3.6.2024 | Svátek má Tamara


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
John 25.10.2006 15:33

Re: Re: Re: Re: česká vyčůranost

No argumentovat čechoslováky v této diskuzi je opravdu hodné velké inteligence.

mapacorp 25.10.2006 15:29

Re: Re: Re: česká vyčůranost

Dobry muzi,

    Co ma pud sebezachovy spolecneho se socialistickym zrizenim ? Az ty priste zase cosi vysplechtnete, nezapomente argumentovat. Jestli jste toho tedy schopen.

mapacorp 25.10.2006 15:27

Re: No, ještě klika, že jen stínový ministr.

Jeste, ze to tem vasim obdivovanym americkym mirotvorcum nemci a francouzi odmitli. Byli bychom ted vyvareni vsichni. Ty ostatni evropske zeme ktere do toho sly nemaji na valceni dostatek prostredku, cimz jsme vice mene zachraneni.

    Ted uz staci jen zorganizovat odsun vsech neevropanu od Lisabonu po Helsinky a tez vsech jejich kolaborantu MIMO UZEMI EVROPY !

jakovy 25.10.2006 15:26

Slouhové cizí mocnosti se chtějí zavděčit. Dávbají "dobré" rady, ale ty jejich moudrosti jim v minulosti v únoru 1948 jaksi nepomohly. Viděli skutečnost pokřiveně tehdy, vidí ji pokřiveně i teď Re: Re: Hmmm, zdá se že pan Zaorálek je mimo

A nešlo by to v azbuce ? ;-)

John 25.10.2006 15:24

Re: Re: česká vyčůranost

Koukám, že tady ještě někdo žije v socialismu co.

J.G. Pašek 25.10.2006 15:24

Zaorálku, Zaorálku . . . neoháněj se s tím slavným členstvím ČR v NATO . . .

ČR podepsala smlouvu vydat 2% narodního důchodu na armádu a dosud neevydalo více než 1,3% a z toho je půlka rozkradená či zašejdračená či prožraná . . . . . USA základna patří do Polska a ne vyčůrané ČR.

mapacorp 25.10.2006 15:23

Re: česká vyčůranost

Dobry muzi,

    Nevim proc by to mel odnaset soused a namisto Cechoslovaku by americane meli otravovat zivot Polakum ? Co je to za pochybnou a zvracenou logiku ?

    Jenom at si americane seberou vsechno jejich svinstvo, a tez jejich agenty, a odtahnou experimentovat zpatky do USA. Pro naivky doporucuju blizsi studii vsech takovych intervencnich experimentu USA v posledni dobe a jejich vysledky : Jedno fiasko za druhym.

Sam Křepelka 25.10.2006 15:09

česká vyčůranost

Klasická česká vyčůranost ( v případě autora článku moravská ). Vždyť proč u nás mít takovou základnu, protože když nebude u nás, bude v Polsku. No a i tato základna v Polsku nás může ochránit stejně dobře. Takže proč riskovat zájem např. teroristů, když to může odnést soused!

whocares 25.10.2006 15:09

Re: Ano, je to zvláštní

Ale Paroubek to bude pro jistitu konzultovat s "Moskvou", jestli jm to nevadí.... (Y)

PetrK 25.10.2006 15:03

Když už jste stínový ministr,

odejděte do říše stínů!(Y)

AeroKarel 25.10.2006 14:56

Re: Re: Jako už víckrát se mi přichází na mysl paralela se střední Evropou třicátých let.

No, nějak mi to co píše Jura připadá logičtější. Ať už je to z jakéhokoliv kurzu.

AeroKarel 25.10.2006 14:49

No, ještě klika, že jen stínový ministr.

Blbej jak hrouda kytu !!!!!!!!!

Společná zahraniční politika zemí EU ....... Buďto žádná (v lepším případě), nebo podpora žabožroutského okopávání amerického kotníku.

Naskoč 25.10.2006 14:48

Re: To nepsal Vyorálek.Je to příliš inteligentní...

