21.5.2024 | Svátek má Monika


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pete Brich 27.1.2007 16:16

Re: smutné

Již staří Římané věděli, že čím tlustší zákoník, tím horší právní stav.

Mj., znáte nález Ústavního soudu SRN?

PB

Pete Brich 27.1.2007 16:12

Další po totální lobotomii.

8-o

PB

GLUM-II 27.1.2007 16:12

Re: Na jedné straně nás pravicoví pisálci varují

Pete Brich 27.1.2007 16:10

pařez

Ten nick sedí jako (jak by to řekl Paroubek?)

PB

Fafa 27.1.2007 16:10

Vileme,

valka mezi staty EU nevznikla mimo jine proto, ze historicky problematicke Nemecko bylo okupovano viteznymi mocnostmi.

Pokud jde o plneni ukolu, mate pocit, ze narodni staty Norsko nebo Island selhavaji ve svych ukolech? 

Pete Brich 27.1.2007 16:08

Re: Zaujatá angažovanost článku by mi nevadila

Až přistoupí Čína, bude mít všechny hlasy jen ona a problém bude vyřešen.;-)

PB

Pete Brich 27.1.2007 16:04

Re: Re: Inspirace Sládkemi

R^

PB

Pete Brich 27.1.2007 16:01

A vy zas mlátíte černochy.

Hodinky nebo holinky - je to jedno. Obojí se natahují.

PB

Jenda 27.1.2007 15:58

Re: Inspirace Sládkemi

Dekuji za krasnou ukazku diskuze o eustave z pozice jejiho zastance. Lip bych to nenapsal ani kdybych to chtel karikovat. Dekuji.

maaara 27.1.2007 15:53

Re: konecne

To že máme vládu, která nedrží hubu a krok, když velký bratr pískne, je nejlíp vidět na jednáních o umístění radaru NMD na našem území:-/

Jenda 27.1.2007 15:53

Re: Re: Re: AeroKarle - argumenty?

Dotaz. Co ma soucasna nebo dokonce eustavou projektovana EU spolecneho s EHS?

MirekTopShit 27.1.2007 15:52

Re: Re: smutné

Jak náš Míra Topolánek již dříve pravil:  obrovský shit a včera doplnil, že kolektivismus (rozuměj všetně evropského i např. skauting) vede k holocaustu.....

Samozřejmě tlustá bichle je fakt to, co říkal Dalíkův chovanec..

Jenda 27.1.2007 15:50

Re: "Obrovský shit" má především pan Daniel Kaiser v hlavě.

No presne tak by se dalo prohlasit, ze vas prispevek je typickym produktem levicoveho ceskeho vypatlance presvevdceneho, ze za hranicema vedi vsechno lip a on udela nejlip kdyz sklapne a prevezme cokoli co kde koho napadlo. Kdyz je to ze zahranici tak to prece musi byt lepsi. :-P

H.K. 27.1.2007 15:49

Re: Re: Re: Zaujatá angažovanost článku by mi nevadila

Katastrofa? Jak pro koho. Pro ty, kterým se bude dařit prosazovat svoje zájmy, to určitě katastrofa nebude. Již dnes je to rejdiště různých lobistických skupin.  Fakticky vládnou anonimní úředníci, kteří " produkují " nesmyslné předpisy a nařízení. 

Zase tam budeme stát se svojí pravdou "Proti všem"!! Kdo nejde s námi jde proti nám!? Pravd je mnoho. Každý má tu svoji pravdu. Není potřeba se někomu vysmívat ani někomu dávat psychiatrické diagnosy. 

 

Ben 27.1.2007 15:44

Eurohujer Zaorálek cítí tučnou, velice tučnou kořist

A tak bojuje ze všech sil. A všemi prostředky. Bojuje prostě jako Zaorálek. :-) Když může být eurokomisařem Špidla, proč bych jím nemohl být já..., žejo...?

