19.5.2024 | Svátek má Ivo


Diskuse k článku

EVROPA: Našim putincům

Poslyšte slova pamětníkova! Bylo ráno dvacátého prvního srpna roku 1968, kdy americké tanky s bílým pruhem a pancíři rachotily po dlažbě českých měst. Lidé se slzami bezmoci v očích hrozili pěstmi a volali Ami, go home… Prosím? Co říkáte? Že to bylo jinak? Že to nebyly americké, ale ruské tanky s tím bílým pruhem, a uslzení lidé nekřičeli Ami go home, ale Jdi domů, Ivane?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Netzer 14.10.2014 11:55

Re: Kdo podporuje současnou nemorální, okupační

Co je, prosím Vás, "státní propaganda"?

V ČR nemáte svobodná média?

V. Novák 14.10.2014 12:14

Re: Kdo podporuje současnou nemorální, okupační

Máme svobodná mééédia, která opakují státní propagandu.

Ale moc se nevytahujte - ta německá nejsou o moc lepší. Snad se liší v tom, že jsou pod silným tlakem konzumentů schopná jakési sebereflexe - byť velmi opatrné, zalhávací, vymlouvací a hlavně velmi, velmi opožděné. Viz odkazy níže.

Ale kocajdank za to - to ČT cenzuruje až se jí od nůžek práší a reflexe nikde.

BTW - moc mě rozesmál ten nápad s HaiTech... kdo by od Němce čekal vtipný vtip? A pomalu aby se Češi šli stydět do křoví, jak je Němci i v satiře předstihli... Havlíčku! Hašku!

L. Křivan 14.10.2014 13:52

Re: V ČR nemáte svobodná média?

V ČR ano, V Německu už ne. Alespoň není svobodný Spiegel, FAZ, FR, .... a jiná velká media. V nich nemůžete psát komentáře tak jako tady.  Komentář napíšete, odešlete, a až po několika hodinách, když ho zkontroluje redakce, se možná objeví.  Tak se nedá vést žádná diskuze.

K. Jež 14.10.2014 13:58

Re: V ČR nemáte svobodná média?

Pokud tam píší xenofobní rasisté, fašisté, náboženští fanatici jako tady, tak to lze pochopit.

V. Novák 14.10.2014 14:36

Re: V ČR nemáte svobodná média?

No jo, Ježi - ale zase je s váma sranda.

A Němci se o ni připraví...

L. Křivan 14.10.2014 15:53

Re: Ježi to opravdu nevidíte,

že jste tu jen pro srandu ? Že jste jen směšnej ?

K. Jež 14.10.2014 19:22

Re: Ježi to opravdu nevidíte,

Směšnej jsem jedině proto, že se zdržuju konverzací s retardy vašeho typu.

J. Kostelanský 14.10.2014 12:14

Re: Kdo podporuje současnou nemorální, okupační

Ale Saudská Arábia, Katar, Spojené arabské emiráty a Čína sú vzorom demokracie a dodržiavania ľudských práv. Hlavne tie prvé 3 krajiny - spojenci USA. Ale zjavne vám "ľudské práva" v týchto krajinách vôbec nevadia. Prečo vám tak vadia však Rusi?

K. Jež 14.10.2014 13:22

Re: Kdo podporuje současnou nemorální, okupační

Ten článek je o Rusku a Putinovi. Tedy jen stěží někdo bude pod ním debatovat o Kataru, nebo o pěstování cibule.

J. Kostelanský 14.10.2014 14:07

Re: Kdo podporuje současnou nemorální, okupační

Takže podľa vašej logiky je Rusko "zlé" len preto, že sa o tom píše v novinách. Keby sa o ňom nepísalo, tak by bolo všetko v poriadku.

Pretože si nespomínam na žiadny článok v posledných rokoch, v ktorom by sa kritizovalo dodržiavanie ľudských práv v hore spomenutých arabských krajinách. A ak, tak len ako zaujímavá vložka v nejakom cestopise...

