27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
šimon klein 23.8.2006 12:39

Re: Re: Re: Neocekavane brzdeni je nebezpecne

jezdím denně v Praze služebním vozem.....povinnost nechat si bezpečný odstup od auta před vámi je vaše základní povinnost dle vyhlášky už desítky let.....holt vás budou předjíždět, musíte to vydejchat.....

tar 23.8.2006 12:49

Re: Re: Re: Re: Neocekavane brzdeni je nebezpecne

Jak to delate vy? Jediny zpusob, jak toho dosahnout je zastavit ;-)

šimon klein 23.8.2006 13:04

Re: Re: Re: Re: Re: Neocekavane brzdeni je nebezpecne

no....šíleně se nejprve nakakávám, samozřejmě je tam pustím (nenechám si nabořit auto) a následně si buď: 1) udržuji takovou vzdálenost, aby se tam případně mohl vecpat jiný, ale dávám si pozor na vedlejší pruhy, kdože se k tomu chystá - když jezdíte tak dlouho, jako já, máte pro to cit - obvykle je to i bez blinkru z jeho strany - móóóc lahodné, nebo 2) jedu tak blízko, abych mu to neumožnil (samozřejmě, když požádá blinkrem včas, pustím ho, ostatně má na to právo), ale jsem ve střehu, protože vím, že jedu na doraz. Takže spíše nechávám se předjet, on ten druhý způsob dost vysiluje a ne vždy jsem zcela soustředěn - ale vím o tom.                 

Švrk 23.8.2006 12:12

Re: Neocekavane brzdeni je nebezpecne

Skoro všichni. Můžu se posrat vzteky, jak takyřidiči jedou na padesátce čtyřicítkou, na čtyřicítce třicítkou a na devadesátce se plíží 75. (I když jim otnulo, protože si uvědomili, že šanci je chytit mají poliši stejnou, jako před zákonem.)

Larus ridibundus 23.8.2006 11:34

Pokus o zákaz detektorů je zřejmě trestný čin

Nejsem právník, ale jedná se zřejmě o propagaci fašismu. Totiž, Hitler zakazoval poslech určitých pásem (krátkých vln) a nedovoloval ani držení takových příjímačů. Poslech určitého pásma se trestalo, nezřídka i smrtí.  Protože detektor radarových signálů je pouze obyčejný příjímač na určité pásko ultrakrátkých vln - chcete-li radio, tak se autoři o zákaz detektorů  ztotožnili s Hitlerem. Tedy analogicky: Pokud někdo chce zakázat příjem jakéhokoli pásma elmag. vln, dopouští se stejného, ale spíše horšího  trestného činu, podobně jako jako skin, který zvedá pravici, veřejně hajluje a řve Heil Hitler, nebo Sieg Heil, či židi (cikáni) atd. do plynu.....Podle mne, ten, kdo propaguje zákaz detektorů je fašista či nebezpečný extrémista. A jako takový by měl být oddělen od slušné společnosti.

Em 23.8.2006 11:42

Re: Pokus o zákaz detektorů je zřejmě trestný čin

Chybí ti tam na konci smajlík!!;-D

Lišák 23.8.2006 13:07

Nechybí

Tenhle to nemyslí jako ironii.

Jenom by mě zajímalo, co by jako daňový poplatník říkal naprosto legitimnímu požadavku, který by policie mohla vznést, že pokud nebudou zakázány detektory radarů tak chce převybavit jinou technologií. Radar není jediná věc, kterou se dá měřit rychlost. Je ovšem standartní a velkosériová, takže alternativa by byla pěkně drahá.

vi 23.8.2006 11:55

Re: Pokus o zákaz detektorů je zřejmě trestný čin

Když nepřidáš smajlíka, tak milerád a na vlastní náklady zplynuju tebe i autora. I když je plyn dneska tak drahý!;-D

Martin 23.8.2006 12:29

Re: Pokus o zákaz detektorů je zřejmě trestný čin

slušné společnosti těch co si říkají mezi sebou nazdar soudruhu a bojí se svoje sociální dávky.

RomanL 23.8.2006 14:58

Re: Pokus o zákaz detektorů je zřejmě trestný čin

Něco podobného jsem napsal do diskuze o antiradarech na D-FENSovi. Prostě neexistuje zákon, který by mi zakazoval vlastnit jakékoli zařízení pro příjem jakéhokoliv signálu. Pokud by někdo takový zákon chtěl zavést, jsme v totalitě... Věřím, že u ústavního soudu bych s tím uspěl. Ale s tím fašismem bych to tak neviděl, já si spíš pamatuji něco o zákazu určitých pásem za komančů...