A tak se snaží a snaží a snaží. A mnoha lidem je z něho špatně a špatně a špatně.;-(

Jenda 27.1.2007 15:44

Re: Angela

No on je trosku rozdil mezi nasilnou kolektivizaci celeho statu a dobrovonym tvorenim malych komunit v ramci kterych jsou zrusene penize. Nehlede na to, ze se jim ty kibucy samovolne rozpadaj. A nejak jsem si nevsiml, ze by kolem nich obchazeli pohranicnici s prikazem zastrelit kazdeho kdo se je pokusi opustit.

Jist, tak daleko nejsme. A doufejme, ze ani nebudem. Ale musi se to hlidat! I proti Vilemum a Hanakum.

AeroKarel 27.1.2007 15:43

Re: Re: Re: Proč tolik vzteku?

Třeba Jiří K., že?

AeroKarel 27.1.2007 15:42

Re: Angela

Jo Leo, nacionální socialismus nebyl nic víc, než je v jeho názvu. I kdyby socani pukli vzteky a raději vždy mluvili o fašismu.

AeroKarel 27.1.2007 15:39

Re: Re: Re: AeroKarle - argumenty?

Ono z vámi jmenovaného jdou vyvodit i jiné závěry než ty vaše, třeba ty páně Kaiserovy. Pokud mu jen nadáváte a pro podporu svého názoru neuvedete žádné argumenty ( o což on se snaží), řadíte se svou úrovní hluboko pod něj. Škoda, pokud z zřejmě obsáhlého studia nějaké ty argumenty máte.

AeroKarel 27.1.2007 15:35

Re: Re: Re: AeroKarle

Asi ti historikové takovou samozřejmost nepovažovali za nutnou. Ale použil jste dobrý příklad boje naprostých protikladů se společným cílem. Něco takového jsem měl na mysli, čta vaše dávání ODS a komunistů do jednoho pytle. Do toho, do kterého Paroubek ke komunistům přistrčil ČSSD.

Dadacos 27.1.2007 15:31

Souhlasím s D. Kaiserem

Souhlasím s D. Kaiserem, např.: "Tvrdit, že bez této ústavy se rozšiřovat nedá, je diplomatická bouda." ***  "Když se řekne Listina základních práv unie, zní to nevinně. Jenže listina není žádný garant základních práv a svobod, bez něhož se demokracie v členských zemích začne hroutit. Demokratický řád dostatečně chrání národní ústavy; kdyby například v té české nebyly zapsané občanské svobody, do EU bychom se vůbec nedostali. Listina jaksi navíc přináší tzv. sociální práva, napříště vymahatelná Evropským soudním dvorem. Je to dračí vejce sociálnědemokratického světonázoru, který samozřejmě není trestný, v ústavě ale nemá co pohledávat. Konečně návrh zdvojnásobuje počet kompetencí, v nichž členské státy ztratí právo veta. Argument, že jde o to, aby se Evropa neutápěla v nekonečných sporech a byla vůbec řiditelná, je výjimečně trapný. Teprve po převodu nějaké kompetence na evropskou úroveň přeci vznikají třecí plochy a hádky; dokud si státy v dané oblasti uchovávají suverenitu, nikdo jim do toho nemluví."

Dále podotýkám, kupř. směrem k přispívajícím Aleš, Radim, pařez, Jíří K., že jsem v celé diskusi zatím neobjevil jedinou věcnou námitku proti konkrétním tvrzením D.K., pouze "argumentaci" ad hominem.

A na závěr (hlavně pro Viléma): Teze, že ES/EU je zárukou míru, je nepravdivá. A to proto, že zaměňuje příčinu a následek. Ve skutečnosti totiž není mír díky ES/EU, nýbrž z toho důvodu, že v relativně přátelskému ovzduší mezi západními státy po 2. válce tato organizace vznikla - jinými slovy existuje ES/EU díky míru.

AeroKarel 27.1.2007 15:31

"Je obeně známo, že "

Vy se bojíte napsat, že je to váš názor?

