1.5.2024 | Svátek práce


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
j 15.10.2009 7:56

Re: Vážený autore

nejlépší a zaručené zprávy získáte určitě v Britských listech:-)

jk 15.10.2009 8:41

Re: Vážený autore

Byl jste nekdy v USA pojisten? Jestli ne, tak si driv zjistete fakta nez zacnete blabolit.

Helena 15.10.2009 9:04

Re: Vážený autore

pkud platite 70 000 rovne na pojisteni, tak to byste zaplatil i ve Svycarsku.  Tak at nikdo nekeca, ze to mame zadarmo.

honzak 15.10.2009 7:14

budiž řečeno i "B"

pane profesore! Zaplacený nadstandard (a´t ve výkonech nebo v následné péči) musí být EXPLICITNĚ  definován a to také PŘEDEM.

Na laparoskopickou operaci jsem si rád připlatil a dobře jsem udělal. Pan doktor mi ten meniskus opravil NAPROSTO SQĚLE!

Doktor 15.10.2009 7:58

Re: budiž řečeno i "B"

Jestli vám operovali meniskus laparoskopicky, tak to jste neuvěřitelná anatomická anomálie.

Hubený 15.10.2009 8:15

Re: budiž řečeno i "B"

Což o to,anatomická anomálie může být,lidé se narodí různě postižení.Honzak je ale i neuvěřitelná psychická anomálie.A to je už co říct .........;-D

honzak 15.10.2009 11:38

Re: budiž řečeno i "B"

od tebe to sedí, mamlasi!

Peta 15.10.2009 8:40

Re: budiž řečeno i "B"

Z jedné diskuze:

7.2.2007 11:03 - Martinka15

ahoj je mi 15let a příští týden podstupuji laparoskopii kolene,mám poškozený meniskus,vodu v koleni a artrozu kolene

Nevím, jsem jen hloupý strojař. Že by Martinka15 byla taky anomálie? Nebo si to vymyslela?

petr v. 15.10.2009 9:19

Re: budiž řečeno i "B"

Ne, jenom používá slova aniž by znala jejich skutečný obsah. Nemusí se bát, není sama ... :-P

honzak 15.10.2009 11:12

Re: budiž řečeno i "B"

jsemť jen prostý (a podle mínění místních i blbý) inženýr. Přiznávám, že ten název jsem si jen půjčil, neznaje přesného termínu.

Z technického hlediska se jednalo o zavedení operačních nástrojů, osvětlení a řezné kapaliny do kolena přes dva malé otvory (kterými procházeli hadice). Jistě mě doktore poučíte o správném názvu, že?

Děkuji předem, protože přesný název operačního postupu je v kontextu toho článku jistě NESMÍRNĚ DŮLEŽITÝ!

Standa 15.10.2009 7:01

Řešení

problémů zdravotnictví americkým způsobem je cesta do pekel.

j 15.10.2009 7:07

Re: Řešení

snad nevěříš na peklo?:-)

Punc 15.10.2009 6:17

Co tady pořád někdo žvaní o placení?

Měl jsem šedý zákal a v okresní i krajské nemocnici mi nabízeli termín operace nejdříve za 7-8 měsíců. Protože jsem již téměř neviděl, obrátil jsem se na soukromou oční kliniku. Tam mi během měsíce odoperovali obě oči. Operace byla perfektně provedena a dnes mám 0,5 dioptrie na obou očích! A víte kolik mne operace stála? 90, ano slovy devadesát korun! 30 korun jsem platil akorát při předoperačním vyšetření a při dvou pooperačních kontrolách. Ve dnech operace, která i s přípravou trvala kolem jedné hodiny, jsem neplatil nic! Po operaci jsem mohl hned odejít domů. Druhý případ, manželka. Měla operaci obou kyčelních kloubů, dostala lepší klouby, které prý do sedmdesáti roků pacientům dávají. A rovněž si nic nepřiplácela! Nevím, ale zdáse mi, že nejvíce proti poplatkům vřeští lidé, kterým není líto denně prokouřit a propít více neš sto korun ale připlatit si jednou za čas na léčení neduhů z toho vyplývajících, je pro ně nepředstavitelné!:-(

j 15.10.2009 7:08

Re: Co tady pořád někdo žvaní o placení?

třeba Standa

lucinapes 15.10.2009 10:52

Re: Co tady pořád někdo žvaní o placení?

