30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Baba Jaga 21.10.2008 17:43

Re: No,

no vidíte. já jsem to nájemkyni nabídla, že stavebně oddělíme jednu místnost ze 65 metrového bytu. Slíbila a když jsme to chtěli realizovat, řekla, že by neměla kam dát skříně. A že chce 400 000,-. No, dnes bydlí ve 30 metrech i se sklepem, nedostala nic, platí víc, než u nás a je ráda, že mě nevidí. Jo,jo to jsou pak ty konce.

milan007 21.10.2008 11:52

vžený pane

:-D Diskuzi jsem neviděl, ale Vaše názory na povinnsot soukromých majitelů dotovat sociální politiku státu mě přesvědčují, že si neurvalé zacházení zasloužíte. Nakonec jste si mohl zvyknout , u Vás v ČSSD je hulvátství a agresivní chování v podstatě normou.

Ladislav N 21.10.2008 11:58

Máte slovo 15. 10. 2008 ČT1 - Nájemní bydlení (archiv ČT)

Na pořad je možno se kdykoli znovu podívat zde:

Máte slovo 15. 10. 2008 ČT1 - Nájemní bydlení (archiv ČT)

milan007 21.10.2008 12:52

Re: Máte slovo 15. 10. 2008 ČT1 - Nájemní bydlení (archiv ČT)

díky za odkaz

vládík 21.10.2008 11:28

Je vidět, že jste již dlouho mimo mísu, neboť

1. Nevědět, že pořad Jílkové v ČT je nepovedenou parodií na Kotel znamená, že jste zcela out. Ostatně nevědět, že pořady ČT jsou již několik let pod úrovní pořadů kterékoliv komerční stanice v Čechách je neskutečná neznalost.

2. Tvářit se, že nevíte, že zákon o zvyšování nájemného je zákonem ČSSD, že tedy již ČSSD zřejmě nevěděla co s tím vás usvědčuje, že myslíte, že jsme blbci (jak si ostatně myslel i bolševik).

3. Myslet si, že existuje v tomto státě někdo, do neví, že využíváte nájmu bytu s regulovaným nájemným k vlastnímu obohacení je důkazem senility.

honzak 21.10.2008 12:26

Re: Je vidět, že jste již dlouho mimo mísu, neboť

"že využíváte nájmu bytu s regulovaným nájemným k vlastnímu obohacení je důkazem senility" - no já si myslím, že to je důkazem naprosto splachovací povahy toho hlodavce. Senilní on nebude, jen pěkná swině.

vládík 21.10.2008 15:22

Re: Je vidět, že jste již dlouho mimo mísu, neboť

Ne, ne. Tou senilitou je způsobeno, že si myslí, že jeho vyžírkovství není známo.

Vlado 21.10.2008 11:12

pane Křečku......

Vy, který nemáte ani trochu morálního kreditu pro to co hlásáte už jste dojel i u svých soukmenovců, ani ti už Vás neslyší.

Jak Vy můžete bydlet v bytě s regulovaným nájemným s takovými příjmy jaké máte. Nikdo Vás nenutí se odstěhovat, ale vy jste pěkný příklad asociálního jednání. Pokud bydlíte v městském bytě, tak jste měl své obci již dávno poskytovat každoročně dar na dorovnání, který by měl být ve výši rozdílu tržního a regulovaného nájemného. Pokud bydlíte a parazitujete na nějakém privátním vlastníku, tak jste již dávno mohl uzavřít smlouvu na tržní nájemné. A neztratil, tak kredit pro obhajobu opravdových sociálních případů. Troufnu si tvrdit, že Vás takových vychcálků s Vašimi příjmy je většina, ale pro svou obhajobu se schováváte za ty, kteří opravdu potřebují pomoc.

I-Worm 21.10.2008 11:14

Re: pane Křečku......

rovnou daň Křeček jistě uvítal...

milan007 21.10.2008 11:28

Re: pane Křečku......

R^R^

Baba Jaga 21.10.2008 12:36

Re: pane Křečku......

Pan křeček nemusí poskytovat žádné dary. Stačilo by zajít na obec, bydlí v obecním, s návrhem na dohodu, že bude platit nájemné v místě obvyklé. dohoda má podle zákona přednost. Ale na to on neslyší, třebaže  mu to v každé diskusi vnucuji. A´t si bydlí v bytě, kde jak udává, žije 60 let, už by si, dědek, špatně zvykal.

