4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

POLITIKA: Solitér Klaus

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Roman 1.9.2008 9:21

Re: Měli jste se včera večer dívat na ZDF

Protipól tehle diskuze a ukázka stavu našich médií proběhl na ČT 1 v otázkách Václava Moravce. V podstatě tam nezazněl žádný argument jen kňučení, které se táhlo celým pořadem jak červená niť, že Rusko se musí označit za agresora.

ok 1.9.2008 9:32

Re: Re: Měli jste se včera večer dívat na ZDF

Jasně, Rusko osvobodilo Čečensko, a teď osvobodilo Osetii. Kdy osvobodí nás? Už se těším, jak budu trhat šeříky - ostatně vy také, že, soudruhu?

ok 1.9.2008 9:23

Re: Měli jste se včera večer dívat na ZDF

Ta diskuse jen odrážela politickou pozici Německa, které má ropovod přímo z Ruska. Česká republika je v úplně jiné politické pozici. Pakt Molotov Riebentropf je pro Rusko a Německo stále lákavý - takový nový pakt by totiž vyšachoval USA ze hry o střední Evropu. My máme možnost být svobodný stát, nebo být kolonie jednoho z dvojice Německo - Rusko. Vybrat si zatím můžete zcela svobodně.

Kelner 1.9.2008 13:58

Re: Re: Měli jste se včera večer dívat na ZDF

Zvolili jsme jinou variantu. Stali jsme se šašky USA.

Roman 1.9.2008 9:10

Gruzínci začali válku

Gruzínci tuhle válku začali a rusové dokončili. Je to stejné jako,  vyčítat rusům a spojencům, že si dovolili během 2. sv. války vstoupit na území Německa. Holt se v Gruzii při rozpoutání války někdo těžce přepočítal.

AndyO 1.9.2008 9:20

Re: Gruzínci začali válku

pokud by Německo na svém území válčilo¨mezi sebou ( Sasové s Bavory například), tak by tam těžko Rusové se spojenci vkročili, že?

Roman 1.9.2008 9:31

Re: Re: Gruzínci začali válku

Pokud by spojenci např. s Bavory  byli v tomto konfliktu jakkoliv "zaháčkování" nedělejte si iluze, že by tam nevkročili.

jan 1.9.2008 9:32

Re: Re: Gruzínci začali válku

Pokud by mír mezi Saskem a Bavorskem garantovaly mezinárodní dohody a Rusové se spojenci byli jejich garantem, tak jistě ano.

Gruzie napadla J.Osetii a porušila mezinárodní právo, chránící i de facto režimy. Rusko mělo právo reagovat. A to, že Abcházie a J.Osetie získají nezávislost, je v pořádku. Mají na ni řádově větší nárok než Kosovo.

AndyO 1.9.2008 9:53

Re: Re: Re: Gruzínci začali válku

jaké mezinárodní právo? J.Osetie nebyla nikým uznána.

Tím tedy, abyste rozuměl, neobhajuji gruzínský vpád do J.Osetie, notabene když jejich préza, zkušený propagandista musel vědět, že ze sto skutečně mrtvých budou tisíce virtuálních než bys řekl švec.

Co je to "řádově větší nárok", to nevím, jaké "chránění režimů" mi také není jasné...omlouvám se, ale ba ti se bedý reagovat věcně.

ok 1.9.2008 9:04

Klaus je docela obyčejný komunista-panslavista

Klaus není žádný konzervativec, Klaus je docela obyčejný komunista-panslavista. Je to o něm dnes již obecně známo i mezi prostým lidem, Klaus totiž podcenil načasování gruzínské krize k datu 21. srpna - a tak byl tetokrát velice dobře čitelný i pro méně pozorné občany, kteří se o politiku příliš nezajímají.

Bombardování Bělehradu samozřejmě nic nevyřešilo, ale ZASTAVILO ETNICKÉ ČISTKY. A o to šlo tenkrát v první řadě. Nepřihlížet nečinně k vraždění civilistů tak jako nečinně a ostudně přihlíželi k vraždění civilistů holandští vojáci v Bosně.

tsstss 1.9.2008 9:07

Re: Klaus je docela obyčejný komunista-panslavista

Bombardování Bělehradu žádné čistky nezastavilo. Pouze umožnilo vyčištění Kosova od nealbánců.

ok 1.9.2008 9:12

Re: Re: Klaus je docela obyčejný komunista-panslavista

Víte, já mám jednu výhodu - mám nadstandartně dobrou paměť.