šimon klein 23.8.2006 11:29

moc se mi líbí rozhořčení

ctnostných diskutérů nad tím, co udělá prase řidič, když nemá detekován radar.....pokud ten řidič je opravdu prase, tak se vás chytrolíni ptám, jak se chová z hlediska dodržování bezpečné rychlosti v případě, že si dosud antiradar (rozumí se pouze pasívní detektor) nepořídil......a také odkazuji na mé vyjádření níže o tom, že převýšení povolené rychlosti na přehledném úseku za bezpečného stupně provozu nepovažuji za prasáctví - důkazem toho jsou i celostátní akce na vyhledávání takovýchto úseků za účelem zvýšení povolené rychlosti v nich.

vita 23.8.2006 12:08

Re: moc se mi líbí rozhořčení

Inu - jak by se asi tak choval?

Když má strach, tak je k neprasáckému chování přinucen aspoň tím strachem. Tudíž se chová neprasecky.

Pokud nemá, pak (aspoň doufám) bude časem z provozu vyeliminován méně drastickými prostředky než rozmáznutím se (což by nebylo nejhorší, ten blb, co to napral na konci D5 do hromady štěrku, neb jel tak rychle, že ani nestačil zaregistrovat omezení rychlosti mě VELMI pobavil) a/nebo někoho jiného.

šimon klein 23.8.2006 12:18

Re: Re: moc se mi líbí rozhořčení

takže se Vás ptám, z čeho mají strach ta dnešní prasata bez detektoru - když prasej, aniž ho maj...přece tady je řeč o tom, že i dnes, kdy jsou ti praví prasáci "znevýhodněni" neznalostí přítomnosti radaru, přesto - světe div se - prasej a nebezpečně jezděj jaksi navzdory tomuto faktu....a když jim to získání "výhody" zamezíte zákazem detektorů - tak s polepšej....tsa,tsa.....

Jinak o podobném konci pro skutečná prasata - fyzické vymazání jejich genofondu BEZ následků pro nezůčastněné nevinné - sním i já.

vita 23.8.2006 12:46

Re: Re: Re: moc se mi líbí rozhořčení

No - asi strach nemají a bude třeba aby přišli o pár bodů, posléze o řidičák - a pokud vyjedou bez něj, tak o svobodu. Nepolepšej se. Jenom nebudou mít možnost.

Bohužel při samoeliminaci berou často s sebou nezúčastněné.

Martin 23.8.2006 12:36

Re: moc se mi líbí rozhořčení

nástrojem pro změnu zákona je zákonodárný sbor (pokud se pletu tak mne opravte) a ne porušování tohoto zákona. Prase bez antiradaru se možná nebojí ani té případné kontroly, protože má někde někoho kdo případný průser vyžehlí.

šimon klein 23.8.2006 12:45

Re: Re: moc se mi líbí rozhořčení

nejde o změnu zákona (alespoň ne v té mé poznámce), ale o snahu vysvětlit, že zákazem něčeho, co ještě není rozšířeno, se nedocílí zvýšení stávající bezpečnosti na silnicích....

A porušováním zákona bezpečnou (!) jízdou, leč vyšší než místně povolenou, nedemonstruji za změnu zákona (jakkoliv ho považuji za blbý), ale snažím se s ním žít, byťby jaxi navzdory a hlavně se někam bez zbytečného zdržení a bezpečně dopravit.

VLK 23.8.2006 15:53

Re: Re: Re: moc se mi líbí rozhořčení

A jak budete zakazovat neco uz rozsirene? Podstatne hure. Je treba zakazat, dokud to neni rozsireno. Dokud protestuje jen nejaky Klein a par dalsich. Pokud tedy zakazovat chci.

Je jednodussi zakazat marihuanu nez tabak, protoze tabak je hojneji rozsiren. Myslim, ze tentokrat vam logika nejak utekla.

šimon klein 23.8.2006 16:19

Re: Re: Re: Re: moc se mi líbí rozhořčení

já zase nevidím logiku v v tvrzení, že když dnes, kdy nejde o rozšířenou věc a tedy ta prasata jezdí "naslepo" nebezpečně, tak když se to rozšíří (mluvím o pasivních datektorech) a tím minimálně prasata-vlastníci na měřených úsecích pojedou pořádně (když nebudou chtít platit), proč se argumentuje tím, že tam, kde nebude varování pojedou nebezpečně.

Stav dnes u prasat - nebezpečně fšude, stav po rozšíření a NEzákazu: bezpečně u radarů. Já na rozdíl od Vás v tom vidím zlepšení.

A není logické dovozovat, že normální řidič pojede jak blázen tam, kde nebude mít varovný signál - proč? nedělal to ani dnes.

vi 23.8.2006 11:26

Do Evropy, nebo do Asie?

Už Hitler říkal, že Češi do Evropy nepatří!Autora článku si skutečně představuji někde v Mongolsku. Nějak mi tam líp pasuje.

Medvídek 23.8.2006 13:27

Re: Do Evropy, nebo do Asie?

No, hlavně že jsi se s Hitlerem shodnul. Gratuluju k "skvělé" společnosti.;-D:-P

Psí vrah Čumil 23.8.2006 10:59

Inu, jsme v Čechách, kde ochcávání zákonů je národním sportem... :-)

šimon klein 23.8.2006 11:42

Re: Inu, jsme v Čechách, kde ochcávání zákonů je národním sportem... :-)

to s váma souhlasím...např. v minulosti si dovolili takhle chartisti zpochybňovat dokonce ústavní zákony....např. o vedoucí úloze KSČ a tak.....

