28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

POLITIKA: Malá lekce od velitele konvoje

Není ale tou hlavní věcí, o kterou zde jde. Konvoj přijel, v několika hodinách zase odjede a brzy přestane být otázkou dne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Varadinková 3.4.2015 14:10

Re: Souhlas s článkem.

Ne. Pouze absence té nenávisti. Já nemám potřebu tu nenávist v sobě živit navěky, tak jako Vy.

M. Balázsová 3.4.2015 14:07

Re: Souhlas s článkem.

Naprostý souhlas s paní Varadinkovou!!Svoboda, kdy se smí říkat jen ten jeden "správný" názor není svobodou.Ale to si tento pán neuvědomuje, že se chová vlastně stejně, jak tenkrát komunisti,když stačilo mít špatný názor a klidně Vás i zavřeli.

V. Plocek 3.4.2015 14:21

Re: Souhlas s článkem.

Lituji, ale diskutující pán asi nebude komunista. Ale je typickým příkladem českého myšlení a bytí, a to ho nechci urazit. S tímto projevem se setkávám často i s tím, ač Vás lidé znají ("S láskou ke komunismu") přesto Vaše názory okamžitě označí za bolševické. Hlavně při diskuzi o funkci státu v sociální oblasti. Ale takový je život.

J. Kombercová 3.4.2015 14:23

Re: Souhlas s článkem.

On Vám něco zakazuje?

Měla byste su přečíst komentáře níže pod Vámi, slušně napsané názory, které Vám sice pod nos nepůjdou, ale uvidíte, že jsou to názory a nikoli příkazy... asi jste zaspala dobu.

M. Varadinková 3.4.2015 14:31

Re: Souhlas s článkem.

Disidentům jejich názory taky nikdo "nezakazoval". Jen byli za své názory ostrakizováni, zavíráni, vyháněni..... A k témuž to bohužel směřuje i dnes. Vás se to netýká (protože jdete s proudem), tak to nevnímáte.

M. Prokop 3.4.2015 15:04

Re: Souhlas s článkem.

Maximálně vás někdo označí za husičku (IMHO správně). Nebo jste ostrakizována, zavírána, vyháněna?

M. Varadinková 3.4.2015 16:33

Re: Souhlas s článkem.

I to je přece forma ostrakizace. Zejména, když se tak děje způsobem "všichni na jednoho". Plus mnohá další nepravdivá nařčení (kremlobot, Putinův agent...), umělé podsouvání jiné minulosti a jiných názorů, než ostrakizovaný člověk má, atd., atd.

Cílem je vytěsnit nepohodlný kritický názor a vyštípat jeho nositele z dané komunity, zkrátka umlčet všechny kritické hlasy.

Je to zaručená cesta k totalitě.

M. Prokop 3.4.2015 15:03

Re: Souhlas s článkem.

Kdo vám zakazuje jiný názor? Mně nikdo.

M. Varadinková 3.4.2015 17:03

Re: Souhlas s článkem.

Ani chartistům to nikdo nezakazoval. Jen museli nést následky. Běžné bylo je umlčovat, vyštípávat, pomlouvat v médiích. Tu a tam i zavřít. To zavírání se zatím ještě neděje, to ostatní už běžně ano.

Ť. Mráček 3.4.2015 13:09

Re: Souhlas s článkem.

Servilní je váš nebetyčný obdiv k Rusku, madam. Co je primitivního na tom, když v případě politických vražd rozdělíme konkrétní lidi na vrahy a zavražděné? Naše zkušenost praví, že v Česku nikdy nevraždili Američané, ale komunisté čeští a kremelští okupanti.

Nic nového jste se nenaučila právě vy, a na staré jste rychle zapomněla, pokud jste vůbec chtěla zapomenout.

M. Varadinková 3.4.2015 13:24

Re: Souhlas s článkem.

Tak aspoň zkuste citovat nějakou větu, kde vyjadřuju ten "nebetyčný obdiv k Rusku". Že žádnou nenajdete? Tak vidíte, že jste hloupý, prolhaný Ťuňťa.

Na politické vraždy si otevřete své vlákno, protože k tomu, co jsem napsala já, jste nenapsal nic. Ledaže byste měl v úmyslu názorové oponenty dokonce politicky vraždit?

Ť. Mráček 3.4.2015 14:01

Re: Souhlas s článkem.

Váš nebetyčný obdiv k Rusku = vaše servilita k Rusku, matko! Panimájetěš?!

A pokud vám politické vraždy na komunistických šibenicích v kontextu s vítaným průjezdem Dragounů nic neřekli, rudá Náno, tak to už není můj problém.

M. Varadinková 3.4.2015 14:05

Re: Souhlas s článkem.

Neodklánějte pořád k politickým vraždám a doložte ten můj nebetyčný obdiv či servilitu. Hloupý prolhaný Ťuňťo.

M. Balázsová 3.4.2015 14:10

Re: Souhlas s článkem.

Už slovník tohoto pána nám o něm něco ukazuje,že?

M. Balázsová 3.4.2015 14:09

Re: Souhlas s článkem.

Zapomněl jste na Němce-ti vraždili nejvíce.

