27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Byg 23.8.2006 12:32

Jsou to blbouni

Nejprve stanovme přesné termity:

Antiradar je podle mě zařízení, které aktivně ruší radar.

Detektor radaru (tzv. pasivní antiradar) jen radar detekuje a nikterak ho neruší.

Pokud ministerstvo dopravy i policie si ten zákon vykládá tak, že není povolen antiradar ani detektor, vykládají si to blbě. Až do teď  paragraf ve stejném znění byl vykládán tak, jak je logické, tedy že je zakázán antiradar ale nikoli detektor radaru. To, že oni si teď vymyslí jiný výklad, je prostě jen známkou jejich blbosti a i ten nejblbější právník by takový spor vyhrál. Prostě detektor radaru je momentálně povolen.

Jestli chtějí zakázat i detektory radaru, ať zákon novelizují a napíšou to tam jasně - jsou zakázány přístroje, které ruší funkci radaru a i přístroje, které řidiče na radar upozorňují tečka. Jenže napsat jeden jediný jednoznačný a smysluplný paragraf, to je nad síly současné vlády, o tom už jsme se přesvědčili mnohokrát. Mě osobně je to jedno, já jako antiradar používám svůj "nos" a ještě mě nezklamal :-)).

I-Worm 23.8.2006 12:42

Re: Jsou to blbouni

jak chtějí ty pasivní antiradary detekovat ?

ptakopysk 23.8.2006 13:54

Re: Re: Jsou to blbouni

vokometricky. kouknou do auta, uviděj divnou krabičku za voknem a jste v pr....

Sidney 23.8.2006 12:27

Tak at policie pouzije falesne "radary" a vsichni budou jezdit predpisove!!

Kdyby policie mela pod cepici, tak z toho udela vyhodu a necha si vyrobit levne "Vysilace v pasmu radaru". Ty by potom rozmistila podel dalnic a tak a vsichni, kdo by meli "antiradary" tak by jeli predpisove.

Co vice muze obcan i policista chtit!! ;-)

Lišák 23.8.2006 13:01

Re: Tak at policie pouzije falesne "radary" a vsichni budou jezdit predpisove!!

Přesně! Sice by to asi nebylo nejlevnější, ale vyplatilo by se to, co do bezpečnosti. Pak by ještě stálo za to, nechat pár úseků bez vysíláčů radarového signálu a tam měřit rychlost laserem nebo třeba stopkama a vybírat ty pokuty.

řitič 23.8.2006 13:28

Re: Tak at policie pouzije falesne "radary" a vsichni budou jezdit predpisove!!

Ale došlo by k zajímavému paradoxu - v úsecích s falešným radarem by jezdili předpisově jen řidiči vybavení detkčním antiradarem + pravidla dodržující, kdežto ostatní by to kalili libovolně.

MK 23.8.2006 12:26

Problém je jinde.

Řeknu to krátce : Nebezpečím pro silniční provoz není žádný antiradar, ale pouze blb sedící za volantem, dále špatné dopravní značení a zoufalý stav našich vozovek.

šimon klein 23.8.2006 12:36

Re: Problém je jinde.

to je přesně to - ale místo poukazu na laxnost policie při řízení dopravy (zvl. na městských křižovatkách), státní správy při správě dopr. značení a opravě silnic je jednoduší předhodit pivní diskuzi pseudoproblém s (prakticky nepoužívanými, protože nerozšířenými) detektory, ty jednoduše zakázat - a bude tady dle mínění prostějších - zemský ráj to na pohled.

Martin 23.8.2006 12:46

Re: Re: Problém je jinde.

jen pro ilustraci jak funguje policie - městská policie: Je to necelý týden co jsem jel dopledne do Prahy přes Hloubětín od ČM. Na křižovatce dole v Hloubětíně na Průmyslová Poděbradská nešly semafory. Boží dopuštění. A o pár metrů zpátky na Poděbradské si městská policie vybírá desátek a buzeruje řidiče nejevíce o situaci na křižovatce nejmenší zájem.

Radim 23.8.2006 13:32

Re: Re: Re: Problém je jinde.

