28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

POLITIKA: Malá lekce od velitele konvoje

Není ale tou hlavní věcí, o kterou zde jde. Konvoj přijel, v několika hodinách zase odjede a brzy přestane být otázkou dne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 3.4.2015 17:38

Re: Antiamerikanismus je tím nejspolehlivějším testem toho,

Já to pořád říkám, že si na blbce jen hraje :-)))

Taky si myslím, že je to vcelku pravdivý závěr.

M. Kosejk 3.4.2015 17:47

Re: Antiamerikanismus je tím nejspolehlivějším testem toho,

Nikdy jsem si o něm nemyslel, že je hloupý. U mnohých jeho krátkých vtipných glos jsem se i nahlas zasmál.

p.s. v předchozím příspěvku mám překlepy ve slově "stádo" (místo "t" má být "d" - prostě "stádo") :)

J. Slanina 3.4.2015 17:43

Re: Antiamerikanismus je tím nejspolehlivějším testem toho,

Víte, fór je v tom, že kdybyste obdobné napsal Vy, tak si to se 100% jistotou přečtu. (Objevujete se zde na mé gusto příliš řídce.) Ale jakmile uvidím jako "Autora" kajana, něco se ve mně šprajcne a automaticky předpokládám, že to zase bude nějaká pitomost, obzvláště když to má víc jak tři řádky. Tož asi tak.

M. Kosejk 3.4.2015 17:49

Re: Antiamerikanismus je tím nejspolehlivějším testem toho,

Když už napíše něco nad 3 řádky (jak píšete), tak to má hlavu a patu. Ne že bych vždy souhlasil, ale pitomosti nepíše.

M. Varadinková 3.4.2015 17:51

Re: Antiamerikanismus je tím nejspolehlivějším testem toho,

Hezky jste popsal mentalitu servilních novobolševiků. Ovce, která vzhlíží k pasákovi-ochránci.

Jenže vztah pasák-ovce je vždycky vztah pána a na milost a nemilost mu vydaného otroka. Když pasák potřebuje, tak libovolný kus ze stáda zabije, prodá, nebo podřízne a obětuje bohům. Když se mu to hodí, požene třeba celé stádo na porážku.

Měli bychom trvat na jiném modelu obranné spolupráce, než je vztah pasák-ovce.

J. Slanina 3.4.2015 18:06

Re: Antiamerikanismus je tím nejspolehlivějším testem toho,

Jasně, mlékodajko. Tuším, že ausgerechnet tobě chybí v tom vztahu pasák - ovce ještě ten pes. Takže modelový vztah: rasputin - mlékodajka - občánek.

V. Čermák 3.4.2015 18:51

Re: Antiamerikanismus je tím nejspolehlivějším testem toho,

Dneska jste se opět moc nevyznamenal. Běda mužům(hloupým), kterým žena (chytrá ) vládne. To už zbývá jenom hulvátství.

M. Kosejk 3.4.2015 18:38

Re: Antiamerikanismus je tím nejspolehlivějším testem toho,

Země velikosti ČR v lokaci, kde leží ČR, vždy bude muset patřit k nějakému stádu. Stádo je vynález evoluce, jak zajistit ochranu jedincům, kteří se sami nedokážou ubránit. ČR nemá - a v dohledné době určitě nebude mít - svoji plně soběstačnou vojenskou ochranu - a bez ní potřebuje spojence. Nevím o lepším vojenském spojenci, než jsou USA. ČR nikdy(!) nebude v pozici pasáka stáda - je to technicky nemožné. Ale ČR si může vybrat, k jakému stádu chce patřit. A pokud si ČR sama nevybere stádo Západu - schramstne ji pasák, o kterého vůbec nestojím (Rusko).

M. Varadinková 3.4.2015 18:46

Re: Antiamerikanismus je tím nejspolehlivějším testem toho,

Vy máte potřebu patřit ke stádu, já si myslím, že bychom se měli chovat jako vzájemně se respektující spojenci (tedy nikoliv v režimu pasák a jeho stádo), kteří se domluvili na společné obraně. Tedy nikoliv na společném vyvolávání války třeba tím, že se ten náš pasák rozhodně ukrást jinému pasákovi ovci z jeho stáda.

