8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

EVROPA: Našim putincům

Poslyšte slova pamětníkova! Bylo ráno dvacátého prvního srpna roku 1968, kdy americké tanky s bílým pruhem a pancíři rachotily po dlažbě českých měst. Lidé se slzami bezmoci v očích hrozili pěstmi a volali Ami, go home… Prosím? Co říkáte? Že to bylo jinak? Že to nebyly americké, ale ruské tanky s tím bílým pruhem, a uslzení lidé nekřičeli Ami go home, ale Jdi domů, Ivane?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Netzer 14.10.2014 14:47

Re: Kdo podporuje současnou nemorální, okupační

Kdyby jen špatný.

Kágébácký h*jzl to je.

V. Novák 14.10.2014 14:47

Němci (zajisté odrodil, fr. Netzer!) už dokonce přinutili

redachtora ARD, aby se omluvil za to, že v květnu(!) vydával vraždící oddíl prokyjevských "karatelů" za proruské separatity: http://blog.tagesschau.de/2014/10/01/chronologie-eines-fehlers/

Akorát mu spousta diskutérů to jeho pozdní prozření pod nátlakem nesežrala.

Že prej "chyba"... LDH!

Tento divák byl ještě velmi mírný: "Mit Absicht ist Euch das wahrscheinlich nicht passiert, doch wahrscheinlich habt Ihr schon eine vorgefasste Meinung gehabt, wegen der dann so etwas passiert."

P. Beránek 14.10.2014 14:44

Re: S Hitlerem je problém...

Jasně. Můj táta ty "sociální vymoženosti" zažil na vlastní kůži. Čtyři roky koncentráku, holt taková to byla "placená a laciná dovolená". Vy se možná budete divit, ale byl móóóć rád, když je Američané osvobodili.

V. Čermák 14.10.2014 14:42

Re: Když už jsme z toho Západu ...

Putin je chytrý, aspoň zatím, západ je vychytralý, doufám že jen zatím.

V. Čermák 14.10.2014 14:40

Raději jsem to ani nečetl,

zarazilo mě hned v úvodu to bojovné " Jsme lidé západu", asi abych věděl, do kterého šiku  bych se měl podle autora  zařadit. Já jsem si do nedávna myslel, že jsme především LIDÉ, kteří myslí hlavou.

P. Beránek 14.10.2014 14:37

Re: Když už jsme z toho Západu ...

Ach jo ...

Takže my jsme tady měli 55 (????) let koncentráky, vyhlazovací tábory, vojensky jsme napadli všechny "kolemležící" sousedy, ... a to jenom proto, že Beneš si neuvědomil, "že patříme k západu a tam je naše místo."

To je fakt pro Chocholouška.

V. Novák 14.10.2014 14:36

Re: V ČR nemáte svobodná média?

No jo, Ježi - ale zase je s váma sranda.

A Němci se o ni připraví...

V. Novák 14.10.2014 14:34

Ale fuj! Jak vám zajisté vysvětlí Frau Netzer,

a jak ostatně už vysvětlila mně níže, to nejsou žádní Němci! To oni jen tak německy vypadají a mluví - ale Němci to nejsou!

Intelaktuálové jacísi...

P. Beránek 14.10.2014 14:31

Re: Když už jsme z toho Západu ...

To jste pochopil z toho, že se lidi smějí? Dobrý!!!:-)

Ještě tak pochopit PROČ a ČEMU se ti lidi smějí.:-)

J. Kostelanský 14.10.2014 14:07

Re: Kdo podporuje současnou nemorální, okupační

Takže podľa vašej logiky je Rusko "zlé" len preto, že sa o tom píše v novinách. Keby sa o ňom nepísalo, tak by bolo všetko v poriadku.

Pretože si nespomínam na žiadny článok v posledných rokoch, v ktorom by sa kritizovalo dodržiavanie ľudských práv v hore spomenutých arabských krajinách. A ak, tak len ako zaujímavá vložka v nejakom cestopise...

J. Josífko 14.10.2014 14:06

Re: Mně to hlava bere, pane Frýborte.

To je pro mne novinka ! My žijeme v době majora Zemana ? Jestli vy, tak já ne.Ale žijeme v době seriálů "Sex ve městě" a naše děti, naši vnuci ledacos okoukají.

F. Navrátil 14.10.2014 14:04

Re: Když už jsme z toho Západu ...

Pane Beránku závidím vám vaši jistotu, že článek pana Frýborta jsou pitomosti. To že volba Hitlera ve třicátých letech přinesla nejenom Německu, ale celému světu utrpení a zkázu nemůže být pochyb. Ale zkuste se zamyslet nad tím, že by tehdy v Německu zvítězili komunisté a scházelo velmi málo. Myslíte, že výsledek pro všechny by byl stejný, lepší a nebo horší? Pokud vyjdu ze svých zkušeností a prožitků tak nevím co by bylo horší. Jednu a to pragmatickou jistotu bych měl a ta spočívá v tom, že patříme k západu a tam je naše místo. Narušit tuto skutečnost si dovolil, president Beneš. Jak to dopadlo jsme poznávali po dobu 55 let a tudíž nelze považovat státnické rozhodnutí Beneše za, pro náš národ prospěšné.

K. Jež 14.10.2014 14:04

Re: Když už jsme z toho Západu ...