J. Josífko 14.10.2014 11:18

To s musím ....

Přesně, musíš si nechat věšet bulíky na nos. Smíš mít pouze jedno přesvědčení : protiruské. Nesmíš sdělovat, že pod oknem Spojených států Argentina už dvakrát zkrachovala. nesmíš věřit, že ústup USA z Iráku je pro statisíce lidí katastrofa. nesmíš vůbec přemýšlet o tom, že Evropa má hodně odlišnou kulturu jak od USA tak od Ruska.Hlavně nesmíš přemýšlet, studovat, hledat podklady. Máme tu dostatek tajných služeb, aby ti dirigovaly mozek. Konec,tečka.

K. Luboš 14.10.2014 11:04

To si musím jako člověk ze Západu...

...nechat věšet bulíky na nos a akceptovat jakoukoli stupidní propagandu. Takže když se přítomnost ruských vojsk na Ukrajině dokládá naprosto jasně falešnými fotkami, tak to jako nemůžü nic říct?

V. Novák 14.10.2014 10:31

Němcům už halt protiruská kampaň leze krkem

a vypořádávají se satiricky s jejími aktéry (s českými titulky - ne vždy přesnými): https://www.youtube.com/watch?v=q0FIhgBY8Aw, https://www.youtube.com/watch?v=csnUdkVkbqw, https://www.youtube.com/watch?v=stv9Gn4Z2C0

a s ruskymi titulky (přesnějšími): https://www.youtube.com/watch?v=HNXPA2erA5Y,

https://www.youtube.com/watch?v=la_FomC6bx0&list=PLsqfFQP38Kmy8uadPsDdkiCsaCT91hAXX&index=6

Ona ta propaganda je totiž tak blbá, že je urážkou každého inteligentního člověka a o satirické ztvárnění si pŕimo říká. Bohužel v Česku představuje satiru Čtvrtníček nebo Pečený sněhulák...

S. Netzer 14.10.2014 11:14

Re: Němcům už halt protiruská kampaň leze krkem

Musím Vás zklamat, ale to nejsou "Němci", nýbrž nějaký primitivní údajně politický kabaret, který je urážkou každého inteligentního člověka.

O nějaké "protiruské propagandě" nemůže být řeč.

R. Gramblička 14.10.2014 11:34

Re: Němcům už halt protiruská kampaň leze krkem

ano, správný Němec předse opěvuje EU od rána do večera, sedm dní v týdnu... ostatní jsou póvl  :-P

S. Netzer 14.10.2014 11:43

Re: Němcům už halt protiruská kampaň leze krkem

kde argumenty chybí, postačí "ano, správný Němec předse opěvuje EU od rána do večera, sedm dní v týdnu... ostatní jsou póvl , jak jinak"

Správný Čech nepíše "předse".

V. Novák 14.10.2014 12:18

Re: Němcům už halt protiruská kampaň leze krkem

Vy požadujete argumenty? No toto...

A ty vaše jsou kde? V tom, že prostě část Němců vyloučíte z němectví, neb neomílají to, co jest Němcům omílati?

Docela bych chtěl nějaký váš argument vidět - ale toho se už asi nedočkám, že?

V. Novák 14.10.2014 12:03

Re: Němcům už halt protiruská kampaň leze krkem

Jasně - to ani nemůžou být Němci! Vy jste takové pochybovače (a jejich posluchače, kteří se satirou evidentně dobře baví) z německého národa po zásluze vyloučila.

Jakpak by mohl Němec dělat satiru? Nota bene satiru na německou státní politiku? Takový Němec je odrodilec - weg mit ihm! Němec přece schvaluje vše, co mu der Staat předloží - und nie anders!

Němec a satira...

Vždyt oni tam dokonce vypadají jako smějící se bestie, um Gottes Willen!

