:58

Re: Pan doktor má přece možnost zaregistrovat se

Nejenom strany, která je u moci, ale také té, která bude u moci pravděpodobně po příštích volbách. Jak dlouho se do dotazníků uváděl postoj k událostem v srpnu 1968 a činnost a pracovní zařazení rodičů před rokem 1948  :-*( .