Příběh mám podobný. Před naší poliklinikou obcházeli zloději auta a zkoušeli je otevřít. Zavolali jsme městskou policii. Na bicyklech tu byla cobydup. A co myslíte, čemu se věnovala? Začala dávat pokuty pacientům, kteří špatně zaparkovali. Na náš dotaz, kdy budou honit zloděje, pánové odpověděli, že oni musejí dělat všechno, tak teď dávají pokuty.

Martin 23.8.2006 12:38

Re: Problém je jinde.

a doplním jen zkorumpovaná policie a zločinecká parta co tomu všemu šéfuje.

tic-tac 23.8.2006 12:09

policie

tady především není proto, aby se zabývala výkladem zákonů a svůj právní výklad k jednotlivým paragrafům pak považovala za jediný správný. Mám pořád jaksi dojem, že tady jsou zákonodárci a právníci, kteří mají toto na práci. Pokud by chtěl zákonodárce postihovat používání i tzv. pasivních detektorů radarů, tak by to do zákona jednoduše dal. Protože to ale zakázáno není, tak s tím policie bude muset žít. Kde žijeme? Policii se něco nelíbí a tak si řekne - tenhle paragraf v tomto zákoně se napříště bude vykládat po našem a hotovo? Budeme trestat i toto a támhleto, protože tak je to dle nás správné? Na co tu máme policii? Aby si dělala vlastní pravidla?

řitič 23.8.2006 13:32

Re: policie

V zemi, kde vám fízlové vpodstatě beztrestně zpřelámou žebra, protože jedete na kole bez osvětlení, nebo proto, že váš pes nemá košík (dokonce ani nákupní ;-D ), se není čemu divit. ;-€

Novák 23.5.2007 14:02

Re: Re: policie

cyklistům bez osvětlení by měli lámat nejen žebra ale i hnáty, kvůli jednomu takovému hovadu bez osvětlení jsem málem skončil v kriminálu, protože jsem ho neviděl a jen lehce jsem mu zavadil o kolo, on spadl jak pytel hoven, taky měl požito a dokázal s tím marodit asi půl roku, možná že kdybych ani nezastavil, tak by se zvedl a odjel.

Švrk 23.8.2006 12:08

Další důkaz legislativních sraček

do kterých v posledních letech zabředáváme. Vznikne nový zákon, je špatný duchem i literou a ihned se najdou - ne najdou jsou tady pořád - vykladači zákona a vůbec jim nevadí, že výklad zákona může udělat jen a jen nezávislý soud. Dalšími příklady můžou být zákony upravující ekonomiku (účetnictví, daně atd)  - neustále novelizované (i 5x do roka - chudáci účetní) a se spoustou "výkladů a pokynů MF. Ministranti dají ke svému paskvilu výklad, novelami to poopravují, pracovníci FÚ se to do dvou let naučí a potom se podnikatele, či živnostníka nikdo nebude ptát, proč něco zaúčtoval právě tak i kdyžk tomu měl ten ministrantský výklad - na to se pak nehraje. To je přece naprosto tristní stav, který podkopává demokracii víc, než cokoliv jiného. Kolik voličů si pak musí říci - je-li demokracie takový bordel, chci vládu pevné ruky. A máme to.  

BuBu 23.8.2006 12:03

Při vědomí, že naše silnice jsou džungle . . .

. . . kde si každý dělá, co chce - prasečina na prasečinu (jezdím denně do práce 50 km, tak vím, očem mluvím), tak bych se spíše soustředil na to, jak do zákona co nejdříve dostat ustanovení o tom, že ani "anti-radary" nesmí být (a to ani pevně ani volně - ani zapnuty ani vypnuty)  v žádných dopravních prostředcích ! Jestli to nějaký debil považuje za "diskriminaci" - tak já vědomé porušování pravidel silničního provozu zase považuji za kabinetní ukázku zneužívání demokracie ! Lidově řečeno - za dobytčárnu 1.třídy, proti které se společnost bránit musí !

šimon klein 23.8.2006 12:12

Re: Při vědomí, že naše silnice jsou džungle . . .

takže když ty (prakticky dosud nerozšířené) antiradary (mluvím jen o pasívních) zakážeme, hned se vám bude jezdit do práce lépe, protože ta prasata (kterými jsou už teď, při nevlastnictví detektorů) být prasaty najednou přestanou......okavypulné.....

