8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

EVROPA: Našim putincům

Poslyšte slova pamětníkova! Bylo ráno dvacátého prvního srpna roku 1968, kdy americké tanky s bílým pruhem a pancíři rachotily po dlažbě českých měst. Lidé se slzami bezmoci v očích hrozili pěstmi a volali Ami, go home… Prosím? Co říkáte? Že to bylo jinak? Že to nebyly americké, ale ruské tanky s tím bílým pruhem, a uslzení lidé nekřičeli Ami go home, ale Jdi domů, Ivane?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Jelínek 14.10.2014 12:53

slava ukrajine

Slava ukrajine

R. Gramblička 14.10.2014 12:51

Re: Mně to hlava bere, pane Frýborte.

Ne, mně to netáhne ani na jednu stranu

V. Novák 14.10.2014 12:45

Re: Kdo podporuje současnou nemorální, okupační

Logika pro pitomce a ovčany opakující "Putin špatný, Putin špatný".

Nemusíte pořád dokazovat svoji ovcovitost, opravdu je to už zbytečné.

K. Jež 14.10.2014 12:22

Re: Kdo podporuje současnou nemorální, okupační

Kdo podporuje současnou nemorální, okupační a diktátorskou politiku Ruska je sám okupant, diktátor

a nemorální. Minimálně smýšlením. To je logika. Jednoduchá. I když zde

pro mnohé nepochopitelná.

K. Jež 14.10.2014 12:20

Re: Kdo podporuje současnou nemorální, okupační

A kolik teda pošlete ?

V. Novák 14.10.2014 12:18

Re: Němcům už halt protiruská kampaň leze krkem

Vy požadujete argumenty? No toto...

A ty vaše jsou kde? V tom, že prostě část Němců vyloučíte z němectví, neb neomílají to, co jest Němcům omílati?

Docela bych chtěl nějaký váš argument vidět - ale toho se už asi nedočkám, že?

V. Novák 14.10.2014 12:14

Re: Kdo podporuje současnou nemorální, okupační

Máme svobodná mééédia, která opakují státní propagandu.

Ale moc se nevytahujte - ta německá nejsou o moc lepší. Snad se liší v tom, že jsou pod silným tlakem konzumentů schopná jakési sebereflexe - byť velmi opatrné, zalhávací, vymlouvací a hlavně velmi, velmi opožděné. Viz odkazy níže.

Ale kocajdank za to - to ČT cenzuruje až se jí od nůžek práší a reflexe nikde.

BTW - moc mě rozesmál ten nápad s HaiTech... kdo by od Němce čekal vtipný vtip? A pomalu aby se Češi šli stydět do křoví, jak je Němci i v satiře předstihli... Havlíčku! Hašku!

J. Kostelanský 14.10.2014 12:14

Re: Kdo podporuje současnou nemorální, okupační

Ale Saudská Arábia, Katar, Spojené arabské emiráty a Čína sú vzorom demokracie a dodržiavania ľudských práv. Hlavne tie prvé 3 krajiny - spojenci USA. Ale zjavne vám "ľudské práva" v týchto krajinách vôbec nevadia. Prečo vám tak vadia však Rusi?

J. Kostelanský 14.10.2014 12:11

Re: A čo je to vlastne ten "lid Západu"?

A boli to snáď Rusi, ktorí vyvraždili Lidice a Ležáky a postrieľali stovky ľudí počas Heydrichiády?

Odporci Ruska vedia donekonečna omieľať len jednu pesničku - rok 68. Jednak to neboli len Rusi, ale Sovietsky zväz na čele s Ukrajincom Brežnevom. A jednak Sovietsky zväz nebol sám, ale pomáhali mu aj iné krajiny. A jednak Rusi za 20 rokov u nás nespáchali toľko zverstiev ako Nemci u nás za 6 rokov.

Prečítajte si najskôr citáty a kontext, v akom boli "vyhrážky" atómovými zbraňami povedané. A porovnajte si to so slovami "o spálenej ruskej zemi atómovými zbraňami", ktoré povedala "demokratka" Tymošenková...

V. Novák 14.10.2014 12:07

Re: Kdo podporuje současnou nemorální, okupační

Ne - to vlákno je o vás. Ke své smůle jste se zamontoval - a blbě - do diskuze, na niž evidentně nemáte. Nejste schopen argumentovat, jenom vykřikovat pitomosti.

ps - o kom/o čem je 6. pád a píše se "o mně". Moje učitelna na ZDŠ nám k tomu dávala takovou pomůcku - použijte druhou osobu a poznáte to. Třeba se vám bude její poučka taky hodit.

V. Novák 14.10.2014 12:03

Re: Němcům už halt protiruská kampaň leze krkem

Jasně - to ani nemůžou být Němci! Vy jste takové pochybovače (a jejich posluchače, kteří se satirou evidentně dobře baví) z německého národa po zásluze vyloučila.

Jakpak by mohl Němec dělat satiru? Nota bene satiru na německou státní politiku? Takový Němec je odrodilec - weg mit ihm! Němec přece schvaluje vše, co mu der Staat předloží - und nie anders!

Němec a satira...

Vždyt oni tam dokonce vypadají jako smějící se bestie, um Gottes Willen!