J. Šimek 3.4.2015 20:48

Re: Antiamerikanismus je tím nejspolehlivějším testem toho,

Mluvíte o Krymu, že?

J. Šimek 3.4.2015 16:28

To Donát:

"Mě v dnešní době dost vadí, že se nepřipouští žádná kritika EU a USA."

A kde se nepřipouští? Semelovou někdo zavřel, Vyvadil náhle záhadně zmizel, propagamdistické protizápadní servery jsou nedostupné, komunisti nesmí do médií, Klaus a Mach nesmí publikovat?

Houbeles, vy jste to zobecnil až do lži.

3.4.2015 16:35

Re: To Donát:

vyvadila údajně zrovna zavraždil nějaký člověk z kosova, a říká se, že v tom má prsty miloš zeman

J. Slanina 3.4.2015 17:29

Re: To Donát:

Jo, a mlékodajku prý furt někdo honí.....

J. Štrobl 3.4.2015 15:02

O co vlastně Rusku jde.

Alexander Dugin je synem ruského generála GRU a poradce prezidenta Putina. Je autorem knihy Základy geopolitiky z roku 1997, která je současně učebnicí na Akademii Generálního štábu ruské armády i na jiných školách. Podle něho „zápas o vládu etnických Rusů nad světem neskončil“, „Rusko se stane základnou pro novou protiburžoazní, antiamerickou revoluci“, „eurasijské impérium bude založeno na společném nepříteli: odmítnutí atlantismu, americké strategické dominance a vlády liberálních hodnot nad námi“, ale chce i „finlandizaci celé Evropy“. Evropa má být vůči Rusku ve stejném postavení jako za studené války Finsko – vnitřní autonomie a určitá svoboda, ale Rusko musí mít právo veta v zahraniční politice. Ta musí být neutrální a vůči Rusku povolná, Rusko nesmí být kritizované. Samotné Finsko pak Dugin hodlá připojit k Rusku

a rozparcelovat – jih této země bude připojen k ruské Karélii a sever „darován“ Murmanské oblasti. Takto daleko nezašel ani Stalin. Rusko má ve světě šířit antiamerikanismus a ze všeho vinit USA. V nich samotných pak podporovat nestabilitu a separatismus, zejména černošské, protibělošské rasisty, dále etnické, sociální a rasové konflikty, secesionismus a destabilizaci vnitřních politických procesů a izolacionistické novináře a politiky. Jde tedy o program „aktivních opatření“ k subverzi a sabotáži Západu.

V českém mediálním prostředí, především internetovém, se odehrává masivní ruská ofenzíva – „aktivní operace“ dezinterpretací, pomluv, diskreditací a psychologické války. Rychle se objevily nové servery radikální xenofobní pravice i radikální antikapitalistické levice, jež kromě pomlouvání Západu chválí Putinovo Rusko. Reakce západních politiků však zatím není dostatečná, což je také nebezpečné. Budou-li si totiž ruští vládci myslet, že Západ je v důsledku své slabosti a dekadence ochotný jejich expanzionismus akceptovat, pokusí se o něj, čímž se nezadržitelně přiblížíme k přímému střetu.

M. Varadinková 3.4.2015 16:07

Re: O co vlastně Rusku jde.

" se odehrává masivní ruská ofenzíva – „aktivní operace“ dezinterpretací, pomluv, diskreditací a psychologické války...".

Tím myslíte to, co šíří ten Alexandr Dugin?:-)))))) Nejste Vy náhodou jeho užitečným idiotem?:-)))))))

J. Štrobl 3.4.2015 16:46

Re: O co vlastně Rusku jde.

Jste jenom hloupá bolševička, která je nebezpečím pro naši státnost.

M. Varadinková 3.4.2015 16:51

Re: O co vlastně Rusku jde.

A co se dělá s lidmi, "nebezpečnými pro naši státnost"? Nepřátelé státu obvykle končí v lepším případě ve vězení, v horším na popravišti. Nebo v plynové komoře.

Tak to vidíte, že Vy fašounci se nakonec vždycky odkopete. Ten hon na "nepřátele státu" máte zřejmě v genech.

J. Slanina 3.4.2015 17:27

Re: O co vlastně Rusku jde.