Bože, ty seš ale vůl ...

mapacorp 25.10.2006 14:41

Re: Re: Re: Jako už víckrát se mi přichází na mysl paralela se střední Evropou třicátých let.

Dobry muzi,

    Argumentu je v te me odpovedi dost, staci si to precist, coz jste zamerne neudelal . Co se tyce meho svetonazoru, nema s zadnymi totalitarismy nic spolecneho. Jako dukaz uvadim fakt, ze se nikde neohanim zvanenim o politrucich a jakychsi pochybnych vojenskych skolenich z doby bolsevisticke diktatury, ani kvakanim o komunistickem tisku.

    Nemam to jednoduse zapotrebi, ale treba se vam tez jednoho dne otevrou oci a plne pochopite cemu ve skutecnosti nahravate . Nekdy je lepsi si to uvedomit, pokud je cas, protoze potom fatalne prichazi doba, kdy uz je pozde.

Jura Jurax 25.10.2006 14:40

Re: Re: Zaorálek je nebezpečný trouba

Aby se odborník Zlý Kukuč mohl divit :-/

Jura Jurax 25.10.2006 14:39

Re: Re: Re: Re: Re: pro poznamecka

Bavíte-li se o vlastní ochraně před raketami třeba z Iránu, pak je to poněkud mimo téma americké základny na našem území a článku vůbec, sorry, nepostřehl jsem to :-D

Douša Josef 25.10.2006 14:39

Ano, je to zvláštní

.Zaorálek:...Do této chvíle nebyla podána žádná oficiální žádost USA na umístění základny nebo jejích komponentů v České republice, dokonce snad takovou žádost ani do konce roku neobdržíme. Navíc nejsou známy ani přesné parametry ani obecné podmínky umístění podobné základny v naší zemi....

A přesto si již podle soudruha Zaorálka ujasňujeme "pozice politické reprezentace", pořádáme podpisové akce, dokonce demonstrujeme. Nevíme, CO po nás budou chtít, KDY to budou chtít a ZDA TO VŮBEC BUDOU CHTÍT a Zaorálek a jeho komunističtí soukmenovci již mají jasno, protestují, podepisují petice  a někteří označují ty, co vůbec chtějí diskutovat za zaprodance amerického imperialismu.

Všichni jsme odsoudili prohlášení Charty, Několik vět a všechno, co se komunistům nehodilo do krámu. Aniž jsme věděli, co je tam psáno. Jen bylo řečeno, že to psali zaprodanci a již byly rezoluce, milionů podpisů a petic a odsouzení toho - VLASTNĚ ČEHO??? Vždyť jsme ani nevěděli, co odsuzujeme. Prostě bolševikům ty metody zůstaly hluboko pod kůží a znovu je uvádějí v život!

Jura Jurax 25.10.2006 14:36

Re: Re: Re: Re: Jako už víckrát se mi přichází na mysl paralela se střední Evropou třicátých let.

No, technicky to byl stroj, na který můžeme být pyšní. Že bojoval spíš na nesprávné straně ... no ono naše zbraně vůbec měly smůlu na nesprávnou stranu, najmě po vítězství pracujícího lidu ...

A to ještě nevím, zda víte, že konstruktérem onoho tanku byl ruský emigrant ing. Alexej Surin. Po osvobození naší vlasti Rudou armádou si na něj NKVD vzpomněla a zmizel v gulagu.

fil2 25.10.2006 14:35

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro zastance zakladny

máte pravdu, američani to podělali i za druhé války, tím, že nedošli až do prahy!

Olinka 25.10.2006 14:28

Je to..

strach nahanejici postoj..mame cekat, az jak se veci vyvinou? a Evropa sjednoti v otazkach obrany? a dokonce se snazit vest dialog s  diktatory, abchom zazehnali hrozici nebezpeci..zaplat pambu je pan Zaoralek ministr obrany pouze stinovy!

Jura Jurax 25.10.2006 14:27

Re: Re: Jako už víckrát se mi přichází na mysl paralela se střední Evropou třicátých let.