Ale chápete, že to video je satira.

P. Beránek 14.10.2014 13:59

Re: Když už jsme z toho Západu ...

Třeba na to přijdete sám po shlédnutí toho videa, které uvádím výše.

K. Jež 14.10.2014 13:58

Re: V ČR nemáte svobodná média?

Pokud tam píší xenofobní rasisté, fašisté, náboženští fanatici jako tady, tak to lze pochopit.

L. Křivan 14.10.2014 13:52

Re: V ČR nemáte svobodná média?

V ČR ano, V Německu už ne. Alespoň není svobodný Spiegel, FAZ, FR, .... a jiná velká media. V nich nemůžete psát komentáře tak jako tady.  Komentář napíšete, odešlete, a až po několika hodinách, když ho zkontroluje redakce, se možná objeví.  Tak se nedá vést žádná diskuze.

K. Jež 14.10.2014 13:41

Re: Když už jsme z toho Západu ...

Jaká je Putinova pravda ? Dokážete ji definovat ? V čem spočívají omyly západu ?

P. Beránek 14.10.2014 13:41

Jsou i myslící Němci

Přesto, že jsou z toho Západu:

http://aeronet.cz/news/pozor-za-dvermi-je-rus-trocha-smutne-satiry-ktera-je-ovsem-optimisticka-tim-ze-prisla-z-nemecka/

L. Křivan 14.10.2014 13:38

Re: S Hitlerem je problém...

Kdyby válku o fous neprohrál,...  Spousta sociální vymožeností jako placená a laciná dovolená s KdF (něco jako ROH),  1.Máj,... bytová sociální výstavba,..   to se nedá oddiskutovat a to byl důvod, proč měl takovou podporu v národě.. Nevěděli, že válku začne a nakonec prohraje.

P. Beránek 14.10.2014 13:37

Když už jsme z toho Západu ...

Takže Frýbort, Netzer a další se budou raději mýliti se Západem než mít pravdu s Putinem, když už jsou z toho Západu, jak říká autor.

Ve třicátých a čtyřicátých letech minulého století se Němci také raději mýlili s Hitlerem, když už tedy byli z toho Západu - a jak to dopadlo.:-(

Lidé by si měli zachovat zdravý rozum. Že už ho autor pozbývá, jak sám naznačuje ještě neznamená, že budu ty jeho pito mosti schvalovat.

L. Severa 14.10.2014 13:34

Re: Kde se to v lidech bere?

Přesně!  Zajímavé je, že ani Euroskeptici nepřipouštějí  stín chyby ze strany EU. Jakmile si to někdo dovolí je okamžitě pasován na rusofila, nebo jak citujete p. Frýborta - nenávistníka. Himlhergot sám jsem si užil Rusů v roce 45 tak, že jich mám plné zuby a vždycky jsem obdivoval Ameriku, jak může někdo přijít s názorem, že ji nenávidím. Jak pana Frýborta uznávám (četl jsem jeho cestopis), tak tentokrát jeho článek považuji za neodjektivní,

L. Křivan 14.10.2014 13:31

Re: Na tuhle zimu jsem zvědavej.

Ukrajina ještě nezaplatila dluhy za plyn, a Rusko zakázalo EU dodávat ruský plyn na Ukrajinu.  Jinak zastaví dodávky.  Podle toho jak náš kocour žere a jaký má kožich by měla být hodně tvrdá zima.  Na druhou stranu, prachy jsou prachy, a EU za plyn platí.  Bude to zajímavá zima.

K. Jež 14.10.2014 13:24

Re: Kdo podporuje současnou nemorální, okupační

To já si naopak myslím, že vy neinteligentní a agresivní jste.

K. Jež 14.10.2014 13:22

Re: Kdo podporuje současnou nemorální, okupační

Ten článek je o Rusku a Putinovi. Tedy jen stěží někdo bude pod ním debatovat o Kataru, nebo o pěstování cibule.

V. Novák 14.10.2014 13:19

Re: Kdo podporuje současnou nemorální, okupační

Inu - komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí.

Vám nelze vysvětlit hloubku vaší tuposti. Pardon - tuposti vašich vejšplechtů - třeba vůbec nejste tupý a jen se tupým stavíte...

K. Jež 14.10.2014 13:18

Re: Kdo podporuje současnou nemorální, okupační

Dle vás je tedy Putin dobrý. Pak ovšem vy sám jste diktátor, amorální a okupant, protože okupant, diktátor a amorální Putin se vám jeví jako dobrý člověk, protože nejste ovcovatý, ale svůj. Už jsem vás pochopil.

V. Novák 14.10.2014 13:17

Salo Ukajině! Herojam salo!

Budou ho přes zimu potřebovat.

Bezsádelní umrznou.

L. Křivan 14.10.2014 13:14

Re: slava ukrajine

Sláva. A proč ?

K. Jež 14.10.2014 13:05

Re: Kdo podporuje současnou nemorální, okupační

Toto je můj příspěvek a reakce na článek, nebo spíše konstatování faktu, tedy jeho nadpis: Kdo podporuje současnou nemorální, okupační.  A nyní mně řekněte jak můj příspěvek souvisí s vaším slaboduchým napadáním mé osoby.

J. Kolouch 14.10.2014 13:00

Re: No vidíte, pane Frýborte, je to tak půl na půl.

Souhlasím