Klaus spoléhá na to, že běžný občan moc dobrou paměť nemá...

Defurak 1.9.2008 9:16

Re: Re: Re: Klaus je docela obyčejný komunista-panslavista

Když máš nadstandardní paměť, tak si jistě pamatuješ, že masový útěk Albánců v Kosovu nastal až po zahájení bombardování. Takže tolik k těm čistkám.

Sýček 1.9.2008 9:17

"mám nadstandartně dobrou paměť"

;-D A kde ji máte schovanou?

tsstss 1.9.2008 9:20

Re: Re: Re: Klaus je docela obyčejný komunista-panslavista

Měl byste popravdě napsat  - mám nadstandartně dobrou selektivní paměť 

jan 1.9.2008 9:27

Re: Klaus je docela obyčejný komunista-panslavista

Bombardování zastavilo akorát likvidaci teroristické UCK, pomohlo čelným teroristům do čela kvazistátu a tím si získat pro svoje nelegální aktivity skvělé zázemí. 

Srovnávat ruskou reakci na gruzínskou agresi vůči J.Osetii s okupací Československa vojsky Varšavské smlouvy doufám nechcete.

ok 1.9.2008 9:39

Re: Re: Klaus je docela obyčejný komunista-panslavista

píšete: ""Srovnávat ruskou reakci na gruzínskou agresi vůči J.Osetii s okupací Československa vojsky Varšavské smlouvy doufám nechcete.""

To máte jako stranický úkol vaší podzemní buňky KáeSČé, nebo to máte z vlastní hlavy, soudruhu? Plivu Vám k nohám, nemám slov.

kirast 1.9.2008 9:03

No, pravdu má asi prezident, ale

jednou bych chtěl škodolibě stát zase já před železnou oponou a ne za ní. A uvnitř bych rád viděl zadrátované Rusko. Snad by to byla příležitost, jak těm obyčejným Rusům rozsvítit v hlavě kontrolku, jestli je normální, být po staletí nevolníkem nějakých despotů. Jestli na té svobodě a demokracii opravdu něco dobrého není, když jim tam všichni utíkají.

Josef K. 1.9.2008 8:53

Článek odráží autorovu bezmocnost

Pro tvrzení, jak jsou zde předkládána, nejsou předkládány důkazy ani ve formě hypotézy. Ukázka. Pokud jde o odtržení Kosova: zbavit se části území je problematické pro každý národní stát (ostatně z hromadění možného prostoru vznikl, že), jeho politické garnitury.  Srbsko se vnějším tlakem zbavilo velkého problému:Kosovo zatežovalo nejen ekonomiku země, posilovalo jestřáby (podílející se poměrně rozhodující měrou na celém jugoslávském konfliktu), rozdělovalo společnost, vyjmutí Kosova z celku sbrského státu přesunulo pozornost veřejnosti k jiným a podstatnějším  věcem a osvobodilo zdroje. Kosovo jako problém zůstalo k rozhodnutí celku, který má daleko větší materiální i intelektuální zdroje a v jehož řípadě je pravděpodobnost pozitivního řešení daleko vyšší. Ostatně, paradoxně, totéž platí o Gruzii,byť osud důstojníky KGB a mafiány vládaných provinciíí pod vlivem Ruska bude jiný.  Bohužel, naprostá převaha podobných lánků v českých médiích svědčí o mentálním zaostávání české společnosti, které nelze nahradit ani nejnovějšími technologiemi. Svědčí o nízké míře vzdělanosti, malém kontaktu s globálním myšlením a laxnosti k intelektuálním výkonům. Pak se nelze divit, že se komentáře veřejnosti mezují na vulgarismy a zkratkovité výkřiky.

milkom 1.9.2008 9:06

Re: Článek odráží autorovu bezmocnost

Reaguji na závěrečné věty tvojí glosy, jsou přesně tím závěrem ke kterému jsem došel také. Bylo pro mne naprosto šokujícím zjištěním a zklamáním jak velké množství publikujících autorů nahrazuje novinařinu opřenou o fakta a informace ideologickými paskvily. Vypadá to tak, že mnoho z nich nadšeně oprášilo starou bolševickou rétoriku - jen u slova imperialisté zaměnili USA za Rusko...

tsstss 1.9.2008 9:08

Re: Re: Článek odráží autorovu bezmocnost

;-)  R^

Malý Aston 1.9.2008 8:46

Ono se dnes ukáže,kdo má pravdu!