Martin 23.8.2006 12:25

Re: Re: Při vědomí, že naše silnice jsou džungle . . .

Pokud jedu 50 na padesátce, a 130 na dálnici, tak antiradar NEPOTŘEBUJU. Pokud jej nutně potřebuju k jízdě, pak se ptám K ČEMU? K tomu abych mohl porušovat zákon a nebýt při tom přistižen? Pak je používání antiradaru nástojem k porušení zákona resp.k úniku před zákonem. V zákoně o provozu na pozemních komunikacích je hodně jiných perel ale zákaz antiradarů je naprosto v pořádku - dodržuješ rychlost = nepotřebuješ ho, nedodržuješ rychlost = jsi prase a budeš platit. Tohle prostě autor článku posral.

šimon klein 23.8.2006 12:33

Re: Re: Re: Při vědomí, že naše silnice jsou džungle . . .

no když opravdu tak vehementně tvrdíte, že nedodržení rychlosti (tj. např. 55 km/h ve městě) = prase, pak asi opravdu diskuze postrádá smyslu. Jste ideální volič zelené Pražské Matky, která jde do voleb s požadavkem na snížení rychlosti na 30km/hod.

 Ještě nedávno bylo ve městech 60 km/hod. - a to se jezdilo doma opravovanými embéčky, ragulinama, volhama a podobnýma hajtrama, které měly brzdy hanba povídat. Nyní jsou k dispozici vozy s daleko účinějšími brzdami, nicméně jsou lidé jako vy, kteří považují rychlost nižší než donedávna povolenou již za prasáctví - není co dodat......

Martin 23.8.2006 12:59

Re: Re: Re: Re: Při vědomí, že naše silnice jsou džungle . . .

těch 60 jsem jezdil taky. I tím embéčkem. Praha je dopravně v prdeli protože celá severní část dopravního systému postrádá prádný dálniční obchvat, jih sice obchvat jakýsi má, ale ten končí v bolševickém pomníku zvaném Barandovský most a SJ magistrála končí na severu spletí uliček místo přímého napojení na vnější komunikace. Do toho je nutno přidat "perfektní" péči o komunikace již existující. Jezdím Oktávií TDi a tu a tam mi to taky "ulítne". Pokud jedu rychle jsem prase a nebudu to okecávat. Antiradar nepoužívám a snažím se jezdit tak, abych ho nepotřeboval.

šimon klein 23.8.2006 13:14

Re: Re: Re: Re: Re: Při vědomí, že naše silnice jsou džungle . . .

no - teď mám služební Octavii 1,6i, takže menší dělo, ale jezdím jako Vy  - také mi to ulítne občas. Znamená to ale co? - že to tam prostě lze, a přitom jste neříkal nic o tom, že byste havaroval - takže lze jet někde, kde to situace a silnice dovolí rychleji, aniž byste něco provedl., někoho ohrozil, způsobil škodu - když se chcete považovat v takovém případě za prase, jak je ctěná libost. No a o tom pasívním detektoru začnu uvažovat ve chvíli, kdy si ta i Vámi zmiňovaná korupční policie začne ze stávajícího nezměněného zákona dělat nástroj na loupení v mé peněžence - právě proto, že vím, že občasné mé ulítnutí není nikomu nebezpečné, považuji se za dobrého řidiče s dobrou prozíravostí a potřebnou dávkou strachu o život.....

vita 23.8.2006 13:21

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Při vědomí, že naše silnice jsou džungle . . .

Jo, taky se dá lízt do lavinovýho pole, když je akutní nebezpečí.

Většivou se člověk z toho dostane. Ne pokaždé lavina spadne.

Proto každý, kdo laviňákem prošel, může tvrdit, že HS je tlupa darebáků (nebo poserů)...

šimon klein 23.8.2006 13:30

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Při vědomí, že naše silnice jsou džungle . . .