i soukromé ordinace a nemocnice pracují s pojištěnci a jejich výkony jsou pojišťovnou hrazené stejně jako v nemocnicích státních. Musíte si vybrat silnou pojišťovnu, která má smlouvu s hodně doktory. Když za lístek na tramvaj, která mě ke specialistovi doveze, dám 28,.¨a u doktora po mě chtějí 30,- je to moc? Navíc mhd funguje taky z daní, tak proč nejezdit zadarmo?Sejně by to bylo nejlepší, takhle jezdí přes den jen důchodci, a kdo má jen trochu lepší standard, jezdí autem - podívejte se před nějaký gympl - polovina (ne-li víc) 18letých jezdí autem, někteří vlastním.

Plující oblaka 15.10.2009 14:06

Placení mě tak nerozhodí, měsíčně dám na ZP 4.000,- Kč

Souhlasím, vloni operace plicního nádoru, když jsem měla na výběr mezi Motolem a Bulovkou, vyšla Bulovka. Pracovní podmínky (a ubytovací podmínky pro pacienty) strašné, léčebné výsledky dobré, připlácet na ubytování a stravu samozřejmé, protihodnota ze strany nemocnice špatná.

TO NEVADÍ. Sice bych jenom proto, že jsem onemocněla, nechtěla snášet záchody a sprchy jako na pionýrském táboře, co včera hygienik uzavřel, vegetariánská (na můj požadavek) strava v červenci úplně bez zeleniny byla taky legrační, ale TO NEVADÍ.

Jenom na mobilovém účtu jsem probendila z nemocnice víc, než jsem zaplatila na poplatkách (týden na JIP, pak domů). Profíkům, co se o mě starali, přeju, aby byli dobře zaplaceni z veřejného zdravotního pojištění. Patřím k té menšině, která si ZP platí ze mzdy, takže v plné výši, 13,5 % příjmu. Stát nebo OSVČ platí za pojištěnce sotva třetinu než se platí za zaměstnance. Za případné nadstandardní (přívětivé) zacházení se klidně odměním podle sazebníku, zatím jsem se odvážila pouze čokoládou.

Brňák 15.10.2009 6:15

Fanoušek Ratha otočil?

Populární doktor Pafko propagoval veřejně Ratha vůči Julínkovi a jeho reformám a teď tady pláče...

B 15.10.2009 6:22

Re: Fanoušek Ratha otočil?

Konečně pan profesor musí kromně sné medicínské práce pracovat taky s náklady na zdravotní péči, protože Jilínek FN přistřihl křídla, nastavil pravidla financování  a donutil je pracovat s rozpočtem a dal jim jasně najevo, že další peníze nebudou. To se jím líbilo natahovat ruku a ministře dej.

Kresinka 15.10.2009 5:52

Já nejsem proti, ale

byla bych ráda, kdyby se mi řeklo : tohle máš zadarmo, na tohle si připlatíš, tohle to zaplatíš úplně. A aby to platilo, ne že když se nedostávají peníze v kase tak si potichu uděláme jiný ceník

B 15.10.2009 6:18

Re: Já nejsem proti, ale

To je to, co prosazoval Julínek a čemu bránili komunisté všech barev to jsou: komunisté, oranžový komunisté a komunisté lidovci. To jsou ty nešťastné standarty. Myslíte, že to někdy tento národ pochopí. I pan profesor Pafko se angažoval proti Julínkvi.Díky Julínkovi FN už nemohou jen natahovat ruku a křičet státe dej peníze. A ty poplatky nejsou vůbec nešťastné, splnity to, co se od nich očekávala. I pan profeseror se tvářil tak, že zdravotnictví nic nestojí. teď se musí kromě medicíny zajímat i o to, kolik to vlastně všechno stojí, jestli jsme schopni tak rozsáhlou péči za současné peníze vůbec zaplatit.:-(:-( Pan profesor už zřejmě pochopil, že Julínek byl jediný monistr, který měl procovanou koncepci zdravotnictví, ale příliž velkou smečku oponentu,kteří neznali problémy jenom si honili volební preference.