Dobrý muži Mapacorpe, s prominutím kecáte, aniž byste uváděl smysluplné argumenty. Byť moje analogie - jako každá analogie - nemůže překročit své meze. Ale diskuze, resp. vyvracení Vašich názorů (po mém soudu směsi anarchismu, levičáctví a Haló Novin) by přesáhlo možnosti tohoto fóra; nehledě na to, že mne poněkud nudí neustálé opakování notoricky známých technických i politických argumentů.

Mrzí mne to "urovnove horsi PSYOPS", leč má ješitnost je pohlazena přirovnáním k nějakému lepšímu seržantovi po absolvování kurzu ve Fort Benningu

A protože mi to nedá, oplatím Vám ve stejném tónu - kecáte stejně blbě jak politruk, co mne v dávném roce 1973 na vojně politicky školil; toho ovšem omlouvalo, že to dělal za slušné peníze. A taky na rozdíl od Vás neuměl ovládat internet (to je to pohlazení :-D).

mapacorp 25.10.2006 14:26

Re: Re: Re: Ano, válka v Iráku a v Afghánistánu je prohraná!

Dobry muzi,

    Jde o vec ktera uz je hotova. USA jsou v techto zemich porazeny, protoze ani jeden z jejich objektivu nebyl realizovan. Otazka stazeni vojsk je tedy jen otazkou casu. Zadny stat na svete nebude vest valku do nekonecna v takovem meritku a s takovym nasazenim BEZ KONKRETNICH VYSLEDKU .

    Jestli si tedy myslite, ze je to tam vyhrano.... to co berete za nadavku je pouze smutnou deskripci existujici skutecnosti.

mapacorp 25.10.2006 14:20

Re: Re: Re: Ano, válka v Iráku a v Afghánistánu je prohraná!

A hlavne argumentu, ktere jste k vasemu ucenemu tvrzeni nebyl schopen prilozit.

* 25.10.2006 14:19

Jak lze mnohy slovy říct - jen si nezadat

socanská připos..

MaR 25.10.2006 14:18

Re: Re: Re: Jako už víckrát se mi přichází na mysl paralela se střední Evropou třicátých let.

Ano to všechno vím. Možná nejsem dost dobrým vlastencem, ale mně to pořád nepřijde jako něco co by mělo být zdrojem národní pýchy...

jeník 25.10.2006 14:16

Re: zavorálek

velmi správně Johnny, dle klasika názor má každý, kdo má díru do pr..

zdeněk 25.10.2006 14:15

Re: Re: Re: Re: pro poznamecka

ano, jenže já se bavím o tom jak zajistit vlastní ochranu před raketami třeba z Iránu, ne o raketách které sestřelují balistickou raketu ve střední části letu

"Její minimální dosah je 1000 km a maximální dosah okolo 5000 km."

http://www.atmonline.cz/analyzy/pro/antiraketa.htm

takže tohle NENÍ ochrana našeho ÚZEMÍ! My bychom cílem nebyli, museli bychom se spoléhat na jinou základnu, která by byla před námi.

mapacorp 25.10.2006 14:15

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro zastance zakladny

Dobry muzi,

    Vy jste dneska vsichni dostali befehl s tim argumentem kolem tech dvou svetovych valek ? Vsechny odpovedi jsou skoro stejne ! Napred se napadne nejaky detail " negativniho " prispevku a potom se vyrukuje s WW I a WW II. A jeste potom vytahnete " neschopnost" Evropy a eventuelne zaargumentujete Ruskem, ci nejakym technickym detailem .

Nic vic jste tu dnes nepredvedli. Ten pocet a naturu argumentu mate v operacnim planu ?

Jura Jurax 25.10.2006 14:12

Re: Re: Re: pro poznamecka

U nás by nebyly Patrioty, pokud vím ...

MaR 25.10.2006 14:12

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybí

Pokud je tohle váš pohled na svět tak zasloužíte upřímnou lítost, možná i slzu za vás uroním :)