Ne že bych se divil, také bych se za takový žvást styděl.

AeroKarel 27.1.2007 15:29

Re: Re: Re: Zaujatá angažovanost článku by mi nevadila

Víte, on je problém v tom, že se často hlasuje nebo bez hlasování vnucuje cosi, co by mohlo být úplně volné ......

Ale vy se svobody konání zřetelně bojíte, že?

AeroKarel 27.1.2007 15:27

Re: reakce

On vás někdo nutí? Halo novinám spadl server?

AeroKarel 27.1.2007 15:26

Re: Na jedné straně nás pravicoví pisálci varují

Ale nic protihlubší integraci, ne však do spolku zajímajícího se hlavně o "bruselské ovečky".

AeroKarel 27.1.2007 15:25

Re: Pátá kolona v EU

Vy se styďte do alelujá, tedy spíš za svůj patolízalský postoj. ale raději nepoužívejte množné číslo.

AeroKarel 27.1.2007 15:24

Re: smutné

Aleši, EU potřebuje stručná, jasná jednoduchá pravidla, týkající se toho nejdůležitějšího co se má řešit na úrovni soustátí. Obsáhlá bichle "euroústavy", obsahující i to. o čem se má každou chvíli polticky hlasovat ("sociální práva") jde jasně špatným směrem. Vyhodit a začít znovu. Kdežto Merkelová pořád preluduje o tom, jak oživit nevhodný odmítnutý text. Takže Kaiser možná jedovatě, leč reálně.

Jiří K. 27.1.2007 14:52

Re: Re: Zaujatá angažovanost článku by mi nevadila

No to by byla skutečně katastrofa, takové prohlasovávání čehokoliv.

Naprosto stejná, jako kdyby se pro hlasování sestavila jakákoliv jiná majorita.

To je neobyčejně pitomý systém vládnutí a spravování věcí veřejných, že?  Problém je pouze v tom, že všechny ostatní jsou horší.

Lepší by mohla být pouze ničím neomezená vláda nějakého osvíceného a všemu rozumícího a veškerým lidem milovaného panovníka. Nejlépe ověnčeného tituly čestných doktorů a profesorů z univerzit kdejaké obskurní země. Možná znám někoho takového, který by se toho nakonec určitě rád ujal.;-)

P.S.: Celá zákeřná Evropa se bezpochyby třese nedočkavostí, jak nás nebohé Čechy bude stále a ve všem přehlasovávat a speciálně nám diktovat svoji vůli. Zase tam budeme stát se svou pravdou "Proti všem"!! Nenechte se vysmát, pánové. Tomu říkám paranoia.

Aleš 27.1.2007 14:45

smutné

Pane redaktore, tolik demagogie a styl jako boj proti imperialistům. EU otřebuje vzhledem k rozšíření pravidla, která by pomohla tomu, aby fungovala pružněji. A. Merkelová přijala úkol zmapovat situaci a připravit do června EU na to jakou cestou jít.

Jdětě na masáž sám, potřebujete ji, ale hlavy!!

Radim 27.1.2007 14:32

Pátá kolona v EU

Názorová shoda našich komunistů s ODS na EU je příznačná.Obě partaje mají v sobě zakodované totalitní myšlení a jejich cílem je dosáhnout stavu,kde demokracie a právní řád podle západoevropských modelů u nás nebudou akceptovány.Zahradilovci se v parlamentu EU chovají jako pátá kolona a jsou jen loutkami Klause a ODS.Zakladatelským zemím EU.které jsou ekonomicky i politickou kulturou o několik desetiletí před námi,nadávají do socialistů a bruselských byrokratů.Chovají je se jako ženich pochybné pověsti,který se přiženil do pracovité a bohaté rodiny,aby je vzápětí zahrnul urážkami ,že to s tím pořádkem přehánějí a že mu dávají málo peněz.Za Zahradila a jeho poslance se můžeme jen stydět.