Jasně, proto ty, mlékodajko, jsi furt tak udejchaná. Von tě pořád někdo honí.

S. Prosek 3.4.2015 18:39

Re: O co vlastně Rusku jde.

Vona pani Varadinkova je v jedne neochvjene rade vernych Klausovcu, s tim se nenadela nic LoLLLL.

J. Václavíková 3.4.2015 17:43

Re: O co vlastně Rusku jde.

Není ta takylogika kouzelná? Takže Vám vyjmenuje, co s ní máte udělat a pak Vás za to odstřelí! Podsunutý argument jak vyšitý :-))))

Podsunutý argument (straw man)

Podstatou klamu je najít velmi slabý až hloupý argument, který by mohla zastávat protistrana (ale zpravidla jej nezastává). Ten demonstrativně rozcupovat na cucky a budit při tom zdání, že se všemi argumenty protistrany se lze takto snadno vypořádat.

M. Varadinková 3.4.2015 18:07

Re: O co vlastně Rusku jde.

A co se tedy dělá s lidmi, "nebezpečnými pro naši státnost", masařko?

Vy byste je nechala jen tak beztrestně ohrožovat naši státnost?

J. Václavíková 3.4.2015 16:11

Re: O co vlastně Rusku jde.

Kreml seje nenávist k Západu a připravuje myšlení lidí na případnou válku a my si tu ještě máme pěstovat jejich propagandisty, abychom jim padli do klína jak shnilé švestky? Tohle už snad nemůže být ani z blbosti, co tu mnozí píšou. Jediné, co nás může utěšit, je, že tato virtuální proruská realita má k té skutečné daleko. Viz konvoj :-)

J. Boleslav 3.4.2015 17:03

Re: O co vlastně Rusku jde.

Je třeba neprodleně oprášit paragraf na ochranu republiky.

M. Varadinková 3.4.2015 17:06

Re: O co vlastně Rusku jde.

Ano, jako v padesátých letech.

Tehdy se nesměl kritizovat Sovětský svaz a nepřítelem byli domnělí agenti Západu, dnes se nesmí kritizovat USA a nepřítelem jsou domnělí agenti Putina.

Takoví jste vy, novodobí bolševici.

M. Kosejk 3.4.2015 17:26

Re: O co vlastně Rusku jde.

Kdyby to bylo jako v 50. letech a USA byly SSSR, tak už hnijete v lágru, vy náno hloupá. Jediné, co se vám teď děje,  je, že mnozí lidi na vaši hloupost negativně reagují. :)

M. Varadinková 3.4.2015 17:36

Re: O co vlastně Rusku jde.

Zatím jenom vy novobolševici voláte po oprášení komunistických totalitních zákonů. Až je oprášíte, budete podle nich ty domnělé "nepřátele státu" zase věšet. Máte to totalitní myšlení v sobě hluboko zažrané. Proto je dobře, když se odkopete včas, aby si na vás lidé mohli dát pozor.

J. Václavíková 3.4.2015 17:44

Re: O co vlastně Rusku jde.

Podsunutý argument (straw man)

Podstatou klamu je najít velmi slabý až hloupý argument, který by mohla zastávat protistrana (ale zpravidla jej nezastává). Ten demonstrativně rozcupovat na cucky a budit při tom zdání, že se všemi argumenty protistrany se lze takto snadno vypořádat.

M. Varadinková 3.4.2015 17:54

Re: O co vlastně Rusku jde.

Protistraně nic podsunuto nebylo, masařko. Protistrana se vyjádřila jasně:

Autor: J. Boleslav Datum: 3.4.2015 17:03

Je třeba neprodleně oprášit paragraf na ochranu republiky.

J. Slanina 3.4.2015 17:31

Re: O co vlastně Rusku jde.

Co ty asi tak víš, krávo, o padesátých létech?

Ť. Mráček 3.4.2015 18:43

Re: O co vlastně Rusku jde.

No jó, už brzo si pro vás přijedou s plným antonem ozbrojených policistů. O padesátých letech raději mlčte, protože ta vaše přirovnávání k dnešku jsou stupidní hovadiny. Kdo padesátá léta nezažil na vlastní kůži a věří historkám soudružky Samelové, nebo Čubovým, ať raději mlčí.