30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Emil XX 21.10.2008 22:38

Re: Jeden dotaz pro Vás - co říkáte výsledku krajských voleb

To jako si mysleli, že s tím teď něco udělá Paroubek???

vládík 21.10.2008 15:29

Re: Pane Krecku

Jaké náklady (včetně odpisů) uvažujete u bytu (řekněme) 70 m2 (velikost jako běžné panelákové 3+1). Popište je. A srovnejte s nájemným. Až to bude mít spočteno, můžete něco tvrdit.

PS: Když tak moc vydělávají, jistě pro vás bude lacinější koupit si vlastní bydlení (splátka dlouhodobé hypotéky na byt za 2 mil.  /tj. cca 50÷55 m2/ se 100% půjčkou bude kolem 12 tis./měs. + údržba + úklid + pojištění+ atd.)

vládík 21.10.2008 15:30

Re: Pane Krecku

Jo: co je "sociální bydlení"? A pokud bude laciné - kdo ho zaplatí? Ti, kdo nebydlí "sociálně".

Důchodce 21.10.2008 16:10

Re: Pane Krecku

N A  V E N K O V  jako já. Je zde mnoho volných bytů a zdravý vzduch.Uvítáme i pana Křečka,ať nás povzbudí.

Stredocech 21.10.2008 17:22

Re: Pane Krecku

"Do toho nepočítám to,že musím mít auto,abych zde nezahynul."

To je ale jeden z problémů.

Protože důchodci, kteří nejsou již schopni řídit auto na venkově "zahynou," protože příbuzní, pokud je mají, jsou moc daleko.

Lion 21.10.2008 19:13

Re: Pane Krecku

Tak to by podle Vás měli šmahem zrušit veškeré sociální dávky, protože to jsou v podstatě pouze subvence ČEZU, plynařům, vodárnám, lékařům, pekařům, řezníkům, ... Opravdu duchaplná interpretace ;-D;-D;-D

Ladislav N 21.10.2008 14:39

Máte slovo 15. 10. 2008 ČT1 - Nájemní bydlení (archiv ČT)

Na pořad se se kdykoli můžete podívat zde:

Máte slovo 15. 10. 2008 ČT1 - Nájemní bydlení (archiv ČT)

Malý Aston 21.10.2008 14:39

Nevím co na tom pořadu bylo špatného!

Občan má vždy několik možností a to platilo i za vlády komoušů.Někdo si domeček postavil,druhý si koupil družstevní byt a někteří jedinci dokonce museli odpracovat stovky hodin při stavbě tohoto družstevního bytu.A na tyto snaživce čučeli z oken bytů a domů nájemních jiní občané,kteří si tyto byty ani nepostavili ani nazaplatili ale tyto domy komouši prostě vlastníkům ukradli aby je dali své lůze.Proč se někdo v rámci diskuze neoptal té starší paní doktorky co dělala když byla mladá že se o bydlení nepostarala.I ten debil Křeček bydlí v cizím bytě za regulované nájemné. Ptá se někdo těch co bydlí v družtevních bytech zda na to mají? Neptá. Normální vyčuranost občanů kteří nejsou schopni udělat něco pro řešení své situace a pořád jen natahují ruce.Stát se má o nemohoucí postarat o tom není pochybností ale až pomohou děti,rodina a jasně se prokáže zda nev¨lastní ticho chudáčkové chaty,auta,šperky a zda nedrží své byty pro své hodné děti.:-D

Jan K. 21.10.2008 15:26

Re: Nevím co na tom pořadu bylo špatného!

Ničemu nerozumíš. Vlatníci a družstevníci mají něco ve vlastnictví, nájemce nevlastní nic.

vládík 21.10.2008 15:37

Re: Nevím co na tom pořadu bylo špatného!

Pravda, pravda. Ale vlastníkovi (toho domu, ve kterém je nájemce) profit z vlastnictví uhradit nechce. Tomu zase nerozumíte vy. Ano - vlastníci bytů mají byt ve vlastnictví. Jejich užitek: bydlí.  Vlastník nájemního bytu má také byt ve vlastnictví. Jejich užitkem by měl být zisk (nebo proč myslíte, že ten dům stavěli (oni nebo jejich rodiče) či kupovali. Vše, co vlastníme vlastníme proto, že z toho máme prospěch (i kdyby to byla jen radost).

Takže pokud se vám nelíbí, že má mít majitel bytu zisk, kupte si vlastní. Ať víte, co znamená vlastnit.

Důchodce 21.10.2008 16:30

Re: Nevím co na tom pořadu bylo špatného!