oh 15.10.2009 7:45

Re: Já nejsem proti, ale

Jistě. Jenže ty Julínkovy standardy byly definovány natolik nekonkrétně a obecně, že to směřovalo přesně k systému řízené péče "made in USA", kdy vám klidně může vaše pojišťovna, v době kdy po ní budete chtít něco nákladného, sdělit, že jejich dokonalý pojistný plán kryje léčbu skoro všech druhů rakoviny - až na ten, který vás právě postihl. A pak je můžete žalovat. Jenže stihnout rozsudek než zemřete, to dokážou soudy v USA, ty české by to nesthly ani začít projednávat.

j 15.10.2009 7:57

Re: Já nejsem proti, ale

a kde jste k té informaci přišel. Říkal to Paroubek, Rath nebo Filip

lucinapes 15.10.2009 10:59

Re: Já nejsem proti, ale

ono to je právě to pojištění. Když se pojišťujete jen proti havarii, nezaplatí vám po krupobití, tím méně po tsunami. Pojišťovna má mantinely, stát je zdánlivě bezedný.

ranbow 15.10.2009 9:19

Re: Já nejsem proti, ale

ONo se to samozřejmě neudělalo, protože když se to spočítalo, tak vyšlo, že opravdové  nadstandardy jsou kapičkou v moři. Tedy, že jestli si někdo zaplatí samostatný pokoj, lepší služby, lepší léčebné prostředky, nebo cokoliv nad to co mu má vrátit zdraví, moc to systému nepomůže, tam jsou drahé už základní lékařeské postupy

A že pokud by to mělo ekonomicky k něčemu být, muselo by se napsat

- léčení rakoviny - pacient doplatí 50 000

- operace žaludku - doplatí 20 000

a tak dále....

Bánší 15.10.2009 3:46

Platíme si nehorázně vysoké zdravotní pojištění a ještě připlácíme na kde co!!!

A tenhle a další ...(dosaď si libovolný hodně sprostý výraz) chtějí pořád víc a více.

Naučte se hospodařit! Neustálé vydírání daňového poplatníka je už opravdu na pováženou.

Fafa 15.10.2009 4:29

Re: Platíme si nehorázně vysoké zdravotní pojištění a ještě připlácíme na kde co!!!

Mozna by se meli naucit hospodarit danovi poplatnici. ;-)

Tahle debata je porad dokola. V roce 2007 se pri nizke nezamestnanosti platilo zdravotni pojisteni. V roce 2009 pri podstatne odlisne nezamestnanosti se plati zdravotni pojisteni ve stejne sazbe. Jenom se asi bude podstatne lisit vybrana castka. Da se ale predpokladat, ze se nebude prilis lisit pocet akutnich appendicitid, pacientu na dialyze nebo asthmatickych zachvatu. Danovi poplatnici to ale jaksi nechteji pochopit.

Minutus 15.10.2009 12:19

Re: Platíme si nehorázně vysoké zdravotní pojištění a ještě připlácíme na kde co!!!

Je to naprostý nesmysl. Máme jedno z nejlevnějších zdravotnictví na světě, pokud vezmeme v úvahu, kvalitu služeb. Je to především dáno nízkými platy zdravotníků, takže bude hůř.

Filuta 15.10.2009 3:40

Kde na to máme brát

A kde na to my důchodci, kterým se reálné důchody furt snižujou, všechno zdražuje, nájmy nehorázně rostou, kde ná to s důchodem 9000 máme brát? Chudej lid holt musí vychcípat. S požehnáním státu nechají chcípnout staré lidi vychcípat, protože jeho léčbu po šedesátce pojišťovna nepovolí. A kde mám sebrat na zaplacení?

Fafa 15.10.2009 4:30

Filuto

Mate deti a pratele?

Kolumbo 15.10.2009 4:47

Re: Kde na to máme brát

Pokrok v medicíně je cestou do pekel. Co na tom, že si filutové celý život platili na aspirin a octanový obklad, při průměrném věku dožití tak 67 let . Pokrok medicíny nezastavíš, a tak, i když čerpají o několik řádů vyšší částky za moderní léčbu a jejich průměrný věk dožití se zvedl na 77 nejsou vděšní ani za mák, nadávají a emotivně vykřikují něco o "nechání vychcípat". Škoda, že není zdravotní pojištění dobrovolné. Spolu s takovouhle bandou nesoudných idiotů bych si "nepojistil" ani sud s močůvkou, natož zdraví. Podobné "staré lidi", co jen natahují ruku a nadávají napravo nalevo bych klidně vychcípat nechal.