12.6.2024 | Svátek má Antonie


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. De Winter 15.4.2024 7:25

Vládu cizí mocnosti zažíváme i teď a na tom zotročení se už pracuje. Pravda, je to poprvé v tomto století. A s ruským imperialismem to opravdu nemá nic společného.

Myslím, že pro naší svobodu, majetek, národní existenci a možná i osobní existenci je větší hrozbou současný "Západ" než současné Rusko.

D. Laurencikova 15.4.2024 7:24

Netýká se nás to. To je spor mezi Ruskem a USA o sféru vlivu na území Ukrajiny. My už jsme v NATO, o nás nejde.

D. Laurencikova 15.4.2024 7:24

Netýká se nás to. To je spor mezi Ruskem a USA o sféru vlivu na území Ukrajiny. My už jsme v NATO, o nás nejde.

L. Žaloudek 15.4.2024 7:23

No servus - jestli pan Kostelanský reprezentuje mínění větší části Slováků, bude to ještě veselé...

S. Ševeček 15.4.2024 7:23

kolik tady Naši Osvoboditelé z ruského zotročení postavili za posledních 33 roků přehrad či bytů ?

/zatím jen Federaci potravinových bank.

R. Vacek 15.4.2024 7:22

Snad kdyby i u nás proběhly nyní volby, potvrdilo by se, že Češi a Slováci k sobě mají pořád stejně blízko. To jenom naše politická reprezentace je opět jako kůl v plotě.

S. Ševeček 15.4.2024 7:18

Slováci jsou nám nejbližší, jsou,Slované, geneticky a kulturně příbuzní a přátelé se společně prožitým stoletím. v mlýnici eusaské jsme považováni za podlidi.

Nerozdělíte nás, "evropané" !

J. Lancik 15.4.2024 7:17

Tak jak se nas "skutecne netykalo" obsazeni Rakouska Hitlerem na jare 1938. "Objektivne vzato".

L. Hančar 15.4.2024 7:16

Horní Uhry, skalnatý ocas kamzičích Karpat, o který nikdo nestál, byly osídleny česky mluvícími kmeny, o které v úrodných částech českomoravské kotliny nikdo nestál. Podobně jako Sudety. Ty byly po odsunu osídleny česky mluvícími dobrodruhy, o které v úrodných nížinách Labe a Moravy také nikdo nestál. A v těchto vyloučených lokalitách žijí lidé, se kterými si moc nerozumíme. Jsou jiní. Možná časem splynou s tam parazitujícími vyvrženci z Indie, křivky porodností vědí své. To mluvím jen o Česku, Slováci to , na rozdíl od Merkelové, zvládli.

S. Procházka 15.4.2024 7:13

naprostý souhlas. napsal by autor takovou slátaninu, kdyby vládlo na Slovensku Progresívne Slovensko a Korčok?

D. Laurencikova 15.4.2024 7:01

Češi si dobrovolně zvolili komunismus v roce 1948, jinak to sedí perfektně! Češi se klaněli německé, pak sovětské a teď americké vrchnosti. Budou se klanět každé vrchnosti a vždycky dělat víc, než se po nich chce. Tak jako teď se postavili v první linii proti Rusku, které vede válku, která se Čechů ani Slováků vubec netýká. Slováci to pochopili, Češi to pochopit nechtějí, protože jinak nebude cukrik. Tak aspoň spekulují a dedukuji o slovenské nevyzpytatelne povaze.

D. Laurencikova 15.4.2024 7:01

Češi si dobrovolně zvolili komunismus v roce 1948, jinak to sedí perfektně! Češi se klaněli německé, pak sovětské a teď americké vrchnosti. Budou se klanět každé vrchnosti a vždycky dělat víc, než se po nich chce. Tak jako teď se postavili v první linii proti Rusku, které vede válku, která se Čechů ani Slováků vubec netýká. Slováci to pochopili, Češi to pochopit nechtějí, protože jinak nebude cukrik. Tak aspoň spekulují a dedukuji o slovenské nevyzpytatelne povaze.

M. Mařák 15.4.2024 6:58

O nic nejde, to jen Babiš zase pofňukává, protože je Slovák, no a Rajchl píše petice, aby byl víc vidět. Vztahy mezi ČR a SR jsou naprosto normální a dobré.

L. Písařík 15.4.2024 6:46

Nemáte pravdu, týká, národ, který zažil v minulém století dvakrát zotročení a vládu cizí mocnosti, dobře ví co znamenají Putinovy výkřiky a snahy. Kdo obětuje desetitisíce vojáků za dosažení svých imperiálních cílů, nemůže být hodnocen jinak.

F. De Winter 15.4.2024 6:44

R^R^R^

P. Hák 15.4.2024 6:43

Pane Kostalanský, podívejte se prosím do diskuze. Zjistíte, že ne všichni Češi vystupují tak arogantně jako vláda a jí služebná média.

Jinak souhlasím. R^

D. Laurencikova 15.4.2024 6:43

👍

D. Laurencikova 15.4.2024 6:42

👍👍

D. Laurencikova 15.4.2024 6:42

👍👍

D. Laurencikova 15.4.2024 6:42

👍👍

D. Laurencikova 15.4.2024 6:42

👍👍

D. Laurencikova 15.4.2024 6:41

Hezký pokus. Ale pro mě je spíš postoj Česka překvapivý a nepochopitelný, protože válka na Ukrajině se nás objektivně vzato skutečně netýká.

M. Šurgot 15.4.2024 6:39

To ale nerikejte mi, adresujte to tluchubovi Ficovi a tem Slovakum, kteri tvrdi, ze jsou Ukrajinci nacisti.

Pricemz je opravdu mnoho Slovaku, kteri vyzdvihuji Slovensky štát i pres evidentni podil na zlocinech nemeckych nacistu.

P. Hák 15.4.2024 6:38

K tomu, co psal pan Matušinský: To je fajn, že pan autor tak dobře ví, co si myslí Slováci. Určitě to ví lépe, než oni sami. Vždyť on je přece na straně míru.... eee vlastně ne, mír je fuj... tak jenom pokroku.

E. Tkadlec 15.4.2024 6:37

Pro mě nepochopitelné úvahy. Neznám jiný národ, který by nám byl blíže. Pro pana autora to je asi národ evropský, který ovšem neexistuje. Takhle to dopadá, když se někdo nechá unést vášněmi.

P. Hák 15.4.2024 6:34

P. S. Komentář je k titulku a k textu viditelnému na hlavní straně. Předpokládám, že tohle dělá editor.

P. Hák 15.4.2024 6:29

Mimochodem, před dvěma lety nám byli slovenští voliči dáváni za vzor, jak uvědoměle zvolili blondýnu, jak uvědoměle platí eurem a jak uvědoměle mají americkou základnu. Ráj na Zemi, vzor třetí největší. A najednou se "cesty rozcházejí" a "končí mýtus".

Uvědomujete si vůbec, co jste to za šašky?

Blbá otázka. Neuvědomujete. Jinak byste to nedělali ani za prachy.

J. Krásenský 15.4.2024 6:27

Souhlasím. Dobře napsané.

K. Zangl 15.4.2024 6:27

Souhlas, děkuji R^

P. Hák 15.4.2024 6:25

???

Jaký mýtus? Jaké "rozcházení cest"?

Mám na Slovensku kamarády, jeden příbuzný a tři známí mají za manželky Slovenky, dva mí známí ze Slovenska žijí tady. Moje děti rozumí slovensky, aniž by se to musely učit. To si fakt někdo myslí, že kvůli tomu, že se někomu nelíbí výsledek slovenských voleb, tohle všechno zruší?