Dag Badman 23.8.2006 12:01

Re: Re: Inu, jsme v Čechách, kde ochcávání zákonů je národním sportem... :-)

kdybyste nekecal. Charta 77 naopak vyžadovala naplňování socialistické zákonnosti, což se komunistům moc nelíbilo.

šimon klein 23.8.2006 12:08

Re: Re: Re: Inu, jsme v Čechách, kde ochcávání zákonů je národním sportem... :-)

no to už je trochu jinam mířící debata, ale s tou vedoucí úlohou to pravda byla...já jsem chtěl jenom poukázat na to, že ochcávání blbých zákonů považuji za vcelku pozitivní čin - jenom ale teď nechtějte (jako už se tady jeden divil) se podivovat, zda o tom chci rozhodovat já - ano, chci, protože ho ochcávám osobně a tudíž nezastupitelně.

Dag Badman 23.8.2006 12:22

Re: Re: Re: Re: Inu, jsme v Čechách, kde ochcávání zákonů je národním sportem... :-)

klidně si je porušujte, ale já s vámi nesouhlasím a doufám, že vaše porušování bude potrestáno.

šimon klein 23.8.2006 13:38

Re: Re: Re: Re: Re: Inu, jsme v Čechách, kde ochcávání zákonů je národním sportem... :-)

např. podle zákona o čistotě rasy?

Ne, já si nechci z vás dělat legraci, chtěl jsem jenom naznačit, že existence blbých zákonů není nic tak unikátního, např. - jste kuřák?, dodržujete tento zákon opravdu do detailů? Ale - trestní zákon zvl. v oblasti násilných činů - tam není co řešit, nulová tolerance. Takže je to asi o společenské nebezpečnosti páchání toho kterého činu, řešeného daným zákonem...

Dag Badman 23.8.2006 14:03

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Inu, jsme v Čechách, kde ochcávání zákonů je národním sportem... :-)

společenská nebezpečnost je spoluurčována také množstvím mrtvých a tak mám pocit, že silniční zákon s množstvím mrvých větším než které má trestní zákon tedy vyžaduje ještě přísnější nulovou toleranci než trestní zákon :-P

šimon klein 23.8.2006 14:23

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Inu, jsme v Čechách, kde ochcávání zákonů je národním sportem... :-)

ano, pokud svým jednáním na silnici opravdu způsobíte nějaké neštěstí, ohrozíte životy apod. - pak je na místě trest a nikdo (!) nehovořil o toleranci k silničnímu pirátovi tváří tvář škodám a mrtvým jim způsobeným !

Dobře víte, že dřívější úpravy vyhlášky umožňovaly normálně uvažujícím (!) cajtům řešit jakýkoliv přestupek formou zodpověděním si několika velmi prostých otázek: ohrozil někoho, způsobil škodu, jak velkou? - a podle toho jste byl (legálně - žádný úplatek) napomenut, pokutován, zabaven OTP,ŘP apod.  Dnešní verze z dílny tupých poslanců dělá z policie pouhé roboty - spáchal přestupek = tabulkový trest a to jediný! - nikdo nezkoumá míru nebezpečnosti.

A celá debata zde je o míře únosnosti takto rigidně stanovených přrestupků a jim příslušejících trestů. A sám nemůžete nepotvrdit, že aplikace stejného trestu za 51 km/hod ve městě  (a zákon takto hovoří, jeho nezajímá, že radary ttuto rychlost mají ještě v pásmu technické tolerance) či 70 km/hod je poněkud podivná, neberu-li v úvahu, že opravdu někde lze jet bez obav těch 70, tj. bez jakéhokoliv ohrožení čehokoliv.

Následně je smysl pro "ochcávání" uplatněn především státem a jeho orgány (MP Praha - měříme od 60; všichni - platí přestupek až přes 54 km, tedy za tolerančním pásmem radaru) - takže kdo tady flagrantně porušuje zákony ? A má smysl pro občana takové zákony dodržovat ? A nemá se u takových paskvilů jejich drobné porušování (jak doufám - do doby jejich velmi brzké novelizace) tolerovat? A vrátit se minimálně k tomu, že se opět budu ptát tím výše uvedeným "selským" způsobem??

jaryn 23.8.2006 11:43

Re: Inu, jsme v Čechách, kde ochcávání zákonů je národním sportem... :-)

Čumile, vrahu psů, příčina a následek Ti asi celkem nic neříká? Tak prasecký zákon o provozu... hned tak nenajdeš. Tedy ne v civilisovaných zemích.

I-Worm 23.8.2006 10:57

Já říkám pořád

instalovat rušiče antiradarů v nebezpečných místech. Takové zařízení by bylo mnohem levnější než radar a prokázalo by cenné služby.