Jan Kočí 21.10.2008 13:22

Re: pane Křečku......

Vy znáte někoho kdo bydleí v podobných ybtech jako Křeček, který to dělá - podílá dary na obec?

Baba Jaga 21.10.2008 14:00

Re: pane Křečku......

Ano,znám, několik. Mají dohodu, že budou platit nájemné v místě obvyklé.a nejsou to poslanci a advokáti.

Jiří 21.10.2008 11:11

Proboha nechte už toho

Vážený pane Křečku,

po každém Vašem článku, Vás prosím, abyste už toho nechal! To máte  v sobě tak málo sebereflexe, že neslyšíte, nečtete, nechápete co Vám účastníci kterékoliv debaty (a tedy i té v TV) sdělují? Asi ano! Nerad používám ošklivá slova, ale ve Vašem případě mně k posouzení Vašich postojů nenapadá nic jiného, než že je to Vaše péče  o vlastní "koryto" a jeho udržení za každou cenu.

Pešek 21.10.2008 11:29

Re: Proboha nechte už toho

I jen ho Jiří nechte publikovat a diskutovat. On si tím činí medvědí službu, odkopává se coby rádobyodborník a na příští kandidátce nebude. Jeho by totiž kandidoval jenom "politicky naprosto stupidní člověk" řečeno s jeho přítelem Paroubkem. A čím víc toho nablekotá, tím líp pro občanstvo obecně.

Iva 21.10.2008 10:45

Pane Křečku,

nejste trochu závistivý nestyda? 

I-Worm 21.10.2008 11:06

proč by záviděl ?

bydlí v regulovaným. Von by, chudák jeden, tržní nájem ze svého platu neutáhl!

Johan 21.10.2008 10:35

Milý

Milý bratře Křečku, 8 let jste spravovali věci veřejné a chystáte se k tomu opět . Ale  on totiž rozhovor s vámi je jako diskuze s kamennými MOA na Velikonočním ostrově. Krom regulace na cizí účet nejste schopni udělat ABSOLUTNĚ nic. Města byla vedena k dokonalému výprodeji obecních bytů, aby měla na jiné municipální aktivity. Kam se orientovaly daňové příjmy a příjmy z privatizace a proč rostl dramaticky dluh pod prstíky vašeho kolegy Sobotky, byste měl vědět . Jaký podnět jste dali, aby bylo konkurenční prostředí majitelům domů????  Vaše sociální ideologie je horší té jánošíkovské. Paní Jílkovou nemohu poslouchat ani 30 vteřin už odnepaměti KOTLE. Její projev považuji za nevyvážený a tak trochu patologický od samého počátku její práce v ČT. Ovšem někteří milují deviaci...Neměl jste tam chodit a raději vymýšlet jak lidem v nouzi pomoci jinak, než svalováním odpovědnosti na jiné....Ale to ČSSD většinou neumí.....

Olda 21.10.2008 11:52

Re: Milý

Pana Křečka rozhodně nikdo dlouho k účasti na diskusi přemlouvat nemusel. Rád se chodí předvádět kamkoliv ho pozvou, tak jako všichni socani. Když je nikam nepozvou svolají vlastní tiskovou konferenci

Honza B 21.10.2008 10:35

Ten porad byl moc zajimavy

Nahodou jsem ten porad videl a jsem moc rad. Ani se nedivim, ze se panu Kreckovi nelibil a ze je nastvany na pi. Jilkovou. Zaznely tam totiz takove osklive dotazy, jako proc on, ktery ma nadprumerny prijem a to jeste z nasich dani bydli v levnem byte a jini, kteri jsou prijmove mnohem nize musi platit vyssi najemne. To se panu poslanci moc nelibilo.

Taky tam zaznelo treba to, ze o ty socialne slabe by se mel postarat stat, kteremu platili cely zivot dane a ne majitel domu.   A taky treba to, proc jedna skupina lidi mela a ma jakesi privilegium dane tim, ze jim kdysi nekdo 'pridelil' byt a zbytek spolecnosti to privilegium nema.

Ladislav N 21.10.2008 11:03

Re: Máte slovo 15. 10. 2008 ČT1 - Nájemní bydlení (archiv ČT)

Na pořad je možno se kdykoli znovu podívat zde:

Máte slovo 15. 10. 2008 ČT1 - Nájemní bydlení (archiv ČT)

Klokan03 21.10.2008 10:02

To není jen o výši nájmu.