Co tohle: http://blog.tagesschau.de/2014/10/01/chronologie-eines-fehlers/ nebo tohle: http://blog.tagesschau.de/2014/10/01/noch-einmal-ukraine-berichterstattung/? No jo - ti diskutující Fernseher jsou určitě taky nějací nepořádní Němci, když by chtěli pravdivé informace místo propagandy. No co to je, nařknout z vraždění separatisty, když ve skutečnosti vraždili ti druzí? Ti "naši"? To se přece může stát každému, z toho žádná propaganda nevyplývá...

S. Netzer 14.10.2014 11:55

Re: Kdo podporuje současnou nemorální, okupační

Co je, prosím Vás, "státní propaganda"?

V ČR nemáte svobodná média?

K. Jež 14.10.2014 11:53

Re: Kdo podporuje současnou nemorální, okupační

Ten článek není o mě. Pokud jste se do mě zamiloval, poproste mě o číslo účtu. Můžete mi pak na něho přispět i velikou částkou. Já vám za ni pošlu mírně nošenou ponožku.

V. Novák 14.10.2014 11:49

Re: Kdo podporuje současnou nemorální, okupační

To si jen myslíte, že to není nad vaše možnosti.

Každým svým příspěvkem dokazujete, že nejste schopen ničeho jiného, než přežvykování státní propagandy. Jež je mimochodem stále hloupější a méně přesvědčivá.

K. Jež 14.10.2014 11:49

Re: Proč jsou u nás Kremlofilové a Putinofilové ?

Ano pane heusinger.

S. Netzer 14.10.2014 11:48

Re: Mně to hlava bere, pane Frýborte.

Dokonalosti ženy za pultem ten seriál samozřejmě nedosahuje.

K. Jež 14.10.2014 11:46

Re: Kdo podporuje současnou nemorální, okupační

Není to mimo mé možnosti. Já se vyjadřoval k současné politice Ruska a schvalovačům této politiky. Několikrát si to přečtěte a snad se vám to i přes vaši složitost podaří pochopit.

K. Luboš 14.10.2014 11:46

Logika pana autora mě fakt dost ...

Takže když někdo prohlásí, že Hitler měl rohy, ocas a na nohou kopyta, a já prohlásím, že to je blbost, tak jsem jako nacista?

J. Mrázek 14.10.2014 11:45

Argumenty NĚJAKÉ by nebyly ?

Nemáte na to....že? Ani to kejhání nezvládáte.

J. Mannheim 14.10.2014 11:44

Re: Mně to hlava bere, pane Frýborte.

a když si pustíte seriál 30 případů majora Zemana, tak v něm budoucnost Vašich dětí vidíte? Smutné, když soudíte zemi podle televizních seriálů

S. Netzer 14.10.2014 11:43

Re: Němcům už halt protiruská kampaň leze krkem

kde argumenty chybí, postačí "ano, správný Němec předse opěvuje EU od rána do večera, sedm dní v týdnu... ostatní jsou póvl , jak jinak"

Správný Čech nepíše "předse".

J. Mrázek 14.10.2014 11:40

Dobrá sebekritika...

:-) málo je takto odvážných...

S. Netzer 14.10.2014 11:40

Re: Mně to hlava bere, pane Frýborte.

Když vás vaše srdce táhne k Moskvě, tak klidně podpořte toho bojovníka proti "gendrismu, feminismu, homosexualismu, oteplovačství, zelenému

škůdcovství, ateismu, ničení rodin a podvracení základních duchovních

pilířů společnosti", já vám v tom bránit nebudu. :-))))

J. Švaříček 14.10.2014 11:35

Re: Tisková oprava

Není to pravda. Karadžič i Mladič nebyli v jakýchkoliv vojenských či polovojenských či bezpečnostních jednotkách Srbska. Nepodíleli se na řízení operací a stejně tak neměli v Stbsku pravomoci. A propos, vy myslíte, že toho mají na svědomí málo v BH?

R. Gramblička 14.10.2014 11:34

Re: Němcům už halt protiruská kampaň leze krkem

ano, správný Němec předse opěvuje EU od rána do večera, sedm dní v týdnu... ostatní jsou póvl  :-P

R. Gramblička 14.10.2014 11:32

Re: Kdo podporuje současnou nemorální, okupační

vy jste taky zřejmě dost jednoduchý. Ve věci máte jasno: Rusko špatné, EU dobrá. Jak jednoduché, že? Být kritický vůči oběma stranám a vidět věci v souvislostech je nad vaše možnosti

I. Schlägel 14.10.2014 11:30

Re: Tisková oprava

Neoperovali, na to měli své lidi. U Srebrenice rovněž nestříleli osobně.

E. Heusinger 14.10.2014 11:28

Re: Proč jsou u nás Kremlofilové a Putinofilové ?

Vaši malost zdůrazňuje nedodržování pravopisu.

R. Gramblička 14.10.2014 11:26

Re: Mně to hlava bere, pane Frýborte.

kde argumenty chybí, postačí svatá prostota, jak jinak

J. Josífko 14.10.2014 11:24

Re: Mně to hlava bere, pane Frýborte.

Jen doplňuji : pusťte si večer seriál "Sex ve městě" a po shlédnutí řekněte : "Takhle by měly žít moje děti". Dokážete to ? Ja ne.