Věřili,že komunismus je tu na věky a že budou bydlet věčně za 100 Kčs měsíčně na věky.Jedinou starostí bylo,jak a kdy zase do Bulharska.I já trávil všechny dovolené u moře-moře práce a postavil si dům."Nájemné "v něm přijde na 4500 Kč měsíčně,to jest polovina mého důchodu.Do toho nepočítám to,že musím mít auto,abych zde nezahynul.

Historik 21.10.2008 17:17

Absolutně žvaníte.

Ti lidé většinou v těch bytech už předtím bydleli nebo je dostali jako náhradu za jiné byty, které jim zbourali. Pak komunisté prohlásili ty byty za státní, a oni v nich bydleli dál. Komunisté jim platili malé platy, ale nájemné bylo nízké. Státní byt bylo nakonec śkoro nemožné dostat (kromě střední kategorie "zasloužilých"), ten se pouze dědil. Krátce po zavedení bytových družstev přestalo být snadné získat dokonce i družstevní byt.

A pak přišla sametová revoluce a situace nájemníků se ZCELA NAHODILE od základu změnila. Některé byty byly restituovány, a majitel chtěl tržní nájemné, a protože je neplatili, snažil se je vypudit. Některý majitel na to nakonec rezignoval a prodal byt s "věcným břemenem" regulavaných nájemníků za tomu odpovídající cenu nějakému spekulantovi. Jiná část státních bytů se stala obecními a ta se rozdělila na další tři skupiny. Část těchto bytů byla relativně levně odprodána nájmeníkům, ze kterých se stali vlastníci. Část jich zůstala ve vlastnictví obce, ale ta se primárně nesnaží nájemníky vypudit. A část byla prodána rovněž spekulantům s konexemi a dostala se tak do kategorie "bytů s majitelem."

U družstevních bytů jsou dnes dvě kategorie. Dílem vlastníci, kteří ten byt získali na základě zákona a dílem zůstala družstva. Jsou i baráky, kde vedle sebe žijí majitelé spolu s družstevníky.

A co s touto situací dost dobře nevím. Každopádně časem se řeší sama, ale majitelé nájemních nechtějí tak dlouho čekat.

ja 21.10.2008 14:34

Pane Křečku, prozřel jste pozdě.

Co je Jílková a její pořady zač, snad už celý národ ví. Tak co se divíte? Prostě nechte ten její kotel pro lůyu, nikdo jiný to stejně nesleduje.

Malý Aston 21.10.2008 14:40

Re: Pane Křečku, prozřel jste pozdě.

Nebojte se Paroubek to zakáže jako Fico na Slovensku.;-(

Pešek 21.10.2008 17:33

Re: Pane Křečku, prozřel jste pozdě.

Sledovalo jste, ja?

Z 21.10.2008 14:12

Paní Jílková z ČT je odporné vulgární stvoření

Bohužel dnešní doba a ČT potřebuje takové vulgární „osobnosti“ jako je paní Jílková k masírování a devastaci veřejného mínění v ČR. Paní Jílková je nanejvýš vhodným individuem pro tyto cíle. Bohužel ČT jich má ve svém inventáři více. Stále se divím, že normální lidé s nimi chodí do ČT diskutovat. Pana Křečka vždy rád vyslechnu a je dobře, že působí v PČR a taky v této oblasti a problematice bydlení. Doufám, že bude znovu poslancem v příštím volebním období. Na pořad paní Jílkové v ČT s účastí pana Křečka jsem se díval jen chvíli, protože z paní Jílkové jsem se nechtěl pozvracet. Pořad ČT - Máte slovo - je bezúčelný, protože paní Jílková se v něm snaží jen budit vášně na úkor věcné podstaty zneužívaných témat, na která se tato trapná One-woman-ČT-show odehrávají.

Pane Křečku, nenechte se otrávit a pokračujte ve své práci. Je potřebná a je záslužná. Z těch permanentních výkřiků a urážek na svou adresu si nic nedělejte. Ty „zdobí“ především jejich původce.

Pešek 21.10.2008 14:19

Re: Paní Jílková z ČT je odporné vulgární stvoření

Ale drahé Z, je vidět, že jste ten pořad nevidělo celé - třeba matení veřejnosti polovičatým výčtem toho, jak paní důchodkyně je chudinka, která nemůže utáhnout nájem..... A až po chvíli na dotaz zaznělo, že byt je OSMDESÁTIMETROVÝ pro ni samu!!

Nechci vás pánové urazit, ale kdo z vás to má?   ;-)

Takovou nájemkyni hájit, případně dotovat je podle vás potřebné a zaslužné?