Co tohle: http://blog.tagesschau.de/2014/10/01/chronologie-eines-fehlers/ nebo tohle: http://blog.tagesschau.de/2014/10/01/noch-einmal-ukraine-berichterstattung/? No jo - ti diskutující Fernseher jsou určitě taky nějací nepořádní Němci, když by chtěli pravdivé informace místo propagandy. No co to je, nařknout z vraždění separatisty, když ve skutečnosti vraždili ti druzí? Ti "naši"? To se přece může stát každému, z toho žádná propaganda nevyplývá...

L. David 14.10.2014 10:16

Mně to hlava bere, pane Frýborte.

Jestliže USA za asistence Brusele války spíše rozdmýchávají, než hasí, jestliže Brusel pod svou pomatenou impotencí nemá lidem co nabídnout a táhne Evropu do hrobu spolu s nasíráním lidí debilními direktivami,

pak není divu, že lidé začali mít dříve obdivovaného tzv. Západu plné zuby a obracejí svůj zrak na východ, který nepěstuje multikulturalismus,

gendrismus, feminismus, homosexualismus, oteplovačství, zelené škůdcovství, ateismus, ničení rodin a podvracení základních duchovních pilířů společnosti.

Tož tak, pane Frýborte.

S. Netzer 14.10.2014 11:15

Re: Mně to hlava bere, pane Frýborte.

Svatá prostoto.

R. Gramblička 14.10.2014 11:26

Re: Mně to hlava bere, pane Frýborte.

kde argumenty chybí, postačí svatá prostota, jak jinak

S. Netzer 14.10.2014 11:40

Re: Mně to hlava bere, pane Frýborte.

Když vás vaše srdce táhne k Moskvě, tak klidně podpořte toho bojovníka proti "gendrismu, feminismu, homosexualismu, oteplovačství, zelenému

škůdcovství, ateismu, ničení rodin a podvracení základních duchovních

pilířů společnosti", já vám v tom bránit nebudu. :-))))

R. Gramblička 14.10.2014 12:51

Re: Mně to hlava bere, pane Frýborte.

Ne, mně to netáhne ani na jednu stranu

J. Mrázek 14.10.2014 11:40

Dobrá sebekritika...

:-) málo je takto odvážných...

J. Josífko 14.10.2014 11:24

Re: Mně to hlava bere, pane Frýborte.

Jen doplňuji : pusťte si večer seriál "Sex ve městě" a po shlédnutí řekněte : "Takhle by měly žít moje děti". Dokážete to ? Ja ne.

J. Mannheim 14.10.2014 11:44

Re: Mně to hlava bere, pane Frýborte.

a když si pustíte seriál 30 případů majora Zemana, tak v něm budoucnost Vašich dětí vidíte? Smutné, když soudíte zemi podle televizních seriálů

J. Josífko 14.10.2014 14:06

Re: Mně to hlava bere, pane Frýborte.

To je pro mne novinka ! My žijeme v době majora Zemana ? Jestli vy, tak já ne.Ale žijeme v době seriálů "Sex ve městě" a naše děti, naši vnuci ledacos okoukají.

S. Netzer 14.10.2014 11:48

Re: Mně to hlava bere, pane Frýborte.

Dokonalosti ženy za pultem ten seriál samozřejmě nedosahuje.

J. Urban 14.10.2014 10:10

Pokud jde o Reitschustera:

ta proruská, či spíše proputinovská lobby je v Německu evidentně mnohem silnější, než u nás. Přelétl jsem pár německý netových diskusí, jestli tady je to 50 na 50 (ale tak zlé to tu ani není), tak tam to bylo asi tak 90 ku 10. Co vš-vzdělaných lidí horuje pro současnou ruskou politiku, nadávky Ukrajincům a Polákům (sic!), jakoby se měl právě znovu podepsat pakt Molotov-Ribbentrop a následně obsadit gliwický vysílač :-(

K. Janyška 14.10.2014 9:54

Jsme lidmi civilizovanými více, než ti na východě. Ne lidmi

západu. Musíme přispět k tomu, aby se situace v tom smyslu vyrovnala. Tudy vede cesta k budoucnosti... Dzp.