V. Plocek 3.4.2015 14:47

Re: Souhlas s článkem.

Nápadně mi připomínáte domov důchodců, kde se také musí hašteřit. Ale trochu přidejte na vtipu, přátelé. Přeji Vám hezké a k l i d n é velikonoce.

V. Kusý 3.4.2015 13:20

Re: Souhlas s článkem.

Pokud považujete projev sympatie za servilitu a povinnost dávat najevo kladný poměr, tak to o Vašem myšlení vypovídá víc, než byste si přála.On totiž každý Rom (Cikán), podle své kobyly hádá.Vím, že USA mají své problémy a vady, totéž vím o EU.Ale obojí nepostrádají mechanizmy, potřebné ke změně a nápravě.Což se o Rusku při nejlepší vůli říci nedá.Slova jako "naděje" a "důvěra" jsou ve Vašem slovníku pojmů asi na stejné úrovni, jako "pravdoláska".Takže jste se jen odkopala,ale věřte, není to vábný pohled. :-))

M. Varadinková 3.4.2015 13:34

Re: Souhlas s článkem.

Já, stejně jako autor článku, nepíšu o "projevech sympatie", ale naopak o "projevech nesympatie" k názorovým odpůrcům - disidentům.

Takových "projevech nesympatie", jaký jste tady právě předvedl i Vy sám.

O naději a důvěře jsme já nepsala, tak proč mi podsouváte své vlastní fantasmagorie na toto téma? Odkopal jste se akorát Vy, a sice jako novobolševik.

J. Kombercová 3.4.2015 13:45

Re: Souhlas s článkem.

To je pravda, vy nikdy (a to se týkalo třeba i volby prezidenta) neadorujete své vyvolené, naopak pomluvíte protivníka. Dost dobrá taktika, ale ne neprůhledná. :))

V. Čermák 3.4.2015 13:56

Re: Souhlas s článkem.

Ale to tak dělá každý, včetně Vás.

M. Varadinková 3.4.2015 14:03

Re: Souhlas s článkem.

Proč bych měla adorovat někoho, koho vnímám pouze jako menší zlo ze dvou zel, které mám na výběr?

Nemám ve zvyku kohokoliv adorovat.

J. Štrobl 3.4.2015 14:12

Re: Souhlas s článkem.

Takže pro vás jsou demokratické západní státy větší zlo než nacistické Rusko?

M. Varadinková 3.4.2015 14:23

Re: Souhlas s článkem.

No vida, než jste to stačila napsat, už se jeden takový objevil.

Řeč byla o volbě prezidenta, kterou sem zatáhla paní Kombercová. Ne o "demokratických západních státech".

J. Kombercová 3.4.2015 14:30

Re: Souhlas s článkem.

Volbu prezidenta jsem dala jako další příklad, Vám je Rusko u prdele, Putin je Vám u prdele tady pro neznalé zdůrazňuji, že cituji paní Varadinkovou), EU a vůbec západ včetně Ameriky nemusíte (vidíte, že nepíši, že nenávidíte)... taková "chytrá" horákyně, čert vás vem, babo.

M. Varadinková 3.4.2015 14:41

Re: Souhlas s článkem.

Ano, mám ve zvyku spíš kritizovat, než adorovat. A kritizovat primárně ty své (kteří nám vládnou nebo kterým naši vládnoucí lezou do zadku), ne ty cizí.

M. Varadinková 3.4.2015 14:15

Re: Souhlas s článkem.

A jen dodávám, aby mi zase nějaký méně bystrý přiblblík něco neposunul, že řeč je o druhém kole poslední prezidentské volby, tedy menší zlo = Zeman, větší zlo = Schwarzenberg.

V. Čermák 3.4.2015 13:55

Re: Souhlas s článkem.

Je to tak. Srpokladivoví bolševici byly nahrazeni hvězdopruhovatými bolševiky. Ti první šli do pr*dele v 89, ti druzí půjdou ( a jsem o tom přesvědčený) u nejbližších voleb. Ti zdejší ovšem zůstanou.

V. Kusý 3.4.2015 14:14

Re: Souhlas s článkem.

Slušná demagogie.Když Vy nemáte ráda Ameriku, a dáte to najevo, jste dobrá.Když já nemám rád Rusko a dám to najevo, jsem neobolševik.Nu vot, tak.Vás ta nesnášenlivost jednou udusí, plynových komor netřeba.

M. Varadinková 3.4.2015 17:28

Re: Souhlas s článkem.

A) Není pravda, že "nemám ráda Ameriku".

B) já kritizuji politiku, kterou dělá Západ (v čele s USA), protože ji považuji za špatnou a pro nás (i celý Západ)nevýhodnou.

C) Jestli dělá nebo nedělá Rusko politiku, která je špatná a pro ně nevýhodná, to já vůbec nemám potřebu řešit. Vy jste Rus nebo se hodláte přestěhovat do Ruska, že tu potřebu máte?

D) Neobolševik jste ne proto, že nemáte rád Rusko, ale proto, jak se chováte k lidem s jiným názorem.

V. Plocek 3.4.2015 14:17

Re: Souhlas s článkem.

A to by si ostatní lidé měli uvědomit a zapsat za uši do následujících voleb.