Ladislav N 21.10.2008 14:25

Re: ad: volič KSČSSD " Z IP: 85.25.132.xxx "

Ale tohle je přesně ten jednodušší typ voliče, který nepřemýšlí, jenom čeká, odkud ty peníze přijdou...  ;-P

Stredocech 21.10.2008 17:40

Re: ad: volič KSČSSD " Z IP: 85.25.132.xxx "

Paradoxem je, že komunisté by ji, pokud by nebyla dostatečně zasloužilá nuceně přestěhovali do menšího. To se dnes udělat jaksi nedá a problém tím narůstá. Protože majitel, pokud si tam dotyčná nemůže přihlásit třeba vnuka, nebude souhlasit s tím, aby se tam přestěhovala mladá rodina s dětmi, které se tak snadno nezbaví.

Karotka 21.10.2008 14:31

Re: Paní Jílková z ČT je odporné vulgární stvoření

Všechno mívá dvě strany a vaše poznámka je zcela na místě a užitečná. Že se však jedná o pořad, ve kterém není pro diskuzi místo a kde jde jen o chaotické rozdmýchávání emocí, které jsou náhle utnuty a ponechány bez jakéhokoliv rozuzlení a které za sebou zanechávají maximálně frustraci, to je podle mě taky pravda.

Riskuju negativní nálepku, ale co - tenhle pořad dokáže tak akorát vyvolávat blbou náladu. Je proto určitě oblíbený mezi všemi, kdo rádi nadávají a vztekají se a neustále si dokazují, že život je zlý a mohou za to ti druzí. Takže to je nejspíš velice oblíbený pořad :-).

Možná však v tomto tkví jeho přínos. Takové společné nadávání, urážení a překřikování lidi vyčerpá, takže nemají sílu na společensky vlivnější aktivity.

Ladislav N 21.10.2008 14:41

Re: Paní Jílková z ČT je odporné vulgární stvoření

Je chybou, že ten pořad dostala "kotelnice" Jílková, která má blízko k bulváru.

Stanislavkřeček 21.10.2008 15:28

Re: Paní Jílková z ČT je odporné vulgární stvoření

Moc děkuji za podporu, diskuse je standartní.

Baba Jaga 21.10.2008 15:41

Re: Paní Jílková z ČT je odporné vulgární stvoření

Kterou standartu máte na mysli? Severní Koreje?;-D;-D;-D

Důchodce 21.10.2008 16:38

Re: Paní Jílková z ČT je odporné vulgární stvoření

Jediný slušný člověk v naši zemi je doktor Rath.Ať to vezme za paní Jílkovou a trochu to tady  skulturní.

Z 21.10.2008 17:02

Re: Paní Jílková z ČT je odporné vulgární stvoření

Pozor na Babu Jagu, aby Vám nevyčinila za pravopis, milý Důchodce.

Baba Jaga 21.10.2008 17:16

Re: Paní Jílková z ČT je odporné vulgární stvoření

Ale kdež, žádný strach, Baba Jaga se zaměřuje na jiné typy a také si to občas po sobě nepřečte.:-P

I-Worm 21.10.2008 18:46

Re: Paní Jílková z ČT je odporné vulgární stvoření

škoda, že jste se nedíval, když Křeček "obhajoval" podnikání svého syna, který pronajímá za tržní nájemné.  Prej dělá jen svou práci!

3směsi 21.10.2008 14:03

Pane Křečku,

mám Vám věřit, že vás tam v ČSSD trápí, že obyčejní lidé se trápí?Že Pana Kavana, Škromacha, Sobotku, Tvrdíka, Paroubka, Krause, Vlčka,Emmerovou, Drátha, Mládka, Havla, Ibla, Haška, že strašně trápí problémy jak vy říkáte obyčejných lidí? Ne, tomu nemohu uvěřit.

pra 21.10.2008 14:49

Re: Pane Křečku,

Samozřejmě nás zajímají trable obyčejných lidí. Např. obyčejní kolotočáři Kočkové, bývalí veksláci, bývalí  členové Stb a jejich donašeči, bývalí uliční důvěrní  atp. Vždyť ne všichni se dostanou k pořádnému tunelování - jako my socialisti, komunisti a odboráři. 

Lion 21.10.2008 13:29

Křečku, křečku, špatnej týden ?

Nejprve Vám zamítla vláda návrh, aby si nájemci směli měnit cizí majetek bez souhlasu vlastníka, pak jste dostal na frak v pořadu Máte slovo a podle obsahu přispěvovatelů pod Vašim "hlaholem" Vás nemají ani občané moc v oblibě ... Co s tím ? Odpověď je jednoduchá: vyklidit regulovaný byt, vyklidit poslaneckou lavici a odebrat se na odpočinek. Uznejte sám, přesvědčit někoho o správnosti Vašeho pohledu na problematiku nájemního bydlení už nejste schopen. Ani ta Jílková už Vám to nežere .... ;-D;-D;-D