..."taky se dá lízt do lavinovýho pole, když je akutní nebezpečí".... to je spíše analogie k tomu, když v případě náledí se držím zásady, že když je tady povoleno 80, tak se dá jet klidně 75 km/hod. - to je hazard, nepřizpůsobení se situaci a tudíž plně pokutovatelný čin. To nemá nic společného s tím, když na přehledném úseku za dobrého počasí jedu tam, kde ještě před pár lety bylo povoleno 60 km/h rychlostí 59 km/h, čímž - pravda - porušuji místní úpravu.....

Zkuste to jinak....

Sch.glosátor 23.8.2006 13:25

Jůů. Fmetle na elektronech a plný palbě?

;-D

qwert 23.8.2006 14:14

To že něco nepotřebuji nikoho neopravňuje k tomu mi zakazovat to mít

Taky nijak nepřekačuju rychlost (ale jen proto, že to víc nejede ;-D;-D;-D;-D) ale to že něco nepotřebuji nikoho neopravňuje k tomu mi zakazovat to mít. Stejně je to mlácení prázdné slámy, protože řízení vozu bude čím dál méně pod vlivem řidiče. Proč buzerovat řidiče, když  místo radaru ä měření rychlosti stačí v úseku s omozenou rychlostí přímo řídit palubní počítače vozidel, že. Nebylo by to technicky až tak náročné.

BuBu 23.8.2006 12:43

Re: Re: Ta Vaše logika je opravdu . . .

. . . okavypulná ! Já ji vůbec nechápu ! Přece když se "prasata" začnou chránit před body a pokutami "antiradary" - tak budou ve svých prasečinách nerušeně, zadarmo a bez vědomí ztráty bodů . . . pokračovat ? Nebo ne ? A jestli budou pokračovat v prasečinách, při vědomí, že si vše "vylížou až do dna" - tak jich zákonitě ubude ! Každý dobytek na to nemá, aby za "blbý antiradar" vyfásl 20 litrů pokuty a ještě přišel o body ! Já nechápu - co je na tom k "nepochopení " !

šimon klein 23.8.2006 12:57

Re: Re: Re: Ta Vaše logika je opravdu . . .

pokud hovoříme o pasivních detektorech (aktivní neuvažuji, neboť ovlivňují radary a to považuji za prasárnu), tak to jenom ta prasata donutí v daném úseku jet předpisově a to snad chcete? Dneska tam jedou jak prasata, protože netuší, že na konci mohou být zkasírováni (neuvažuji pro jednoduchost o korupci či laxnosti policie).

Osobně - a již jsem psal, že jezdím denně - mi víc vadí prasení typu: přejíždění a odbočování bez blinkrů (velmi nebezpečné a v Praze současná moda), předjíždění kolon nepovoleným způsobem (po tram. kolejích, v protisměru, druhým pruhem s následným vecpáním se  - samo, že bez blinkru, to už nestíháme) a nejvíce mi vadí držení čehokoliv - buřtu, zmrzliny (to přece smíte) a hlavně telefonu (já co si každý půlrok kupuji nový debil, nemám přece furt na výměnu handsfree), protože pak vidíte evidentně provoz nesledujícího cukrujícího jásavého blba, šněrujícího ulici, páč držím-li mobil pravou rukou, musím si na tomtéž uchu ho nechat (to dá rozum), takže ho uchopím levou a pravou řadím, čímž se volant stává neovládaným....zabil bych tyhle pohodáře, to nevíte, zda jede v levém, či pravé, či odbočuje vlevo, či v pravo......proti tomu jsou antiradary čajíček....

tar 23.8.2006 12:00

Neocekavane brzdeni je nebezpecne

Ridic s detektorem radaru je nebezpecny ZEJMENA tam, kde se meri, protoze na to dupne a zabrzdi na miste, kde k tomu zjevne neni duvod. Kolik lidi dnes ve mestech jezdi tak, aby to stihli ubrzdit?

šimon klein 23.8.2006 12:09

Re: Neocekavane brzdeni je nebezpecne

pokud nestíháte ve městě dobrzdit, jel jste buď v přílišném závěsu, nebo stejně rychle jako on - nestěžujte si.....

tar 23.8.2006 12:23

Re: Re: Neocekavane brzdeni je nebezpecne

Vy asi nejste z vetsiho mesta ze? Kdykoliv si necham bezpecny odstup od auta prede mnou, nekdo jiny se tam okamzite nacpe. V praze dva ;-)