Dnes se setkají politické veličiny i menšiny v Bruselu a budou jednat co udělat s Ruskem.Evropa je ekonomický a vojenský obr a bez Bruselu se nic nemůže stát.A ono se uvidí,zda má pravdu Klaus nebo jeho političtí odpůrci.A když nic jiného,tak nepojede nikdo na zimní hry a tím všichni ukáží jak jsou silní.:-D

tsstss 1.9.2008 9:01

Re: Ono se dnes ukáže,kdo má pravdu!

EU je mohutné uskupení, které si usmyslelo, že všechny ve světě usmýká sankcemi. Má to jeden háček - aby to uskupení najednou nezůstalo úplně samo.  :-)

janoryna 1.9.2008 8:03

nemylímsi, že pan prezident interpretuje situaci z

nějakých politickýcpozic. tahle interpretace je přijatelná i pro levičáky, stačí když se nejdřív drží faktů apak teprve nějaké ideologie. odsouzení ruska se děje jen proto, že na něj máme pifku společně s usa. a je celkem fuk, co rusko dělá. ze stejného důvodu mohu říct, že za to může paroubek, socan jeden. kdyby napadli gruzii američani, ti lidé,kteří dnes útok na gruzii odsuzují by jej schvalovali. vzpoměňte, jak dnešní obránci gruzie tleskali, když bombardovali bělehrad.

AndyO 1.9.2008 8:26

Re: nemylímsi, že pan prezident interpretuje situaci z

Bělehrad a Osetie- tedy vy máte odvahu srovnávat:))

Ale panu Klausovi se to povedlo- teď být přímé volby prézy, tak má v kapse 99,9% hlasů.

Kromě mého asi všechny, levicepravice, vsjo rovno.

tsstss 1.9.2008 8:38

Re: Re: nemylímsi, že pan prezident interpretuje situaci z

;-)  Ono to srovnávat asi fakt nelze. Jugoslávii nechali tonout, za blahosklonného přihlížení, hezkých pár let. Rusko dalo Saakašvilimu na mordování jenom pár hodin a pak s Gruzií postupovalo podle "jugoslávského scénář". Zničilo vojenské základy (jugoslávské byly též zničeny), provedlo několi útoků na rozrušení infrastruktury (jugoslávská infrastruktura byla též zničena), přivodilo několik "collateral damages" (těch se Jugoslávie rovněž dočkala díky péči NATO). Rusko zklamalo v destrukci veřejných informačních komunikací Gruzie. Navzdory protiruské propagandě a rétorice nezničilo státní gruzínskou televizi. Což je pochopitelně prasárna a Rusko je za to pozásluze pranýřováno. Rusko není ochotno dodržovat mezinárodně uznané scénáře a vnáší do zavedených pořádků chaos. S tou televizí mají reprezentace zemí NATO pravdu. Rusko nechalo Saakašvilimu prostor pro další vtahování zemí NATO do jeho patologických myšlenkových postupů.

Ivan 1.9.2008 9:01

Re: Re: Re: nemylímsi, že pan prezident interpretuje situaci z

S tím zcela souhlasím. Rusko se chová příliš slušně v porovnání s prasárnami NATO a USA.

AndyO 1.9.2008 9:18

Re: Re: Re: Re: nemylímsi, že pan prezident interpretuje situaci z

není divu, že tu vládli zvolení komunisté...a že ti dnešní jsou čím dál tím drzejší. Tak nadšený kanonenfutter by snad v jiné zemi nemohli najít. Nejde o komunismus jako ideu, ale o způsob vládnutí.

Desítky let bráním Čechy proti paušalizujícím odsudkům, co se týče jejich charakteru. Vidím, že budu muset přehodnotit své názory. Pokud někomu připadá současné Rusko jako země, které dá přednost před demokracií, pak je zbytečné takové osoby nějak chránit. Ochrání je Putin sám.

mare 1.9.2008 9:16

Re: Re: nemylímsi, že pan prezident interpretuje situaci z

debile

AndyO 1.9.2008 9:22

Re: Re: Re: nemylímsi, že pan prezident interpretuje situaci z

ano, to je pravý argument , klidně to pište azbukou.