Pomineme-li úplně osamělé důchodce, zjistíme, že většina důchodců drží byty pro své příbuzné a ti by se tedy měli na nákladech podílet. Až zrušíte převod užívacího práva, můžete nechat důchodkyni v bytě dožít s příspěvkem na nájem od státu - nic proti tomu. Teď je ale situace taková, že 70ti letá důchodkyně "přihlásí" k sobě do bytu dvacetiletou vnučku a majitel domu má na krku vyživovací povinnost po několik generací.

Kocour Mikeš 21.10.2008 9:46

Pan Křeček mate veřejnost

Jen bych poznamenal, že Ti důchodci, bydlící v bytech s regulovaným nájemným, v nich bydleli i desetiletí předtím, takže, narozdíl od ostatních, si mohli díky nízkým nákladům na bydlení něco přišetřit a koupit si byty vlastní. Pak by ovšem zjistili, co všechno ta legrace stojí.

Aještě maličkost.

Pan Křeček, tento bojovník za šťastné blaho chudých a bohatých, už by měl pomalu změnit téma... je to nuda.

a 21.10.2008 9:58

Re: Pan Křeček mate veřejnost

a co kdyby změnili téma ti bojovníci za šťastnou bohatou budoucnost zdravých a bohatých :-/

Jura Jurax 21.10.2008 12:03

Re: Pan Křeček mate veřejnost

Za šťastnou bohatou budoucnost zdravých a bohatých bojovníci typu soudruha Křečka nejsou; zdraví a bohatí se o svou šťastnou budoucnost starají sami a za své (a ještě skrze daně financují tu šťastnou budoucnost jiným, co si ji zajistit nedokážou). :-/

brblal 21.10.2008 9:29

slet

Je tu podzim a tak si tady udělalo modré ptactvo slet.Sice jejich pták letí doleva ale oni mají ultrapravicové názory.Ty králíkárny /podle Havla/ postavili komouši a přesto i tam stoupají nájmy nehorázně.Takovou špatnou bytovou politiku nedělal ani Áda za protektorátu,kdy bylo bytů z důvodu bombardování ještě méně,nežli dnes.Páni domácí by z nájemníka stáhli kůži zaživa.O modrá zastupitelstva využívají nelítostně maximální povolenou hranici zvýšení do poslední desetinky procenta,zcela bezcitně.

Pešek 21.10.2008 10:14

Re: slet

Brblale, srovnáváte nesrovnatelné. Kolik bytů za toho vámi zmiňovaného Ády mělo teplou vodu a splachovací záchod? Jaká byla hustota obydlení 1m2 bytu v protentokrátu a jaké byly nároky na bydlení tehdy a dnes? Nechte se zaměstnat na bytovém odboru a sledujte chvilku ekonomiku nájemních bytů! Žádná firma vám neopraví za hubičku střechu, stoupačky, plášť budovy, topení etc....   Plkáte a nevíte o čem! Zrovna jako tenkrát Havel s těmi králíkárnami!

Pešek 21.10.2008 10:18

Re: slet

A ještě jedno, zastupitelstvo jedno jaké barvy, zastupuje všechny občany a tedy nesmí (no, nemělo by) zvýhodňovat jednu skupinu a to ještě tu menšinovou na úkor obecního rozpočtu, tedy až nájemné bude nejméně ve výši nákladů na bydlení ( a to včetně odpisů!!!) teprve to bude v pořádku.

Jura Jurax 21.10.2008 12:12

Re: slet

jojo, ale tohle se nerado slyší, to je tak nehumánní, ba až nelidské, aby si lidi platili náklady na bydlení sami za sebe a ze svého ... no není to přímo vykořisťování člověka člověkem? Nebo naopak člověkem člověka?

:-/;-)

Johan 21.10.2008 10:48

Re: slet

Konečně spadl z pomeranče zářivý plod. Nová zastupitelstva to všechno změní a podobně jako Mr Zeman zařídí desetileté platební prázdniny. Mezitím nastane jaro a paneláky rozkvetou rudými růžemi a z balkónu zavějí oranžové šály do rytmu internacionály, jak ji přinese vánek východní, při kterém, jak známo, neprší a slunce září jako zlatý kotouč štěstí... A pan Gross prodá svou nemovitost na Floridě a na Barrandově postaví útulné řadové domky pro seniory,  a bude jim dělat právního zástupce v nezbytných případech zdarma. A bude ráj. A modří ptáci budou koukat a koukat, jak je to jednoduché, viď , milý Watsone......